معرفی بهترین کافه، کافی‌شاپ و رستوران‌های قشم

0

وقتی به یک جزیره جذاب و دوست داشتنی مانند قشم سفر می کنید باید قید غذاهای معمولی را در طول سفر بزنید، چرا که تجربه غذاها در رستوران ها و کافه های قشم برای مسافران همیشه باور نکردنی و جذاب بوده و هست. پس از همین ابتدا برای برنامه ریزی سفرهای خود سعی کنید با رستوران ها و کافه های معروف و جذاب این جزیره بیشتر آشنا شوید تا در طول سفر زمان خود را بابت پیدا کردن رستوران و یا کافه خوب از دست ندهید.

بهترین کافه ها و رستوران های قشم

ما در این مقاله به معرفی بهترین و هیجان انگیزترین کافه ها و رستوران های معروف قشم می پردازیم پس همراه ما باشید.

بهترین رستوران ها و کافه های قشم

انتخاب یک رستوران به عنوان بهترین و جذاب ترین رستوران قشم کار چندان آسانی نیست اما وقتی یک رستوران خاص صاحب نام می شود و در بین مردم محبوبیت خاصی دارد می توان از آن به عنوان یکی از بهترین ها نام برد.

رستوران قلعه قشم، جذاب ترین رستوران قلعه پرتغالی ها!

اگر بخواهیم یکی از رستوران هایی که از نظر مردم و حتی مسافران جذاب است را نام ببریم بدون فوت وقت نام رستوران قلعه خواهد درخشید.

رستوران قلعه قشم

یکی از مهم ترین ویژگی های این رستوران موقیعیت مکانی آن است. به گونه ای که مشتریان رستوران در حین لذت بردن از غذاهای بی نظیر این رستوران می توانند صدای موج های دریا را بشنوند و یا حتی از غذای خود به صورت بیرون بر استفاده کنند تا با فاصله بسیار کوتاهی از رستوران کنار دریا غذای خود را نوش جان کنند.

تصویر غذای رستوران قلعه قشم

منوی رستوران قلعه قشم، تجربه ای که خاطره می شود!

اگر از محیط و فضا بگذریم باید در نظر داشته باشید که این رستوران چیزی به نام منوی کاغذی ندارد و شما با توجه به موجودی غذاها می توانید سفارش خود را تکمیل کنید. چرا که تعداد مشتریان این رستوران در طول روز بسیار بالاست. همچنین کلیه مواد اولیه استفاده در رستوران قلعه ترو تازه است! اگر شما به عوان مشتریان اول وقت به این رستوران سری بزنید حتما با صحنه آوردن ماهی تازه صید شده از دریا به رستوران مواجه خواهید شد.

آدرس این رستوران معروف بسیار سرراست است چرا که رستوران قلعه قشم دقیقا در معروف ترین جای قشم یعنی جنوب قلعه پرتغالی ها قرار دارد.

 رستوران الوند قشم، تجربه طعم لذیذ کوسه!

اگر مسافر قشم بودید و سمت خیابان شهدا گذری داشتید، از کنار رستوران الوند به راحتی عبور نکنید! این رستوران یکی از جذاب ترین رستوران های قشم به شمار می آید چرا که غذاهای دوست اشتنی و بی نظیری را برای شما سرو می کند گه شاید هیچ وقت درهیچ کجای جزیره نتوانید پیدا کنید!

رستوران هتل الوند قشم

طعم خوش گوشت نرم کوسه را فقط در این رستوران می توانید بچشید، پس اگر اهل غذای دریایی هستید برای وارد شدن به این رستوران تردید نداشته باشید.

رستوران نعیم قشم، برای مخالفان غذای دریایی

بسیاری از مردم همیشه مخالف غذاهای دریایی هستند و غذاهایی مانند جوجه کباب و کباب کوبیده را به انواع خوراک های ماهی و میگو ترجیح می دهند. رستوران الوند یکی از رستوران های مسافر پسند است که انواع غذاهای سنتی ایرانی را برای مسافران سرو می کند. البته یکی از دلایل محبوبیت این رستوران وجود سلف سرویس جذاب و متنوعی است که برای مشتریان بسیار هیجان انگیز است. نا گفته نماند که کیفیت این رستوران بین دیگر رستوران های سنتی زبان زد است.

رستوران نعیم قشم

طعم واقعی قلیه ماهی در رستوران حاج غفور قشم

بسیاری از مسافرانی که برای اولین بار به جنوب کشور سفر می کنند دوست دارند معروف ترین و لذیذ ترین غذای جنوب که به قلیه ماهی معروف است را حتما تست کنند.

در جزیره زیبای قشم تنها یک رستوران است که بهترین و لذیذ ترین قلیه ماهی را به مردم ارائه  می دهدو آن هم به رستوران حاج غفور معروف است.

قلیله ماهی رستوران جاج غفور

اگر به این رستوران سری زدید از همین ابتدا بدانید که غذاهای دریایی حاج غفور تند وتیز است . همچنین علاوه بر قلیه ماهی جنوبی در این رستوران می توانید لذیذ ترین خوراک میگوی قشم را امتحان کنید.

برای پیدا کردن موقیعیت جغرافیایی این رستوران، کافی است خود را به میدان خلیج فارس برسانید و پس از دیدن گنبد طلایی مسجد شیخ حاجی رمضان به دنبال در ورودی رستوران بشید تا بهترین قلیه ماهی جنوب را در آن تست کنید.

فلافل و سمبوسه را فقط در رستوران خاله تست کنید!

از هر چه بگذریم حرف زدن  درباره فلافل و سمبوسه جنوبی لذت دیگری دارد. اگر به قلعه پرتغالی ها سر زدید حتما به دنبال «رستوران خاله» بگردید تا خوشمزه ترین فلافل و سمبوسه عمرتان را تجربه کنید.

فلافل رستوران خاله قشم

در نظر داشته باشید که نام اصلی این رستوران (غذای دلفین) است اما از زمان های گذشته به عنوان خاله معروف شده و امروز هم مسافران پروپاقرص این رستوران را تنها با همین نام می شناسند.

یکی دیگر از نکاتی که در مورد غذاخوری خاله باید بدانید این است که متاسفانه این رستوران تنها از ساعت 19 الی 22 شب پذیرای میهمانان خودش است پس حواستان را جمع کنید که برای ناهار به این رستوران فکر نکنید.

عکس سمبوسه غذای جنوبی

بهترین کافی شاپ های قشم را میشناسید؟

با توجه به رستوران های جذاب و بی نظیری که جزیره زیبای قشم دارد، پیش بینی می شود در این جزیره کافی شاپ های دنج و خلوت زیادی نیز وجود داشته باشد.

کافه کوکو قشم دنج ترین منطقه  در جزیره

یکی از جذاب ترین کافه های قشم که جوانان ساعت های زیادی را درآنجا می گذرانند «کافه کوکو» است.

کافه کوکو قشم

این کافه با دارا بودن بهترین و مدرن ترین فضای داخلی به مشتربان خود حس خوبی از فضای اطراف می دهد. این کافه از جمله کافه های هیجان انگیزی است که بدون عکس گرفتن از آن دلتان نمی خواهد از آنجا بیرون بیاید. البته خدمت رسانی کارکنان کافه و کیفیت قهوه ها و میان وعده هایش همیشه از نطر کاربران بهترین بوده و هست.

کافه سل، بهترین کافه در مرکز خرید سیمرغ

اگر گذرتان به مجتمع تجاری سیمرغ بخورد و قرار باشد برای خرید سوغاتی زمان طولانی را در این مرکز خرید بگذرانید، قطعا وجود یک کافی شاپ فوق العاده جذاب می تواند بقیه روزتان را بسازد.

«کافه سل» دقیقا همان چیزی است که فکر ش را می کنید. یک کافه دنج و جذاب وسط یک مرکز خرید شلوغ! کافه سل از جمله کافه های معروف و پر طرفدار قشم است و البته تمام مشتریان آن محدود به مرکز خرید نمی شوند چرا که کافه سل در سال های گذشته و با توجه به ارائه بهترین خدمات و جلب رضایت مشتریان توانسته نام خود را به عنوان یکی از بهترین کافه های مشهد قرار دهد.

عکس فضای داخلی کافه سل

کافه الی قشم، کافه ای نقلی در دل شهر

مجتمع تجاری سیمرغ به غیر از کافه جذاب سل کافه دیگری را در خود جای داده که برای مشتریانی سیگاری جذاب است. چرا که کشیدن سیگار در آنجا محدودیتی ندارد.

کافه الی نام کافه ای است که در قسمت دیگری از مجتمع تجاری سیمرغ قرار دارد و  با فضای نقلی و جذابی که دارد محیط را برای علاقمندان تبدیل به یک پاتوق همیشگی کرده تا مشتریان بدون فکرکردن به نام کافه ای دیگر هر روز عصر خود را به کافه الی برسانند.

کافه باران بعد از ناهار در رستوران نعیم

درست دیوار به دیوار رستوان بی نظیر نعیم که درباره آن پیش از این صحبت کردیم؛ کافی شاپ بزرگی قرار دارد که پاتوقی برای اهالی محل است.

نوشیدنی ها و قهوه های کافه باران در کل قشم طرفدار دارد پس اگر به دنبال یک کافه با امکانات و جذاب هستید حتما برای یک ساعت هم که شده حود را میهمان این کافه کنید و زمان خود را به شکل هیجان انگیزی بگذرانید.

کافه باران بهترین کافه قشم

بیشتر رستوران ها و کافه های قشم در نوع خود بی نظیر هستند اما اگر می خواهید بهترین سفر خود را در دل خلیج فارس تجربه کنید و بهترین مزه های دنیا را امتحان کنید حتما با دقت بیشتری این مقاله را مطالعه کنید.

سفر به قشم

برای سفر به قشم، می توانید با اجاره ویلا، سوئیت و یا اقامتگاه بومگردی در قشم از سایت شب، سفری اقتصادی، لوکس و به یاد ماندنی داشته باشید.

 

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب