راهنمای قدم به قدم تا بهترین میزبان شدن

0

نکات و مراحل مهم میزبانی

اگر اتاق یا خانه‌ای خالی و بدون استفاده دارید، فرصت خوبی است تا با استقبال از مسافران و میهمانان در خانه‌هایتان، درآمد کسب کنید. با این حال برای میزبانی خوب، باید نکاتی را رعایت کنید تا مسافران از هر جا که باشند، در اقامتگاه شما همان حسِ خوبِ خانه را تجربه کنند. فراموش نکنید که خوشامدگویی مناسب و فراهم کردن تجربه‌ای دلنشین برای مسافران، یک هنر است. در ادامه، چند نکته مهم از مراحل میزبانی عالی در سایت شب را با شما در میان می‌گذاریم.

 

امکانات اقامتگاه را در نظر بگیرید?

به امکانات اقامتگاه خود‌، به چشم یک تبلیغ سرنوشت ساز نگاه کنید. فراموش نکنید هدف شما این است که در عین صداقت، تا جایی که می‌توانید فضای خانه را به مسافران جذاب نشان دهید.

ویلا شمال

 

با معرفی اطلاعات ساده و اولیه شروع کنید

اول از همه با لیست کردن جزئیات خانه مانند موقعیت مکانی، نوع اقامتگاهی که ارائه می‌دهید، تعداد اتاق خواب‌ها و سرویس‌های بهداشتی کار خود را آغاز کنید.

از فضا عکس بگیرید

معمولآ مسافران عاشق این هستند که قبل از انتخاب اقامتگاه، عکس‌های مختلف خانه‌ها را با دقت ببینند. پس داشتن چند عکس خوب از محل اقامت، یک امتیاز مهم است. قبل از گرفتن عکس‌هایی که مسافران را به خود جذب کند، فضای خانه را مرتب کنید. برای اینکه اقامتگاه در تصاویر واضح‌تر دیده شود، صبور باشید و بگذارید تا کمی نور طبیعی در خانه بتابد. حتما پیش از گرفتن عکس به زاویه‌های مناسب دقت نمایید. عکس‌های شما باید تمام ویژگی‌های اقامتگاه، مناطق اطراف و تمام امکانات رفاهی را به تصویر بکشد. یادتان باشد که عکس‌های واضح و باکیفیت می‌توانند خانه شما را از بقیه اقامتگاه‌ها متمایز کنند.?

 

کد این اقامتگاه در سایت شب: 46655

جزئیات خاص اقامتگاه را نشان دهید

زمانی که مشغول نوشتن امکانات و توضیحات اقامتگاه هستید، به تمام چیزهایی که خانه شما را خاص و ویژه می‌کند، توجه کنید. امکاناتی مانند منظره‌ای متفاوت یا استخر، یک ویژگی جذاب و جالب برای مسافران خواهد بود. علاوه بر این، هر نکته یا موضوعی که ممکن است برای مسافران و مهمانان مهم باشد را بگویید. این نکات می‌توانند شامل موارد ساده‌ای مانند تعداد پله‌ها یا پارکینگ اقامتگاه باشند.

قوانین اقامتگاه را مشخص کنید

در قدم بعدی، تمام قوانین و تدارکات اقامتگاه را تنظیم نمایید تا روند میزبانی به راحتی اجرا شود.

قوانین خانه را اعلام کنید

برای اینکه مسافران بدانند شما چه انتظاراتی از آنها دارید، یک لیست مشخص از قوانین خود را تنظیم کنید. این قوانین می‌توانند شامل جزئیاتی مانند محدودیت سیگار کشیدن، آوردن حیوانات خانگی ? یا برگزاری مهمانی‌ باشند.

تقویم خود را تنظیم کنید

روزهایی که قادر به میزبانی هستید را مشخص کنید و تقویم و زمان کاری خود را با مسئولان سایت شب هماهنگ و به روز نمایید. همچنین می‌توانید به ما اطلاع دهید که مسافران تا قبل از چه زمانی باید نسبت به رزرو اقامتگاه شما اقدام کنند.

برای سهولت کار یا به صفحه آگهی های من مراجعه کنید و یا با شماره های سایت شب تماس حاصل کنید تا تقویم را همواره به‌روز نگه دارید.

شیوه قیمت گذاری

حساب کردن

معمولا قیمتی که برای ماندن در اقامتگاه تعیین می‌شود، به عهده خود شما خواهد بود. با این حال تیم شب با داشتن ابزارهایی برای قیمت گذاری هوشمند، به شما کمک می‌کند تا قیمت‌های اقامتگاه را بر اساس نیاز بازار و تقاضا، هماهنگ کنید. تیم شب همچنین می‌تواند به شما در کنترل قیمت‌ها در آخر هفته‌ها، تعطیلات پرطرفدار و فصل‌های خاص کمک کند.

قوانین محلی را بررسی کنید

ممکن است در بعضی از شهرها قوانین محلی متفاوتی برای اجاره خانه و اقامتگاه وجود داشته باشد. قوانینی مانند شرایط ثبت نام یا محدودیت در تعداد روزهایی که میتوانید اقامتگاه را اجاره دهید یا حتی محدودیت پوشش. این قوانین را به خوبی بشناسید و با ما و مسافران در میان بگذارید.

فضای اقامتگاه را آماده کنید، فرقی نمی‌کند که برای اولین بار اقامتگاه خود را اجاره می‌دهید یا قبل از این میزبان صدها مهمان و مسافر از نقاط مختلف بوده‌اید. برای اینکه خانه خود را به یک اقامتگاه گرم و صمیمی تبدیل کنید، لازم است حواستان به این نکات باشد:

خانه را تمیز و مرتب تحویل دهید

هر اتاقی که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، مخصوصاً اتاق خواب، حمام و آشپزخانه را به خوبی تمیز کنید. حواستان باشد که هیچ اثری از گرد و غبار، مو یا آلودگی روی سطوح و کف وجود نداشته باشد. تخت‌ها را با ملحفه‌های تازه آماده کنید.

 

 

چیدمان ویلا

کد این اقامتگاه در سایت شب: 34667

اشیای قیمتی را در اقامتگاه نگذارید

جواهرات، مدارک یا سایر اشیا گرانبها را از خانه و اقامتگاه خارج کنید و پیش خود نگه دارید.

لوازم ضروری را تهیه کنید

برای اینکه مسافران اقامتگاه شما را مانند خانه خود بدانند، خوب است که امکانات بهداشتی مانند صابون، شامپو، دستمال توالت، ملحفه و حوله تهیه شود.?

لوازم اقامتگاه

به جزئیات ورود و خروج مسافران دقت کنید

بهتر است تا حدودی به ساعات ورود و خروج مسافران آگاه باشید. می‌توانید در این زمینه نکات یا قوانین مهم را با تیم شب در میان بگذارید.

خوشامدگویی‌های کوچک را دست کم نگیرید

مسافران معمولآ دوست دارند با وسایل کوچک و جزئیات فکر شده مورد استقبال قرار بگیرند. یک دفترچه راهنمای خانگی با دستورالعمل‌ها و نکات مهم تهیه کنید و مسافران را برای اقامت چند روزه‌شان راهنمایی کنید. یک سوغاتی کوچک محلی یا هدیه‌ای متفاوت در بدو ورود، مسافران را حسابی خوشحال و غافلگیر خواهد کرد.

 

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب