20+ تجربه هیجان‌انگیز! نگاهی به بهترین اتاق فرارهای تهران

4

اگر شما هم طرفدار فعالیت‌های هیجان‌انگیز باشید، حتما به اتاق فرار فکر کرده‌اید. اسکیپ روم یکی از فعالیت‌های هیجان‌انگیز برای گذراندن اوقات فراغت و دورهمی با دوستان است. این بازی فکری و عملی خاص،‌چند سالی است که وارد ایران شده و طرفداران خود را دارد. اتاق فرارهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد و … دارای عناصر و المان‌های خاصی هستند که هرکدام را از دیگری متمایز می‌کند.

در این مقاله می‌خواهیم راجع به بهترین اتاق فرارهای تهران صحبت کنیم و مجموعه‌های مختلف فعال در این زمینه را معرفی کنیم. اگر در برنامه خود برای سفر به تهران، به فکر یک تجربه تازه هستید، با ما در این ماجراجویی پر آدرنالین همراه باشید.

اسکیپ روم یا اتاق فرار چیست؟

اتاق فرارهای تهران

اسکیپ روم یا همان اتاق فرار، تعریفی است که کمتر از ۲۰ سال سن دارد. بازی‌های فرار ابتدا به‌صورت بازی‌های کامپیوتری و موبایلی معرفی شدند، اما در فاصله کمی از ابداع آن‌ها، به شکل واقعی ایجاد شدند و در کل دنیا پخش شدند. عملکرد اتاق فرار به این شکل است که یک معما مطرح می‌شود و افراد باید با همکاری هم و کشف راه‌حل‌های مختلف، این معما را حل کنند.

معماها گاهی ترسناک، رمزآلود، هیجانی و گاهی ترکیبی از ژانرهای مختلف هستند. معمولا بازی‌های اسکیپ روم بین ۳ تا ۸ نفر ظرفیت دارند اما بسته به داستان بازی و فضای مجموعه، این تعداد ممکن است کمتر یا بیشتر باشد. در بهترین اتاق فرارهای تهران می‌توانید ژانرهای مختلفی از بازی فرار را تجربه کنید.

تاریخچه اسکیپ روم در ایران و جهان

اولین نسخه از بازی‌های فرار از اتاق که به‌صورت مجازی طراحی شده بود، در ابتدای سال‌های ۲۰۰۰ میلادی به بازار وارد شد. در واقع این بازی‌ها، بازی‌های موبایلی بودند که بازیکن باید با حل معماهای مختلف از یک محل خارج می‌شد یا گره از راز بازی می‌گشود. اما در سال ۲۰۰۷، تاکائو کاتو، بنیان‌گذار شرکت ژاپنی Scrap تصمیم گرفت تا این ایده جذاب را به یک بازی واقعی، با بازیکن‌ها و فضای واقعی تبدیل کند.

از همان تاریخ، اتاق‌های فرار متعددی در ژاپن، آمریکا و سراسر دنیا ایجاد شد تا در سال ۲۰۱۶ یعنی ۱۳۹۵، اولین اتاق فرار ایران در تهران تاسیس شد. شرکت اسکیپ روم دات‌آی‌آر (escaperoom.ir) اولین شرکتی بود که ایده اتاق فرار را در ایران اجرایی کرد و حالا در سراسر کشور، بیش از ۲۰۰ مجموعه فرار و اتاق فرار مستقل فعالیت می‌کنند.

آشنایی با بهترین اتاق فرارهای تهران

در ادامه می‌خواهیم با بهترین اتاق فرارهای تهران، با ژانرهای مختلف آشنا شویم. پس از این قسمت نیز می‌توانید در جدول‌های تهیه شده، موقعیت حدودی هر مجموعه و اتاق فرار را ببینید.

مجموعه اتاق فرار اسکیپ روم دات‌آی‌آر (escaperoom.ir)

اسکیپ روم دات آی آر

مجموعه سرگرمی و اتاق فرار اسکیپ روم دات‌آی‌آر، اولین مجموعه‌ای بود که اتاق فرار را وارد ایران کرد. در سال ۹۵، اولین اتاق فرار ایران یعنی نجات شهر توسط این مجموعه، در عمارت دبیرالملک در منطقه بهارستان طراحی و افتتاح شد. حالا مجموعه escaperoom.ir در ۴ شهر کشور یعنی تهران، کرج، اصفهان و اهواز دارای شعبه فعال است و در حدود ۳۵ بازی در سطح این شهرها دارد.

بهترین اتاق فرارهای تهران با ژانرهای معمایی، ترسناک و هیجانی که زیر مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر هستند عبارتند از: کابوس، میراث لاله، آرماگدون، شام آخر، طاعون، شبح بازارچه و ….

آدرس این مجموعه بسته به اتاق فرار متفاوت است و هزینه نیز بسته به نوع بازی بین نفری ۵۰ تا ۱۵۰ تومان است.

مجموعه اتاق فرار انیگما

اتاق فرار انیگما

مجموعه اتاق فرار انیگما، یک مجموعه با چندین اتاق فرار مختلف است که ۶ اتاق آن در برج میلاد و ۱ اتاق فرار دیگر در ایران مال قرار دارد. البته اتاق فرار ایران مال هنوز فعال نیست و به‌زودی به جمع اتاق فرارهای تهران می‌پیوندد. مجموعه انیگما (به معنی معما) تابستان ۹۶ کار خودش را با ۳ اتاق فرار شروع کرد که یکی از آن‌ها یعنی کلبه وحشت،‌ اولین اتاق فرار ترسناک کشور است. انیگما علاوه بر تهران، در کرج هم شعبه دارد و این شعبه دارای ۲ اتاق فرار مجزا است.

آدرس شعبه برج میلاد: برج میلاد، ورودی پارکینگ میلاد

قیمت بلیط بازی‌ها: بسته به نوع بازی بین ۹۵ تا ۱۲۰ هزار تومان

جهت اجاره روزانه خانه در تهران کلیک کنید.

مجموعه اتاق فرار مرکز بازی‌های فکری تجریش

مرکز بازی‌های فکری

یکی از بزرگ‌ترین اتاق فرارهای تهران، مجموعه اتاق فرار مرکز بازی‌های فکری brain game center است که تنها نماینده رسمی برین گیم در ایران است. این مجموعه ۶ اتاق فرار موزه، مالیخولیا، جنون زندان، گمشدگان، دور دنیا در۶۰ دقیقه و هفت را دارد که هرکدام ژانر متفاوتی دارند.

آدرس: تجریش، خیابان غلام جعفری،‌ بالاتر از مجتمع تندیس، طبقه بالای هایپرمی

هزینه بازی: بسته به نوع بازی بین ۹۰ تا ۱۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر

مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب

اسکیپ کیوب توچال

مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب یا مکعب فرار، یکی از مجموعه‌های فعال در غرب تهران و دارای دو اتاق فرار است. اتاق فرار شش یار اوشن، برگرفته از فیلم یازده یار اوشن است و موضوع معمایی و هیجانی دارد. اتاق فرار گیزموندو نیز موضوع کارآگاهی و مستند دارد و برگرفته از یک داستان واقعی است.

آدرس: سعادت آباد، خیابان کوهستان، مجتمع اپال مال / بام توچال

هزینه بازی: بین ۱۰۰ تا ۱۸۰ هزار تومان به ازای هر نفر

مجموعه اتاق فرار اسپیرال؛ از بهترین اتاق فرارهای تهران

بازی پنهان شده در سایه مجموعه اسپیرال

مجموعه اسپیرال، در سال ۹۸ کار خود را با اتاق فرار پنهان شده در سایه شروع کرد. این مجموعه در کنار اتاق فرار پنهان شده در سایه، اتاق فرار قرارداد را نیز دارد که در واقع ادامه داستان اتاق فرار اول است. هر دو اتاق در ژانر معمایی، دلهره و ترسناک هستند.

آدرس: پنهان شده در سایه در تجریش، کانون فرهنگی رضوان و قرارداد در سیمون بولیوار قرار دارد.

هزینه بازی: بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ هزار تومان به ازای هر نفر

مجموعه اتاق فرار پرایوت زون زعفرانیه

یکی از خاص‌ترین اتاق فرارهای تهران، اتاق فرار پرایوت زون است که در منطقه زعفرانیه قرار دارد. این مجموعه دو اتاق فرار فعال دارد که شامل اتاق‌های زیرخاکی و home هستند. ژانر اتاق فرارهای پرایوت زون ترسناک و هیجانی است؛ اما نکته مهم اینجاست که بازی home اولین بازی شروع از مبدا ایران است. در بازی شروع از مبدا، شما به محض ورود به فضای بازی درگیر حل معماها می‌شوید و گیم مستر در ابتدا هیچ ارتباطی با شما ندارد. همچنین بازی home کاملا وابسته به خودروی شماست و باید با خودرو وارد بازی شوید تا بتوانید بخش‌هایی از بازی را بگذرانید.

آدرس: زعفرانیه، برلیان مال

هزینه بازی: در حدود ۲۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر

مجموعه اتاق فرار اسکیپ می کورش مال تهران

مجموعه اتاق فرار اسکیپ می، یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های اتاق فرار ایران است که علاوه بر تهران در نمک‌آبرود و چالوس هم شعبه دارد. شعبه تهران مجموعه اسکیپ می در مجتمع تجاری کورش قرار دارد و شامل ۵ اتاق فرار مختلف است. اتاق فرارهای فرار از زندان یک، متل بوداپست، معمای تسلا، سرقت بانک و بمب شیمیایی فریتز‌هابر با ژانرهای مختلف،‌اتاق‌های این مجموعه در تهران هستند.

آدرس: اتوبان ستاری، مجتمع تجاری کورش مال

هزینه بازی: ۱۳۰ هزار تومان به ازای هر نفر

مجموعه اتاق فرار دژاوو

اتاق فرار دژاوو

مجموعه اتاق فرار دژاوو دارای ۲ اتاق فرار طالع نحس و آخرین نفر در شهر تهران و ژانر هر دو اتاق فرار ترسناک است. طالع نحس در محدوده شریعتی، بالاتر از میرداماد و آخرین نفر در محدوده فلکه دوم صادقیه قرار دارد.

هزینه بازی: بین ۱۱۰ تا ۱۳۰ هزار تومان به ازای هر نفر

مجموعه اتاق فرار نکست اسکیپ روم جلفا

نکست اسکیپ روم

اتاق فرار نکست اسکیپ روم، یکی از اتاق فرارهای تهران است که در بخش شمالی قرار دارد. این مجموعه دارای یک اتاق فرار تحت عنوان زار است که دارای تم ترسناک و دلهره است.

آدرس: شریعتی، سیدخندان، جلفا، خیابان عطار، پلاک ۴۹

هزینه بازی: ۱۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر

مجموعه اسکیپ رومیست

از بهترین اتاق فرارهای تهران که بزرگ‌ترین اتاق‌های فرار را دارد، مجموعه اسکیپ رومیست است. این مجموعه در شرق تهران و محدوده تهرانپارس قرار دارد و دارای ۳ اتاق فرار فعال با موضوعات معمایی، هیجانی و ترسناک است.

آدرس:  در اتوبان رسالت، بین رشید و حجرابن‌عدی، رو به روی شیرینی سالوت

هزینه بازی: ۱۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر

مجموعه اتاق فرار باغ کتاب تهران

اتاق فرار باغ کتاب

باغ کتاب تهران یک مجموعه بزرگ فرهنگی تفریحی است که بخش‌های مختلفی دارد. یکی از بخش‌های این مجموعه، اتاق فرار است که توسط گروه مایندرو طراحی و اجرا می‌شود. مجموعه اتاق فرار باغ تهران دارای دو اتاق نفرین فرعون و بیگانه است که هر دو در ژانر ترسناک و معمایی هستند.

آدرس: اتوبان حقانی (اتوبان همت)، خروجی باغ کتاب تهران، کتابفروشی سروستان مجموعه باغ کتاب

هزینه بازی: در حدود ۸۰ هزار تومان به ازای هر نفر

مجموعه اتاق فرار اسکیپ رود

یکی از بهترین اتاق فرارهای تهران که چند وقتی است از فعالیت آن کم شده است، مجموعه اتاق فرار اسکیپ رود است. این مجموعه دارای ۴  اتاق کینه، بازگشت آنابل، ماماچه و تا سپیده دم است. در حال حاضر اتاق‌های کینه و بازگشت آنابل مدتی است غیرفعال هستند و بازگشایی مجدد آن‌ها مشخص نیست. اتاق ماماچه در حال حاضر فعال است و تا سپیده دم نیز به‌زودی به بازی‌ها افزوده می‌شود.

آدرس: فرجام

شماره تماس برای هماهنگی و رزرو: ۰٩٣٨٢٩٣٨١٨۴

مجموعه اتاق فرار تهرومز امیریه

اتاق فرار تهرومز

مجموعه اتاق فرار تهرومز، تنها مجموعه اتاق فرار جنوب تهران است. البته اتاق فرارهای مستقلی در این منطقه فعالیت می‌کنند اما تهرومز، با داشتن ۲ اتاق فرار تنها مجموعه این محدوده است. اتاق‌های فرار از سلول انفرادی و عمارت تسخیر شده، دو اتاق فعال این مجموعه هستند.

آدرس: امیریه، خیابان جوادیان (قلمستان)

هزینه بازی: بسته به نوع بازی بین ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر

مجموعه اتاق فرار اسکیپ مستر نارمک

اسکیپ مستر

اگر در شرق تهران به دنبال یک اتاق فرار خاص هستید، مجموعه اتاق فرار اسکیپ مستر یک گزینه بسیار ایده‌آل است. این مجموعه در حال حاضر یک اتاق فعال دارد که همان اتاق فرار معروف توهم است. این اتاق فرار با ژانر ترسناک و دلهره‌آور‌، یکی از خاص‌ترین اتاق فرارهای تهران است.

آدرس: تهرانپارس، خیابان شهید ثانی

مجموعه اتاق فرار گریت اسکیپ تهران

اتاق فرار گریت اسکیپ

مجموعه اتاق فرار گریت اسکیپ، کار خود را با اتاق فرار ترسناک و متافیزیکی گرمابه آغاز کرد. این مجموعه دارای چندین اتاق فرار مختلف است که گرمابه، رزیدنت اویل، ملاقات و … از معروف‌ترین آن‌ها هستند.

آدرس مرکزی: میدان ولیعصر، خیابان ملایی

هزینه بازی: ۱۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر

مجموعه اتاق فرار دالون لواسان

مجموعه اتاق فرار دالون‌، دارای سه اتاق فرار در یک مجموعه در لواسانات است. اتاق فرارهای فرار از تنگنا، ذهن تاریک و تله مرگ دارای ژانر معمایی، ترسناک و هیجانی هستند.

آدرس: شمیرانات، لواسان،‌ بلوار امام خمینی

هزینه بازی: بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان

مجموعه اتاق فرار وست روم

وست روم

اتاق فرار وست روم، در سال ۱۳۹۷ کار خود را شروع کرد. این مجموعه دو لوکیشن در شرق و غرب تهران دارد. لوکیشن شرقی دارای دو اتاق فرار سوئینی تاد و قربانی یک و لوکیشن غربی شامل اتاق فرار انتقام دیویدف است.

آدرس مجموعه شرق: رسالت، خیابان دردشت

آدرس مجموعه غرب: بلوار فردوس غرب، ابتدای حکیم شرق

هزینه بازی: بسته به نوع بازی بین ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان

مجموعه اتاق فرار بوم اسکیپ سعادت آباد

یکی از مجموعه‌ اتاق فرارهای تهران که در شمال غرب قرار دارد، مجموعه بوم اسکیپ است که دارای ۳ اتاق فرار فعال است. اتاق‌های رستگاری بیولوژیکی، وارونگی و حریم شخصی اتاق‌های این مجموعه هستند.

آدرس: سعادت آباد شمالی، پایین‌تر از میدان کاج،‌ خیابان نوروزی

هزینه بازی: بسته به نوع بازی بین ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان

مجموعه اتاق فرار اینفینیتی سیدخندان تهران؛ جذاب و به یاد ماندنی

اتاق فرار اینفینیتی

یکی از اتاق فرارهای تهران که در محله سیدخندان قرار دارد، مجموعه اتاق فرار اینفینیتی است. این مجموعه دارای دو بازی بیمارستان زامبی و وضعیت قرمز است که در ژانر ترسناک، ماجراجویی و دلهره هستند. بیمارستان زامبی با موضوع آخرالزمانی، ۷۰ دقیقه زمان و بین ۴ تا ۸ نفر ظرفیت دارد. وضعیت قرمز نیز با موضوع ترسناک و آخرالزمانی، ۹۰ دقیقه زمان و بین ۴ تا ۱۰ نفر ظرفیت دارد.

آدرس: شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان سیمرغ شرقی

هزینه بازی: بسته به نوع بازی بین ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان

مجموعه مایندر اسکیپ میدان رسالت

مجموعه اتاق فرار مایندر اسکیپ یکی از اتاق فرارهای تهران در ژانر ترسناک، هیجانی و دلهره است. اتاق فرار ناگفته، تنها اتاق فرار این مجموعه است که تم کارآگاهی، ترسناک و مرموز دارد و برای حل معماها ۹۰ دقیقه وقت دارید. همچنین تعداد نفرات برای شروع بازی ۴ تا ۱۰ نفر است.

آدرس مجموعه: میدان رسالت، خیابان هنگام، خیابان قزوینی، میدان ۶۸ نارمک

هزینه بازی: ۱۲۰ هزار تومان در سانس عادی و ۱۵۰ هزار تومان در سانس VIP به ازای هر نفر

اتاق فرارهای مستقل تهران

در کنار تمام مجموعه‌های بالا که یک یا چندین بازی مختلف را اجرا می‌کنند، اتاق فرارهایی هستند که به‌صورت مستقل فعالیت می‌کنند و شاید به همین خاطر، کمتر دیده شوند. اتاق فرار جوهنا، اتاق فرار دیفرنت اسکیپ با بازی‌های موزه تسخیر شده،‌ آتلیه و کف‌بین، اتاق فرار جنگل نفرین شده و … تنها تعداد کمی از چند صد اسکیپ روم تهران هستند که می‌توانید کنار خانواده و دوستان تجربه کنید.

بهترین اتاق فرارهای مرکز تهران

نام مجموعه اتاق‌ها (بازی‌ها) آدرس حدودی
مجموعه اتاق فرار scaperoom.ir مرکز نجات شهر (غیرفعال) میدان بهارستان
میراث لاله محوطه پارک لاله
تهران ۱۳۴۶ خیابان نوفل لوشاتو
مجموعه اتاق فرار گریت اسکیپ گرمابه میدان ولیعصر
مجموعه اتاق فرار اسکیپ رود بازگشت آنابل خیابان بهشتی (عباس آباد)

بهترین اتاق فرارهای شمال تهران

نام مجموعه اتاق‌ها (بازی‌ها) آدرس حدودی
مجموعه اتاق فرار scaperoom.ir شمال شام آخر، سرقت خیابان جردن
آرماگدون، کمپ آلفا خیابان میرداماد
کابوس، احضار، شب سیزدهم، طاعون اتوبان حقانی
مجموعه اتاق فرار باغ کتاب تهران نفرین فرعون، بیگانه باغ کتاب تهران
مجموعه اتاق فرار مرکز بازی‌های فکری موزه، مالیخولیا، جنون زندان، گمشدگان، دور دنیا در۶۰ دقیقه، هفت تجریش
مجموعه اتاق فرار دژاوو طالع نحس خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد
مجموعه اتاق فرار نکست اسکیپ روم زار سیدخندان، جلفا
مجموعه اتاق فرار اسپیرال پنهان شده در سایه تجریش
مجموعه اتاق فرار اسکیپ رود کینه هروی
مجموعه اتاق فرار پرایوت زون زعفرانیه زیرخاکی، Home برلیان مال زعفرانیه
مجموعه اتاق فرار دالون تله مرگ، ذهن تاریک، فرار از تنگنا لواسان، بلوار امام خمینی

بهترین اتاق فرارهای غرب تهران

نام مجموعه اتاق‌ها (بازی‌ها) آدرس حدودی
مجموعه اتاق فرار scaperoom.ir غرب شبح بازارچه سعادت آباد
مجموعه اتاق فرار انیگما نجات سولاریس ایران مال
کلبه وحشت، قتل مرموز، تسخیر، اتاق جنگ، روانی، رویا برج میلاد
مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب ۶ یار اوشن (ocean’s 6)، گیزموندو مرکز خرید اپال سعادت آباد
مجموعه اتاق فرار دژاوو آخرین نفر صادقیه
مجموعه اتاق فرار اسکیپ می فرار از زندان یک، متل بوداپست، معمای تسلا، سرقت بانک، بمب شیمیایی فریتز‌هابر کورش مال ستاری
مجموعه اتاق فرار اسپیرال قرارداد سیمون بولیوار
مجموعه اتاق فرار وست روم انتقام دیویدف بلوار فردوس غرب
مجموعه اتاق فرار بوم اسکیپ رستگاری بیولوژیکی، وارونگی، حریم شخصی سعادت آباد

بهترین اتاق فرارهای شرق تهران

نام مجموعه اتاق‌ها (بازی‌ها) آدرس حدودی
مجموعه اتاق فرار اسکیپ رومیست راز تهرانپارس، خیابان رشید
تنهایی، نفوذ تهرانپارس، خیابان جعفربای
اتاق فرار امگا اسکیپ روم شوم نارمک
مجموعه اتاق فرار وست روم سوئینی تاد، قربانی یک رسالت، خیابان دردشت
مجموعه اتاق فرار اینفینیتی بیمارستان زامبی شریعتی، بالاتر از سیدخندان
مجموعه اتاق فرار دیم اسکیپ نفس نکش تهرانپارس
مجموعه اتاق فرار اسکیپ مستر توهم نارمک، خیابان طاهری
شکنجه، عتیقه نارمک، خیابان سمنگان

بهترین اتاق فرارهای جنوب تهران

نام مجموعه اتاق‌ها (بازی‌ها) آدرس حدودی
مجموعه اتاق فرار تهرومز عمارت تسخیر شده، فرار از سلول انفرادی امیریه

ترسناک‌ترین اتاق فرارهای تهران

در بین تمام اتاق فرارهایی که معرفی کردیم، تعدادی از آن‌ها سختی بالای ۹۰ درصد و البته ژانر ترسناک دارند. به گفته افرادی که این اتاق‌ها را تجربه کرده‌اند، ترسناک‌ترین اتاق فرارهای تهران عبارتند از:

  • اتاق‌های فرار آرماگدون، شبح بازارچه، احضار و طاعون مجموعه اسکیپ روم
  • اتاق فرار زیرخاکی مجموعه پرایوت زون
  • اتاق‌های فرار کلبه وحشت و تسخیر مجموعه انیگما
  • اتاق فرار جوهنا در بلوار فردوس
  • اتاق فرار خانه پدری تهرانپارس
  • اتاق فرار توهم مجموعه اسکیپ مستر

اتاق فرار جوهنا

نکاتی که بهتر است قبل از رفتن به بهترین اتاق فرار بدانید!

حالا که بعد از آشنایی با بهترین اتاق فرارهای تهران، قصد تجربه این تفریح جذاب را دارید، بهتر است حتما قبل از رزرو بازی به نکات زیر توجه کنید:

  • بسیاری از بازی‌ها یک بازی‌گردان یا گیم مستر دارند. بهتر است اگر هر مشکلی در فرایند بازی ایجاد شد، به گیم مستر اطلاع دهید.
  • اگر مشکلات قلبی، تنفسی یا مشکل اضطراب دارید، بهتر است سراغ بازی‌های ترسناک نروید و حتما قبل از رزرو از شرایط بازی مطلع شوید. همچنین قبل از شروع بازی در هر ژانری، شرایط خود را به گیم مستر اطلاع دهید.
  • بهتر است قبل از مراجعه، اگر با خودروی شخصی به محل اتاق فرار می‌روید به فکر جای پارک خودرو باشید.
  • بهتر است بین یک ربع تا نیم ساعت قبل از شروع بازی در محل حاضر باشید.
  • حتما قبل از بازی به راهنمایی و توصیه‌های گیم مستر دقت کنید.
  • از بردن اشیای قیمتی به اتاق فرار خودداری کنید.
  • در اکثر اتاق‌های فرار باید قبل از شروع بازی تلفن همراه خود را تحویل مسئول مربوطه بدهید.
  • قبل از انتخاب و رزرو اتاق فرار، به نظرات سایر افراد توجه کنید.
  • برای رزرو آنلاین گاهی نیاز است که مبلغی را به‌صورت پیش پرداخت بپردازید. این مبلغ در صورت کنسلی قابل برگشت نیست و معمولا برابر با هزینه ۲ نفر است.

سوالات متداول

بهترین اتاق فرارهای تهران کجا هستند؟

مجموعه‌های مختلفی در تهران اتاق فرار دارند که معروف‌ترین آن‌ها انیگما، اسکیپ روم دات‌آی‌آر و .. هستند و در سرتاسر تهران گسترده شده اند.

آیا اتاق فرار محدودیت سنی دارد؟

بله، اتاق فرارهایی که ژانر ترسناک دارند دارای محدودیت سنی بالای ۱۶ سال هستند.

ترسناک‌ترین اتاق فرار تهران کدام است؟

اتاق فرارهای جوهنا، جنگل نفرین شده، زیرخاکی و … از ترسناک‌ترین اتاق فرارهای تهران هستند که در همین مقاله به آنها اشاره شد.

4 پاسخ
  1. محمدرضا نظر داده:

    به اتاق فرار پارک ارم چرا اشاره نشده؟

  2. وحید نظر داده:

    شبح بازارچه اصلا ترسناکه نیستا

  3. Tina نظر داده:

    سلام اتاق فراری که نمایش احظار و داشته باشه کجاست؟

    1. بهشته محمدی نظر داده:

      سلام دوست عزیز تقریبا همه اتاق فرار ها این نمایش دارن

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب