بهترین رستوران های لواسان

0

خیلی از ما تمام هفته را به کار و فعالیت مشغولیم و هیچ فرصتی برای تفریح و خوش‌گذرانی نداریم. تمام روز را در یک محیط بسته پشت میز می‌نشینیم و بعد از تمام شدن کار هم به آپارتمان خود برمی‌گردیم و ممکن است روزها و هفته‌ها بگذرد و به اصطلاح همچنان رنگ طبیعت را نبینیم. در این شرایط برای این که به دور از دود و دم و هیاهوی شهر و فارغ از تمام دغدغه‌های طول هفته، بتوانیم آخر هفته را خوش بگذرانیم و حال و هوایی عوض کنیم، رفتن به لواسان انتخابی عالی است. به این ترتیب هم می‌توانیم در بهترین رستوران های لواسان غذایی لذیذ نوش جان کنیم و هم از طبیعت زیبا و سرسبز و آب و هوای خوش آن لذت ببریم. در این مطلب با ما همراه باشید تا جذاب‌ترین و بهترین رستوران های لواسان را به شما معرفی کنیم.

رستوران های لواسان

رستوران کمالی

اگر قصد رفتن به لواسان را داشته باشید و به دنبال رستورانی خوب در این منطقه باشید، قطعا یکی از پیشنهاداتی که به شما می‌شود، رستوران کمالی است. رستوران کمالی نه تنها شیک و زیباست، بلکه منصفانه بخواهیم بگوییم یکی از بهترین رستوران های لواسان به لحاظ کیفیت غذا نیز است. رستوران کمالی در فضایی آرام و دلنشین با غذاهای لذیذ و باکیفیت پذیرای شماست و تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد برایتان رقم می‌زند. در ضمن منوی خوب و کامل این رستوران می‌تواند افراد را با هر سلیقه‌ای راضی کند. فسنجان اصیل، چلوکباب لاتی، باقالی پلوی مجلسی با گردن و کباب چنجه جزء محبوب‌ترین غذاهای این رستوران هستند.

آدرس: لواسان، بلوار امام خمینی، نبش کوچه پاییزان

رستوران های باز لواسان در ماه رمضان

رستوران ترمه

رستوران ترمه یکی دیگر از بهترین رستوران های لواسان است. این رستوران فضایی بزرگ و سرسبز دارد و به همین خاطر انتخاب خیلی از افرادی است که می‌خواهند روز تعطیل خود را در لواسان بگذرانند. می‌توانید در آلاچیق‌های آن لم بدهید و یا برای رقم زدن تجربه‌ای تازه در سیاه چادرهای این رستوران بنشینید، کبابی خوشمزه نوش جان کنید و از هوای تازه و خنک لذت ببرید.

آدرس: لواسان، بلوار امام خمینی، بعد از پمپ بنزین

رستوران ترمه

رستوران کانکریت

کانکریت رستورانی با معماری خاص و متفاوت در لواسان است که خیلی‌ها آن را یکی از بهترین رستوران های لواسان می‌دانند. اگر می‌خواهید در محیطی آرامش‌بخش و شیک با چشم‌انداز عالی از منطقه، غذایی لذیذ نوش جان و خستگی را از تن خود به در کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما به کانکریت سر بزنید. در رستوران کانکریت با غذاهای ایرانی از شما پذیرایی می‌شود و جان می‌دهد برای دورهمی‌های دوستانه.

آدرس: لواسان، میدان نارون (بسیج)، 2 کیلومتری افجه، پلاک 21

رستوران گیاهی مهر میترا

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اکثر گیاه‌خواران این است که رستورانی که غذاهای باکیفیت و خوشمزه گیاهی سرو کند، پیدا نمی‌کنند. حال ما به شما یکی از بهترین رستوران های لواسان را که از قضا یکی از بهترین رستوران‌های گیاهی نیز است معرفی می‌کنیم. رستوران مهر میترا، رستوران محبوب افرادی است که رژیم غذایی گیاهی دارند و غذاهای آن کاملا سالم و گیاهی تهیه می‌شوند. منوی متنوع، قیمت معقول غذاها، محیط صمیمانه و دکوراسیون خلاقانه از ویژگی‌های بارز این رستوران است. البته به شما پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر گیاه‌خوار هم نیستید، یک بار به این رستوران سر بزنید و مهمان میترا خانم مهربان باشید. در ضمن برای برگزاری مراسم‌هایی مانند جشن تولد و سالگرد ازدواج، مهر میترا بهترین انتخاب است.

بهترین رستوران گیاهیآدرس: لواسان، بلوار باستی، نبش بانک شهر

دیزی سنگی لواسان

دیزی یکی از غذاهای سنتی و پرطرفدار بین ما ایرانی‌هاست. اگر هوس دیزی سنگی کرده‌اید، آن هم از نوع ناب و اصیلش، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما یک روز تعطیل به لواسان بروید و در رستوران دیزی سنگی، دیزی لذیذ و روح‌افزایی نوش جان کنید. البته که غذای این رستوران به دیزی محدود نمی‌شود و میرزا قاسمی، کشک بادمجان، آش رشته، املت و آب‌دوغ خیارهای آن هم بین مشتری‌ها حسابی پرطرفدارند. رستوران دیزی سنگی فضای شیک و لوکسی ندارد و در محیطی دنج، صمیمی و خودمانی از شما پذیرایی می‌شود و قیمت غذاها معقول و مقرون‌به‌صرفه است.

آدرس: لواسان، بلوار امام خمینی، احمدآباد، پلاک 1167

دیزی سنگی لواسان

رستوران بلادو سالاد

نمی‌شود لیستی از بهترین رستوران های لواسان بنویسیم و از بلادو سالاد غافل بمانیم. اگر از طرفداران پر و پا قرص سالاد هستید، در بلادو سالاد می‌توانید انواع سالادهای خوشمزه و البته خوش‌آب و رنگ را سفارش دهید و از طعم تازه و بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید. همچنین انواع پاستا نیز در این رستوران قابل سفارش است. دکوراسیون متفاوت و مینیمالیستی این رستوران نیز توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. اگر به بلادو سالاد رفتید، حتما سالاد مخصوص آن را امتحان کنید تا مشتری دائم آن شوید. رفتار پرسنل نیز در این رستوران بسیار حرفه‌ای و صمیمانه است.

آدرس: لواسان، بلوار امام خمینی، بعد از اسکای سنتر، خیابان یدالله امینی (گندم سابق)

اگر می‌خواهید علاوه بر تجربه رستوران‌گردی، گشتی هم در طبیعت زیبای لواسان بزنید، در مطلب “جاهای دیدنی لواسان” می‌توانید با جاذبه‌های گردشگری این منطقه آشنا شوید. در ضمن اگر قصد اقامت در لواسان را دارید، اقامتگاه‌های موجود در سایت شب نیز گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب