چطور نسل جوان را به اقامتگاه خود جذب کنید

0

نسل جوان امروزی یا به اصطلاح “هزاره‌ها” نسلی هستند که به تجربیاتی مانند سفر، اکتشاف و ماجراجویی علاقه دارند. آنها به طور خاص از مسافرت لذت می‌برند و معمولآ دوست دارند که تجربه‌های منحصر به فردی داشته باشند. به طور خلاصه نسل جدید، یک نسل خلاق و باهوش است و ترسی از کشف ناشناخته‌ها ندارد. شاید برایتان چالش برانگیز باشد که چطور می‌توان این نسل را به خانه‌ها یا اقامتگاه‌ جذب کرد. ما در ادامه با شما درباره این موضوع صحبت می‌کنیم.

از تکنولوژی کمک بگیرید!

یکی از راه‌های جذاب‌ کردن اقامتگاه برای نسل جوان، کمک گرفتن از فناوری‌های جدید است. هزاره‌ها برای اینکه اوقات خوشی داشته باشند به کمی تکنولوژی نیاز دارند. فراموش نکنید که این نسل همیشه به موبایل، لپ تاپ، تبلت و آی پد متصل بوده است. مطمئن شوید که امکانات تکنولوژی خانه‌ را به روز نگه داشته‌اید؛ برای این منظور می‌توانید این موارد را در نظر بگیرید:

  • وای فای پرسرعت
  • تلویزیون و تلفن هوشمند
  • آداپتورو شارژر

کاری کنید که اقامتگاهتان دیده شود!

تا جایی که می‌توانید، امکان رزرو اقامتگاهتان را در وبسایت‌های مختلف فراهم کنید. به این ترتیب، نسل جدید به راحتی شما را در هر فضای اینترنتی پیدا می‌کند. فراموش نکنید که برای چنین کاری، باید همیشه تقویم خود را در سایت‌های مختلف به روز نگه دارید تا امکان تداخل رزروها پیش نیاید.

تا می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید

هیچ راهی بهتر از حضور فعال در رسانه‌های اجتماعی برای توجه نسل جوان وجود ندارد. تلاش‌های بازاریابی شما باید بر روی تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، به‌ویژه اینستاگرام متمرکز شود. از این طریق با نسل جوانی که بیشتر وقت خود را در اینترنت می گذراند ارتباط برقرار می‌کنید. اما نحوه برقراری این ارتباط هم بسیار مهم است. در اینجا به برخی روش‌های استفاده از رسانه‌های اجتماعی اشاره می‌کنیم:

  • اینفلوئنسرهای مورد علاقه نسل جوان را دنبال کنید. بررسی کنید که آنها چه چیزی را دوست دارند و در کدام مکان‌ها اقامت می‌کنند. به نظراتی که ارائه می‌دهند دقت کنید تا ایده‌های جذاب و مناسب برای استفاده پیدا نمایید.
  • یک صفحه اینستاگرم یا وبلاگ راه اندازی کرده و از آن برای گسترش دسترسی اقامتگاهتان استفاده کنید.
  • همیشه نظرات و نقدهای افراد جوان را در رسانه‌های اجتماعی بخوانید. احتمال زیادی وجود دارد که نسل جوان اقامتگاهی را انتخاب کند که دیگران نظرات مثبتی درباره آن نوشته‌اند.

طراحی داخلی خانه را جدی بگیرید

اولین چیزی که نسل جوان را به انتخاب یک اقامتگاه تشویق می‌کند، ظاهر کلی خانه است. هرچقدر چیدمان خانه مناسب با سلیقه افراد در اینستاگرام و صفحات مجازی باشد، توجه بیشتری را جلب خواهد کرد. می‌توانید از صندلی‌های چرخان، مبلمان زیبا، تخت خواب راحت و تخت‌های گردان استفاده نمایید. فراموش نکنید که تصاویر اقامتگاه را در تمام وبسایت‌ها و صفحات مجازی خود به روز کنید.

به تجربیات هیجان انگیز اشاره کنید

همانطور که گفتیم، نسل امروزی با ماجراجویی و شجاعت شناخته می‌شود. هزاره‌ها عاشق کاوش، پیاده روی، شناخت محیط اطراف و به چالش کشیدن خود هستند. به همین دلیل است که داشتن تجربیات جدید برای این نسل کاملا ضروری است. در کنار فراهم کردن اقامتگاهی مناسب، از تجربیات هیجان انگیزی که در اطراف اقامتگاه وجود دارد صحبت کنید.

یک لیست تهیه کنید و در آن پیشنهاد دهید که مسافران کجا بروند و چه کاری انجام دهند (مثل یک فرد بومی و محلی!). اگر پارک، استراحتگاه، مجموعه ورزشی یا مسیر هیجان انگیزی در نزدیکی شما وجود دارد، حتماً آن را ذکر نمایید.

جذابیت‌های اطراف اقامتگاه را نشان دهید

یکی از مواردی که می‌تواند یک خانه معمولی را به اقامتگاهی فوق‌العاده تبدیل کند، جاذبه‌های دیدنی اطراف است. اگر از عهده فراهم کردن امکانات رفاهی برنمی‌آیید، می‌توانید بهترین جاذبه‌های نزدیک اقامتگاه را برجسته کنید. تمام مکان‌های تاریخی و تفریحی، همه ایستگاه‌های متروی اطراف، مسافت‌های پیاده‌روی تا جاذبه‌های اصلی و موارد دیگر را به طور واضح بنویسید.

روی محتوای آنلاین وقت بگذارید

برای جذب نسل جوان به اقامتگاه، باید محتوای مفید و به روز تولید کنید. می‌توانید از چیدمان و خانه خود یک فیلم متفاوت بگیرید. یا در صفحه اینستاگرم و وبلاگ، نکات و ترفندهای جالب درباره خانه و دیدنی‌های اطراف بنویسید. با مسافران در صفحات مجازی در ارتباط باشید و به تمام سوالاتشان پاسخ دهید.

انعطاف پذیر باشید

نسل امروزی معمولآ از معاشرت با دوستان یا برگزاری مجالس و مهمانی‌های کوچک لذت می‌برد. اگر چنین اجازه‌ای به مسافران ندهید، از سمت آنها نادیده گرفته خواهید شد. در حقیقت اگر خانه شما امکانات رفاهی خوبی دارد، اجازه دهید مسافران از آن بهره مند شوند و نهایت لذت را ببرند.

رستوران‌ها و کافه‌های خوب را معرفی کنید

برای هر مسافری به ویژه نسل جوان امروزی، رفتن به کافه‌ها و رستوران‌های محلی جذابیت ویژه‌ای دارد. تمام رستوران‌‌ها و کافه‌های خوب شهرتان را بنویسید و در اختیار مسافران بگذارید. حتما به مراکزی اشاره کنید که دلیوری دارند و غذا را به سرعت ارسال می‌کنند.

روش‌های رزرو آسان را در نظر بگیرید

سرعت در دنیای امروز نسل جوان، یک ویژگی انکارنشدنی است. هزاره‌ها دوست دارند بتوانند به سرعت خانه دلخواهشان را- چه از طریق لپ تاپ و چه از طریق تلفن هوشمند- رزرو کنند. برای یک نسل پرسرعت، باید فرآیند رزروی را در نظر بگیرید که به همان سرعت باشد. می‌توانید برای این منظور از روش رزرو فوری استفاده نمایید.

سخن نهایی

میلنیال‌ها، نسل جوان یا هزاره‌ها قطعا یک مخاطب چالش برانگیز هستند. شما به عنوان میزبان باید دقیقاً بدانید که آنها چه نیازهایی دارند و چگونه باید به آنها رسیدگی کنید. در این صورت است که می‌توانید افراد جوان را به اقامتگاه خود جذب کرده و در نهایت آنها را با رضایت بدرقه نمایید.

ترجمه و نگارش: شبنم بهروز

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب