مسافران چطور اقامتگاه را جستجو و رزرو می‌کنند؟

0

مسافران و گردشگران امروزی، بیشتر از هر زمان دیگری برای سفر تحقیق و برنامه ریزی می‌کنند. آنها معمولآ به وبسایت‌های مختلف سر می‌زنند، عکس‌ها و امکانات اقامتگاه را با دقت بررسی می‌کنند و در نهایت با توجه به اولویت‌هایشان، یک گزینه ایده‌ال را در نظر می‌گیرند.

خوب است که به عنوان میزبان بدانید مسافران از چه راه‌هایی خانه یا اقامتگاه شما را پیدا کرده و رزرو می‌کنند. ما در ادامه این مطلب برخی از اطلاعات جستجوی مسافران را در وبسایت شب با شما در میان می‌گذاریم.?

چگونه مسافران اقامتگاه شما را پیدا می‌کنند
جستجو و رزرو مسافران

همانطور که می‌دانید مسافران به وبسایت شب مراجعه می‌کنند تا یک اقامتگاه یا خانه‌ای مناسب برای سفری چند روزه کرایه کنند. هر مسافر با توجه به سلیقه‌ خود به دنبال یک اقامتگاه متفاوت و منحصر به فرد می‌گردد، چه آن اقامتگاه خانه‌ای ویلایی و هیجان انگیز در اطراف دریا باشد و چه کلبه‌ای کوچک و دنج در یک نقطه جنگلی آرام و ساکت.

وقتی یک مسافر در وبسایت به دنبال اقامتگاه می‌گردد، خانه شما در میان تعداد زیادی از خانه‌های دیگر نشان داده می‌شود. بنابراین باید ویژگی‌های اقامتگاه خود را طوری نمایش دهید که هنگام جستجو در وبسایت، به خوبی دیده شود. جستجو و پیدا کردن خانه شما در وبسایت تحت تأثیر عوامل زیادی قرار دارد، از جمله:

  • کیفیت محتوای ارائه شده درباره اقامتگاه
  • امتیاز بالای اقامتگاه
  • سابقه شما در پذیرش و توجه به رزروهای مختلف
  • کیفیت و کمیت نظرات مسافران درباره اقامتگاه

روش‌های رزرو مسافران

مسافران برای اینکه اقامتگاه شما را رزرو کنند، گزینه‌های مختلفی پیش رو دارند. اگر شما درباره این گزینه‌ها اطلاعات خوبی داشته باشید، می‌توانید نوع رزرو را طوری تنظیم کنید که تجربه خوبی برای مسافران و البته خودتان فراهم شود.

مسافران می‌توانند چندین روش را برای رزرو خانه شما انتخاب کنند. آن‌ها می‌توانند با یک سؤال ساده شروع کنند (پرس و جوی عادی)، درخواست رزرو را انجام دهند (رزرو عادی) یا مستقیماً به سراغ رزرو‌های فوری بروند.?️

10 راهکار ساده برای افزایش درآمد در فصل‌های پرطرفدار

پرس و جوی مسافران درباره اقامتگاه

گردشگران در قدم اول، اقامتگاه شما را پیدا می‌کنند و تصمیم می‌گیرند درباره آن اطلاعات بیشتری بدست بیاورند. پس ممکن است پیش از فرآیند رزرو، از سمت مسافرانِ مختلف سوالاتی دریافت کنید. بعد از پاسخ به سؤالات آنها، می‌توانید با فرستادن درخواست پرداخت، رزرو را نگه دارید. در این زمان مسافران باید طی 72 ساعت مبلغ مورد نظر را پرداخت کنند تا به طور خودکار، رزروِ آنها به تقویم شما اضافه شود?

درخواست رزرو

یکی از گزینه‌ها برای بررسی رزرو، بررسی 24 ساعته است. به این معنا که بعد از ارسال درخواست رزرو توسط مسافران، شما یک روز کامل فرصت دارید تا به درخواست آنها پاسخ دهید. اگر همه چیز خوب به نظر می‌رسد، می‌توانید درخواست را قبول کنید و رزرو به طور خودکار به تقویم شما اضافه خواهد شد.?

رزرو فوری

اگر رزرو فوری را فعال کرده باشید، مسافران می‌توانند بدون فوت وقت، خانه شما را رزرو کنند. بعد از رزرو درخواست آنها به طور خودکار به تقویم شما اضافه می‌شود.

درخواست‌های مسافران را به طور منظم بررسی کنید

صندوق ورودی (اینباکس) در صفحه پنل شما، جایی است که می‌توانید تمام ارتباطات مسافران، از سوالات عادی گرفته تا درخواست رزرو را مدیریت ‌کنید. شما می‌توانید درست در زمانی که وارد صفحه خود شده‌اید، آخرین سوالات و درخواست‌های گردشگران را ببینید. بدین ترتیب تشخیص اینکه کدام پیام‌ها به توجه شما نیاز دارند بسیار آسان خواهد بود.?

به سوالات مسافران در کمترین زمان پاسخ دهید

سوالات مسافران

مهم نیست که مسافران سوالی عادی و پیش پا افتاده از شما پرسیده‌اند یا می‌خواهند به سرعت اقامتگاه را رزرو کنند. سعی کنید همیشه در کمترین زمان به سوالات گردشگران پاسخ دهید. سرعت بالای شما در پاسخ دادن، تضمین می‌کند که توانایی انجام رزرو را دارید و به مسافران اطمینان می‌دهد که تجربه‌ای عالی برای آنها فراهم خواهید کرد. برای پاسخ‌دهی سریع می‌توانید رزرو فوری را فعال کنید. این گزینه به مسافران اجازه می‌دهد بدون نیاز به بررسی درخواست، مستقیماً به سمت رزرو تأیید شده هدایت شوند.

 

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب