معرفی بهترین رستوران های تهران؛ از فست فود تا سنتی و غذای ملل

0

از بهترین قسمت‌های هر شهر برای گشت‌وگذار و گردش، قطعا می‌توانیم به رستوران‌ها اشاره کنیم. بررسی‌ها نشان می‌دهد که بعد از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، شکم گردی و رستوران‌گردی جایگاه دوم محبوبیت را به نام خودش زده است. اما در کنار جاهای دیدنی تهران، شکم‌گردی شاید در رتبه اول جذابیت باشد و برای همین معرفی بهترین رستوران های تهران خالی از لطف نیست. در دو دهه اخیر صنعت رستوران‌گردی رشد چشمگیری در ایران داشته است. وجود رستوران‌های با کیفیت در کشورمان موجب شده که رقابت جذابی بین صاحبان رستوران‌ها شکل بگیرد.

در تهران با شروع به کار رستوران‌های لوکس، افراد به دنبال بهترین گزینه جهت شکم گردی هستند. هنگام بیرون رفتن با خانواده، دوستان و همکاران انتظار داریم یک رستوران با کیفیت را انتخاب کنیم و برای همین نیاز است که با رستوران‌های مختلف تهران آشنا باشیم. ما در این مطلب سعی کردیم با معرفی رستوران‌های تهران به شما کمک کنیم تا انتخاب مناسبی داشته باشید و در تهران‌گردی خود، بتوانید دلی از عزا در بیاورید. جدا از اینکه انتخاب یک گزینه از بین بهترین رستوران های تهران برای سرو غذا مهم است، این رستوران می‌تواند محل مناسبی برای برگزاری قرارها و ملاقات‌های مختلف باشد.

رستوران کوبابا

رستوران کوبابا

یکی از بهترین رستوران های تهران بدون شک رستوران‌ کوبابا است. این رستوران که در خیابان جردن و منطقه سه قرار دارد، طیف وسیعی از غذاها با طعم‌های مختلف را در اختیار شما قرار خواهد داد. رستوران کوبابا با در اختیار داشتن انواع غذاها از مناطق مختلف جهان مانند پلو افغانی، موساکا یونانی، انواع غذاهای عربی و غذاهای خوشمزه ایرانی یک گزینه مناسب خواهد بود.

اگر قصد دارید غذای ملل را تجربه کنید، حتما سری به رستوران کوبابا بزنید.

آدرس: جردن، خیابان گلخانه، شماره ۲۵۷ ، طبقه اول

ساعات کار: ۱۱ الی ۲۳

شماره تماس: 02126208016

رستوران مسلم

از قدیمی و بهترین رستوران های تهران که از قدیم مانده است، رستوران مسلم بازار تهران است. رستوران ‌مسلم از آن دسته رستوران‌هایی است که می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را در آن پیدا کنید. ته چین‌های رستوران مسلم، زبانزد خاص و عام در بین رستوران‌های کشور هستند. شما می‌توانید با حضور در رستوران مسلم در یک فضای جذاب و پر سر و صدا مشغول به سرو غذا شوید. پرفروش‌ترین غذا در رستوران مسلم تهران، ته چین با گردن گوسفند، مرغ و بادمجان است. عطر خاص غذاهای مسلم که در بازار تهران به مشام می‌رسد، هر فردی را به چشیدن طعم ناب غذاهای این رستوران قدیمی تهران ترغیب می‌کند.

آدرس: خیابان ۱۵ خرداد، نبش سبزه میدان، کوچه حاج رحیم خان، پلاک ۴

شماره تماس: 02155602275


اجاره روزانه خانه در تهران


رستوران خونه

رستوران خونه

رستوران خونه، یک رستوران خاص در شمال تهران است. فضای رستوران خونه، مشابه خانه‌های قدیمی است و شاید به همین دلیل هم این نام را دارد. فضای این رستوران بسیار راحت و صمیمی طراحی شده و رستوران خونه را بین بهترین رستوران های تهران قرار داده است. این رستوران که از بهترین کافه رستوران‌های تهران محسوب می‌‌شود، در چهارراه جهان کودک قرار دارد. شباهت زیاد رستوران خونه در تهران به خانه‌های قدیمی و سنتی موجب منحصر به فردی طراحی آن شده است.

ویژگی اصلی غذاهای این رستوران، حجم بسیار بالای آن‌ها نسبت به هر پرس است؛ به طوری که دو نفر می‌توانند از یک پرس غذا استفاده کنند. غذاهای رستوران خونه همگی سنتی و خانگی بوده و شما می‌توانید انواع غذاها مانند قیمه لاپلو، زرشک پلو با مرغ و هویج پلو را در آن سرو کنید.

آدرس: چهارراه جهان کودک به سمت حقانی شرقی، خیابان شهیدی، انتهای بن بست کمان

شماره تماس: 021449374

دیزی سرای ایرانشهر

دیزی سرای ایرانشهر

اگر عاشق غذاهایی مثل دیزی و آبگوشت هستید، بهترین گزینه شکم‌گردی برای شما مراجعه به دیزی سرای ایرانشهر خواهد بود. این مجموعه با در اختیار داشتن کادری مجرب برای شما بهترین دیزی و آبگوشت را با کیفیت بسیار بالا تهیه می‌کند. استقبال از این رستوران به گونه‌ای است که شما باید در صف دیزی قرار بگیرید. به شما قول می‌دهیم که اگر یک بار دیزی‌های این رستوران را امتحان کنید، قطعاً مشتری دائم آن می‌شوید.

آدرس: خیابان ایرانشهر، خیابان کلانتری، پلاک ۵۲

شماره تماس: 02188810008

رستوران موبی دیک

رستوران موبی دیک

حتما نام موبی دیک شما را به یاد داستان معروف نهنگ سفید و ملوان بیندازد. موبی دیک نام نهنگ افسانه‌‌ای و سفید است که ناخدای یک کشتی به دنبال شکار آن است و رستوران موبی دیک در تهران نیز نام خود را از همین نهنگ گرفته است. این رستوران یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران است. تنوع غذایی گسترده‌ی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می‌شود و کیفیت غذاها، افراد را به مشتریان ثابت این رستوران تبدیل می‌کند. رستوران‌  ‏موبی دیک به عنوان یکی از بهترین رستوران های تهران در زمینه غذای فرنگی شناخته می‌شود.

آدرس: خیابان شهید سپهبد قرنی، چهارراه سپند، بالاتر از طالقانی، جنب بانک، پلاک ۱۹۸

شماره تماس: 02188905041

رستوران گشت

رستوران گشت

یکی از رستوران‌های معروف تهران که در گروه رستوران‌های لوکس قرار می‌گیرد، رستوران گشت در منطقه جردن است. شاید بتوانیم بگوییم غذای تخصصی رستوران گشت ساندویچ است! دوست‌داران ساندویچ می‌توانند انواع مختلفی از ساندویچ را اعم از انواع ساندویچ‌های دریایی، ساندویچ مرغ، ساندویچ راسته گوساله و ساندویچ گیاهی از منوی این رستوران انتخاب کنند. این تنوع بالای منو ساندویچ باعث شده است تا این رستوران، در دسته بهترین رستوران های تهران قرار بگیرد.

آدرس: جردن، خیابان گلفام، مجتمع امیر، طبقه زیر همکف

شماره تماس: 02122054034

رستوران مرشد

رستوران مرشد

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های تهران، رستوران مرشد است. کیفیت غذاهای رستوران مرشد در شعبه یک به گونه‌ای بود که مدیران این رستوران در نهایت تصمیم گرفتند چندین شعبه دیگر را نیز راه‌اندازی کنند. در حال حاضر ۵ شعبه از این رستوران در بخش‌های مختلف تهران و حتی خارج از تهران فعالیت می‌کنند و همچنان با داشتن کیفیت بسیار بالا، از پرطرفدارترین رستوران‌های حال حاضر تهران هستند.

چلو گوشت‌‌ این رستوران با طعم خاصی که دارد به عنوان انتخاب اول افرادی که به رستوران مراجعه می‌کنند انتخاب می‌شود. شما در این رستوران می‌توانید انواع چلو گوشت، خوراک‌ها، چلوکباب‌ها و نوشیدنی‌ها را سرو کنید.

آدرس شعبه ۱ :خیابان باهنر، بعد از جماران، نبش کوچه دلشاد، پلاک ۲

تلفن: 02122002200

شعبه ۲ : کاشانک، جنب مسجد والفجر (بیرون بر)

شعبه 3: سعادت آباد، پایین تر از میدان کاج، کوچه کیان ۱۳ شرقی، پلاک ۲

شعبه ۴ : جاده نور به سمت محمودآباد، جنب پارک جنگلی نور، ورودی مجتمع اقامتی نم

شعبه ۵ : تهرانپارس، سلیمان شرقی، بین چهارراه تیرانداز و اتوبان باقری، روبروی پمپ بنزین رشید

رستوران لوکس طلایی

رستوران لوکس طلایی

یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران بدون شک رستوران لوکس طلایی است. حضور در این رستوران به شما حس نوستالژی عمیقی خواهد داد. کیفیت غذاها و محیط رستوران لوکس طلایی به گونه‌ایست که از دیرباز تا کنون همچنان بین با کیفیت‌ترین و پرطرفدارترین رستوران‌ها باقی مانده است. شما در این رستوران می‌توانید انواع غذاها مانند خورشت و خوراک و چلویی را امتحان کنید.

باقالی پلو با گوشت بره و کباب دلمه فلفل محبوب‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای این رستوران هستند. اگر به غذاهای فلفلی و تند علاقمند هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما این کباب را امتحان کنید. رفتار محترمانه پرسنل، فضای دلنشین، محیط نوستالژی و غذاهای با کیفیت از ویژگی‌های این رستوران هستند.

آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از فرشته، نبش کوچه قرنی، پلاک ۲۹۵۵

تلفن: 02122027119

رستوران هانی

رستوران هانی

یکی از بهترین رستوران های تهران که چندین شعبه مختلف در سطح شهر دارد، رستوران هانی است. شعبه اصلی رستوران هانی در خیابان ری قرار دارد و پس از آن در نقاط دیگر شهر مانند اندرزگو، مطهری، سهروردی و … شعب دیگری از آن افتتاح شد.

در رستوران هانی شما می‌توانید انواع غذای ایرانی و سنتی را به‌صورت بیرون‌بر یا در محل میل کنید. کیفیت غذا و قیمت مناسب این رستوران، آن را به گزینه‌ای نسبتا اقتصادی تبدیل کرده است.

آدرس شعبه مرکزی: خیابان ری، میدان قیام

آدرس شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو، تقاطع بلوار کاوه

آدرس شعبه مطهری: انتهای خیابان مطهری، تقاطع خیابان ولیعصر

آدرس میرداماد: خیابان میرداماد، بین شمس تبریزی و نفت شمالی

رستوران نایب تهران

رستوران نایب تهران

حتما اسم رستوران نایب را شنیده‌اید. رستوران نایب را می‌توان جزو اولین و بهترین رستوران های تهران نام‌گذاری کرد. موسس رستوران نایب، بنیان‌گذار تعریف چلوکباب امروزی است؛ نایب غلامحسین در حدود ۱۵۰ سال پیش رستوران نایب را در بازار تهران افتتاح کرد و حالا شعب مختلف این رستوران، توسط فرزندان و نوادگان وی اداره می‌شوند.

رستوران نایب جزو رستوران‌های لوکس تهران است که معمولا پاتوق بسیاری از افراد مشهور است. چلوکباب کوبیده، کباب برگ و چلوگوشت این رستوران، معروف‌ترین غذاهای این رستوران هستند.

آدرس شعبه وزرا: خیابان وزرا، کوچه یازدهم

آدرس شعبه ساعی: خیابان ولیعصر، پایین‌تر از پارک ساعی

آدرس شعبه بازار: بازار بزرگ تهران، راسته زرگرها، راسته صحاف‌ها

آدرس شعبه الهیه: الهیه، خیابان مریم شرقی، نبش فرشته


بخوانید: آشنایی با آثار قدیمی و بناهای تاریخی تهران


فست فود کندیک

فست فود کندیک

اگر طرفدار فست فود و پیتزا ایتالیایی هستید، فست فود کندیک می‌تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. این رستوران با تمرکز بر فست فود شروع به کار کرد و با داشتن کیفیت بسیار بالا و در عین حال قیمت بسیار مناسب، تبدیل به یکی از پرطرفدارترین رستوران های تهران شد. پیتزا و برگرهای این رستوران با داشتن حجم بالا و طعم بی‌نظیر، محبوب‌ترین غذاهای آن هستند.

آدرس شعبه تهرانپارس: تهرانپارس، خیابان گلبرگ (امیری طائمه)، بین فلکه اول و خیابان رشید

آدرس شعبه زعفرانیه: زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، روبروی خیابان شیرین

رستوران نارنجستان

رستوران نارنجستان

یکی از رستوران‌های لوکس تهران بدون شک رستوران ‌نارنجستان است. این رستوران بین‌المللی و پنج ستاره در محله سعادت آباد قرار دارد. اگر از طرفداران رستوران‌های لوکس و با کیفیت هستید، رستوران نارنجستان می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این رستوران در دو طبقه قرار دارد که طبقه پایین آن مخصوص غذاهای فرنگی و طبقه بالا مخصوص غذای ایرانی است. استیک‌ رستوران نارنجستان شهرت خاصی در بین تمام رستوران‌های تهران دارند. علاوه بر کیفیت بالای غذا، قیمت غذاهای رستوران نارنجستان بسیار مناسب است. رفتار پرسنل رستوران نیز بسیار محترمانه و صمیمانه با شما خواهد بود.

آدرس: تهران، سعادت آباد، بین میدان سرو و کاج، میدان شهرداری

رستوران شمرون کباب

رستوران شمرون کباب

اگر از آن دسته افراد کباب‌خور و کباب‌دوست هستید، شمرون کباب رستورانی است که به‌هیچ عنوان نباید از دست بدهید. کباب‌های طبخ شده در این رستوران با طعم و مزه خاص همواره افراد را به خود جذب می‌کنند. رستوران شمرون کباب با پخت انواع کوبیده، شیشلیک و کباب‌های دیگر، گزینه‌های متعددی را پیش روی شما قرار می‌دهد. شمرون کباب در شمال تهران ۳ شعبه دارد و از بهترین رستوران های تهران است.

آدرس شعبه ۱: میدان تجریش، ضلع شمال شرقی

آدرس شعبه ۲: نیاوران، خیابان باهنر، بعد از چهارراه مژده، پلاک ۴۵۵

آدرس شعبه ۳: اوین، خیابان کچویی، خیابان دشت بهشت

رستوران ایتالیایی سنسو (حس خوب)

رستوران ایتالیایی سنسو ( حس خوب )

یکی از محبوب‌ترین و بهترین رستوران های ایتالیایی در تهران، رستوران‌ سنسو است. رستوران سنسو به صورت تخصصی در زمینه غذاهای ایتالیایی فعالیت می‌کند و پاستا و پیتزاهای این رستوران، از معروف‌ترین انواع غذاهای ایتالیایی این رستوران هستند. چنانچه مشتاق تجربه مزه‌های جدید هستید، می‌توانید با مراجعه به رستوران سنسو گزینه‌های متعددی در اختیار داشته باشید. محیط دنج و دلنشین این رستوران نیز موجب شده که رستوران سنسو در لیست بهترین رستوران های تهران قرار گیرد.

آدرس شعبه بلوار فردوس: بلوار فردوس شرق، رامین جنوبی، نبش کوچه نیلوفر غربی

آدرس شعبه نیاوران: نیاوران، سه راه یاسر، نبش کوچه راز

آدرس شعبه اندرزگو (بیرون‌بر): بلوار اندرزگو، بین کاوه و قیطریه

رستوران حس توران

رستوران حس توران

از اسم این رستوران می‌شود حدس زد که باید انتظار یک فضای سنتی و اساطیری را داشته باشید. رستوران حس توران یکی از رستوران‌های معروف تهران است که در فودکورت خیابان فرشته واقع شده است. این رستوران را می‌توانیم جزو رستوران‌های لوکس تهران بدانیم. سرویس دهی عالی، فضای منحصر به فرد، کیفیت غذا و برخورد محترمانه پرسنل از ویژگی‌های رستوران حس توران هستند.

فضای این رستوران شما را به یاد دوران پادشاهی اساطیر ایران می‌اندازد. شاید عجیب باشد اما شما می‌توانید کباب خود را بر روی شمشیرهای تزیینی سرخ شده سرو کنید! اگر دوست دارید این فضا را تجربه کنید اما علاقه‌ای به غذای سنتی ندارید نگران نباشید،‌ کافه‌ای که در این رستوران قرار دارد نیز می‌تواند میزبان شما باشد.

آدرس: خیابان فرشته، نبش خیابان نیلوفر و مریم غربی، طبقه دوم ساختمان رویال

شماره تماس: 02126209930

رستوران مستوران

رستوران مستوران

یکی دیگر از رستوران‌های معروف تهران رستوران مستوران است. این نام که به معنای سرزمین مس است، شما را به حال و هوایی زندگی و معماری دوران صفویه خواهد بود. تمام اجزای این رستوران حکایت از اصالت و سنت دارد و در ورودی این رستوران، از چوب و کف سیمانی با کاشی‌های اصیل ایرانی استفاده شده است. استفاده از ظروف مسی نیز بر ویژگی‌های خاص این رستوران افزوده است.

از نکات جالب این رستوران می‌توانیم به قرار گرفتن یک نانوایی کوچک در ورودی آن اشاره کرد. در این نانوایی به شیوه قدیمی ایرانی نان پخت می‌شود. شاید همین توجه به جزییات باشد که این رستوران را در دسته بهترین رستوران های تهران قرار داده است.

آدرس: میدان نیاوران، ضلع شمالی، خانه ویلایی مستوران

رستوران راه چوبی تهران

رستوران راه چوبی تهرانرستوران راه چوبی یا فودکورت راه چوبی جزیی از لیست بهترین رستوران های تهران است. این مجموعه که رستوران‌های بسیار زیاد و متعددی را درون خود جای داده است در کنار پارک آب و آتش قرار گرفته و محیط بسیار دلنشین و دلپذیری دارد. مموعه راه چوبی برای کسانی که در پارک آب و آتش پیاده روی می‌کنند و قدم می‌زنند بسیارمناسب است و در این فودکورت رستوران‌های مختلفی وجود دارد که مناسب انواع سلیقه‌ها است و طرفداران خاص خود را دارد.
انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در این مجموعه سرو می‌شود. انواع غذاهای ایرانی همچون کباب و خورشت‌های مختلف تا غذاهای ایتالیایی همچون پاستا و پیتزا در این رستوران‌ها سرو می‌شود و همچنین انواع نوشیدنی‌های گرم همچون قهوه و کوکتل‌های سرد در این رستوران‌ها موجود است. در کنار استفاده از این مجموعه به راحتی می‌توانید به امکانات خوب و عالی پارک آب و آتش دسترسی داشته باشید و از تفریحات خاص و متفاوت این پارک لذت ببرید.
آدرس: ونک، بعد از چهار راه جهان کودک، خیابان شهیدی، پارک آب و آتش

رستوران عالی قاپو

یکی از بهترین رستوران های تهران که در منطقه گاندی واقع شده و مشتریان بسیاری دارد، رستوران عالی قاپوست. این مجموعه در ابتدای خیابان گاندی محدوده ونک قرار گرفته و فضای پذیرایی، معماری داخلی و محیط خاصی دارد. کباب‌های عالی قاپو از بهترین غذاهای این مجموعه هستند و با توجه به تماما ایرانی بودن آن، منوی فرنگی ندارد. غذا خوردن در عالی قاپو، حال و هوای زندگی در هوای قاجاریه با بهترین کباب‌ها را برای شما تداعی می‌کند. این رستوران سنتی ایرانی، پارکینگ داخلی ندارد ولی در خیابان می‌توانید با کمی گشتن جای پارک پیدا کنید.
البته نظرات درباره کیفیت غذاهای این رستوران متفاوت است اما همچنان امتیاز و رتبه بالایی بین رستوران‌های تهران دارد.

کاخ رستوران لیدوما

کاخ رستوران لیدومایکی از رستوران‌های متفاوت تهران، کاخ رستوران لیدوما است. این کاخ رستوران که جزیی از بهترین رستوران‌ های تهران است در منطقه شهرک غرب قرار گرفته است. محیط متفاوت و لوکس این رستوران باعث شده محلی لوکس برای سرو غذا باشد. از مهمانی‌های چند نفره تا قرارهای کاری یا دورهمی‌های تولد را می‌توانید در این رستوران برگزار کنید. این مجموعه بزرگ به تازگی افتتاح شده و کیفیت بسیار بالایی در ارایه انواع غذاهای مختلف دارد.
مواد اولیه با کیفیت و برخورد خوب پرسنل مهم‌ترین ویژگی‌های کاخ رستوران لیدوما است و همین مورد باعث شده امتیاز بالاتری نسبت به باقی رستوران‌های تهران داشته باشد. این کاخ رستوران در محیطی 1800 متری بنا شده است و در قسمت عادی گنجایش 800 نفر را دارد و همچنین 250 صندلی در قسمت VIP این رستوران قرار گرفته است. توجه داشته باشید که قیمت منوی این رستوران کمی بالاتر از رستوران‌های دیگر است و در این منو انواع نوشیدنی و غذاهای ایرانی و فرنگی قرار گرفته است.
برای تجربه یک شب خوب و عالی کاخ رستوران لیدوما یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی شما می‌تواند باشد.
آدرس: تهران، شهرك غرب، ميدان صنعت، بلوار فرحزادي، پاساژ ليدوما

رستوران اس پی یو ( SPU )

رستوران اس پی یو (SPU)از قدیمی ترین و بهترین رستوران های تهران می‌توانیم به رستوران اس پی یو اشاره کرد. این مجموعه در منطقه درکه واقع شده که با حضور در محیط با صفا و حیاط دلنشین آن، برای ساعت‌ها محو لذت بردن خواهید بود. رستوران اس پی یو در طول این سال‌ها ثابت کرده که هر بار با بهترین کیفیت ممکن از شما پذیرایی خواهد کرد. نکته قابل تامل در مورد رستوران SPU آن است که شاید کمی قیمت غذاهای آن از سطح متوسط بالاتر باشد اما بصورت گزاف گران نیست.
کباب‌های خوش طعم، نوشیدنی‌های دست ساز و ترکیبی از سنت و مدرنیته در اس پی یو، آن را بسیار مورد استقبال غذادوستان قرار داده است.
آدرس : تهران ، میدان درکه

تلفن: 02122173706

رستوران جوان

رستوران جوان از بهترین رستوران های تهران

یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران، رستوران جوان است. استفاده از کادر مجرب، کیفیت بالای غذا و قیمت مناسب موجب شده است که شما یک تجربه عالی در این رستوران داشته باشید. در رستوران جوان می‌توانید انواع کباب و غذای سنتی را نوش جان کنید.

آدرس: پاسداران، میدان نوبنیاد، داخل کوهستان ۴، پلاک ۱۵

رستوران های زنجیره ای باروژ

رستوران های زنجیره ای باروژ

در تهران رستوران‌های زنجیره‌ای متعددی وجود دارند. یکی از بهترین رستوران های تهران که به‌صورت زنجیره‌ای فعالیت می‌کند، رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ است. این رستوران که بیش از ۱۰ شعبه در تهران دارد، انواع و اقسام فست فودها را در اختیار شما قرار می‌دهد. کیفیت بالا و طعم پیتزاها، پاستا، ساندویچ و سوخاری‌های رستوران باروژ موجب شده که عده زیادی تبدیل به مشتریان وفادار این رستوران شوند.

شعب مختلف رستوران های زنجیره ای باروژ در میرداماد، سعادت آباد، سردارجنگل، یوسف آباد، بام لند، گیشا، آجودانیه، الهیه، کوروش، مطهری، نمایشگاه و هایپراستار قرار دارند. پراکندگی زیاد شعب، باعث نشده است که کیفیت غذاهای این رستوران کاهش پیدا کند و به همین خاطر، یکی از بهترین رستوران های تهران است.

رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد با ظرفیت ۳۰۰ نفر در برج میلاد واقع شده است. این رستوران دارای دو بخش ثابت و متحرک بوده که طراحی منحصر به فردی در آن مشاهده می‌شود. بخش متحرک آن در هر ساعت ۳۶۰ درجه چرخیده و یک چشم انداز فوق العاده از شهر تهران را در اختیار شما قرار خواهد داد

با مراجعه به این رستوران می‌توانید انواع صبحانه، ناهار و شام را میل کنید. انواع غذاهای خوشمزه محلی، ایرانی، فرنگی و نوشیدنی‌ها در این رستوران به شما ارائه می‌شوند. شرایط این رستوران به گونه‌ای است که می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین رستوران های تهران نام برد.

آدرس: اتوبان حکیم (اتوبان همت)، خروجی برج میلاد، رستوران گردان

رستوران بام شیان

رستوران بام شیان

رستوران بام شیان با یک چشم انداز عالی در تهران طراحی شده است. این رستوران که یکی از زیباترین و دلنشین‌ترین محیط‌ها را دارد و با بهره‌گیری از سرآشپز کارآزموده، غذایی لذیذ در اختیار شما قرار خواهد داد. بدون شک بررسی رستوران‌های لوکس تهران به شما گزینه رستوران بام شیان را نیز معرفی خواهد کرد.

آدرس رستوران: همت، شرق اتوبان امام علی، خروجی لویزان، ورودی پارک جنگلی لویزان، مجاور هتل شیان

شماره تماس: 02122947918

رستوران گیلانه

رستوران گیلانه

یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران، رستوران ‌گیلانه است. این رستوران که دارای دو شعبه بوده انواع غذاهای محلی و خوشمزه گیلان در آن سرو می‌شود. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به طبخ میرزاقاسمی و باقلا قاتوق و انواع غذاهای دریایی اشاره کرد. فضای داخلی رستوران نیز برگرفته از معماری گیلان حس فوق العاده‌ای به شما خواهد داد. این رستوران دارای دو شعبه در اقدسیه و جردن است.

آدرس شعبه اقدسیه: اقدسیه، خیابان موحد دانش، خیابان باقرالنمر

آدرس شعبه جردن: جردن، بلوار صبا

رستوران شاندیز جردن

رستوران شاندیز جردن

چنانچه از افرادی هستید که مهارت خاصی در رستوران‌گردی دارید بدون شک از ویژگی‌‌های رستوران شاندیز جردن آگاه هستید. یکی از رستوران‌های لوکس تهران که با کیفیت‌ترین غذا را به شما ارائه می‌دهد رستوران ‌شاندیز است. شیشلیک و ماهیچه رستوران شاندیز دارای شهرت خاصی بوده و همتایی در این زمینه نخواهد داشت؛ البته که به همین میزان، قیمت غذاهای این رستوران تهران هم از حد متوسط بالاتر است.

طراحی فوق العاده و محیط شیک این رستوران و علاوه بر این برخورد صمیمانه پرسنل، از ویژگی‌هایی هستند که این رستوران را به مکانی خاص برای مهمانی و دورهمی تبدیل کرده‌‌اند.

آدرس: تهران خیابان جردن بلوار صبا پلاک ۲۷

رستوران البرز

رستوران البرز

رستوران یا چلوکبابی البرز یکی از با کیفیت‌ترین و قدیمی‌ترین رستوران‌ها در پایتخت است. این رستوران با بیش از ۵۰ سال سابقه در خیابان سهروردی واقع شده است. رستوران البرز از شیک‌ترین و بهترین رستوران های تهران است که کیفیت غذای آن زبانزد است. کباب‌های این رستوران دارای محبوبیت خاصی در بین افراد مراجعه کننده هستند. رستوران البرز دارای دو سالن پذیرایی و یک سالن وی آی پی است. چنانچه قصد دارید در یک رستوران مدرن غذای خود را میل کنید، می‌‌توانید به این رستوران سر بزنید.

آدرس: سهروردی شمالی، بعد از تقاطع هویزه، نبش کوچه نیکوقدم، پلاک ۸

رستوران شرف الاسلامی

رستوران شرف الاسلامی

در دل بازار تهران رستورانی تاریخی با محیطی خاص و منحصر قرار دارد. رستوران سنتی شرف الاسلامی از بهترین رستوران های تهران است که از قدیم‌الایام فعالیت می‌کرده است. خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی را می‌توانید در این رستوران در فضای بازار سرو کنید. نزدیک به ۸۰ سال از آغاز فعالیت رستوران شرف الاسلامی می‌گذرد و با این وجود هنوز کیفیت و حال و هوای این رستوران، اصالت قدیمی خود را حفظ کرده است.

آدرس: تهران، بازار تهران، داخل مسجد شاه، راه سمت راست

رستوران ارکیده؛ از بهترین رستوران های تهران

رستوران ارکیده

یکی از رستوران‌های لوکس تهران بدون شک رستوران ارکیده است. این رستوران که خوشمزه‌ترین غذاها را در اختیار شما قرار می‌دهد، دکوری زیبا و محیطی لوکس با اجرای زنده پیانو دارد. چنانچه می‌خواهید یک شب یا روز خاطره انگیز را داشته باشید، می توانید به این رستوران مراجعه کنید. این رستوران یک فضای کاملا خانوادگی در اختیار شما قرار خواهد داد. غذاهای رستوران ارکیده شامل انواع غذاهای سنتی ایرانی می‌شوند که کباب بره و چنجه رستوران ارکیده در بین تمام رستوران‌ها دارای شهرت خاصی هستند. شعبه اصلی ارکیده در جاده چالوس قرار دارد و پس از موفقیت این شعبه، شعبی در تهران نیز افتتاح شدند.

آدرس شعبه آرژانتین: میدان آرژانتین، نبش خیابان الوند

رستوران ۱۳۳ تهرانپارس

رستوران ۱۳۳ تهرانپارس

یکی از رستوران‌های معروف شرق تهران، رستوران ۱۳۳ است. شاید برای شما هم سوال باشد که دلیل این نام‌گذاری چیست. این عدد در واقع حروف ابجد نام حضرت ابالفضل (ع) هستند. این رستوران در ۲ طبقه روی زمین و ۲ طبقه زیر زمین واقع شده است. طبقه اول یک سالن ۲۵۰ نفره و طبقه دوم سالن VIP مجموعه است. طبقه منفی ۱ نیز پارکینگ این مجموعه است.

در این رستوران می‌توانید انواع فست فود، غذای سنتی و غذای ملل را امتحان کنید. همین تنوع، کیفیت بالا و قیمت معقول به نسبت کیفیت، باعث شده است این رستوران جزو بهترین رستوران های تهران باشد.

آدرس: اتوبان رسالت، بعد از باقری، تقاطع رشید

تلفن: 02177724161

رستوران باربد

رستوران باربد

یکی از بهترین رستوران های تهران با محیط سنتی، رستوران سنتی باربد است. این رستوران با داشتن فضای سنتی با میز‌ و صندلی چوبی و معماری قدیمی، انتخاب بسیاری از افرادی است که به فضای سفره‌خانه‌های سنتی علاقه دارند. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی و اصیل ایرانی را تجربه کنید.

رستوران باربد در دو طبقه واقع شده است و شب‌ها در طبقه پایین اجرای موسیقی زنده جریان دارد. برای ورود به رستوران و سفارش غذا باید مبلغی را برای ورودی به همراه پذیرایی اولیه پرداخت کنید.

آدرس: خیابان سئول، بالاتر از میدان شیخ بهایی

تلفن: 02188068410

رستوران اصیل

رستوران اصیل

رستوران اصیل در منطقه قیطریه تهران، یکی از بهترین رستوران های تهران در حوزه غذاهای سنتی است. نکته حائز اهمیت درباره این رستوران نحوه سرو غذاها است؛ غذاهای این رستوران در ظروف مسی و مشابه قدیم سرو می‌شوند. کیفیت غذاها به نسبت قیمت قابل قبول است و معمولا در روزهای تعطیل یا آخر هفته، رستوران شلوغ می‌شود.

اگر قصد مراجعه به این رستوران را دارید، حتما چلوکباب‌های سنتی آن را امتحان کنید، پشیمان نمی‌شوید!

آدرس: بلوار قیطریه، قبل از خروجی صدر

تلفن: 02122200155

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب