ریز تا درشت بهترین کافه‌های تهران| آپدیت 1401 به همراه آدرس

0

سرگرمی‌های مختلف و متفاوتی در تهران وجود دارد. یکی از همین سرگرمی‌ها کافه گردی در تهران است. تهران به عنوان پایتخت کشور، کافه‌ها و رستوران‌های بسیار زیاد و متنوعی دارد. کافه‌های مختلفی برای قرار‌های دونفره، خانوادگی و دوستانه یا حتی کافه‌هایی با فضای سرپوشیده یا روباز در تهران وجود دارد که از خدمات و کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند.

از شرق تا غرب تهران کافه‌های بسیار زیادی وجود دارد که برای چند ساعت می‌توانید آرامش از دست رفته خود را بازیابی کنید و به گپ و گفتی دوستانه وقت خود را بگذرانید، در این مقاله قصد داریم برخی از بهترین کافه‌های تهران را بررسی کنیم. همچنین کافه‌های تهران به‌خاطر چیدمانشان از جاهای دیدنی تهران هم به حساب می‌ایند. با ما همراه باشید.

بهترین کافه‌های روباز تهران

کافه‌های بسیار زیادی در تهران وجود دارد که کیفیت بسیار خوبی از خدمات را ارائه می‌دهند. برخی از مشتریان کافه‌های روباز یا عمارت‌های قدیمی که تبدیل به کافه شده‌اند را به کافه‌های مدرن و سرپوشیده ترجیح می‌دهند. در لیست بهترین کافه های تهران، چند کافه با فضای روباز را معرفی کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

کافه چای بار
کافه چای بار از بهترین کافه‌های تهران

کافه چای بار در محیطی سرسبز و دلنشین در باغ انجمن خوشنویسان قرار گرفته است. یکی از بهترین کافه‌های تهران ساختمان زیبا و قدیمی متعلق به دوران قاجار را دارد و میز و صندلی‌های این کافه در فضای باز قرار گرفته است که در صورت تمایل می‌توانید به فضای داخلی مراجعه کنید. سایه بانی که در فضای باز قرار گرفته مانع از تابش مستقیم آفتاب می‌شود و در فصل سرد نیز وسایل گرمایشی جایگزین این سایه بان می‌شود.

این کافه محیط باصفا و دنجی دارد و شما را از زندگی شهری و روزمره دور می‌کند. در منوی متفاوت این کافه خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های زیادی وجود دارد و یکی از ویژگی‌های متفاوت این کافه، صبحانه‌های خوشمزه و جذابی است که سرو می‌کند. صبحانه‌های ایرانی، فرانسوی، انگلیسی و آمریکایی و همچنین املت، خوراک لوبیا و پنکیک را در بر می‌گیرد.

تلفن: ۰۲۱۲۲۲۱۰۳۱۱

آدرس: تهران، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵، کافه رستوران چای‌ بار

کافه عمارت روشنان
کافه روشنان از بهترین کافه‌های تهران

کافه عمارت روشنان یکی از بهترین کافه‌های تهران است که در یکی از ساختمان‌های قدیمی منطقه اندرزگو قرار گرفته است. با توجه به معماری سنتی این ساختمان گمان می‌رود قدمت آن به دوره قاجار یا پهلوی بازمی‌‎گردد. این کافه دو حیاط دارد به نام‌های سایه و آفتاب، که محل مناسبی برای استراحت هستند؛ همچنین در حیاط آفتاب 3 حوض قدیمی با منظره چشم نوازی وجود دارد.

در داخل این عمارت یک کتاب‌فروشی وجود دارد که می‌تواند نیاز عاشقان کتاب را برطرف کند. منوی این کافه شامل صبحانه، نوشیدنی گرم و سرد قهوه‌های مختلف است. قیمت‌ منوی این کافه مقداری بالاتر از کافه‌های دیگر است.

تلفن: ۰۲۱۲۲۲۰۶۷۱۵
آدرس: تهران، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، خیابان نوری، کافه عمارت روشنان

جهت اجاره روزانه خانه در تهران کلیک کنید.

کافی شاپ درسا
کافه درسا از بهترین کافه های تهران

کافی شاپ درسا، کافه‌ایست تراس دار و در طبقه بالای خانه درسا قرار گرفته است و دکوراسیون و محیط بسیار آرامی برای مشتریان خود فراهم کرده است. این کافه که یکی از بهترین کافه‌های تهران است در محیطی روباز قرار گرفته و سقف متحرکی دارد که در هوای سرد و گرم باز و بسته می‌شود. پارکینگ اختصاصی کافه درسا یکی از ویژگی‌های خوب این کافه می‌باشد. منوی این کافه شامل انواع قهوه، انواع نوشیدنی‌های سرد، دمنوش و چای و انواع ساندویچ‌های سرد و شیرینی و دسر می‌شود.
تلفن: ۰۲۱۲۶۶۴۳۲۵۵
آدرس: تهران، خیابان شریعتی بالاتر از یخچال، خانه درسا، طبقه سوم، کافی شاپ درسا

کافه ریبار، از خاص‌ترین و بهترین کافه های تهران
کافه ریبار از بهترین کافه‌های تهران

کافه‌ی روبازی در موزه زمان قرار گرفته که کافه ریبار نام دارد. این کافه جزیی از بهترین کافه‌های تهران است و چیدمان و طراحی زیبا و دلنشینی دارد و فضای مناسبی برای استراحت و گفت و گو به حساب می‌آید. در هنگام نوشیدن چای و قهوه می‌توانید از فضای این باغ زیبا لذت ببرید. منوی کامل این کافه باعث شده به یکی از کافه‌های پرطرفدار تهران تبدیل شود.
در منوی متفاوت این کافه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را  می‌توانید میل کنید.
تلفن: ۰۲۱۲۲۴۱۶۸۶۴
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، زعفرانيه، موزه زمان، ‌کافه ریبار

کافه گراند حیات
کافه گراند حیات از بهترین کافه‌های تهران

یکی از بهترین کافه‌های تهران،کافه گراند حیات است که در منطقه پاسداقرار گرفته است. این کافه در کنار فضای روباز، فضای سالن نیر دارد که برای سرو غذا می‌توانید از آن استفاده کنید. دیزاین و طراحی این کافه در کنار برخورد خوب و حرفه‌ای پرسنل باعث شده خدمات بسیار خوبی به مشتریان خود ارایه دهد. فضای باز این کافه خیلی سریع پر می‌شود پس بهتر است از قبل جا رزرو کنید.

در منوی این کافه انواع پاستا، ساندویچ و سالاد وجود دارد. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و نوشیدنی‌های گرم، قهوه، کوکتل، شیک و دمنوش را سفارش دهید و از آن‌ها لذت ببرید.

آدرس:پاسداران، نگارستان 8، نبش تقاطع اول

شماره تماس:02122841634

کافه باغ کاریز
کافه باغ کاریز از بهترین کافه‌های تهران

کافه کاریز یکی از بهترین کافه‌های تهران است که در خیابان دولت قرار گرفته است. این کافه باغ به دلیل داشتن محیطی آرام و دنج لحظات زیبایی را برایتان رقم می‌زند. فضای باز این کافه امکان گپ و گفت دوستانه‌ای را مهیا کرده است و علاوه بر فضای باز، از فضای داخلی کافه می‌توانید استفاده کنید.
قیمت منوی این کافه قدری گران است و جزیی از کافه‌های گران قیمت تهران محسوب می‌گردد.

تلفن: ۰۲۱۲۶۶۰۱۳۶۴
آدرس: تهران، خیابان ‏‎شريعتی، خیابان دولت، نبش نعمتی (كيكاووس)، باغ خانه شاعران، کافه باغ کاریز

کافه ژوان تهران
کافه ژوان از بهترین کافه‌های تهران

کافه ژوان یکی از بهترین کافه‌های تهران است و فضای دلنشین و زیبا دارد. منوی صبحانه این کافه یکی از بهترین منوهای صبحانه کافه‌های تهران است. فضای دلباز، دکوراسیون عالی در کنار رفتار حرفه‌ای پرسنل، باعث شده این کافه به یکی از بهترین کافه‌های تهران تبدیل شود.
منوی صبحانه کافه ژوان شامل صبحانه سنتی، صبحانه مکزیکی، پنکیک موز و نوتلا، املت بیکن و قارچ و چند غذای خوشمزه دیگر می‌شود. انواع نوشیندنی‌های سرد و گرم همچون موکا، کافه لاته ، اسپرسو، لیموناد و چند نوشیدنی دیگر نیز در این کافه سرو می‌شود.
تلفن: ۰۲۱۸۶۱۲۸۶۴۰
آدرس: تهران، سعادت آباد، ابتدای بلوار دریا، نرسیده به خیابان صرافها جنوبی، پلاک ۷۵، کافه ژوان

کافه روحی
کافه روحی از بهترین کافه های تهران

کافه روحی شعبه‌های مختلفی در تهران دارد و در لیست بهترین کافه‌های تهران رتبه بالایی دارد. یکی از معروف‌ترین شعبه‌های کافه روحی در باغ نگارستان قرار گرفته است. برای استفاده از این کافه باید ورودی باغ نگارستان را نیز پرداخت کنید. منوی کافه روحی مقداری گران است اما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. در کنار کافه روحی می‌توانید از فضای دلنشین کافه روحی استفاده کنید و در این باغ زیبا لحظات خوبی را سپری کنید.

تلفن: ۰۲۱۳۳۹۰۰۱۳۸

آدرس: تهران، ميدان بهارستان، خيابان دانشسرا، خيابان شريعتمدار رفيع، باغ نگارستان، کافه روحی

کافه شمرون شعبه باملند
کافه شمرون از بهترین کافه‌های تهران

کافه شمرون یکی از بهترین کافه‌های تهران است که چند شعبه در تهران دارد. این کافه یکی از بزرگ‌ترین کافه‌های باملند محسوب می‌شود که در دو فضای سرپوشیده و روباز به مشتریان خود خدمات ارایه می‌دهد. محیط روباز کافه طراحی بسیار زیبایی در کنار چشم انداز دریاچه شهدای خلیج فارس دارد و بسیاری از مشتریان از فضای این قسمت استفاده می‌کنند.
ساندویچ مرغ و بادمجان، ساندویچ پستو و پیتزا از پرطرفدارترین غذاهای این کافه رستوران هستند. غذاهای فرنگی دیگری همچون پاستا، اسپاگتی، بیکن و استیک در این کافه سرو می‌شود. منوی این کافه به نسبت کافه‌های دیگر قدری گران‌تر است.

تلفن: ۰۲۱۴۰۴۴۷۳۴۲
آدرس: تهران، همت غرب، خروجی کاشان جنوب، میدان موج، بلوار موج، بلوار صدف، مجموعه بام لند، بلوک b، طبقه دوم، کافه شمرون

حیاط شماره 65؛ کافی شاپ شیک تهران

حیاط شماره 65

یکی از کافه‌های پر طرفدار که جزیی از بهترین کافه‌های تهران است، کافه حیاط شماره 65 می‌باشد. این کافه در کوچه‌های اطراف میدان فردوسی و در خانه‌ای قدیمی قرار دارد که فضای ساده و جذابی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. در فضای داخلی کافه کتابخانه‌ای وجود دارد که مناسب افراد کتاب‌خوان است. فضای بیرونی کافه در فصل پاییز و زمستان مجهز به بخاری و وسایل گرمایشی می‌شود که باعث می‌شود فضای مناسب و گرمی را برای مشتریان خود فراهم آورد.
تلفن: ۰۲۱۸۸۳۰۲۸۴۲

آدرس: تهران، خيابان انقلاب (شرق به غرب)، نرسيده به ميدان فردوسى، خيابان موسوى، نبش كوچه اعتماد مقدم، پلاک ۳۲، حیاط شماره

کافه دایموند
کافه دایموند از بهترین کافه‌های تهران

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین کافه‌های تهران، کافه دایموند است. این کافه در خانه‌ای بسیار قدیمی که بازسازی شده قرار گرفته است. برای استفاده از فضای باز این کافه حتما یادتان باشد که از قبل رزرو انجام دهید. این کافه فضای داخل سالن نیز دارد که در 2 طبقه قرار گرفته است. در منوی این کافه انواع غذاهای فرنگی و نوشیدنی‌های سرد و گرم موجود است و برای چند ساعت می‌توانید از فضای این کافه لذت ببرید و غذایی با کیفیت میل کنید.

کافه‌های سرپوشیده بخشی از بهترین کافه‌های تهران

کافه‌های سرپوشیده و کلاسیک بخش جدانشدنی پایتخت هستند. کافه‌هایی که میزبان شما برای صرف قهوه در دقایق کوتاه و بلند هستند و در تمام نقاط شهر این کافه‌ها وجود دارند. ویژگی کافه‌های سرپوشیده این است که در تمام ایام سال هوای مطبوع و مناسبی دارند. با بررسی چند کافه سرپوشیده در تهران در خدمت شما خواهیم بود. با ما همراه باشید.

کافه نادری

یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های تهران، کافه نادری است. کافه نادری با وجود فضای بسیار ساده، طرفداران بسیار زیادی دارد که از محیط قدیمی و نوستالژیک به شدت لذت می‌برند. این کافه قدیمی و ساده روزگاری پاتوق و محل نشست چهره‌های ادبی ایران بوده است. هنرمندانی همجون صادق هدایت، جلال آل آحمد و نیما یوشیج در دهه 30 و 40 شمسی به این کافه مراجعه می‌کردند و یکی از دلایل محبوبیت و شهرت این کافه همین موضوع است.

کافه نادری 2 سالن دارد که سالن اول برای کافه است و دیگری برای رستوران و صرف نهار مناسب است. در منوی کافه انواع غذاهای خوش طعم ایرانی و فرنگی دیده می‌شود که در کنار موسیقی سنتی ایرانی، حس و حال زیبا و متفاوتی را برایتان رقم می‌زند.

تلفن: ۰۲۱۶۶۷۲۰۷۹۱
آدرس: خیابان جمهوری، پایین‌تر از چهارراه استانبول، بین خیابان سی تیر و چهارراه استانبول، پلاک ۵۲۴

کافه لمیز
کافه لمیز از بهترین بهترین کافه‌‎های تهران

یکی از کافه‌های پرطرفدار تهران کافه لمیز است. کافه لمیز شهرت زیادی دارد و محبوبیت بسیار بالایی در میان کافه‌های تهران دارد. کافه لمیز شعبه‌های متفاوتی در تهران دارد، از سعادت آباد و جردن و توچال تا انقلاب و فاظمی و پاسداران شعبه‌های کافه رییس وجود دارد. این کافه دنج که در میان علاقمندان به قهوه رتبه بالایی دارد یکی از بهترین کافه‌های تهران است و منوی این کافه قیمت مناسب و دانشجویی دارد. کافه لمیز شعبه‌های بسیاری دارد، اما یکی از آنها:
تلفن: ۰۲۱۶۶۴۶۲۲۰۵
آدرس: تهران، ضلع شمال شرقی چهارراه وایعصر، پلاک ۱۴۳۵، کافه لمیز

کافه قصر یخ یکی از بهترین کافه‌های تهران
کافه قصر یخ از بهترین بهترین کافه‌های تهران

کافه قصر یخ یکی از متفاوت ترین کافه‌های تهران است. این کافه دو بخش مجزا دارد، که یکی از بخش ها شبیه کافه‌های دیگر است و قسمت دوم بخشی است که در تمام فصول سال میزها و نمیکت‌های یخی دارد. برای استفاده از قصر یخی مبلغی را به عنوان وروری باید بپردازید، به دلیل وجود زیرساخت‌های فنی این مبلغ دریافت می‌شود. لباس مخصوص برای ورود به این بخش به شما داده می‌شود که کمتر احساس سرما کنید. یکی از نکات جالب در این قسمت، زمانی است که باد سرد شروع به وزیدن می‌کند. انواع نوشیدنی‌های گرم به همراه کیک و دسر در این کافه سرو می‌شود.
تلفن: ۰۲۱۸۸۳۷۷۰۱۵
آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، روبه‌روی میلاد نور، کافه قصر یخ

کافه لانجین
کافه لانجین از بهترین کافه های تهران

این کافه دارای شعبه‌های زیادی در تهران است و شعبه بلوار دادمان کافه لانجین یکی از بهترین کافه‌های تهران است. این شعبه در دو طبقه سرویس دهی دارد. این کافه انواع غذاهای فرنگی را در منوی خود جای داده است و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد نیز در این کافه سرو می‌شود. در اطراف این کافه به راحتی جای پارک دیده می‌شود، پس خیالتان از این بابت راحت باشد.

تلفن: ۰۲۱۸۸۰۷۳۲۸۳
آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، پلاک ۳۶، کافه لانجی

کافه ویونا
کافه ویونا از بهترین کافه‌های تهران

کافه ویونا یکی از کافه‌های معروف تهران است که شعبه‌های زیادی در پایتخت دارد و با محیط دلنشین خود خدمات حرفه‌ای و قابل قبولی را به مشتریان ارایه می‌دهد. در منوی کافه ویونا صبحانه، میان وعده و نوشیدنی و سرد و گرم و انواع پیتزا و ساندویچ دیده می‌شود. قیمت‌های کافه ویونا به نسبت کافه‌های دیگر کمی گران است. فضای کافه ویونا مدرن و شیک است و برای قرارهای کاری بسیار مناتسب است.
تلفن: ۰۲۱۲۶۷۶۶۳۲۱
آدرس: تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، انتهای بلوار سعادت آباد، به‌سمت اوین، نبش چهارراه بهزاد، مجتمع تندیس، کافه ویونا

کافه رستوران برزن
کافه برزن از بهترین کافه های تهران

کافه رستوران برزرن یکی از بهترین کافه‌های تهران است که در منطقه تهرانپارس قرار گرفته است. این کافه با دکوراسیون مدرن و جوان پسند میزبان خوب دورهمی و تولدهای شما می‌تواند باشد. در منوی متنوع این کافه رستوران انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد وجود دارد. همچنین غذاهای فرنگی خاص و ویژه‌ای را در این کافه رستوران می‌توانید میل کنید.

تلفن: ۰۲۱۷۷۷۳۷۵۹۲
آدرس: تهران، فلکه اول تهرانپارس ، خیابان ۱۴۶ شرقی، پلاک ۷۵، کافه برزن

کافه دارچین
کافه دارچین از بهترین کافه های تهران

کافه دارچین یکی از فضاهای خوب و پاتوق‌های دوست داشتنی شما تهران است. در این کافه کیفیت نوشیدنی‌ها و غذاهای کافه بسیار بالا می‌باشد و با مواد اولیه تازه تهیه می‌گردد.  در منوی کافه دارچین گزینه‌های زیادی وجود دارد. فضای این کافه مناسب قرارهای دونفره و مهمانی‌های دورهمی می‌باشد. فقط توجه داشته باشید که حتما قبل از مراجعه به کافه حتما رزرو داشته باشید.
تلفن: ۰۲۱۲۲۸۲۳۵۹۵
آدرس: تهران، فرمانیه، خیابان عسگریان، تنگستان یکم، مرکز خرید فرمانیه، کافه دارچین

سوالات متداول بهترین کافه های تهران

بهترین کافه‌های تهران در کدام منطقه‌های قرار دارد؟

در حال حاضر کافه‌های بسیاری در تهران قرار دارد که بیشتر این کافه‌ها از کیفیت بالا و خوبی برخوردارند. اما بخش مرکزی تهران، کافه های بسیاری در خود جای داده اما کافه های گران قیمت تهران در بخش شمالی این شهر است.

بهترین کافه‌های روباز تهران کدامند؟

کافه‌های روباز زیادی در تهران وجود دارد و برخی از این کافه‌ها عبارتند از: کافه چای بار، کافه عمارت روشنان، کافه درسا، کافه ریبار

کافه روحی در کدام منطقه تهران قرار گرفته است؟

کافه روحی چند شعبه در تهران دارد و بهترین شعبه این کافه در باغ نگارستان قرار گرفته که منظره بی نظیر و زیبایی دارد.

کافه لمیز چند شعبه دارد؟

کافه لمیز در تهران شعبه‌های بسیار زیادی دارد. از تجریش تا چهار راه ولیعصر شعبه‌های متفاوتی از کافه لمیز وجود دارد.

بهترین کافه‌های تهران کدامند؟

همانطور که در مقاله اشاره کردیم، تهران کافه های زیادی دارد که میتوان به ریبار، لمیز، روحی، کافه رئیس، و … اشاره کرد. لیست بلندی از کافه های تهران وجود دارد که در هر خیابان یکی را شامل می شود.

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب