اجاره ویلا از کنار خیابان چه خطراتی دارد؟

6

وقتی پای یک سفر خاطره انگیز در میان باشد، محل اقامت یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن فکر کنید. انتخاب یک مکان امن، مناسب، با امکانات و تجهیزات قابل قبول، در یک منطقه خوب و البته در دسترس از جمله مسائلی است که در اجاره ویلا باید به آن دقت کنید ?

معمولا در سفر به شمال کشور، یا شهرهای ساحلی جنوب و یا حتی شهرهایی که به لحاظ گردشگری مشهور هستند، افرادی را می بینید که در کنار خیابان با در دست داشتن بنرهای ” اجاره ویلا” یا “اجاره سوئیت” به استقبال مسافران می روند، در این یادداشت قصد داریم به بیان نکاتی در خصوص این موضوع بپردازیم و آن را با رزرو ویلا و سوئیت به صورت آنلاین و از قبل از سفر مقایسه کنیم.

اجاره ویلا

اجاره ویلا کنار خیابان؛ خطرناک و اشتباه

وقتی بدون در نظر گرفتن شرایط اقامتی به مسافرت می روید، ترس و نگرانی از پیدا نشدن یک مکان مناسب، دنج، آرام و امن می تواند تمام لذت مسافرت و مسیر را از شما بگیرد. با این وجود در شهرهای ساحلی شمال یا جنوب کشور و همچنین در شهرهای بزرگ و توریستی معمولا افرادی در کنار خیابان هستند که با در دست داشتن بنر اجاره ویلا و یا اجاره سوئیت سعی می کنند مسافرین را به اجاره کردن این مکان ها ترغیب کنند. این کار شاید به نظر شرایط را برای مسافران آسان کند، اما خطرات و معایبی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

معایب اجاره ویلا از کنار خیابان

در ظاهر شاید این مدل اجاره کردن مکان اقامت بسیار در دسترس و آسان باشد، اما خطراتی که در کمین مسافران است را نمی توان نادیده گرفت. در این بخش شما را با معایب این سبک از اجاره کردن ویلا آشنا می کنیم.

  • تضمین امنیت مکان های این چنینی کار ساده ای نیست، شما نمی دانید که ویلایی که قرار است اجاره کنید، در کدام محله قرار دارد، چه ویژگی هایی دارد و آیا در شأن شما و خانواده تان هست یا خیر.
  • نظافت، تمیزی و بهداشت محلی که برای اقامت انتخاب می کنید از اهمیت بسیاری برخوردار است، سلامت در سفر می تواند ضمانتی برای گذراندن اوقات خوش باشد، بنابراین وقتی از وضعیت بهداشت و نظافت مکانی که قرار است برای اقامت انتخاب کنید خبر نداشته باشید این کار اصلا منطقی به نظر نمی رسد.
  • در صورت بروز مشکل در این گونه معاملات معمولا به دلیل غیر رسمی بودن فرآیند اجاره ملک، مسافرین با مشکل مواجه خواهند شد، چرا که هیچ قرارداد قانونی برای اثبات ادعای شما وجود ندارد و در صورت رخداد چنین اتفاقی ضمن صرف وقت بسیار و بلاتکلیفی در سفر مطمئنا خاطره ناخوشایندی از سفر خواهید داشت. در واقع در زمان اختلاف، دست شما به جایی بند نیست و نمی توانید کاری انجام دهید.
  • از جمله دیگر معایب این مدل اجاره ویلا، عدم وجود یک نرخ دقیق برای اجاره بها است. معمولا در این سبک از اجاره مکان، صاحب ملک قیمت دلخواه خود را عنوان می کند، ضمن این که اکثر کسانی که ویلا را به شما معرفی می کنند واسطه هستند و ممکن است برای رسیدن به پورسانت بیشتر قیمت های غیر واقعی به شما اعلام کنند.
  • صرف زمان طولانی برای بازدید از ویلاها تا رسیدن به بهترین آنها مطابق با شرایط شما، تایم سفر شما را کاملا تحت الشعاع قرار می دهد و شما را دچار کلافگی خواهد کرد.

بهترین روش اجاره ویلا؛ آنلاین و مطمئن

در صورتی که علاقه دارید یک مسافرت به یاد ماندنی داشته باشید، بهتر است قبل از اقدام به سفر به فکر اجاره یک مکان عالی از نظر ویو، امکانات، امنیت، نظافت و … باشید. این روزها به لطف توسعه تکنولوژی اینترنت حتی اجاره کردن ویلا از صدها کیلومتر دورتر برای کاربران امکانپذیر است ? شما می توانید این کار را به صورت آنلاین انجام دهید و مکانی که برای اقامت در نظر دارید را از چند روز مانده به سفر رزرو کنید. مزایای این طرح بسیار زیاد است که آسودگی خیال بابت اجاره ویلا و اقامتگاه تنها یکی از آنها است. از جمله دیگر مزایای اجاره ویلا آنلاین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– امکان رویت مکانی که قرار است اجاره کنید به کمک عکس ها، فیلم ها و تصاویر با کیفیت

– امکان انتخاب مکان مورد نظر از میان چندین گزینه و فیلترهای متنوع

– اجاره یک مکان امن، آرام، دنج با متراژ مناسب و امکاناتی که در نظر دارید تنها با چند کلیک ساده

– امکان رزرو ویلا با پرداخت آنلاین برای یک تاریخ مشخص

– برخورداری از بیمه رایگان مسافری

– پشتیبانی دائمی و ارائه خدمات نظارتی تا آخرین لحظه اقامت

– رسیدگی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات شما در اسرع وقت

– معمولا در سایت های اجاره آنلاین ویلا، نظرات کاربرانی که قبلا از این دست خدمات استفاده کرده اند موجود است، به همین دلیل می توانید با مطالعه این نظرات تصمیم بهتری برای اجاره کردن محل مورد نظر خود اتخاذ کنید.

–  پرداخت اجاره مکان می تواند به صورت آنلاین باشد، بنابراین نیازی به حمل و نقل پول نقد نیست.

– امکان مشاوره و پرسش و پاسخ و اتخاذ تصمیم نهایی با در نظر گرفتن همه جوانب

سخن پایانی

اجاره ویلا آنلاین لاکچری

همانطور که دیدید کاملا مشخص است که استفاده از تکنولوژی روز تا چه اندازه در تسهیل شرایط سفر موثر است، شما می توانید بدون نیاز به ? حمل مقادیر زیاد پول، اجاره کردن مکان های نامعلوم با تعرفه های غیر واقعی، طرف شدن با واسطه ها و دلالان در شهر غریب ? ، با خیال آسوده قبل از مسافرت مکان اقامت خود را با قیمت های مصوب رزرو کنید، ضمن این که امکان اجاره ویلای مورد نظر با شرایط و ایده آل های شما به طور مثال ویلای ساحلی، جنگلی، کوهستانی، اجاره سوئیت و … برای شما فراهم است. امکان ثبت شکایات، پیشنهادات و انتقادات برای مسافرین محفوظ است، ضمن این که شرایط اجاره ویلا و سوئیت به صورت 24 ساعته و در روزهای تعطیل وجود دارد و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

شب یکی از قدیمی ترین و بهترین سایت های اجاره آنلاین ویلا و سوئیت است که در آن ارائه خدمات به مسافرین به بهترین شکل ممکن صورت گرفته و خدماتی چون پشتیبانی 24 ساعته تا پایان سفر و همچنین بیمه رایگان مسافری برای کاربرانی که از خدمات آن استفاده می کنند پیش بینی شده است. با شب دیگر نیاز به نگرانی ندارید، شما قبل از حرکت به سمت مقصد، بهترین مکان ممکن برای اقامت را از بین هزاران انتخاب گوناگون، در اختیار دارید.

 

6 پاسخ
  1. اکبر نظر داده:

    اقامتگاههایی ک از سایت و یا طریق اپلیکیشن اجاره میکنیم،ضمن اینکه خیلی گرونتره،واسه تعداد نفرات هم محدودیت قایل شدن و مثلا واسه خانواده من ک پنج نفریم بجز اون مبلغ گزاف اولیه ی پولی هم واسه نفرات اضافی باید بدم ک نهایتا میشه هم قیمت هتل.بهمین خاطر اصلا بصرفه نیس

    1. امین اسلامی نظر داده:

      سلام اکبر عزیز. البته که شرایط و قوانین هر اقامتگاه شامل تعداد نفرات و قیمت توسط میزبان اون خونه تعیین میشه ولی قطعا بین 6000 خونه ای که در سایت شب وجود داره همه نوع ویلا و اقامتگاه موجوده که میتونید متناسب با خواسته خودتون انتخاب کنید. البته که تفاوت بین اقامتگاه های آنلاین و آفلاین شامل چیزای مهم دیگه مثل تمیزی، راحتی انتخاب و امنیت هست. ممنون از نظرتون ?

    2. گلی نظر داده:

      فکر کنم امنیت ارزش پول اضافی رو داشته باشه

      1. امین اسلامی نظر داده:

        ??

  2. خواننده نظر داده:

    با تشکراز سایت شب بنده خاطرات خوبی در سال 98 از سایتشب دارم امید است که شرایط کرونایی بار دیگر اجازه سفرهای بدون ترس را بما بدهد توکل بر خدا

    1. امین اسلامی نظر داده:

      ممنون از شما. امیدواریم که همیشه براتون خاطره خوشی رقم بزنیم ?

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب