لذت آبتنی در گرمای تابستان در مجموعه آبی اوپارک تهران

0

اصلا فصل تابستان آمده است که به بهانه گرمایش، تنی به آب بزنیم و داغی هوایش را با استخر و شیرجه‌ فراموش کنیم! می‌دانیم که نه فقط ما، بلکه شما هم معتقدید استخر رفتن و شنا بیشتر از هر زمان دیگری در فصل تابستان می‌چسبد، مخصوصا اگر قرار باشد به استخرهای بزرگ و کاملی مثل اوپارک تهران بروید!

از آنجا که اپارک تهران یکی از نقاط جذاب برای وقت گذراندن در تابستان است، تصمیم گرفتیم تا سری به این استخر بزنیم و با شما از جزئیات این مجموعه بزرگ آبی صحبت کنیم.

برای مشاهده و اجاره روزانه خانه در تهران کلیک کنید

معرفی اوپارک

اوپارک تهران
اوپارک در سال ۱۳۹۶ با مساحتی بالغ بر ۵۵ هزار متر مربع در اتوبان تهران – کرج تاسیس شد.

اگر اهل شنا و تفریحات آبی باشید، حتما اسم اوپارک تهران را شنیده‌اید و یا به آن سر زده‌اید! اگر هم درباره این مجموعه چیزی به گوشتان نخورده است نگران نباشید! قرار است که سیر تا پیاز این استخر سرپوشیده هیجان انگیز را با شما در میان بگذاریم!

اوپارک یک مجموعه آبی وسیع و بزرگ است که در سال ۱۳۹۶ با مساحتی بالغ بر ۵۵ هزار متر مربع در اتوبان تهران – کرج تاسیس شد. بد نیست که بدانید طراحی و ساخت وسایل بازی و سرسره‌های این مجموعه آبی به عهده شرکت White water قرار داشت و این کمپانی کانادایی توانست با رعایت اصول ایمنی و استانداردهای به روز جهانی، یکی از بزرگترین تفریحات پارک‌های آبی سرپوشیده خاورمیانه را راه اندازی کند.

اپارک تهران
اپارک تهران آنقدر بزرگ است که می‌تواند میزبان ۳ هزار نفر از علاقه‌مندان شنا و تفریحات آبی باشد.

اپارک تهران آنقدر بزرگ است که می‌تواند میزبان ۳ هزار نفر از علاقه‌مندان شنا و تفریحات آبی باشد. قرار گرفتن امکانات متنوع تفریحی مثل سرسره‌های کوچک و بزرگ و رودخانه‌های خروشان باعث شده است تا همه افراد، از هر سن و مهارتی در شنا کردن بتوانند از این محیط نهایت لذت را ببرند.

در اینجا همچنین اصول و نکات بهداشتی همگام با استانداردهای بین المللی جهانی رعایت می‌شود. مثلا در این مجموعه یک سیستم هوشمند میکروب‌زدایی وجود دارد که تصفیه آب را تا ۴ برابر استانداردهای جهانی انجام می‌دهد. آزمایشگاه کنترل کیفیت اوپارک همچنین به طور دقیق بر سلامت آب و کیفیت آن نظارت می‌کند.

بخوانید از: تفریحات تهران

تفریحات گوناگون در اوپارک

اوپارک تهران یک مجموعه تفریحی ورزشی آبی است که می‌توانید در آن ساعت‌ها شنا کنید و یا از امکانات تفریحی متنوع و سرسره‌های هیجان انگیزش نهایت لذت و هیجان را ببرید. در ادامه به طور دقیق به تفریحات موجود در این مجموعه اشاره می‌کنیم:

جزیره الوپیا

جزیره الوپیا اوپارک
جزیره الوپیا یک محدوده بازی برای کودکان ۶ تا ۱۶ ساله است که تفریحات آن با توجه به این رده سنی طراحی و تعبیه شده‌اند.

جزیره الوپیا یک منطقه بازی برای کودکان ۶ تا ۱۶ ساله است که تفریحات آبی آن با توجه به این رده سنی و ایمنی بسیار بالا طراحی و تعبیه شده‌اند. در این جزیره کوچک و هیجان انگیز هفت سرسره آبی و آبپاش‌های جذاب و هیجان انگیز برای تفریح و شادی کودکان وجود دارد.

برای مشاهده و رزرو ویلا کلیک کنید.

رودخانه خروشان اوپارک

رودخانه خروشان اوپارک
یکی از جذاب‌ترین بخش‌های اوپارک رودخانه خروشان این مجموعه است.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های اوپارک، رودخانه خروشان این مجموعه است. در این بخش می‌توانید یک تیوپ بردارید و با آن روی آبهای رودخانه مصنوعی شناور بمانید. جریان ملایم آبِ رودخانه می‌تواند تا حد زیادی خستگی و یا هیجان ناشی از تفریحات اینجا را برطرف کند. به همین دلیل بد نیست که ساعت‌های پایانی حضورتان در اوپارک را به اینجا اختصاص دهید. فراموش نکنید که در انتهای رودخانه یک آبشار کوچک هم چشم انتظارتان خواهد بود.

سرسره‌های اوپارک

مهیج‌ترین تفریحات آبی اوپارک، سرسره‌های متنوع آن هستند که هر کدام با شکل و ظاهر متفاوت، تجربه و هیجانی منحصر به فرد را برایتان رقم می‌زنند:

سرسره ابیس

سرسره ابیس اوپارک
بزرگترین و هیجان انگیزترین سرسره‌ اپارک تهران، سرسره ابیس است.

بزرگترین و هیجان انگیزترین سرسره‌ اپارک تهران، سرسره ابیس است! اگر وارد این سرسره شوید، با سرعت و فشار آب در میان پیچ و خم‌های آن حرکت کرده و بعد از کلی سواری هیجان انگیز، از میان یک شکاف ۱۷ متری به حوضچه‌های آب پایین پرتاب می‌شوید! این سرسره به قدری آدرنالین خون را بالا می‌برد که نه یک بار، بلکه چند بار از آن استفاده خواهید کرد!

بخوانید از: جاهای دیدنی تهران

رالی شیب

رالی شیب اوپارک
رالی شیب از ۶ سرسره طویل تشکیل شده و امکانیک مسابقه هیجان انگیز را فراهم کرده است.

می‎توانید از کمی رقابت در تفریح آبی خود استفاده کنید و با سواری دسته جمعی در رالی شیب، سرعت و شجاعتتان را به محک بگذارید. رالی شیب از ۶ سرسره طویل تشکیل شده است و به شما این امکان را می‌دهد تا با همراهی ۵ نفر دیگر، از مسیری پیچ در پیچ بگذرید و به نوعی با اطرافیانتان مسابقه دهید.

سرسره ابر شیب

سرسره شیبدار اوپارک
این سرسره شیب بسیار تندی دارد و شما را در عرض سه ثانیه با سرعتی بی حد و مرز به ارتفاع پایین می‌فرستد!

این سرسره شیب بسیار تندی دارد و شما را در عرض سه ثانیه با سرعتی بی حد و مرز به ارتفاع پایین می‌فرستد! اگر به دنبال هیجان و بالا بردن آدرنالین خونتان هستید حتما سرسره ابر شیب را امتحان کنید.

سرسره‌ اوپیچ

سرسره پیچ پیچی اوپارک
به دلیل ارتفاع ۲۰ متری این سرسره می‌توانید هنگام پایین آمدن از آن، منظره مجموعه اوپارک را از نظر بگذرانید.

اوپیچ یک سرسره روباز است که شیب نسبتا ملایمی دارد و با لذتی وصف نشدنی شما را سواری می‌دهد. به دلیل ارتفاع ۲۰ متری این سرسره می‌توانید هنگام پایین آمدن از آن، منظره تمام مجموعه اوپارک تهران را از نظر بگذرانید.

سرسره‌ اورنگ

سرسره اورنگ
سرسره اورنگ سربسته است و در میان مراجعه کنندگان طرفداران بسیاری دارد.

یکی دیگر از سرسره‌های کم شیب اوپارک تهران، سرسره اورنگ است که با سرعتی قابل کنترل شما را در میان پیچ‌های جذاب و دوست داشتنی‌اش سواری می‌دهد. این سرسره زرد رنگ، سربسته است و در میان مراجعه کنندگان طرفداران بسیاری دارد.

سرسره آکوالوپ

سقوط آزاد اوپارک
با قرار گرفتن در این اتاقک منتظر می‌مانید تا دریچه پایین باز شده و با سرعتی شدید، یک سقوط آزاد هیجان انگیز را تجربه کنید.

سقوط از میان آب‌های خروشان، تجربه‌ای جذاب و نفسگیر است که می‌توانید آن را با سرسره آکوالوپ امتحان کنید! این سرسره از اتاقکی کوچک تشکیل شده است که با یک دریچه به ‌سرسره‌ای مرتفع وصل می‌شود. شما با قرار گرفتن در این اتاقک منتظر می‌مانید تا دریچه پایین باز شده و با سرعتی شدید، یک سقوط آزاد هیجان انگیز را در میان پیچ‌های ۳۶۰ درجه تجربه کنید.

سرسره بومرنگ

سرسره بومرنگ اوپال
می‌توانید با گروه‌های ۳ الی ۴ نفره سوار یک تیوپ شده و با جریان آب در میان ارتفاعات این سرسره حرکت کنید.

سرسره بومرنگ از دیگر سرسره‌های گروهی اوپارک تهران است که با سرعت و هیجان زیاد شما را از میان مسیری مشخص بالا و پایین می‌فرستد. برای امتحان کردن این سرسره می‌توانید با گروه‌های ۳ الی ۴ نفره سوار یک تیوپ شده و با جریان آب در میان ارتفاعات آن حرکت کنید.

سرسره گردالوپ

سرسره گردالوپ
پرپیچ و خم‌ترین سرسره اوپارک تهران، سرسره گردالوپ است.

پرپیچ و خم‌ترین سرسره اوپارک تهران، سرسره گردالوپ است که سرعت کنترل شده‌ای دارد و با لذت و هیجانی ملایم شما را در میان آب سواری می‌دهد.

جزیره گوگولیا

جزیره گوگولیا
کودکان ۲ تا شش ساله می‌توانند در این جزیره با هم سن و سال‌هایشان مشغول بازی و سرسره سواری شوند.

جزیره گوگولیا بخش دیگری از اوپارک تهران است که برای تفریح کودکان ۲ تا شش ساله در نظر گرفته شده است. کودکان می‌توانند در این جزیره با نظارت والدین خود با هم سن و سال‌هایشان مشغول آب بازی و سرسره سواری شوند.

برای اجاره ویلا و سوئیت در کرج کلیک کنید

امکانات اوپارک

فروشگاه ورزشی اوپارک
در این مجموعه یک فروشگاه ورزشی وجود دارد که می‌توانید وسایل مورد نیازتان را از آن تهیه کنید.

اوپارک در کنار امکانات تفریحی هیجان انگیز، امکانات رفاهی متنوعی هم برای مراجعان در نظر گرفته است. برخی از این امکانات شامل رستوران، اتاق مادر و کودک، نمازخانه، رختکن مجزا برای بانوان و آقایان، پارکینگ، صندوق امانات، جعبه‌های کمک‌های اولیه، میز فوتبال دستی، دوش و سرویس بهداشتی می‌شوند.

در این مجموعه همچنین یک فروشگاه ورزشی وجود دارد که می‌توانید وسایل مورد نیازتان را از آن تهیه کنید.

سایر خدمات اوپارک تهران

برخی دیگر از امکانات رفاهی و خدمات اوپارک تهران به شرح زیر هستند:

جکوزی پارک آبی

جکوزی پارک آبی
در طبقه همکف اوپارک تهران سه جکوزی مجزا وجود دارد.

در طبقه همکف مجموعه اوپارک تهران سه جکوزی مجزا وجود دارد که محل خوبی برای استراحت و ریلکس کردن است!

خدمات اسپا

خدمات اسپا
انواع ماساژهای درمانی مانند ماساژ سنگ داغ، ماساژ شمع و .. در اسپا اوپارک انجام می‌شود.

در اوپارک تهران خدمات مختلف اسپا و انواع ماساژهای درمانی مانند ماساژ سنگ داغ، ماساژ شمع و.. زیرنظر متخصصان حرفه‌ای و مجرب انجام می‌شود.

فیش اسپا

فیش اسپا
فیش اِسپا یکی از از روش‌های جدید و موثر برای برطرف کردن تنش و استرس است.

فیش اِسپا یکی از از روش‌های جدید و موثر برای برطرف کردن تنش و استرس است که از طریق تماس مستقیم ماهی‌ها با پوست و انگشتان پا انجام می‌شود. خبر خوب این است که در اوپارک تهران امکان انجام فیش اسپا مهیا شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای رفع خستگی به این بخش مراجعه کنند.

سونا یا اوزون تراپی

سونا یا اوزون تراپی
در سونای اوپارک با ترکیب بخار آب و اوزون، به اکسیژن رسانی بهتر پوست و حذف سموم بدن کمک می‌شود.

در مجموعه اوپارک تهران، یک سونای متفاوت وجود دارد که با ترکیب بخار آب و اوزون، به اکسیژن رسانی بهتر پوست و حذف سموم بدن کمک می‌کند.

عکاسی

عکاسی در مجموعه اوپارک
یک تیم عکاسی در مجموعه اوپارک مستقر شده است که در صورت درخواست، تصاویر جذابی از شما ثبت می‌کند.

یک تیم عکاسی هم در مجموعه اوپارک تهران مستقر شده است و در صورت درخواست شما، تصاویر به یاد ماندنی از لحظه شنا، آب بازی و سایر موقعیت‌ها ثبت می‌کند.

بخوانید از: بهترین پارک‌های مناسب کودکان در تهران

ساعت کاری اوپارک

مجموعه اوپارک تهران
مجموعه اوپارک تهران سانس‌های متنوعی را برای آقایان و بانوان فراهم کرده است.

مجموعه اوپارک تهران سانس‌های متنوعی را برای آقایان و بانوان فراهم کرده است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

سانس‌های مخصوص آقایان:

  • یکشنبه و سه شنبه از ۹ صبح تا ۱۰ شب
  • چهارشنبه و پنجشنبه از ۵ بعد از ظهر تا ۱۲ شب
  • روزهای جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

سانس‌های مخصوص بانوان:

  • روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب
  • روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۳:۳۰ بعد از ظهر

قیمت بلیط اوپارک

سرسره های اوپارک
قیمت بلیط اوپارک بسته به روز هفته متفاوت است.

آخرین قیمت بلیط‌های اوپارک که توسط مسئولان این مجموعه مشخص شده است (تابستان 1403) به شرح زیر است:

قیمت بلیط روزهای تعطیل 550 هزار تومان

قیمت بلیط روزهای عادی 475 هزار تومان

بخوانید از: معرفی برج میلاد تهران

دسترسی به اوپارک

دسترسی به اوپارک تهران از مسیرهای متنوعی امکان پذیر است و شما می‌توانید با مترو، خودروی شخصی و یا اتبوس خودتان را به این مجموعه تفریحی برسانید.

دسترسی به اوپارک با خودرو شخصی

دسترسی به اوپارک
اگر می‌خواهید با خودرو شخصی به اوپارک بروید، باید از اتوبان تهران-کرج به سمت کرج حرکت کنید.

اگر می‌خواهید با خودرو شخصی به اوپارک بروید، باید از اتوبان تهران-کرج به سمت کرج حرکت کرده و بعد از آزادگان، خروجی شهرک گلستان را پیش بگیرید. وارد خیابان شمیم شده و خود را به انتهای این خیابان برسانید. اوپارک در انتهای خیابان شمیم واقع شده است.

دسترسی به اوپارک تهران با مترو

دسترسی به اوپارک تهران با مترو
امکان دسترسی به اوپارک از ایستگاه‌های ایران خودرو و چیتگر امکان پذیر است.

بعد از سوار شدن خط ۵ مترو، در یکی از ایستگاه‌های ایران خودرو و یا چیتگر پیاده شوید. امکان دسترسی به اوپارک از هر کدام از این ایستگاه‌ها وجود دارد.

دسترسی به اپارک تهران با اتوبوس

دسترسی به اپارک تهران با اتوبوس
برای دسترسی به اپارک تهران می‌توانید از اتوبوس‌های خط BRT تهران-کرج کمک بگیرید.

برای دسترسی به اپارک تهران می‌توانید از اتوبوس‌های خط BRT تهران-کرج کمک بگیرید. برای این منظور باید بعد از سوار شدن اتوبوس‌های تهران کرج، در ایستگاه “کوهک” پیاده شوید.

بخوانید از: راهنمای ۰ تا ۱۰۰ ترمینال های پروازهای فرودگاه مهرآباد

سایر اطلاعات اوپارک تهران

فضای اوپارک
می‌توانید با مراجعه به وبسایت اپارک نسبت به تهیه بلیط این مجموعه اقدام کنید.

آدرس اوپارک

تهران، اتوبان کرج، بعد از بزرگراه آزادگان، بلوار کوهک، انتهای خیابان شمیم، مجموعه تفریحی اوپارک

تلفن اپارک تهران: 021-49264

سایت اوپارک برای خرید بلیط به صورت آنلاین:

www.opark.ir

نکات مهم هنگام مراجعه به اوپارک

نمای داخلی اوپارک
برای شنا کردن و استفاده از سرسره‌های اوپارک باید از مایوهایی استفاده کنید که فاقد زیپ یا الیاف زبر باشند.
  • برای شنا کردن و استفاده از سرسره‌های اوپارک باید از مایوهایی استفاده کنید که فاقد زیپ یا الیاف زبر باشند.
  • استفاده از برخی سرسره‌ها برای کودکان ممنوع است. با این حال نگران نباشید! در کنار هر سرسره و وسیله بازی یک اپراتور برای راهنمایی بیشتر مستقر شده است.
  • کودکان زیر 12 سال باید همراه بزرگتر به پارک مراجعه کنند.
  • به همراه داشتن هرگونه خوراکی در داخل محوطه اوپارک ممنوع است.
  • اپارک مسئولیتی در قبال گم و یا خراب شدن وسایل افراد را بر عهده نمی‌گیرد. به همین دلیل بهتر است که قبل از ورود به فضای تفریحی اشیا و وسایل مهم خود را به صندوق امانات بسپارید.
  • استفاده از کلاه برای افراد با موهای بلند الزامی است.
  • برای استفاده از برخی سرسره‌ها باید هرگونه لنز و عینک را از چشمان خود باز کنید.
  • ورود افرادی که مشروب، مواد مخدر یا روان‌گردان مصرف کرده‌اند به مجموعه اوپارک ممنوع است.

کلام آخر، تابستانی جذاب در اوپارک تهران

تابستان در اوپارک
اوپارک یکی از محبوب‌ترین تفریحات تهران به ویژه در فصل تابستان است.

اوپارک یکی از محبوب‌ترین تفریحات تهران به ویژه در فصل تابستان است. این مجموعه آبی با داشتن امکانات تفریحی و رفاهی متنوع می‌تواند روز خاطره انگیز و جذابی را برای شما و اطرافیانتان رقم بزند. اگر تصمیم گرفته‌اید که سری به این تفریح جذاب پایتخت بزنید، می‌توانید برای پیدا کردن انواع خانه، آپارتمان، سوئیت و اقامتگاه نیز روی سایت شب حساب کنید!

سوالات متداول درباره اوپارک تهران

اوپارک تهران کجاست؟

اوپارک تهران در اتوبان کرج، بعد از بزرگراه آزادگان، بلوار کوهک و در انتهای خیابان شمیم قرار دارد.

قیمت بلیط اوپارک تهران چقدر است؟

قیمت بلیط اوپارک چیتگر در سال 1403 در روزهای تعطیل 720 هزار تومان و در روزهای عادی 620 هزار تومان است.

اوپارک تهران محدودیت سنی دارد؟

ورود کودکان زیر 12 سال بدون حضور همراه ممنوع است، استفاده از برخی سرسره ها برای افراد زیر 16 نیز امکان پذیر نخواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*