چطور از مسافران برای تبلیغ اقامتگاه استفاده کنیم؟

0

تحقیقات نشان می‌دهد که 95 درصد از مسافران قبل از تصمیم گیری برای رزرو اقامتگاه، نظرات آنلاین را مطالعه می‌کنند. نظرات مسافران قبلی می‌تواند تا 270 درصد، بازدیدکنندگان را به مشتریان همیشگی شما تبدیل کند. اما چطور می‌توانید از مشتریان قبلی خود و نظرات آنها، برای تبلیغ اقامتگاهتان استفاده کنید؟

پیش از هرچیز فراموش نکنید که “اعتبار” شما، نام اقامتگاهتان را برای مسافران متمایز می‌کند. پس کافی است تا با کمک گرفتن از مسافران قبلی به عنوان اینفلوئنسرهای آنلاین، بازدیدکنندگان را برای رزرو اقامتگاه خود تشویق کنید. در ادامه با شما از 3 راه مهم برای این منظور صحبت می‌کنیم.

اشتراک‌گذاری نظرات مسافران را آسان کنید

معمولآ مسافران دوست دارند که تجربیات خود را درباره سفر با افراد دیگر به اشتراک بگذارند. پس اولین قدم این است که برای اقامتگاه خود یک وبسایت، صفحه اینستاگرم و یا یک وبلاگ آنلاین آماده کنید. بهتر است برای این منظور از مرورگرهای ساده و پرطرفداری مثل گوگل کمک بگیرید تا اشتراک گذاری نظرات برای مسافران ساده‌تر شود. در بسیاری از موارد تنها یک لینک برای مسافران، آنها را مستقیم به صفحه شما و بخش نظرات هدایت می‌کند.

از نظرات منفی دلسرد نشوید! بسیاری از مسافران می‌دانند که همه از تجربیات خود راضی نیستند. نظرات و انتقادهای صادقانه و شخصی، کسب و کار شما را به عنوان اقامتگاهی قابل اعتماد و معتبر تأیید می‌کند. با این حال، مهم است که به سرعت به نقدها و نظرات مسافران پاسخ دهید و سعی کنید وضعیت را اصلاح کنید. با پاسخ دادن مستقیم به انتقاد مسافران، این فرصت را دارید که مشکلات اقامتگاه را حل کرده و نشان دهید که به اعتبار و نام خود اهمیت می‌دهید.

اگر در تشویق مسافران به نظر دادن و استفاده از صفحه وبسایتتان موفق نشده‌اید، می‌توانید با پیشنهاد تخفیف و یا هدایا آنها را تحت تاثیر قرار دهید.

یک مسابقه عکس راه بیندازید

مسابقه عکاسی برای معرفی اقامتگاه
مسابقه عکاسی برای معرفی اقامتگاه

درست مانند نظرات، عکس‌ها هم بخش کلیدی در تثبیت اعتبار نام و اقامتگاه شما هستند. جمع آوری عکس‌ها و فیلم‌های مسافران می‌تواند از خانه شما، یک رسانه تصویری بسازد.

برای اینکه مسافران را به گرفتن عکس از اقامتگاهتان تشویق کنید، برگزاری یک مسابقه هیجان انگیز ایده جذابی خواهد بود. مسابقه عکس نه تنها مسافران فعلی و گذشته را تشویق به تعامل با اقامتگاه شما می‌کند، بلکه باعث می‌شود تا خانه شما در کانال‌های تصویری و فضای مجازی بیشتر دیده شود. برای این منظور می‌توانید:

  • از یک برنامه یا صفحه آنلاین کمک بگیرید تا برای مسافران امکان ارسال عکس فراهم شود.
  • با درخواست از مسافران برای “لایک کردن” یا “دنبال کردنِ (فالو کردن)” صفحه مجازی شما، عکس‌ها و اطلاعات مسافران را جمع آوری کنید.
  • هر هفته یا هر ماه یک برنده را مشخص کنید و به عنوان جایزه به آنها تخفیف‌های کوچک اختصاص دهید.

هشتگ خودتان را بسازید

ساختن هشتگ اختصاصی موضوع جدید و تازه‌ای نیست. با این حال اگر پیش از این برای خودتان یک هشتگ طراحی نکرده‌اید، وقت آن است که دست به کار شوید. هشتگ‌ها راهی موثر و رایگان برای ارتباط کسب و کارها با مشتریان است. هشتگ همچنین کمک می‌کند تا اقامتگاه شما در میان افراد جدید بیشتر دیده شود.

هشتگ‌ها در برخی از پلتفرم‌های اجتماعی مانند اینستاگرام بهترین نتیجه را نشان داده است. نه تنها مردم از هشتگ در محتوای پست خود استفاده می‌کنند، بلکه هشتگ‌ها به شکل اختصاصی به بخشی از موتور جستجوی اینستاگرم تبدیل شده‌اند. مشتریان می‌توانند هر محصول یا خدماتی را از طریق جستجوی هشتگ پیدا و دریافت کنند.

اگر قبلاً در مورد هشتگِ اقامتگاه خود تصمیم گرفته‌‎اید، آن را با مسافران به اشتراک بگذارید و از آنها بخواهید که هنگام نوشتن نظراتشان از آن استفاده کنند. اگر قبلاً از هشتگ برای معرفی کسب و کار خود استفاده نکرده‌اید، با ایجاد یک هشتگ که مختص نام و مکان شما باشد شروع کنید.

فراموش نکنید که ارتباط درست با مسافران قبلی و فراهم کردن بستری برای به اشتراک گذاشتن تجربیات، به وفادار ماندن آنها کمک می‌کند. ضمن اینکه تعداد رزروهایتان را افزایش می‌دهد و افراد جدید را به انتخاب شما تشویق می‌نماید.

 

ترجمه و نگارش: شبنم بهروز

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب