آشنایی با صمیمی ترین شهرهای دنیا

0

ما در این مطلب می خواهیم تنها چند نمونه ازشهرهایی که مهمان نوازترین اهالی را (البته از نظر ما بعد از ایران) دارد که همواره آغوش شان برای مسافران و گردشگران باز است، را به شما معرفی نماییم.

  • کویینزتاون – نیوزیلند

کویینزتاون منطقه ای در جنوب نیوزیلند است و از بهترین مکان ها برای انجام ورزش های آبی و ماجراجویی می باشد. کویینزتاون هر ساله در فصل های اسکی یا شنا، هزاران توریست را از سراسر جهان به خود جلب می کند.
زیبایی طبیعی این منطقه وصف نشدنی است و امکاناتی در آن وجود دارد گردشگران در آن احساس راحتی می کنند. علاوه بر همه اینها، کویینزتاون مردمان مهربانی دارد. به عنوان مثال اگر شنیدید که یک راننده برای رساندن یک گردشگر به هتلی که چند خیابان آن طرف تر است، ساعت ها ترافیک سنگین را تحمل کرده است و حتی یک اخم هم نکرد، تعجب نکنید.

  • چارستون – آمریکا

چارستون که در ایالت کارولینای آمریکا واقع شده است، شهری بسیار دوست داشتنی است که از صبح تا غروب از پیاده روی در آن لذت برد. این شهر زیبا و دوست داشتنی که مردمانش رفتاری بسیار گرم و صمیمانه ای دارند مکان مورد علاقه بسیاری از گردشگران حرفه ای دنیا می باشد. همه چیز در چارستون طوری طراحی و ساخته شده اند که گردشگر در آن راحت و امن باشند و هرچه می خواهد به راحتی در اختیارشان قرار بگیرد، این منطقه با اینکه بافتی شهرستانی دارد اما به سرعت در حال رشد و توسعه می باشد.

  • دوبلین – ایرلند

دوبلین محلی است که ساکنانش آن را به یک شهری بسیار دوست داشتنی تبدیل کرده اند. در تمام مناطق شهر، گردشگران و مردمان محلی با هم در رستوران ها غذا می خورند و گویا همه دور هم جمع شدند تا زیبایی های زندگی را جشن بگیرند. بارها از توریستان دوبلین شنیده ایم که تا به حال شهری با چنین رستوران ها و نوشیدنی های خاص و مردمانی به این خونگرمی نرفته اند. ایرلندی ها همیشه دوستدار تفریح و سرگرمی هستند و همیشه لبخندی به روی لبهایشان است. اگر علاقمند هستید با آداب مردمان مناطق مختلف دنیا آشنا شوید دوبلین بهترین منطقه برای شماست. ساکنان این شهر حتی بهتر از کتاب ها به شما را راهنمایی می کنند. برخی عقیده دارند این مردمان خوش رفتارترین انسان های دنیا هستند.

  • سیدنی – استرالیا

مسافران سیدنی پس از بازدید از این شهر اغلب به این باور می رساند که هیچ شهری در جهان نمی تواند با این شهر رقابت کند. سیدنی شهری ساحلی با مناظر فوق العاده است که سال گذشته ( ۲۰۱۵ ) به عنوان برترین شهر جهان برگزیده شد. مردمان استرالیا آن قدر میهمان نواز و مهربان هستند که اگر ببینند گردشگری در گوشه ای نشسته و دچار مشکل شده حتما توقف کرده، به او کمک می کنند و تا اطمینان از حل شدن مشکل، او را تنها نمی گذارند. حتی اگر گردشگری از آن ها درباره هتل و مناطق گردشگری راهنمایی بخواهد، بهترین توصیه ها را به گردشگران می کنند. ساکنان سیدنی علاوه بر میهمان نوازی، چهره های شادابی دارند که بر زیبایی این شهر افزوده و سیدنی را به محلی تبدیل کرده که خیلی از افراد آرزوی زندگی در آن را دارند.

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب