بهترین مراکز خرید تبریز؛ از مرکز خرید اطلس تا پیاده راه شهریار

0

تبریز یکی از مدرن‌ترین شهرهای کشور به‌حساب می‌آید که مقصد گردشگری برای مسافران است. در این شهر مراکز تجاری بسیار لوکس، با اجناس متنوعی وجود دارد که قیمت‌های مناسبی نیز دارند. یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر، خرید سوغاتی برای اقوام است که باید باکیفیت‌ترین کالا را با یک قیمت مناسب تهیه کنید.

پس شناخت بهترین مراکز خرید تاثیر زیادی بر هزینه‌های سفر شما خواهد داشت. همچنین می‌توانید از کیفیت بالای اجناسی که تهیه می‌کنید، اطمینان کافی را داشته باشید. در این مقاله قصد داریم شما را با معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید در شهر تبریز آشنا کنیم، پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

جهت رزرو اقامتگاه در تبریز کلیک کنید.

 مرکز خرید لوکس لاله مرجع برندهای اصل

بهترین مراکز خرید تبریز

مرکز خرید لاله یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین مراکز خرید در شهر تبریز بوده که توسط آقای علی پولاد تاسیس شده است. این مرکز خرید در شمال غربی شهر تبریز و بزرگراه پاسداران قرار دارد. اگر به دنبال خرید برندهای اصل باشید، حتما می‌توانید کالای موردنظر خود را در این مرکز خرید پیدا کنید. در مرکز خرید لاله انواع برندهای لوکس ایرانی و ترکی قرار دارند?

این مرکز خرید از دو قسمت تشکیل‌شده در یکی از بخش‌های آن فروشگاه‌ها و مراکز خرید، در دیگری یک هتل بسیار زیبا ساخته‌شده است. این هتل یکی از مجهزترین و زیباترین هتل‌های تبریز شناخته می‌شود. در مرکز خرید لاله برای بازدیدکنندگان امکانات رفاهی و تفریحی ویژه‌ای مانند رستوران، سینما پنج بعدی، هایپر مارکت، شهربازی کودکان و… در نظر گرفته‌شده است.

علاوه بر این موارد بیش از 120 واحد تجاری در این مرکز وجود دارد که هرکدام به فروش بهترین برند پوشاک زنانه و مردانه اقدام می‌کنند. شما می‌توانید هرروز از ساعت 10 صبح تا 10 شب به این مرکز تجاری و تفریحی بروید و از تجربه یک خرید شیرین لذت ببرید✨

ستاره‌باران؛ مرکزی تجاری تفریحی

مجتمع ستاره باران تبریز

مرکز تجاری تفریحی ستاره‌باران در میدان جهاد و بلوار 22 بهمن قرارگرفته است. زیبایی این مجتمع تجاری سبب شده که کمتر کسی آن را نشناسد و هر مسافری یک‌بار از این مرکز خرید دیدن کند. مجتمع ستاره‌باران در نزدیکی مرکز خرید لاله قرار دارد، این امر سبب شده که رقابت زیادی بین این دو مجتمع وجود داشته باشد.

تمام برندهایی که در مرکز خرید لاله وجود دارد، در این مجتمع تجاری نیز پیدا خواهید کرد. در مرکز خرید ستاره‌باران شما هر کالایی را که بخواهید، به‌راحتی پیدا می‌کنید. در مجموعه ستاره‌باران امکانات بسیاری برای بازدیدکنندگان خود در نظر گرفته‌شده است?

این مرکز شامل طبقات زیادی است که هرکدام از آن به یک فعالیت خاص اختصاص دارد. سه‌طبقه از این مجتمع به واحدهای تجاری واگذارشده، یک طبقه هایپر مارکت و دوطبقه آن به پارکینگ اختصاص داده‌شده است. همچنین یک طبقه از این مجتمع به پردیس سینمایی و اتاق فرار اختصاص دارد✔️

در این مجتمع تجاری حدود 90 غرفه وجود دارد که در آن لوازمی مانند پوشاک، کیف و کفش، ادکلن، ساعت و عینک، وسایل تزیینی و… عرضه می‌شود. ساعت بازدید از مجتمع تجاری و تفریحی ستاره‌باران از 9 صبح تا 11 شب است?

مرکز خرید اطلس؛ مرکز خرید لوکس
مراکز خرید تبریز

مجتمع تجاری اطلس یکی دیگر از مراکز خرید لوکس، باقیمت‌های مناسب در شهر تبریز است. این مجتمع تجاری توسط شرکت ایرانیان اطلس ساخته‌شده است. این مجموعه در منطقه ولیعصر، انتهای خیابان همافرغربی و میدان اطلس قرار دارد. محل قرارگیری این مجتمع تجاری یکی از ویژگی‌های خوب مرکز خرید اطلس است؛ زیرا این مرکز به‌راحتی به راه‌های اصلی و مراکز بزرگ شهر دسترسی دارد. مرکز خرید اطلس در 18 طبقه ساخته‌شده که در 9 طبقه آن واحدهای تجاری، 5 طبقه را واحدهای اداری و 4 طبقه پارکینگ وجود دارد?

در مرکز خرید اطلس 160 مغازه تجاری با تنوع بالای محصولات، همچنین عرضه باکیفیت‌ترین کالا در حال ارائه خدمات به بازدیدکنندگان است. در این مجتمع تجاری امکانات رفاهی مانند رستوران، شهربازی، هایپر مارکت و… در نظر گرفته‌شده است. محوطه این مرکز تجاری شامل پارک محلی است که آب‌وهوای بسیار دل‌نشینی دارد.

پاساژ برج بلور؛ بلندترین مجتمع تجاری
مراکز خرید تبریز

پاساژ برج بلور یکی دیگر از مراکز خرید و جاهای دیدنی در شهر تبریز به شمار می‌آید. این پاساژ در پل شهدای دانشجو و بلوار استاد شهریار واقع‌شده است. پاساژ برج بلور یکی از بلندترین مجتمع‌های تجاری تبریز بوده که شامل 25 طبقه است. این مجتمع تجاری معماری خاص و بسیار زیبایی دارد. این معماری باعث شده که طراح پاساژ برج بلور چندین بار جوایزی را برای طراحی و زیبایی ظاهر مجتمع دریافت کند.

در این پاساژ طبقات آن شامل 130 غرفه تجاری، 112 واحد اداری، سالن برگزاری همایش، رستوران و… است. شما می‌توانید هر کالایی که مدنظر دارید را در این مجتمع تجاری به‌راحتی با یک قیمت مناسب خریداری کنید. سه‌طبقه از پاساژ برج بلور واحدهای تجاری قرارگرفته که در آن کالاهای مدرنی مانند پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات، ادکلن و… عرضه می‌شود. مرکز خرید برج بلور هرروز هفته از ساعت 10 صبح الی 10 شب در حال خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان است.

مرکز خرید جواهر در تبریز؛ جواهر فروشی لوکس

 

جاهای دیدنی تبریز

مرکز خرید جواهر یکی از لوکس‌ترین مجموعه‌های تجاری در شهر تبریز به شمار می‌آید. این مرکز خرید بین دو بلوار 29 بهمن و استاد شهریار، بر روی رودخانه میدان چایی ساخته‌شده است. در این مرکز خرید 60 غرفه تجاری قرار دارد. از مجموع امکانات تفریحی و رفاهی که برای این مرکز در نظر گرفته‌شده است می‌توان به رستوران، شهربازی، هایپر مارکت و… اشاره کرد. این مجموعه همانگونه که از نام آن مشخص است، بیشترین غرفه‌های آن را جواهرفروشی تشکیل می‌دهد.✳️

اما در کنار طلا و جواهرفروشی مشاغلی مانند لوازم‌خانگی، آرایشی و بهداشتی، پوشاک و موارد دیگری در حال فعالیت‌اند. در اطراف این مرکز خرید هتل پتروشیمی وجود دارد که جهت رفاه حال مسافران و بازدیدکنندگان از این مجتمع تجاری ساخته‌شده است. مرکز خرید جواهر همه‌روزه از ساعت 10 صبح الی 9 شب در حال ارائه خدمات به مشتریان است.

مجتمع تجاری رویال تبریز؛ جاذبه گردشگری
بازارهای مهم تبریز

مجتمع تجاری رویال یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر تبریز به‌حساب می‌آید که در بلوار آزادی و جنوب شرقی میدان جهاد قرارگرفته است. شما با هر سلیقه‌ای که باشید، می‌توانید کالای موردنظر خود را در این مرکز تجاری خریداری کنید. در طبقات مختلف این مجتمع صنف‌های گوناگونی اشتغال دارند که از آن می‌توان به واحدهای تجاری، شهربازی، رستوران‌ها و موارد دیگر اشاره کرد.?

همچنین دوطبقه از این مرکز را واحدهای تجاری تشکیل داده که شامل 100 غرفه مختلف است. در این غرفه‌ها به عرضه لوازم و کالاهای مختلفی مانند لوازم کادویی، لوازم آشپزخانه، پوشاک، زیورآلات و موارد دیگری اشتغال دارند. یکی از مزیت‌های مرکز رویال نسبت به مجتمع‌های تجاری دیگر وجود سالن بولینگ در آن است. ساعت کار مرکز تجاری رویال از 10 صبح تا 10 شب است.

مرکز خرید برج شهر تبریز؛ دارای شیک‌ترین معماری

بازار تبریز

مرکز خرید برج شهر یکی از مقاصد، افراد مختلف برای خرید کالاهای موردنظر در شهر تبریز است. این مرکز خرید در حدفاصل بزرگراه استاد شهریار و بلوار 29 بهمن، نرسیده به فلکه دانشگاه قرار دارد. این مجتمع شامل 14 طبقه بوده که 4 طبقه آن مربوط به واحدهای تجاری است. مابقی طبقات به مشاغلی مانند فودکورت، شهربازی و… اختصاص دارد.

در این 4 طبقه 65 واحد تجاری قرارگرفته که هرکدام بخشی از کالاهای موردنیاز هر فرد را مانند پوشاک، ساعت، سیسمونی کودک، لوازم ورزشی و… را تامین می‌کنند. از تفاوت‌های این مجتمع تجاری با سایر مراکز می‌توان به ساختار داخلی آن اشاره کرد. فضای داخلی مرکز خرید برج شهر به‌صورت مارپیچ ساخته‌شده است. ساعات کاری این مجموعه هرروزه از 9 صبح تا 10 شب است.

مرکز خرید رشدیه تبریز ؛ هرم آبی رنگ

مرکز خرید هرم تبریز

مرکز خرید رشدیه که به نام هرم آبی‌رنگ خرید نیز معروف است، یکی از زیباترین مراکز خرید در شهر تبریز به‌حساب می‌آید. این مجتمع تجاری در شمال شهر تبریز و در ابتدای شهرک رشدیه قرارگرفته است. یکی از ویژگی‌ها ظاهری این مرکز خرید، وجود هرم آبی‌رنگی است که بر روی مجتمع تجاری قرار دارد. این هرم آبی‌رنگ نظر هر بیننده‌ای را به سمت خود خیره خواهد کرد.?️

مرکز خرید رشدیه دارای 9 ورودی بوده و در سه‌طبقه ساخته‌شده است. این سه‌طبقه خود شامل 250 غرفه تجاری است که در آن شما کالاهای متفاوتی با برندهای مختلفی را مشاهده خواهید کرد. کالاهایی که در مرکز خرید رشدیه تبریز معامله می‌شود شامل پوشاک، لوازم‌خانگی، زیورآلات و موارد دیگری است؛ اما معمولا آن را به‌عنوان یک مجتمع برای خرید لباس مجلسی زنانه می‌شناسند. علت این امر هم می‌توان وجود لباس‌های مجلسی زنانه ترک و تهران، همچنین لباس‌های ژورنالی در این مرکز تجاری دانست.

راسته تربیت؛ منطقه‌ای باصفا
پیاده راه تربیت تبریز

راسته تربیت یکی از منطقه‌های باصفای شهر تبریز به‌حساب می‌آید که قدم زدن در آن شما را خسته نخواهد کرد. در این راسته تردد ماشین ممنوع شده و کل خیابان را سنگ‌فرش کرده‌اند. شهروندان تبریز این خیابان را به نام تبریز خیاوانی می‌شناسند. راسته تربیت یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های شهر تبریز بوده که در آن مغازه‌ای بسیاری به فروش کالاهای مختلف اشتغال دارند.

در این خیابان برای رفاه حال بازدیدکنندگان صندلی‌های سنگی قرار داده‌شده که خستگی شما را از بین خواهد برد. در راسته تربیت رستوران‌های بسیار معروفی قرار دارد. عطر کباب و غذاهای آن‌ها شما را وسوسه می‌کند که بعد از کلی گشت‌وگذار سری هم به آنجا بزنید و در کنارغذا خوردن کمی هم استراحت کنید. مغازه‌ها در این خیابان معمولا صبح‌ها از ساعت 9 تا 2 ظهر و بعدازظهر 4 الی 9 شب به کسب‌وکار خود مشغول می‌شوند.?

مجتمع تجاری پردیس تبریز؛ مدرن‌ترین مرکز خرید
مرکز خرید تبریز

مجتمع تجاری پردیس یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید در این شهر است. این مجتمع تجاری در خیابان قدیمی تربیت قرار دارد. مرکز تجاری پردیس در سه‌طبقه ساخته‌شده که شامل 155 غرفه و واحد تجاری است. در این غرفه‌ها پوشاک و لوازم مختلفی به فروش می‌رسند که معمولا از بهترین برندها تهیه می‌شوند. شما به هر میزانی که سخت پسند باشید، اما بازهم می‌توانید کالای موردنظر خود را از این مرکز تجاری تهیه کنید.?

محل قرارگیری مجتمع پردیس یکی از ویژگی‌های خوب آن به‌حساب می‌آید. شما با رفتن به این مرکز خرید می‌توانید به‌راحتی به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشید. مجتمع تجاری پردیس همه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 9 شب در حال فعالیت است.

پیاده راه شهریار؛ جذاب‌ترین خیابان
پیاده راه شهریار تبریز

پیاده راه شهریار یکی از خیابان‌های جذاب شهر تبریز بوده که به نام شانزلیزه تبریز نیز شناخته می‌شود. این پیاده راه در بین خیابان ولیعصر و مخابرات قرار دارد. شما در پیاده راه شهریار می‌توانید با قدم زدن از فروشگاه‌ها و مغازه‌های مختلفی دیدن کنید.

اگر می‌خواهید یک جنس خوب با قیمت مناسب تهیه کنید، حتما به پیاده راه شهریار سری بزنید. در این خیابان کالاها با برندهای معتبر اما قیمت‌های مناسب وجود دارد. در پیاده راه شهریار جهت رفاه حال شهروندان کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌هایی نیز وجود دارند که می‌توانید لحظاتی را در آن به خوردن خوراکی مشغول باشید.☕

کلام آخر

تبریز یکی از شهرهای زیبای ایران بوده که هرساله افرادی زیادی به آن سفر می‌کنند. این امر سبب شده مراکز تجاری و تفریحی مدرنی در آن ساخته شود. این مراکز تجاری هرکدام در نقطه‌ای از شهر تبریز قرارگرفته و معمولا در اطراف آن امکانات تفریحی برای بازدیدکنندگان فراهم شد است.

فردی که مسافر است آشنایی زیادی با این شهر ندارد و پیدا کردن مراکزی که اجناس مرغوب داشته باشد کمی دشوار است. ما در این مقاله شما را با معروف‌ترین و بهترین مراکز تجاری تبریز آشنا کردیم، امیدواریم اطلاعات کافی را با خواندن آن کسب کرده باشید.

 

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب