بهترین مراکز خرید و بازارهای شیراز

0

معرفی مکان‌هایی که برای خرید در شهر بهارنارنج‌ حرف اول را میزند!

شاید برای‌تان پیش آمده باشد که درکنار بازدید از جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی ضمنِ سفر، هوس گشت‌وگذار در بازارهای معروف هم گوشه ذهن‌تان را قلقلک بدهد!

باید بگوییم که این میل به خرید در شهرهای جدید، حتی اگر نیازِ جدی مسافر نباشد، برای افراد مشغول به کار در حوزه‌های مختلف یک فرصت فوق‌العاده است. درحقیقت شما به‌عنوان مسافر، با خریدهای هرچند کوچک از مغازه‌داران و صاحبان پاساژهای دوست‌داشتنی در شهر دلخواه‌تان، به آن‌ها کمک می‌کنید تا در مقیاس وسیع‌تری دیده شوند.

شهر شیراز

شهر شیراز یکی از جذاب‌ترین شهرها برای عشاق خرید است! از خرید انواع پوشاک بگیر تا کیف و کفش و زیورآلات. شیرازی‌ها با خون‌گرمی و مهربانی بی‌حدشان فرصت تجربه یک خرید عالی را برای مسافران به ارمغان می‌آورند؛ مخصوصا اگر بهترین مراکز خرید و بازارهای شیراز را بشناسید.

در این مقاله قرار است بی‌رودربایستی، با معروف‌ترین بازارها و پاساژهای شیراز آشنا شویم تا خرید لذت‌بخش‌تری را در این شهر تماشایی تجربه کنیم.

مجتمع تجاری و مرکز خرید خلیج‌فارس شیراز

اگر از یک شیرازی بخواهند که بدون فکرکردن معروف‌ترین مرکزخرید شیراز را نام ببرد، قطع به یقین مجتمع تجاری خلیج فارس رتبه اول را دارد! مجتمع خلیج‌فارس غولِ بهترین مرکزخریدهای شیراز است و جالب است بدانید که تا امروز رتبه اولین مال بزرگ دنیا از نظر تعداد مغازه را هم ازآنِ خود کرده است.

این مجتمع به مساحت 500 هزار مترمربع، سرزمین رویاییِ برندهای معتبر است و دست مسافران را برای خرید اقلام موردعلاقه‌شان ( از شیرمرغ تا جان آدمی‌زاد!) باز می‌گذارد. البته بازدید از مرکز خرید خلیج فارس صرفا به علت خرید نیست؛ این مجتمع بزرگ تجاری برای تفریح گردشگران هم قسمت‌های قابل‌توجهی دارد که تجربه سفرتان را به‌شدت هیجان‌انگیز می‌کند. ?

بخش تفریحی ایران‌لند در مجتمع خلیج‌فارس یکی از همان جذابیت‌های بی‌چون‌و‌چرای تفریحی است که شبیهش را در شهرهای دیگر کم‌تر می‌توان یافت.

در ایران لند، بیش از 100 بازی فوق‌العاده هیجانی وجود دارد که در سفر به این شهر زیبا و اجاره سوئیت در شیراز واجب است امتحانش کنید!

مجتمع خلیج فارس شیراز

همچنین پردیس سینمایی، هایپرمارکت، کافی‌شاپ و رستوران مدرن، سالن بیلیارد، استخر و مجموعه ورزشی از دیگر امکانات تفریحی این مرکز خرید مشهورِ شیراز هستند.

آدرس: محور شمالی شیراز به سپیدان، در ابتدای ورودی شهر جدید صدرا

مجتمع تجاری ستاره فارس شیراز

مرکزخرید ستاره فارس شیراز حقیقتا همان ستاره‌ای‌ است که در آسمان‌ها دنبالش می‌گردید! یکی از خوش‌نام‌ترین فرصت‌های خرید در شیراز که 9طبقه فوق‌العاده کاربردی دارد. بیش از 400 واحد تجاریِ فعال در این مجتمع وجود دارد که بهترین پوشاک، به‌روزترین لوازم دیجیتال و  لوازم آرایشی و بهداشتی برندهای معتبر دنیا را با تخفیف‌هایی که هیچ کجا نمی‌توانید پیدا کنید، عرضه می‌کند. ?️

ستاره فارس شیراز

البته این مرکزخرید شیراز هم مانند مرکزخرید خلیج‌فارس، به این امکانات محدود نمی‌شود؛ شما می‌توانید لذیذترین غذاهای بین‌المللی عمرتان را در رستوران مجتمع تجاری ستاره فارس شیراز میل کنید.

راستی اگر فرصت بازدید از این مجتمع را داشته باشید، هیجان‌انگیزترین قسمت سفر به شیراز برای‌تان رقم بخورد! شهربازی بزرگ و لاکچری مجتمع ستاره فارس شیراز، یکی دیگر از هزار دلیلی است که مسافران را برای بازدید از این مکان مجاب می‌کند؛ مخصوصا کسانی که با بالا رفتن ضربان قلب از شدت هیجان مشکلی نداشته باشند!

آدرس: شیراز، خیابان عفیف‌آباد، مجتمع خرید ستاره فارس

مرکزخرید زیتون شیراز

مجتمع تجاری زیتون شیراز در کنار بازار بزرگ شیراز قرار دارد و با بازدید از این مرکزخرید، می‌توانید سری هم به بازار بزنید تا لذت تجربه خرید مدرن و سنتی، توامان نصیب‌تان شود. بنا و نمای این مرکزخرید به‌گونه‌ای طراحی شده است که با هر نگاه به آن، زیر لب به معماری شیرازی‌ها “دست‌مریزاد” می‌گویید!

مرکزخرید زیتون شیراز یک مجتمع 12 طبقه‌ای است و برای خرید همه‌جانبه در شهر شیراز از بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شود. این مرکزخرید علاوه برفروشگاه‌های متنوع پوشاک، کیف و کفش و سایر موارد روزمره، امکاناتی مانند سینمای سه‌بعدی، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌های مدرن و شهربازی هم دارد که به لطف آن‌ها در لیست لاکچری‌ترین مراکز خرید شیراز قرار گرفته است.

آدرس: شیراز، تقاطع خیابان انقلاب و لطفعلی‌خان زند

مرکز خرید آفتاب فارس شیراز

خورشیدِ معالی ِ‌آبادِ شیراز دقیقا همین مرکزخرید است! مرکز خرید آفتاب فارس، یک رقیب سرسخت و جانانه برای مهم‌ترین مراکز خرید شیراز هم محسوب می‌شود که توریست‌ها حسابی دوستش دارند. این مجتمع تجاری یا بهتر بگوییم، مرکزخرید مشهور شیراز، در کنار مکان‌های مهمی مانند سرزمین عجایب، پردیس سینمایی گلستان و کافه گفت‌وگو قرار دارد. ? درست است که این مرکزخرید از بهترین‌های شیراز جهت خرید انواع پوشاک، لوازم آرایشی، بهداشتی معتبر و کیف و کفش به‌شمار می‌رود، اما برای شکم‌دوستانِ محترم برنامه‌های ویژه‌تری تدارک دیده است. غذاهای متنوع و لذیذ در غرفه‌های مختلف، میزبانِ مسافران هستند؛ اسنک و سیب‌زمینی تنوری، مرغ کنتاکیِ ویژه و باکیفیت‌ترین فست‌فودها که می‌تواند انتخاب خوبی برای  تکمیل لذت سفر به شیرازِ باصفا باشد.

آدرس: شیراز، بلوار دکتر شریعتی، خیابان شهید رهبرماه، خیابان شهید رهبر ماه2

بازار و مرکزخرید نگین فارس شیراز

نگین فارس شیراز

مجتمع تجاری و تفریحی نگین فارس یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی را دارد. این مرکزخرید در بلوار پرستار شهر شیراز و روبه‌روی بیمارستان بعثت قرار گرفته است. جدای از امکانات خوراکی و پوشاکیِ سایر مرکزخریدها و بازارهای شیراز، شهربازیِ کودکان، فودکورت باکیفیت و سالن بولینگ و بیلیاردِ این مجتمع طرفداران خاص خودش را دارد.

برای داشتن تجربه خرید عالی مخصوصا در زمینه سیسمونی نوزاد، اکسسوری و عطر، می‌توانید به مرکزخرید نگین فارس شیراز از صمیم قلب اعتمادکنید.

آدرس: شیراز، بلوار پرستار( کوی وحدت معالی‌آباد )

مرکز خرید سینا شیراز

چیزی که باعث می‌شود به مرکزخرید سینا توجه ویژه‌ای داشته باشیم، سابقه دیرینه و درخشان این مرکزخرید است. اگر برای کیفیت پوشاک و کیف و کفش‌تان اهمیت زیادی قائل هستید، در سفر به شیراز بازدیدی هرچند کوتاه از مجتمع خرید سینا شیراز داشته باشید.

فراموش نکنید که این مرکزخرید اجناس را با کیفیت بالایی ارائه می‌کند و مناسب خاص‌پسندها است؛ به همین دلیل دنج‌تراز سایر مراکز خرید دیده می‌شود.

آدرس: شیراز خیابان مطهری شمالی، نرسیده به چهارراه زرگری

مجتمع تجاری حافظ شیراز

مجتمع تجاری حافظ، خیابان عفیف‌آباد را به حضورش روشن کرده است؛ همچنین به دلیل قرار گرفتن این مجتمع در نزدیکیِ بهترین آثار تاریخی شیراز، توریست‌ها استقبال خوبی از آن داشته اند.

تنوع اجناس و قیمت مناسب مرکزخرید حافظ بی‌نظیر است! ضمنِ این‌که ازدحام این مرکزخرید کم‌تراز سایر مراکزخرید بزرگ‌تر مانند خلیج فارس و ستاره فارس است؛ بنابراین آرامشی که ضمن خرید تجربه می‌کنید را همراه با با قدم‌زدن در خیابان بهشتیِ عفیف‌آباد تصور کنید! ارزشش را ندارد؟!

بازار حافظ شیراز

آدرس: شیراز، خیابان عفیف آباد

الهیه سنتر؛ از بهترین مراکز خرید، بازارها و پاساژهای شیراز

یکی از لاکچری ترین و بهترین مراکز خرید شیراز، هم‌نام با معروف‌ترین منطقه تهران است؛ الهیه!  خلاصه بگوییم که اگر از کیف و کفش یا لباس‌های تکراری خسته شده‌اید، روی تنوع اجناس در الهیه‌سنتر شیراز به‌شدت حساب کنید!

البته اجناس مختلف در این مرکزخرید دنج، با کیفیت بالایی عرضه می‌شوند. پس کسانی که به دنبال تجربه خریدی صرفا ارزان و کالاهایی با کیفیت معمولی هستند، بهتراست به الهیه سنتر، بیشتر به‌عنوان سرگرمی نگاه کرده و لذت خرید را در مراکزخرید معمولی شیراز تجربه کنند.

آدرس: شیراز، بلوار شهید مطهری جنوبی

 

اگر بهترین مراکز و مجتمع‌های خرید معروف شیراز را جهت خرید انتخاب کنید، با معرفی آن‌ها به دیگران، هم فرصت شغلی‌شان را بهبود می‌بخشید و هم شانس تولید یا فروش اجناس باکیفیت را بیشتر می‌کنید!

بله. شما بیش از آن‌چه که تصور می‌کنید در این ماجرا تاثیرگذار هستید!

به‌هرحال لذت خرید از بهترین مراکز خرید و پاساژهای شیراز، لذتی است که نباید در طول سفر نادیده‌اش بگیرید؛ ولو با جیب‌های نسبتا خالی! فراموش نکنید که رضایتِ شما از کیفیتِ کالاها به لطف اعتبارِ مراکز ذکر شده در این مقاله، می‌تواند بسیار ارزشمندتر از مبلغی باشد که پرداخت کرده‌اید! راستی سفر به شهر بهارنارنج با اجاره سوئیت و ویلا به صرفه تر خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب