معرفی بهترین مراکز خرید، بازارها و سوغات رامسر

0

بهترین مراکز خرید رامسر؛ لذت خرید مدرن و سنتی در پناهِ نوعروس شمال

اگر سفر یا حتی اجاره ویلا در شمال یکی از جذاب‌ترین تفریحات زندگی‌تان به شمار می‌رود، بدون شک انتخاب مقصدهایی که در کنار لذت تفریح و رهایی زیر سایه طبیعت، امکان خرید سوغاتی‌های متنوع و محلی، حتی از نوعِ مدرن و لاکچری را هم داشته باشد، نورعلی‌نور می‌شود. حتی اگر صرفا از جنبه تجاری به سفر نگاه نکنید، حتما خریدهای پیش‌بینی‌نشده در طول هر مسافرتی پیش می‌آید که نمی‌توانید به آن‌ها “نه” بگویید. پس بهتراست پیشینه و آگاهی نسبی در برابر کوهی از مرکزخریدهای متنوع شهرهای شمالی داشته باشید تا در کنار ذخیره زمان و انرژی، بهترین تجربه از خرید مدنظرتان را در رامسر، نوعروس شهرهای ایران، سپری کنید.

مراکز خرید رامسر

برای مطالعه معرفی بازارها و مراکز خرید رامسر به همراه سوغات آن، ذهن‌تان را از هرآن‌چه در گذشته مطالعه کرده‌اید، پاک کنید! اینجا رامسر است و باید به سبک شیرین مازندرانی، با استایل شمالی و البته جیبِ نه‌چندان خالی! به استقبال مرکزهای خرید بروید.

بازارهای سنتی رامسر؛ برای عاشقان بازارهای شلوغ‌ و محلی

برای یک تجربه خرید عالی در رامسر زیبا، باید طبق نیاز و سلیقه خودتان اقدام به خرید کنید. بازار سنتی رامسر که در نزدیکی بازارهای محلی رامسر، همچنین در جوارِ بازار ماهی‌فروشان است، می‌تواند گزینه خوبی برای دوست‌داران فضاهای سنتی، محلی باشد. اینجا جایی است که می‌توانید با خیال راحت بهترین خوراکی‌های محلی شمال را مزه کنید و لذت ببرید. انواع و اقسام ترشی‌جات و شیرینی‌جات شمالی در کنار تماشایی‌ترین لباس‌های محلی، باعث می‌شوند حتی یک لحظه هم نتوانید چشم از این بازار بی‌نظیر بردارید. 🏃

بازار سنتی رامسر

جالب است بدانید در کنار بازار سنتی رامسر، بازارهای محلی دیگری هم وجود دارند که روزهای شنبه یا سه‌شنبه در شهر برپا می‌شوند. گردشگرانی که به جنبه‌های فرهنگی و آداب‌ورسوم شمالی‌ها علاقمند هستند، دیدن این لحظه های بازاریِ شلوغ‌پلوغ، با آن‌همه لهجه دلربای شمالی را را از دست نمی‌دهند.

آدرس: مازندران، شهرستان رامسر، بلوار مطهری، بین میدان امام خمینی و استاد مطهری 6

مرکز تجاری بین‌المللی آرامش رامسر؛ مدرن و لاکچری‌تر از سایرین

این شما و این هم یکی از بهترین مرکزخریدهای رامسر که از سایر مراکز خرید رامسر معروف‌تر است. مرکزخرید تجاری بین المللی آرامش رامسر، نسبت به کوچکی شهر رامسر، بسیار پررونق محسوب می‌شود. اجناس مختلف در طیف قیمتی بسیار متفاوت ارائه می‌شوند و تقریبا هر گردشگری را راضی نگه می‌دارند. 🛒

طبقه اول این مجتمع، مربوط به پوشاک است و انصافا که حق مطلب را به‌خوبی ادا می‌کند. لباس‌ها و کیف و کفش‌های برندهای مختلف، چشمک‌زنان منتظر خالی‌کردن جیب شما هستند. در طبقه دوم هم علاقه‌مندان به طلا و جواهرات معمولا با لبخند رضایت دیده می‌شوند. البته در کنار آن‌ها مغازه‌های صنایع‌دستی در طبقه دوم هم بازدید خوبی را تجربه می‌کنند. طبقه سوم مجتمع آرامش کلا به تفریحاتی مانند دو سینما با اکران فیلم‌های به‌روز، یک شهربازی نقلی و فوت کورت ختم می‌شود.

آدرس: مازندران، شهرستان رامسر، بلوار رزاقی روبروی برج های آرامش و هتل قدیم رامسر

پاساژ آرامش رامسر

مرکزخرید نگین رامسر؛ قیمت‌های مناسب و همه‌چی‌دار!

یکی دیگر از بهترین مرکزخریدهای رامسر، با کیفیت و طیف قیمتی کمی مناسبت‌تر نسبت به مجتمع آرامش، مرکزخرید نگین رامسر است. مرکزخرید نگین نسبت به ابعاد کوچکش، اجناس موجود در فروشگاه‌هایش را با بهترین کیفیت و طیف قیمتی مدنظر مشتری ارائه می‌دهد. اجناسی مانند انواع پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی از مهم‌ترین اجناس ارائه‌شده در مرکزخرید نگین محسوب می‌شوند. البته تنوع پوشاک نگین در نوع خود همتا ندارد.

جالب است بدانید فودکورت مرکزخرید نگین رامسر حتی بیش از فروشگاه‌هایش محبوبیت دارد و این میزان محبوبیت آن‌جا را تبدیل به فضایی مطمئن، جهت صرف عصرانه یا شام و حتی برگزاری مراسم‌های سورپرایزی کوچک در طول سفر می‌کند.

آدرس: مازندران، شهرستان رامسر، بعد از میدان انقلاب، اواسط خیابان مطهری

بازار جدید ماهی‌فروشان رامسر؛ به احترامِ دریا دوستان

بازار ماهی فروشان شمال رامسر

اگر طرفدار دریا و غذاهای دریایی هستید، امکان ندارد در طول سفر به رامسر، هوس نکنید از نزدیک شاهد این ماجرای دل به دریا زدن ماهی‌های شمالی باشید! بازار ماهی‌فروشان رامسر، محلی است برای خرید ماهی‌های تازه 🐟 درست همان لحظه که ماهی‌گیر اراده کند. البته این بازار به تازگی شکل گرفته و بیشتر تلفیق فضای مدرن و سنتی است. بازار ماهی‌فروشان 22 غرفه دارد که در آن‌ها ارائه انواع ماهی به تازه‌ترین شکل ممکن صورت می‌گیرد.

تنها جذابیت بازار ماهی‌فروشان به خرید و فروش ماهی خلاصه نمی‌شود؛ بلکه یک رستوران دریایی تمام‌عیار هم در این بازار وجود دارد که به لطف آن، لذیذترین غذاهای دریایی طبخ‌شده را می‌توانید مزه کنید. نکته‌ای که بازار جدید ماهی‌فروشان رامسر را جذاب‌تر از قبل می‌کند، رعایت موارد بهداشتی در اعلاترین شکل ممکن است. خلاصه که اگر هوس ماهی تازه با قیمت مناسب کردید، سری به این بازار دریایی بزنید و کیفش را ببرید!

آدرس: مازندران، شهرستان رامسر، لپاسرک، جنب پل صفارود، بازار ماهی رامسر  

فروشگاه ایران‌کتان؛ جیب خالی آری دستِ خالی هرگز!

فروشگاه ایران‌کتان در سراسر ایران شعبه‌های مختلفی دارد که یکی از شعبه‌های پررونقِ آن، نصیبِ رامسر شده است. فروشگاهی بسیار شلوغ در روزهای تعطیل که البته با وجود یک پارکینگ با گنجایش زیاد، این شلوغی تا حدی کنترل می‌شود. وجود اجناس بسیار متنوع، اعم از انواع پوشاک مردانه‌، زنانه و بچه‌گانه، همچنین لوازم دکوری و اسباب‌بازی، می‌تواند نظر هر گردشگری را به خود جلب کند. فروشگاه ایران‌کتان جزو خوش‌قیمت ترین‌ مراکز خرید رامسر است؛ بنابراین می‌توانید شلوغی سرسام‌آورش، مخصوصا در روزهای تعطیل را به جان بخرید و در عوض لذت خرید اقلامی با قیمت‌ مناسب و کیفیت تاحدودی مطلوب را تجربه کنید. با اجاره ویلا در رامسر ، تجربه سفر و خرید را توامان بچشید!

آدرس: مازندران، جاده رامسر بعداز چابکسر

پاساژ ایران کتان رامسر شمال

فروشگاه زنجیره‌ای تین‌پوش رامسر؛ تریکوپوشان بشتابند!

شرکت تین‌پوش مدت‌ها است که در زمینه تولید و فروش پوشاک تریکو فعالیت‌های قابل تحسینی دارد. البته این فعالیت‌ها در شعبه‌های مختلف تین‌پوش و در سراسر ایران صورت می‌گیرد. یکی از شعبه‌های فروشگاه تین‌پوش در رامسر است و به معنای واقعی کلمه از مناسب‌ترین فروشگاه‌ها جهت خرید پوشاک در رامسر محسوب می‌شود. 👚 این فروشگاه انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه را با بهترین کیفیت ارائه می‌کند که برای تریکوپوشان تجربه لذت‌بخش و به‌صرفه‌ای است.

آدرس: مازندران، کیلومتر ۵ غرب رامسر

سوغات رامسر؛ شهرِ جذاب‌ترین خوراکی‌های شمالی

برای خرید سوغات در رامسر، از خوراکی‌های شمالی غافل نشوید. معمولا به گردشگران پیشنهاد می‌شود کلوچه و کوکی‌های شمالی را در سبد خرید خود داشته باشند. حتی در بازارهای محلی، این خوراکی‌ها به صورت داغ و تازه، جلوی چشم‌های خود گردشگران پخت می‌شود. چه طرفدار شیرینی‌جات باشید و چه نباشید، محبوب‌تراز کلوچه‌های شمالی 🍪 در میان شیرینی‌جات سنتی شمال نداریم؛ مخصوصا اگر مغزی داخلش گردو یا پوست پرتقال خوش‌عطر‌و‌بو باشد. با یک گاز از کلوچه‌های رامسر دیگر به هر خوراکی، راضی نمی‌شوید. کوکی هم بدون مغزی اما با روکش شکلاتی سرو می‌شود و بافتی خشک‌تر از کلوچه دارد.

آغوزنون یکی دیگر از شیرینی‌جات سنتی مازنی است. شیرینی مخصوص اعیاد و جشن‌های محلی مخصوصا شب یلدا که در نوع خود خوشمزه است و به یک‌بار امتحان کردنش می‌ارزد.

برای تهیه سوغات رامسر، به گزینه‌های ترش هم به صورت جدی فکر کنید؛ چون شمال مهدِ باکیفیت‌ترین  و خوشمزه‌ترین ترشی‌جات هم محسوب می‌شود. رب انار شمالی مخصوص اکبرجوجه و سایر غذاهای گیلانی، در کنار ترشی بادمجان، سیر ترشی و انواع دیگر ترشی‌ها، می‌توانند گزینه‌های مناسبی جهت خرید سوغات در رامسر علاوه بر زیتون باشند. 🥫

همچنین برای خرید پوشاک محلی و صنایع دستی به‌عنوان سوغات، می‌توانید نگاهی به بازارهای هفتگی و سنتی رامسر بیاندازید تا حق انتخاب گسترده‌تری داشته باشید.

سوغات و مراکز خرید رامسر

سفر به رامسر، فرصتی است برای یک تجربه‌ی لذتبخش از هم‌آغوشی با طبیعت و دریا و دنیایی از طعم‌هایی که فکرش را هم نمی‌کنید. این تجربه بی‌نظیر را ضمن خرید سوغاتی رامسر بعد از اجاره ویلا رامسر، با عزیزان‌تان شریک شوید.

اجاره آپارتمان و سوئیت پیشنهادی در کرج

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب