ارزان سفر کنیم ، بیشتر سفر کنیم ، بیشتر لذت ببریم و بخندیم

0

امروز با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و همچنین شلوغی و ازدحامی که کلان شهر های ما را تبدیل به محیطی نا آرام و شلوغ کرده نیاز به سفر یکی از مهمترین نیازهای ما شده که بتوانیم  آرامشی  را که در شهر از دست می دهیم  را با چند روز سفر بدست بیاوریم اما دانستن این نکته که چگونه ارزان سفر کنیم می تواند تاثیر زیادی در میزان سفر رفتن ما در طول سال داشته باشد. ما در این مقاله سعی داریم شما را با راه هایی آشنا کنیم که بتوانیم ارزان سفر کنیم و همچنین چگونگی اقامت در شهرهای ایران را برایتان ساده تر کنیم آن هم با رزرو و اجاره آنلاین اقامتگاه .

blogpost-36

با این همه گرانی چگونه سفر کنیم ؟

راه های زیادی برای پایین آوردن هزینه در سفر وجود دارد که اگر تا پایان این مقاله همراه ما باشید خواهید دید با رعایت چند نکته بسیار ساده چگونه می توانیم  ارزان سفر کنیم و از اقامت در شهرهای ایران لذت ببرید.

 

 غذا یکی از اقلام پر هزینه ی سفر است

وقتی به سفر می روید خیلی وقتا پیش میاد که انقدر سرگرم گشت و گذار می شوید که زمان را فراموش می کنید و یکهو متوجه افت فشار و گرسنگی می شوید که دیگر تحملش  برایتان ناممکن است و معمولا در این موقعیت ها حاضریم تمام پولمان را بدهیم ولی هرچه سریعتر سیر شویم که این اصلا روش مناسبی نیست برای اینکه بتوانیم ارزان سفر کنیم. راه حل این موضوع بسیار ساده است . قبل از هر چیزی سعی کنید برنامه سفر مکتوب داشته باشید و تمام تلاشتان را بکنید تا به آن پایبند باشید .در قدم بعدی  سعی کنید بخشی از مواد اولیه غذایی که در طول سفر به آن احتیاج دارید را با خود ببرید و با  یک گاز مسافرتی و چند ظرف کوچک غذایی سالم برای خودتان درست کنید چرا که شما بخش زیادی از هزینه سفرتان را باید به رستوران ها برای صرف غذا بدهید که با کمی خلاقیت و مدیریت می توانید بخش زیادی از این پول را ذخیره کنید که نتیجه این کار این می شود که می توانید  ارزان سفر کنید و از اقامت در شهرهای ایران لذت بیشتری ببرید.

food-shehmshak3

کجا غذا درست کنیم؟!

بهترین گزینه اطراف شهرها و در دامان طبیعت است و تقریبا تمام شهرهای ایران همچنین محیطی را دارا می باشند.

ولی خب خیلی وقتا سفر به یک منطقه را حتما باید با  غذاهای محلی آن منطقه  تجربه کرد. که برای همچنین تجربه ای اصلا به خودتان سخت نگیرید  چرا که هدف ما این است که ارزان سفر کنیم نه اینکه در به خودمان سخت بگیریم.شما باید در بافت قدیمی شهر در دل بازار های سنتی و کوچه پس کوچه ها بدنبال غذاخوری های قدیمی و اصیل شهر بگردید چرا که در این غذاخوری ها هم می توانید تجربه ای واقعی تر داشته باشید و هم با قیمتی مناسب تر به سراغ این تجربه بروید تا  ارزان سفر کنید.

سفره ایرانی

محل اقامت یکی دیگر از هزینه های سفر می باشد.

یکی دیگر از اقلام بسیار پر هزینه سفر اجاره محل اقامت می باشد که شاید بخش خیلی زیادی از هزینه سفرتان صرف این مورد می شود .

با وبسایت شب همراه باشید تا از اقامت در شهرهای ایران خود را کاهش دهید.

 

پیشنهاد اول ما برای پایین آوردن هزینه  اجاره اقامتگاه در شهرهای ایران  رزرو و اجاره آنلاین اقامتگاه می باشد چرا که شما می توانید با این روش قبل از سفر از میان ده ها اقامتگاهی که در شهر مقصد وجود دارد مناسب ترینشان را انتخاب کنید و با اینکار هم دیگر در طول سفر از دغدغه محل اقامت خود رها می شوید و هم مناسب ترین اقامتگاه را با توجه به هزینه مورد نظرتان در کمترین زمان ممکن پیدا می کنید که با این کار می توانید ارزان سفرکنید و خب لذت بیشتری از اقامت در شهرهای ایران ببرید  چرا که با رزرو و اجاره آنلاین اقامتگاه شما هم در هزینه و هم در زمان صرفه جویی کرده اید و این یک تیر و دو نشان است.

 

چگونه بلیط ارزان تهیه کنیم ؟

امروز در دنیای اینترنت همه کار می توان کرد . یکی از این کارها خرید آنلاین بلیط هواپیما یا قطار و یا اتوبوس می باشد که راه هایی هست برای اینکه بتوانیدهزینه کمتری برای بلیط سفرتان بدهید تا ارزان سفر کنید.

یکی از این راه ها خرید بلیط زودتر از موعد سفر است که شما می توانید چند ماه قبل از سفر با کمی جستجو و پیدا کردن مناسب ترین قیمت بلیطی ارزان برای سفر خود تهیه کنید که اینکار را می توانید با جستجویی بسیار ساده در اینترنت انجام دهید تا بتوانید هزینه های سفر خود را کاهش داده و ارزان سفر کنید تا از سفر و اقامت در شهرهای ایران  لذت بیشتری ببرید.

جاده فیروزکوه

خرید در سفر ؟!

یکی دیگر از مواردی که هزینه های سفر شما را بشدت افزایش می دهد خرید در سفر می باشد . فرهنگی که در میان ما ایرانی ها  نسل به نسل منتقل شده  که نتیجه ی آن پر هزینه شدن سفر می باشد . جالب است بدانید که با این وجود این باور نیز وجود دارد که بخش زیادی از این خرید ها بیشتر از روی هیجانی ست که در طول سفر بواسطه حس خوب رهایی به ما دست می دهد و اگر بتوانیم به نحوی مسیر این هیجان را از مراکز خرید به سمت دیدن و کشف جاذبه های تاریخی و طبیعی شهر یا کشوری که به آن سفر کردیم ببریم دستاوردی بسیار باارزش تر نسیبمان خواهد شد  که با این تغییر روییه می توانیم ارزان سفر کنیم و خب لذت بیشتری از اقامت در شهر یا کشور مورد نظرمان ببریم.

با رعایت همین چند نکته بسیار ساده  در طول سفر خواهید دید که چگونه هزینه های سفرتان افت می کند و اگر به طور مثال  در طول سال تنها یکبار می توانستید سفر بروید حالا می توانید ۳ یا ۴ بار به سفر بروید . و این دقیقا همان نیاز ما انسانهای شهری ست که بتوانیم خود را به هر طریقی از فضای آلوده شهری خلاص کرده و برای چند روز هم که شده به آرامش برسیم .

شما می توانید برای رزرو و اجاره آنلاین اقامتگاه در تمام شهر های ایران به وبسایت شب مراجعه کرده و از میان صدها اقامتگاه اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده و با خیالی راحت به سفر بروید و خب البته ارزان سفر کنید.

 

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب