لیستی از بهترین پارک های آبی مشهد

0

شهر مشهد به عنوان پایتخت مذهبی ایران شناخته می‌شود. این شهر بزرگ علاوه بر مکان‌های متبرکه زیارتی امکانات سرگرمی خوب و ویژه‌ای برای گردشگرانی که به مشهد سفر می‌کنند تدارک دیده است. پاساژها و مراکز خرید به روز و مدرن از امکانات خوب شهر مشهد هستند و علاوه بر این موارد، پارک های آبی مشهد جزیی از تفریحات خاص و ویژه گردشگرانی است که به این شهر سفر می‌کنند.

این شهر که سالانه مسافران زیادی به آن سفر می‌کنند پارک های اّبی بسیار زیادی دارد که هر کدام امکانات و ویژگی‌های خاص خود را دارند و جزیی از بهترین پارک‌های آبی ایران هستند.. در این مقاله پارک های آبی مشهد را با هم بررسی می‌کنیم و از امکانات خوب این پارک‌ها صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

سرزمین موج‌ های آبی
پارک های آبی مشهد و سرزمین موج های ابی

این پارک یکی از بهترین پارک های آبی مشهد است. سرزمین موج‌های آبی در منطقه قاسم آباد مشهد قرار گرفته است. این مجموعه 23 هزار متر مربع مساحت دارد و تفریحات بسیار متنوع و هیجان‌انگیزی دارد که در سال 1386 در منطقه قاسم آباد مشهد شروع به کار کرده است. این پارک بزرگ، یکی از مجهزترین پارک‌ های آبی مشهد است که نسبت به دیگر پارک‌‎های آبی امکانات بیشتر و به روزتری را در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهد.

سرزمین موج‌های آبی تا حرم امام رضا حدودا 15 کیلومتر فاصله دارد و با تاکسی یا خودروی شخصی می‌توانید در کمتر از 40 دقیقه به این پارک آبی هیجان‌انگیز برسید. امکانات این پارک آبی در سه قسمت بانوان، آقابان و کودکان تقسیم بندی شده است و دارای استخرهای متنوعی است که طول معروف‌ترین استخر این مجموعه 40 متر است. سرسره‌های این پارک بسیار معروف هستند و سرسره‌های موج، سوپر لوپ، تورنادو، سرسره آهسته و سرسره U شکل از معروف‌ترین آن‌ها هستند..

این پارک همچنین جکوزی آب سرد و آب گرم، و سونای خشک و بخار دارد. یکی از لذت بخش‌ترین قسمت‌های پارک آبی مشهد رودخانه آرام است. این رودخانه 220 متری در برخی از قسمت‌هایش موج‌های خروشان نیز دارد، گردشگران می‌توانند در این قسمت با تیوب مسیر رودخانه را طی کنند و لذت ببرند. سرزمین موج‌های آبی دو مجموعه جدا برای آقایان و بانوان دارد. هر دو بخش در فصل تابستان و بهار از 9 صبح تا 12 شب و در فصل پاییز و و زمستان از 9 صبح تا 9 شب فعالیت می‌کنند.

آدرس: قاسم آباد – بزرگراه امام علی – بلوار اندیشه – نبش اندیشه ۸۱‏
شماره تماس: ۳۶۰۰۸-۰۵۱
قیمت حدودی بلیط در آبان ماه 1401: 120 هزار تومان

بخوانید از بهترین سوغات مشهد

پارک آبی ایرانیان
پارک های آبی مشهد و پارک آبی

یکی دیگر از مراکز تفریحی و گردشگری مشهد، پارک آبی ایرانیان است. این مجموعه توسط یک شرکت کانادایی راه اندازی شده است و تفریحات مدرن و هیجان‌انگیزی را در دل خود جای داده است. پارک آبی ایرانیان که یکی از بهترین پارک های آبی مشهد است، امکانات تفریحی متنوعی همچون سرسره‌های هیجان انگیز، رودخانه، استخر بزرگسالان و کودکان، سالن ماساژ و همچنین کافی شاپ است. این پارک در بلوار حجاب مشهد قرار گرفته که با وسیله حمل و نقل شخصی و مترو و تاکسی می‌توانید به این پارک دسترسی داشته باشید.

گردشگران و مسافران به مشهد می‌توانند به راحتی یک روز از سفر خود را به تفریح در این پارک بزرگ اختصاص دهند. در این مجموعه سرسره‌ های متعددی وجود دارد، از سرسره‌های آهسته و سرعتی تا پیچشی و سرسره مخصوص کودکان را در این پارک می‌توانید تجربه کنید. میهج‌ترین قسمت این پارک سرسره سقوط آزاد است که از بالاترین نقطه این پارک در تونلی پر آب به سمت استخری که در پایین قرار گرفته است، هدایت می‌شوید.

علاوه بر این دیگر امکانات همچون سونا و جکوزی، حمام ترکی و ماساژ در این پارک انجام می‌شود که در فضایی دلنشین می‌توانید توسط یک ماساژور حرفه‌ای لذت فراموش نشدنی را تجربه کنید. این پارک رستوران و کافی شاپ نیز دارد که می‌توانید از این قسمت هم بذت ببرید. همچنین سالن بدنسازی و سینمای 5 بعدی را نیز باید به امکانات این مجموعه اضافه کرد.

برای استفاده از این مجموعه آقایان می‌توانند در روزهای فرد و جمعه‌ها مراجعه کنند و همچنین بانوان می‌توانند در روزهای زوج از این مجموعه استفاده کنند.

آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بلوار حجاب، نبش حجاب ۸

تلفن: 05136613004

جهت اجاره سوئیت در مشهد کلیک کنید.

سرزمین موج های خروشان مشهد از بهترین پارک های آبی مشهد
پارک های آبی مشهد و سرزمین موج های خروشان

یکی از پارک های آبی مشهد که در آن هیجان بسیار بالایی را تجربه خواهید کرد، سرزمین موج‌های خروشان مشهد است. این مجموعه بزرگ‌ترین مجموعه آبی سرپوشده جهان است که در مساحتی 60 هزار متر مربعی احداث شده است و در کیلومتر 2 جاده شاندیز قرار گرفته است. این مجموعه در 2 قسمت بانوان و آقایان فعالیت می‌کند که هر 2 قسمت به صورت همزمان میزبان گردشگران و مسافران هستند.

در این مجموعه بزرگ نزدیک به 63 سرسره مدرن و هیجان‌انگیز وجود دارد که مدرن‌ترین طراحی را دارند و همچنین از امنیت بالایی برخوردارند. این مجموعه علاوه بر پارک آبی امکانات بسیار مهیج دیگری نیز دارد که سفر شما به مشهد را بسیار هیجان‌انگیز تر می‌کند. تفریحاتی همچون لیزر تگ، زیپ لاین سرپوشیده، ترامپولین، سالن ایروبیک، سالن ماشین از جمله این امکانات هستند. رودخانه هیجان انگیز این پارک در قسمت آقایان نزدیک به 1600 متر طول و در قسمت بانوان 900 متر طول دارد.

عرض این قسمت 3 تا 4 متر است و عمق 1 متری دارد. موج‌های خروشان این رودخانه به وسیله نرم‌افزارهای مخصوص کامپیوتری طراحی شده و ویژگی‌های بسیار هیجان انگیزی دارد. سقوط آزاد این مجموعه هم جالب است، به صورتی که شما از ارتفاع 23 متری سقوط می‌کنید و وارد استخری می‌شوید که در پایین تونل سقوط قرار گرفته است. این مجموعه همچنین قسمتی به عنوان دکتر ماهی یا فیش اسپا دارد که یکی بزرگ‌ترین مراکز فیش اسپا در ایران است. این مجموعه هر روز از ساعت 11 صبح تا 9 شب فعالیت می‌کند.

آدرس: خراسان رضوی، مشهد، 2 کیلومتری جاده شاندیز
تلفن: 05135144001

پارک ساحلی آفتاب
پارک های آبی مشهد و پارک ساحلی افتاب

در سال 1390 یکی دیگر از بهترین پارک های آبی مشهد افتتاح شد. پارک ساحلی آفتاب مجموای‌ است که در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع احداث شده است. این پارک آبی در 7 طبقه به عنوان بزرگ‌ترین پارک آبی طبقاتی ایران شناخته می‌شود. این پارک آبی امکانات متنوع و منحصر به فردی دارد که همه ساله میزبان گردشگران و مسافرانی است که مشهد مقدس سفر می‌کنند.

این مجموعه در بلوار خیام مشهد و جنب مجتمع الماس شرق قرار گرفته است و دسترسی خوبی به سیستم حمل و نقل عمومی و تاکسی‌ها دارد. این مجموعه بزرگ در 3 بخش بانوان، آقایان و VIP  اقدام به فعالیت می‌کند. مجموعه آقایان معماری منحصر به فردی دارد و با چشم انداز یک غار سنگی بزرگ وارد این مجموعه خواهید شد. در قسمت آقایان این پارک آبی امکاناتی همچون استخر موج، رودخانه خروشان و چشمه جوشان به همراه انواع سرسره‌های مهیج وجود دارد.

مجموعه بانوان پارک ساحلی آفتاب با امکانات خوب و مدرن در 2 طبقه طراحی شده است. مجموعه بانوان همچون مجموعه آقایان به وسایل پیشرفته تصفیه و گند زدایی مجهز است و تمام نکات بهداشتی به خوبی در این مجموعه رعایت می‌شود. استخر بزرگ بخش بانوان به همراه مربیان و نجات غریق‌های مجهز لذت شنا را بیشتر از قبل کرده است.

همچنین در قسمتVIP  این مجموعه امکانات ویژه و بی‌نظیری وجود دارد که همانند خود مجموعه پارک آبی در 2 قسمت آقایان و بانوان ساخته شده است. در این قسمت خدمات ویژه‌تری همچون حمام اسپوتا که جهت لایه برداری استفاده می‌شود یا سونای ماسه که جهت التیام بخشیدن به دردهای عضلانی و مفصلی می‌باشد، ارایه می‌شود. این مجموعه همه روزه از ساعت 11 تا 21 در بخش آقایان و بانوان خدمات ارایه می‌دهد و قسمت VIP  از ساعت 15 تا 23 فعال است.
آدرس: مشهد، انتهاي بلوار خیام شمالی، ميدان بهارستان، جنب الماس شرق
شماره تماس: 05137037
قیمت حدودی بلیط در آبان ماه 1401 حدودا 75 هزار تومان است.

بخوانید از: جاهای دیدنی مشهد

مقایسه پارک های آبی مشهد
مقایسه پارک های آبی مشهد

در این مقاله برخی از پارک های آبی مشهد را با هم بررسی کردیم. برخی از این پارک ها امکانات بهتری نسبت به پارک‌های دیگری دارند. به عنوان مثال پارک ساحلی آفتاب خدمات Vip و ویژه‌تری به مشتریان خود ارایه می‌دهند. پارک‌هایی همچون سرزمین موج‌های خروشان و سرزمین موج‌های آبی دارای سانس‌‎های همزمان بانوان و اقایان هستند و یه راحتی می‌توانید از امکانات این پارک های آبی استفاده کنید. در پایان اگر به شهر زیارتی و تفریحی مشهد سفر کردید از پارک های آبی و دیگر جاهای دیدنی اش غافل نشوید. همچنین برای اجاره روزانه خانه و سوئیت می‌توانید از سایت شب کمک بگیرید و به راحتی می‌توانید از این طریق اقامتگاه خود را به صورت آنلاین رزرو نمایید لازم به ذکر است که پشتیبانان سایت شب در طول سفر 24 ساعته همراه شما هستند تا سفری خوش و ایمن را داشته باشید.

سوالات متداول:

بزرگ‌ترین پارک آبی مشهد کدام پارک است؟

پارک‌های آبی مشهد امکانات ویژه و متفاوتی دارند؛ اما از نظر مساحت سرزمین موج‌های خروشان بزرگ‌ترین پارک آبی مشهد است.

بلیط پارک های آبی مشهد حدودا چه قیمتی است؟

قیمت بلط پارک های آبی مشهد در آبان ماه 1401 حدودا از 75 هزارتومان تا 120 هزار تومان است.

ساعات کاری پارک های آبی مشهد چگونه است؟

ساعات کاری این پارک‌ها متفاوت است، اما بیشتر پارک های آبی مشهد از 9 صبح تا 11 شب خدمات ارایه می‌دهند.

 

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب