بهترین کافه برای کار با لپ تاپ در شمال تهران کجاست؟

0

کار کردن در فضایی غیر از محیط کار، انگیزه زیادی می‌خواهد؛ در حدی که اگر این انگیزه نباشد، خوابیدن و چک کردن گوشی جای آن را می‌گیرد. فضای زیبا و آرام، بو و طعم قهوه و دیگر خوراکی‌های دلنشین می‌توانند انگیزه لازم را برای بیشتر فریلنسرها و کارمندهای دورکار ایجاد کنند و به همین دلیل است که بسیاری از آن‌ها کافه‌ها را برای کار کردن انتخاب می‌کنند. تعدادی زیادی از کافه‌های مناسب دورکاری در شمال تهران قرار دارند و به همین دلیل است که «کافه برای کار با لپ تاپ شمال تهران» به‌وفور در گوگل جستجو می‌شود.

اگر شما هم از جستجوگران عبارت بالا هستید یا صرفاً عنوان این مقاله کنجکاوی شما را تحریک کرده و تصمیم دارید کار و مطالعه در کافه را امتحان کنید، حتماً این مقاله را تا انتها بخوانید؛ چون به معرفی 10 کافه برای کار با لپ تاپ شمال تهران اختصاص دارد. در انتخاب این کافه‌ها، به میزان رضایت فریلنسرها از فضا، منو، کیفیت آیتم‌ها، سرعت اینترنت، راحتی میز و صندلی‌ها و برخورد پرسنل آن‌ها توجه کرده‌ایم.

برای اجاره روزانه خانه در تهران کلیک کنید

ایمپرسو بیسترو نیاوران؛ سرزمین انتخاب‌های سخت

کافه ایمپرسو بیسترو
فضای این کافه چندان بزرگ نیست؛ اما اگر سحر خیر باشید، شانس این را دارید که یکی از میزها را برای چند ساعتی مال خود کنید.

آن‌هایی که برای کار به کافه ایمپرسو رفته‌اند، همگی به این حقیقت اذعان می‌کنند که هر بار برای انتخاب میز بین فضای پیاده‌رو، طبقه اول و طبقه دوم شک می‌کنند. فضای پیاده‌رو با یک پرچین بلند از خیابان جدا شده و آرامش و تمامی جذابیت‌های لازم برای کار در فضای باز را دارد. در طبقه همکف شیرینی‌های تازه و وسوسه‌کننده با بوی خوش خود دلبری می‌کنند و در طبقه دوم هم نیمکت‌های راحت و نرمی وجود دارند که دل کندن از آن‌ها سخت است.

فضای این کافه چندان بزرگ نیست؛ اما اگر سحر خیر باشید، شانس این را دارید که یکی از میزها را برای چند ساعتی مال خود کنید و از اتمسفر آرام و موسیقی دلنشین آن لذت ببرید و بازدهی خود را بالا ببرید. سرعت اینترنت مناسب و تعبیه پریز برای هر میز، از دیگر مزایای این کافه برای فریلنسرها محسوب می‌شود و آن را به بهترین کافه برای کار با لپ تاپ شمال تهران تبدیل کرده است.

آدرس کافه ایمپرسو بیسترو: تهران، بالاتر از میدان نیاوران، خیابان جهانشاهی

ساعات کاری: 8:30 صبح تا 11:30 شب

تلفن:  02126137917

اینستاگرام: be.impresso

بخوانید از: معرفی بهترین رستوران های تهران؛ از فست فود تا سنتی و غذای ملل

دم کافه جردن؛ لذت کار کردن در فضایی سرخ و آبی

دم کافه نیاوران، بهترین کافه برای کار با لپ تاپ شمال تهران
این کافه طراحی زیبا، فضای آرام و غذاها و نوشیدنی‌های باکیفیتی دارد.

دم کافه یکی از کافه‌های دنج جردن است که با وجود فضایی نقلی و کوچک، در فهرست بهترین کافه برای کار با لپ تاپ شمال تهران قرار می‌گیرد؛ چون بیشتر مشتریان آن کارمندان شرکت‌های ریز و درشت منطقه جردن هستند و سفارش‌های خود را به‌صورت بیرون بر ثبت می‌کنند.

این کافه طراحی زیبا، فضای آرام و غذاها و نوشیدنی‌های باکیفیتی دارد؛ اما اگر اهل کار کردن تا دیروقت هستید، چندان مناسب شما نیست. دمکافه فعلاً هر روز تا 7:30 عصر فعال است و از آنجایی از 7:30 صبح فعالیت خود را شروع می‌کند، بیشتر به درد فریلنسرهای سحرخیز می‌خورد.

آدرس دمکافه جردن: تهران، جردن، بن‌بست عاطفی شرقی، پلاک 20

ساعات کاری: 7:30 صبح تا 7:30 عصر

تلفن: 02184262620

اینستاگرام: dam_cafe

بخوانید از: بهترین بستنی فروشی های تهران 

کافه عمارت روشنان؛ محبوب‌ترین کافه فریلنسرها

کافه عمارت روشنان، بهترین کافه برای کار با لپ تاپ شمال تهران
این کافه عمارتی قدیمی است که 2 حیاط بزرگ با حوض‌های زیبا و طراحی بی نظیر دارد.

اگر از هر فریلنسر و دورکار کارکشته‌ای که سابقه کار کردن در کافه‌ها را دارد بپرسید که بهترین کافه برای کار با لپ تاپ شمال تهران کدام است، حتماً کافه عمارت روشنان را در بین پیشنهادهای خود قرار می‌دهد.

این کافه عمارتی قدیمی است که 2 حیاط بزرگ با حوض‌های زیبا و طراحی بی نظیر دارد و کار کردن در آن شما را به دل سریال‌های قدیمی و نوستالژیک می‌برد. هر وقت هم از کار خسته شدید یا خواستید ذهنتان باز شود، می‌توانید در کتابفروشی همه چیز تمام آن چرخی بزنید.

آدرس کافه عمارت روشنان: تهران، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه نوری، پلاک 22

ساعات کاری: 9 صبح تا 12 شب

تلفن: 02122206715

اینستاگرام: roshanan_mansion

بخواندی از: بهترین شیرینی فروشی های تهران

کافه رومی شریعتی؛ تسک‌ها را به کنار رودخانه ببر!

کافه رومی شریعتی
کافه رومی یکی از صمیمی‌ترین و خودمانی‌ترین کافه‌های تهران است.

شاید با شنیدن نام کافه رومی تصور کنید که این کافه دکوراسیونی به سبک رومی و فضایی خشک و جدی دارد؛ اما برعکس و بنا به گفته مشتریان ثابت آن، یکی از صمیمی‌ترین و خودمانی‌ترین کافه‌های تهران است. این کافه زیبا سقفی شیروانی و دیوارهای زردرنگی دارد و درست در کنار نهر پرآب دربند قرار دارد که به‌موازات خیابان شریعتی، تقریباً نیمی از تهران را می‌پیماید.

فضای بیرونی زیبا و آرامش‌بخش، خوراکی‌های خوشمزه و پرسنل خوش‌برخورد، کافه رومی را در فهرست بهترین کافه برای کار با لپ تاپ شمال تهران قرار داده‌اند.

آدرس کافه رومی شریعتی: تهران، شریعتی، بین پل رومی و صدر، مقابل سهیل (میرزاپور)، کوچه باران، پایین پله

ساعات کاری: 8:30 صبح تا 11 شب

تلفن: 02126643166

اینستاگرام: cafe.rumi

بخوانید از: معرفی 0 تا 100 بهترین فودکورت های تهران

سام کافه؛ مشهورترین کافه زنجیره‌ای تهران

سام کافه فرشته
سام کافه میزهای اجتماعی متعدد و بزرگی دارد که نگرانی‌های فریلنسرها بابت کمبود جا در زمان‌های شلوغی را برطرف می‌کند.

به نظر بسیاری از دورکارها، شعبه خیابان فرشته سام کافه، یکی از بهترین کافه‌های مناسب دورکاری در تهران است؛ چون میزهای اجتماعی متعدد و بزرگی دارد که نگرانی‌های فریلنسرها بابت کمبود جا در زمان‌های شلوغی را برطرف می‌کند. البته دکوراسیون مدرن و صنعتی این کافه، کیفیت بالای نوشیدنی‌ها، دسترسی مناسب به پریز برق و اینترنت پرسرعت این کافه هم در انتخاب آن به عنوان بهترین کافه برای کار با لپ تاپ شمال تهران بی‌تأثیر نیست.

سام کافه چندین شعبه در تهران دارد که شعبات ونک و فرشته آن در شمال تهران واقع شده‌اند. شعبه ونک این کافه هم از کافه‌های محبوب فریلنسرها است و از طریق آدرس محله ونک، نبش خیابان خدامی و آفتاب و ساختمان مادیران می‌توانید به آنجا دسترسی پیدا کنید. ساعات کاری این شعبه با شعبه فرشته یکی است.

آدرس سام کافه فرشته: تهران، خیابان فرشته، سام‌سنتر، طبقه اول

ساعات کاری: 8 صبح تا 11 شب

تلفن: 02122653842

اینستاگرام: samcoffeeroasters

وی کافه پاسداران؛ رقیب سرسخت سام کافه

وی کافه پاسداران
مسئولین این کافه روی فرهنگ کار در کافه حسابی کار کرده‌اند.

از نظر داشتن طراحی مدرن، سرویس‌دهی مناسب، داشتن میزهای اجتماعی مخصوص کار و تعداد شعبات، وی کافه یکی از رقبای سرسخت سام کافه محسوب می‌شود. این کافه هم در نقاط مختلف تهران شعب دارد و شعبات پاسداران و قلهک آن در محدوده شمال تهران قرار گرفته‌اند. وی کافه یکی از زیرمجموعه‌های سام سرویس (نمایندگی سامسونگ) است و به همین دلیل می‌توانید تمامی شعبات آن را در ساختمان‌های موسوم به «ساختمان سام» پیدا کنید.

مسئولین این کافه روی فرهنگ کار در کافه حسابی کار کرده‌اند و با وجود این که شعبات مختلف این کافه انتخابی مناسب برای دورهمی‌های دوستانه هم محسوب می‌شوند؛ اما تفکیک فضاها در وی کافه باعث شده که فریلنسرها آرامش لازم را برای کار کردن داشته باشند. شعبه قلهک وی کافه هم در فهرست بهترین کافه برای کار با لپ تاپ شمال تهران قرار دارد و از طریق آدرس زیر در دسترس است:

آدرس وی کافه قلهک: خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، خیابان بصیری، ساختمان سام، پلاک ۶، طبقه پنجم و با ساعت کاری مشابه

آدرس وی کافه پاسداران: تهران، خیابان پاسداران، نبش بوستان پنجم، ساختمان سام

ساعات کاری: 8:30 صبح تا 11 شب

تلفن: 02122796521

اینستاگرام: vcafe.tehran

بخوانید از: هر آنچه باید در مورد نقشه مترو تهران و خطوط مختلف آن بدانید

کافه سم بی سم نیاوران؛ مناسب فریلنسرهای سالم خور!

کافه سم بی سم، بهترین کافه برای کار با لپ تاپ شمال تهران
لذت کار کردن در مجاورت گل و گیاهان متعدد و زیر سقف شیشه‌ای را در این کافه تجربه کنید.

کافه‌رستوران سم بی سم در تبلیغات خود بیشتر روی غذاها و نوشیدنی‌های سالم و خانگی خود مانور داده؛ اما فضای جذاب، میز اجتماعی بزرگ، فضای بیرونی دل‌انگیز و حضور چشمگیر گلدان‌ها و گیاهان در این کافه، باعث شده که در فهرست بهترین کافه برای کار با لپ تاپ شمال تهران هم قرار بگیرد.

تلفیق دکوراسیون مدرن و چوبی با المان‌های سنتی با موفقیت در این کافه صورت گرفته و بیشتر قسمت‌های آن سقف شیشه‌ای دارد. اگر دوست دارید هنگام کار کردن هرازگاهی به آسمان نگاه کنید و با دیدن گل‌وگیاه و صرف غذاها و نوشیدنی‌های سالم انرژی بگیرید، حتماً کافه سم بی سم را برای دورکاری انتخاب کنید.

آدرس کافه سم بی سم: تهران، نیاوران، بعد از سه‌راه یاسر، پ ۳۱۱، عمارت سین هشتم

ساعات کاری: 8 صبح تا 12 شب

تلفن: 02126854627

اینستاگرام: sambisam.life

کافه رزتو نیاوران؛ تازه‌تأسیس و مدرن

کافه رزتو نیاوران
کافه رزتو با یکی از زیباترین و بزرگ‌ترین پارک‌های تهران فاصله بسیار کمی دارد.

کافه رزتو نیاوران یکی از مدرن‌ترین و لاکچری‌ترین کافه‌های تهران است که در مجتمع تجاری تازه‌تأسیس اطلس مال قرار دارد. این کافه آن‌قدر بزرگ است و میز و صندلی دارد که لازم نیست نگران کمبود جا در زمان‌های شلوغی باشید.

با وجود این‌که بسیاری عقیده دارند نقطه‌ضعف کافه‌های داخل پاساژ ویوی ضعیف آن‌ها است؛ اما این کافه فضای حیاط هم دارد که این نقطه‌ضعف را از بین می‌برد. علاوه بر این، کافه رزتو با یکی از زیباترین و بزرگ‌ترین پارک‌های تهران فاصله بسیار کمی دارد و برای هوا خوردن و باز شدن فکرتان، می‌توانید سری به پارک نیاوران بزنید. با در نظر گرفتن جمیع جوانب، می‌توانیم کافه رزتو را هم در فهرست بهترین کافه برای کار با لپ تاپ شمال تهران قرار بدهیم.

آدرس کافه رزتو: تهران، ضلع جنوبی پارک نیاوران، خیابان پاسداران، مجتمع تجاری اطلس مال، طبقه همکف تجاری، واحد 3056

ساعات کاری: 9:30 صبح تا 11 شب

تلفن: ۰۲۱۲۶۳۷۸۹۴۷

اینستاگرام: rosetocafe

کافه روبرتو پاسداران؛ کافه‌ای با خوراکی‌های خاص

کافه روبرتو، بهترین کافه برای کار با لپ تاپ شمال تهران
کیفیت بالای قهوه، شیرینی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم این کافه از نقاط قوت این کافه است.

کافه روبرتو کافه‌ای با خوراکی‌های خاص و باکیفیت است و بسیاری از مشتریان، کیفیت بالای قهوه، شیرینی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم این کافه را نقاط قوت آن می‌دانند. البته خوراکی تنها دغدغه یک فریلنسر کافه‌نشین نیست و برای این که خیالتان راحت شود، باید بگوییم که روبرتو فضای بزرگ، میز و صندلی‌های راحت، فضای آرام و اینترنت پرسرعت هم دارد.

کافه روبرتو چند ون سیار و مجهز برای عرضه قهوه به‌صورت بیرون بر هم دارد که یکی از آن‌ها در مجموعه باغ کتاب تهران فعالیت می‌کند.

آدرس کافه روبرتو: تهران، خیابان پاسداران، بوستان دوم، پلاک 4

ساعات کاری: 9 صبح تا 10:30 شب

تلفن: ۰۲۱۲۶701830

اینستاگرام: roberto.cafe

کافه هاگ نیاوران؛ مهمانی دیوارهای دوست‌داشتنی

کافه هاگ نیاوران
خوشمزگی غذاها، آرام بودن فضا و رفتار دوستانه پرسنل از نقاط قوت کافه هاگ است.

آخرین کافه در فهرست بهترین کافه برای کار با لپ تاپ شمال تهران، کافه هاگ نیاوران است که در میان 2 منطقه خوش‌آب‌وهوای تهران یعنی منظریه و جماران قرار دارد. از طرف دیگر، فاصله آن با پارک جمشیدیه هم کم است و به همین دلیل فریلنسرهای طبیعت‌گرد و کوهنورد آن را برای کار انتخاب می‌کنند.

دیوارهای سبزرنگ و به‌خصوص دیوار گالری این کافه، آن را از سایر کافه‌های این فهرست متمایز می‌کند. این دیوار پر از قاب‌های خالی و کوچک است که قرار است به مرور با تصاویر مشتریان این کافه پر شود. بسیاری از آنهایی که برای کار به کافه گالری هاگ رفته‌اند، از خوشمزگی غذاها، آرام بودن فضا و رفتار دوستانه پرسنل آن تعریف می‌کنند.

آدرس کافه هاگ نیاوران: تهران، نیاوران، خیابان امیدوار، نبش پانزدهم

ساعات کاری: 8:30 صبح تا 11 شب

تلفن: ۰۲۱۲۶۱۲۱۲۸۰

اینستاگرام: hugcafegallery

پایان بهانه‌ها برای ترک دورکاری در خانه!

در این مقاله 10 کافه برای کار با لپ تاپ شمال تهران را معرفی کردیم که همگی از باکیفیت‌ترین و بهترین کافه‌های شمال پایتخت محسوب می‌شوند و فریلنسرها رضایت بالایی از آن‌ها دارند. اگر ساکن پایتخت نیستید و هنگام اقامت خود در تهران باید دورکاری کنید، توصیه می‌کنیم وارد صفحه اجاره ویلا و سوئیت در تهران شوید تا بتوانید علاوه بر محل کار مناسب، اقامتگاه مناسب خود را هم در تهران پیدا کنید.

سؤالات متداول درباره کافه برای کار با لپ تاپ شمال تهران

بهترین کافه برای کار با لپ تاپ شمال تهران کدام است؟

سام کافه، وی کافه، ایمپرسو بیسترو، دم کافه، کافه عمارت روشنان و کافه روبرتو

کافه عمارت روشنان کجاست؟

تهران، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه نوری، پلاک 22

کافه رومی شریعتی کجاست؟

تهران، شریعتی، بین پل رومی و صدر، مقابل سهیل (میرزاپور)، کوچه باران، پایین پله

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*