دریافت هزینه رزرو و میزبانی؛ شیرین و ساده

0

یکی از سوال‌های متداول میزبانان جدید این است که چگونه هزینه میزبانی را دریافت می‌کنند؟

در حقیقت دریافت هزینه میزبانی که ما در اینجا با عنوان پرداخت از آن یاد می‌کنیم، در چند مرحله ساده انجام می‌شود:

مبلغ رزرو را مشخص کنید

همانطور که پیش از این گفته‌ایم، انتخاب هزینه اقامت خانه به عهده شما خواهد بود. بعد از آن می‌توانید ضمن مشورت با اعضای تیم شب، مبلغ مورد نظر را نهایی کرده و در وبسایت قرار دهید. برای محاسبه پرداخت خود، هر گونه هزینه اضافی اختیاری (مانند هزینه تمیز کردن یا هزینه مهمان اضافی) را به نرخ شبانه خود اضافه کنید. به یاد داشته باشید که درآمد شما بسته به مدت اقامت مهمان، تخفیف‌هایی که اعمال کرده‌اید و هزینه‌های اضافه متفاوت است.?

چگونه هزینه را دریافت می‌کنید
مدیریت هزینه

روش متداول برای دریافت هزینه میزبانی در سایت شب، از طریق پرداخت اینترنتی است. میزان درآمد نهایی از اقامت مسافران، با توجه به کمیسیون توافق شده میان شما و مسئولان تیم شب مشخص می‌شود. شما می‌توانید با توجه به این کمیسیون و کم کردن آن از مبلغ نهایی، درآمد خود را محاسبه کنید. هزینه نهایی میزبانی یک روز بعد از ورود مسافران یا همان آغاز اقامت (چک این) به حساب شما به صورت خودکار واریز می‌شود.

نکات مهم بعد از پرداخت هزینه اقامتگاه

  • همانطور که گفتیم، پولی که از میزبانی به دست می آورید 24 ساعت بعد از ورود مهمان برای شما ارسال می‌شود. شما میتوانید حتی رسید آن را از واحد مالی سایت شب دریافت کنید. این مبلغ با کسر کمیسیون سایت شب برای شما اتوماتیک واریز خواهد شد.

 

  • اگر پرداخت شما به تعویق افتاد یا کمتر از آنچه انتظار داشتید برای شما فرستاده شد، ممکن است به دلیل رزروی باشد که لغو شده یا تغییر کرده است. با این حال می‌توانید سوالات خود را در این زمینه با پشتیبانی تیم شب مطرح کنید.

 

  • فراموش نکنید که اعلام خسارت توسط میزبان به مهمان انجام می‌شود. در صورت توافق، مسافران باید خسارت را به طور مستقیم به میزبان پرداخت کنند.

 

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب