میزبان مهمان نواز

0

اگر میزبان‌ها بتوانند انرژی، وقت و توجه کافی برای مسافران و اقامتگاه در نظر بگیرند، مطمئنا مسافران سفری لذت بخش را تجربه خواهند کرد. به همین دلیل است که ما در مجموعه شب، برنامه‌ای با نام “میزبان مهمان نواز” را ایجاد کرده‌ایم تا میزبان‌هایی که بهترینشان را به مسافران ارائه می‌دهند، بشناسیم.?

چنین میزبانانی بالاترین امتیاز را کسب می‌کنند و از مزایای مختلف مجموعه شب برخوردار خواهند شد.

 

چطور میتوانم میزبان مهمان نواز شوم؟

 

برای اینکه نام و نشان یک میزبان برتر و مهمان نواز را بدست آورید، احتیاجی به فرستادن درخواست یا انجام دادن کاری عجیب و غریب نیست. به محض اینکه بتوانید واجد شرایط زیر شوید، نام شما در لیست میزبان‌های مهمان نواز قرار خواهد گرفت. چه صاحب یک خانه کوچک باشید و چه اقامتگاه‌های مختلفی را اجاره دهید، معیارهای “میزبان مهمان نواز” برای شما و دیگران یکسان خواهد بود. در حقیقت میزبان برتر بر اساس عملکرد خود در یک سال گذشته و رعایت موارد زیر انتخاب خواهد شد :

 

  • اگر نرخ پذیرش رزرو خانه 90٪ یا بیشتر باشد
  • اگر کمتر از 5% رزروها را لغو کرده‌اید
  • اگر میانگین امتیاز اقامتگاه شما 4.3 یا بالاتر باشد
  • اگر تا امروز 5 رزرو موفق یا بیشتر از آن را داشته‌اید (یا 60 شب و بیشتر)
  • اگر 3 یا بیشتر از 3 نظر مثبت دریافت کرده‌اید

 

اگر توانسته‌اید در میزبانی خود به معیارهای گفته شده دست پیدا کنید، به شما تبریک می‌گوییم! وقت آن است که نام میزبان مهمان نواز را از آنِ خود کنید و جشن بگیرید!?

ما در وبسایت شب، نحوه عملکرد میزبانی شما را با این روش‌ها محاسبه می‌کنیم:

  • تعداد کنسلی‌هایی که میزبان انجام داده است: مثلا اگر پنج اقامتگاه داشته باشید و 20 رزرو از مسافران ثبت کرده‌اید، با کنسل کردن تنها یک رزرو نرخ کنسلی شما 5٪ خواهد بود.
  • میانگین رتبه‌بندی اقامتگاه: مثلا اگر پنج اقامتگاه داشته باشید و 10 رزرو ثبت کنید و از میان این 10 رزرو، 5 مسافر به شما امتیاز کامل را داده باشند و از 5 مسافر دیگر امتیاز 4.5 گرفته‌ باشید، میانگین امتیاز شما 4.75 خواهد بود.

گرچه استانداردهای میزبانی در طول زمان تغییر می‌کنند و معیارهای بیشتری به آنها اضافه می‌شوند، خیالتان راحت باشد که ما شما را در جریان آخرین تغییرها قرار می‌دهیم.

 

بعد از رعایت معیارهای میزبان مهمان نواز، چه اتفاقی می‌افتد؟

به محض اینکه تمام شرایط را رعایت کردید، مسافران می‌توانند نشان میزبان مهمان نواز را در زمان جستجوی خانه و در صفحه اقامتگاهتان ببینند. بدین ترتیب شما از تمام مزایای این نام بهره‌مند خواهید شد.?

اعضای تیم شب هر 3 ماه یکبار وضعیت تمام میزبانان را بررسی می‌کنند و میزبان‌هایی که در 365 روز گذشته، معیارهای ذکر شده را رعایت کرده باشند، به عنوان میزبان میهمان نواز معرفی خواهند شد. اگر یک میزبان برتر نتوانسته باشد شرایط ذکر شده را رعایت کند، از این برنامه حذف می‌شود. البته به محض رعایت دوباره معیارهای سایت شب، باز هم نشان میزبان میهمان نواز به وی تعلق خواهد گرفت.

 

من به عنوان میزبان مهمان نواز چه مزایایی دارم؟

به عنوان یک میزبان مهمان نواز، تمام اقامتگاه‌های شما شامل مزایای زیر می‌شوند:

  • علامت یا تگ میزبان مهمان نواز در صفحه شما و اقامتگاهتان ثبت می‌شود و مسافران در تمام جستجوها، شما را با نام میزبان برتر می‌بینند.?
  • در وبسایت یک فیلتر با نام میزبان مهمان نواز وجود دارد و مسافران می‌توانند به راحتی و با استفاده از آن، شما را از میان هزاران میزبان دیگر پیدا کنند.

 

چطور می‌توانم وضعیت خود را پیگیری کنم؟

شما می‌توانید وضعیت میزبانی خود و امتیازاتی که تا به حال بدست آورده‌اید را در وبسایت و در صفحه نمایه شخصی‌تان ببینید. همچنین می‌توانید در وبسایت گزارش‌‎های به روز شده را دانلود کنید و ببینید که هر روز چه معیارهایی برای رسیدن به میزبانی برتر معرفی می‌شود.

 

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب