پر بازدیدترین ویلاهای سایت شب در دی ماه

0

با توجه به وجود محدودیت های ترافیکی در دی ماه 1399 و همچنین شیوع بیماری کرونا، همچنان سفرهای هموطنان در حال انجام بود. با اوج گرفتن خستگی افراد از خانه ماندن و رسیدن به فصل سفر ( به خصوص سفر به جنوب کشور و یا ویلاهای اطراف تهران )، برخی از ویلاهای خاص سایت شب با استقبال زیادی مواجه شدند و تعداد رزرو های آنها با رشد قابل توجهی مواجه شد. برخی از این ویلاهای پربازدید در سایت شب که در دی ماه 99 اقبال زیادی به آنها شد را در ادامه اشاره خواهیم کرد تا ویژگیهای خاص آنها را بررسی کنیم:

اکوکمپ ییلاقی دورنا

اکوکمپ دورنا

کوه‌های اطراف اردبیل و منطقه‌ی مشگین شهر میزبان مجموعه اقامتگاه کوهستانی دورنا و اکوکمپ های اسکیمویی آنهاست. علاوه بر زیبایی های بصری منطقه و جذابیت اقامت در کلبه های اسکیمویی مجهز، دژ بزرگی که در اطراف این کلبه ها قرار گرفته، بر زیبایی های آن افزوده و سفری به یادماندنی را برای مسافران رقم خواهد زد.

اقامتگاه اکوکمپ دورنا، در 5  کیلومتری جنوب مشکین شهر، در دامنه سحر انگیز سبلان و در فضایی وسیع قرار گرفته و با ترکیب معماری سنتی آمیخته با مدرنیته، با استفاده از مصالح بومی و سنگی و با الهام از تاریخ و فرهنگ ترکان آذری و عشایر شاهسون به گونه ای طراحی و ساخته شده که کمترین آسیب به محیط زیست و تنوع زیستی منطقه وارد شود. معماری خاص این کلبه ها، جای خواب متفاوت آنها و سرویس های بهداشتی کامل آن، این اقامتگاه را به یکی از پربازدیدترین سوییت های سایت شب تبدیل کرده است.

کلبه چوبی رشت سوقه

کلبه چوبی شمال

اقامت در کلبه های چوبی همیشه جذابیت های خاص خود را داشته ولی دغدغه‌ی امکانات رفاهی در چنین کلبه هایی همیشه مساله‌ی مهمی بوده. این مشکل در کلبه های چوبی سایت شب، رفع شده و با تضمین کیفیت و اقامتی سالم و خوش، کلبه های جنگلی با استقبال بالا مواجه شده. اما یکی از ویژه ترین کلبه های چوبی موجود در سایت شب، کلبه چوبی سوقه در نزدیکی رشت است که با محوطه‌ای بسیار بزرگ و شیک در اطراف آن، به انتخاب اول کلبه دوستان تبدیل شده.

این ویلای چوبی با معماری خاص و باحال در یک باغ بزرگ ۶۰۰۰ متری در جاده رشت به انزلی واقع شده. فاصله ۴ کیلومتری از رشت باعث شده که دسترسی به امکانات شهری، مراکز خرید بزرگ رشت و … برای مهمانان در دسترس باشد. این کلبه چوبی، دوبلکس است و اتاق خواب در طبقه بالا قرار دارد. پذیرایی، آشپزخانه و سرویس بهداشتی فرنگی و حمام نیز در طبقه پایین قرار دارد. البته در این باغ ۶۰۰۰ متری پر از گل، ۲ ویلای دیگر نیز با فاصله های ۳۰ تا ۴۰ متری از این کلبه چوبی قرار دارد، از این رو این باغ بصورت مشترک برای مهمانان (اگر حضور داشته باشند) قابل استفاده خواهد بود. در این باغ، آلاچیق و برکه آبی هم قرار دارد که مهمانان میتوانند از آن استفاده کنند و لذت ببرند. دسترسی نزدیک به مراکز رفاهی و خرید و همچنین فاصله کم به بندر انزلی این مکان را از هر جهت دلپذیر می کند.

اقامتگاه بومگردی آهید در کنگان

اقامتگاه بومگردی آهید

با رسیدن فصل سفر به جنوب، علاوه بر مقاصد دائمی مثل جزایر کیش، قشم و هرمز، برخی شهرهای خاص جنوب کشور که کمتر شناخته شده اند نیز با استقبال زیادی مواجه می شوند. استان بوشهر هم طبعا میزبان سفرهای پرتعدادی از مسافرین است که بندر کنگان در آن بخاطر اقامتگاه جذاب آهید، با اقبال مراجعین همراه شده است.

اقامتگاه بوم گردی “آهید” در استان بوشهر و بندر کنگان واقع شده است. بومگردی آهید سه باب اتاق 15 متری دارد که هر سه بصورت سنتی با المان های بومی بوشهر در کمال سادگی و زیبایی تزئین و تجهیز شده اند. در این خانه بومی امکان سفارش غذاهای محلی برای میهمانان مهیاست و تجربه ی یک سفر سنتی در اقامتگاهی بومگردی برای مسافرین فراهم شده است. از جاذبه های گردشگری اطراف اقامتگاه می توان به پارک خلیج نایبند ، آثار تاریخی سیراف، قلعه شیخ، گنبد نمکی جاشک و پارک ملی خلیج نایبند اشاره کرد.

ویلای کردان با استخر درمانی آب گرم

ویلا آب گرم کردان

تقریبا در تمام فصول سال، سفر به کردان مورد استقبال گردشگران قرار میگرفته است. اما با سرد شدن هوا، ویلاهای کردانی که استخر آب گرم داشته باشند و البته قیمت آنها مناسب باشد، در اولویت رزرو برای مسافرین قرار میگیرد. ویلای کد 2259 کردان در سایت شب، یکی از همین ویلاهاست. قیمت مناسب این ویلا در کنار امکانات خوب آن، این ویلا را به یکی از پر بازدیدترین و پر درخواست ترین خانه های دی ماه تبدیل کرده است.

تمام این ویلا به صورت کامل و رایگان ضد عفونی شده و آب استخر نیز علاوه بر تعویض، مرتبا کلرزنی شده و کاملا بهداشتی می باشد. این ویلای بینظیر با استخر آبگرم در فضای باز، با مجوز آب درمانی از اداره ی بهداشت و درمان البرز، دارای الاچیق شومینه دار بسیار گرم در کنار استخر است که آرامش بسیار خاص و دلنشینی برای شما به وجود می آورد. این استخر درمانی و گرم با آب معدنی چشمه و تصفیه ۲۴ساعته آب که مرتبا زیرنظر کارشناسان بهداشت آزمایش میگردد، شما را از سفر به سرعین یا محلات برای آب درمانی بی نیاز خواهد کرد.

مجتمع اقامتی سام VIP قشم با ویو دریا

ویلا ساحلی قشم

طبیعتا با شروع فصل زمستان درخواست برای سفر به جزیره قشم به اوج خود می رسد. اما در این بین، ویلاهایی موفق به رزرو بیشتر می شوند که امکانات بالا در کنار قیمت مناسب داشته باشند. مجتمع اقامتی سام وی‌آی‌پی در قشم با خدمات رفاهی عالی و ویوی بینظیر رو به دریا، یکی از این اقامتگاه هایی است که با استقبال زیادی مواجه شده و تقریبا هر روز درخواست رزرو برای آن ثبت می شود. این ویلاها هم جزو پربازدید ترین ویلاهای دی ماه سایت شب می باشند. اين مجتمع داراي واحدهاي يك خوابه، دوخوابه و سه خوابه در چهار طبقه مي باشد و در محيطی آرام و لوكس نشين واقع شده است.

 

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب