اطلاعیه سایت شب در مورد محدودیت های جدید ستاد ملی کرونا

0

با توجه به ابلاغیه جدید ستاد ملی کرونا و وزارت کشور، از این هفته محدودیت های ترافیکی جدیدی در سراسر ایران اعمال خواهد شد. طبق این اعلامیه، از ساعت 12 روز دوشنبه 1399/8/12 خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی برای 25 مرکز استان ممنوع خواهد بود. این مراکز استان شامل تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، خوزستان، کردستان، اصفهان، قم، مرکزی، خراسان جنوبی، اردبیل، کرمانشاه، بوشهر، هرمزگان، یزد، لرستان، خراسان شمالی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، همدان، زنجان، سمنان و کرمان است. لازم به ذکر است که این طرح تا ساعت 24 روز جمعه مورخ 1399/8/16 اجرا خواهد شد. همچنین تردد میان استان های تهران و البرز محدود نمی باشد و این دو استان یکپارچه در نظر گرفته خواهند شد.

در همین راستا؛ مسافرین عزیزی که برای سفر در این بازه زمانی، اقامتگاه خود را از سایت شب رزرو کرده اند و مطابق این اطلاعیه برنامه سفر آنها با تغییراتی مواجه شده است، کافی است برای هماهنگی، کسب اطلاعات بیشتر و یا لغو سفر خود با پشتیبانی وبسایت شب ( 28111288 -021 )  تماس حاصل نمایند تا کارشناسان شب، آنها را راهنمایی کنند.

از شما مسافرین گرامی خواهشمندیم با رعایت نکات و دستورات بهداشتی، کادر درمان را یاری کنید تا همه با هم از شیوع این ویروس جلوگیری کنیم. سایت شب برای همه شما آرزوی سلامت و تندرستی می کند.

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب