جلوگیری از تاخیر و کنسلی رزروها

0

میزبانی که رزروی را کنسل کند، درآمد کمتری هم بدست می‌آورد. تلخ است ولی باید پذیرفت که اگر به عنوان میزبان رزروی را لغو کنید، خانه شما در جستجوی وبسایت به سختی پیدا خواهد شد. ضمن اینکه کنسلی بیش از حد باعث می‌شود خانه یا اقامتگاه شما از وبسایت شب حذف شود.

اگر مطمئن هستید که نمی‌توانید رزروی را بپذیرید، در اسرع وقت آن را لغو کنید. تاریخ‎هایی که قادر به میزبانی نیستید را در وبسایت مسدود کنید تا مسافران نتوانند در آن روزها خانه را رزرو کنند. برای جلوگیری از کنسلی و ارائه یک تجربه عالی به مسافران، به انجام این نکات دقت نمایید:

 

تنظیم قوانین کنسلی

متناسب با شرایطی که دارید، قوانین کنسلی را انتخاب کنید و آنها را در صفحه خود در وبسایت قرار دهید تا مسافران بتوانند با دقت مطالعه کنند. این قوانین مسافران را تشویق می‌کند تا با دقت برنامه سفر و تعطیلات خود را بچینند و از کنسلی‌های لحظه آخری مطلع باشند. فراموش نکنید که با تمام مسافران به طور یکسان نسبت به قوانین و سیاست‌های کنسلی رفتار نمایید.

 

به روز نگه داشتن تقویم

تصور کنید که مسافران اقامتگاهی را رزرو کرده‌اند و برای مسافرتی هیجان انگیز در حال آماده شدن هستند. ناگهان از سمت میزبان پیامی می‌رسد که اقامت آنها کنسل شده است!☹️ مشخصا مسافران ناامید و ناراحت می‌شوند و ترجیح می‌دهند دیگر برای رزرو به سراغ آن میزبان نروند.

درک می‌کنیم که مدیریت رزروهای مختلف می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. اما خبر خوب این است که می‌توانید با به روز نگه داشتن تقویم خود، از کنسلی‌های غیرضروری جلوگیری کنید. تقویم خود را با تقویم وبسایت به روز کرده و تاریخ‌های میزبانی را با دقت در وبسایت وارد نمایید.

به روز بودن تقویم

قیمت‌های سفارشی در زمان اوج سفر

یکی دیگر از دلایلی که میزبانان رزروی را لغو می‌کنند، به روز نبودن قیمت‌هاست. گاهی اوقات یک مسافر قبل از اینکه شما فرصتی برای به روز رسانی قیمت داشته باشید، خانه را در زمان اوج سفر رزرو می‌کند. پس برای جلوگیری از کنسلی هر گونه رزرو، مطمئن شوید که قیمت هر شب اقامت در روزهای اوج سفر به روز شده است. ?

بسیاری از میزبانان برای تعطیلات یا فصل‌های اوج، هزینه بالاتری در نظر می‌گیرند. می‌توانید برای فصل‌های شلوغ، تعطیلات، یا رویدادهای خاص قیمت‌های سفارشی تعیین کنید و مطمئن شوید که اقامتگاه شما با هزینه درستی رزرو می‌شود.

 

حداقل شرط های اقامت

حتی اگر شرطها و نیازهای کمی برای مسافران و اقامتگاه خود در نظر گرفته‌اید، حتما آنها را تنظیم کرده و در وبسایت درج کنید. بدین ترتیب گردشگران با آنچه که در ذهن شما می‌گذرد آگاه می‌شوند.✈️

مقررات اقامتگاه

قوانین خانه را مشخص و واضح در وبسایت بنویسید. در نتیجه مسافران می‌دانند که چه چیزی در اقامتگاه شما مجاز است و چه چیزی مجاز نیست. در مورد محدودیت‌های اقامتگاه برای حیوانات خانگی، شرایط سنی اجاره کننده اصلی، سیگار کشیدن و موارد دیگر شفاف باشید. مسلما اگر مسافران با قوانین خانه شما موافق نباشند، آن را رزرو نمی‌کنند.

 

تصمیم گیری درست

وقتی درخواست رزروی می‌گیرید که نمی‌توانید با آن موافقت کنید، چه کاری باید انجام دهید؟ این نکات را در نظر بگیرید:

تغییر تاریخ

اگر درباره تاریخ‌ها انعطاف‌پذیر هستید و دستتان باز است، زمان دیگری را به مسافران پیشنهاد دهید که مورد توافق هر دو طرف باشد. همیشه می‌توانید تاریخ رزرو را تغییر داده و از کنسلی اجتناب کنید.

 

ویرایش قیمت

اگر فراموش کرده‌اید که قیمت‌ها را به روز کنید و نمی‌توانید به علت مبلغِ کم، رزروی را بپذیرید، به سادگی قیمت را ویرایش کرده و مبلغ جدید را تنظیم کنید. نیازی نیست که در برخورد اول رزرو را کنسل کنید. سعی کنید با به روز رسانی قیمت یک رزرو کاملا جدید ایجاد نمایید.?

قیمت

گفتگو با مسافران

اگر به اطلاعات بیشتری از مسافران نیاز دارید، از طریق پلتفرم امن شب با آنها در ارتباط بوده و سوالات مورد نظرتان را بپرسید.

 

قبول درخواست رزرو

اگر مسافری به سوالات شما پاسخ نداد، قبل از انقضای درخواست، رزرو را بپذیرید.? چنانچه این مسافر بعدا با قوانین خانه شما موافق نبود، به وی اطلاع دهید که نمی‌توانید رزرو را قبول کنید و از او بخواهید که فرآیند لغو را برای بازپرداخت آغاز کند.

 

برای کنسلی‌هایی که خارج از کنترل شماست

همه ما قبول داریم که بعضی اتفاقات خارج از کنترل ما رخ می‌دهد. در این شرایط، تیم شب میزبانان را از پرداخت جریمه و کم شدن امتیاز معاف می‌کند. اتفاقاتی که می‌توانند واجد شرایط معافیت کنسلی باشند عبارتند از:

  • حوادث و بلایای طبیعی
  • صدمه و آسیب به اقامتگاه
  • رعایت نکردن قوانین اقامتگاه
  • پرداخت نشدن هزینه از طرف مسافران

 

 

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب