مسابقه ی ایرانگردی سایت شب و فلایتیو

0

سفر و گردشگری یکی از بهترین روش­هایی است که می­توانیم مدتی هرچند کوتاه، از روزمرگی و مشکلات زندگی فاصله بگیریم. فرقی نمی­کند به روستایی دنج و آرام در منطقه ای دور افتاده و یا کشوری توریستی با جمعیت زیاد، سفر کنیم در هر صورت سفر می­­تواند تحول بزرگی در روحیه و احساس ما ایجاد نماید.هم چنین انتخاب یک وسیله­ ی نقلیه ­ی مناسب و اقامتگاه امن و راحت برای طول مدت اقامت، از مهم­ترین نکاتی است که در کیفیت سفر تاثیر زیادی خواهد داشت.

اهمیت انتخاب وسیله­­ ی نقلیه­­ ی مناسب هنگام سفر بر کسی پوشیده نیست.  تجربه ­ی احساس امنیت و آرامش در سفر تا حد زیادی به روش مسافرت ما بستگی دارد. در گذشته­ های دور وسایل حمل و نقل به اندازه­ای محدود بود که عملا انتخابی برای نوع حمل و نقل وجود نداشت اما در عصر حاضر با پیشرفت صنعت حمل و نقل و ظهور انواع هواپیماها، قطارها، اتومبیل­ های شخصی و خطوط جاده­ای مسافران انتخاب­ های زیادی پیش روی خودشان می­بینند و می­توانند با یک جستجوی ساده در اینترنت،  بهترین و مناسب ­ترین انتخاب هم از نظر سهولت و هم از نظر هزینه را برای سفر خود داشته باشند.

خرید بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس

پیشرفت تکنولوژی و استفاده گسترده از اینترنت در  جامعه امروز ایران هر روز بیش از پیش قوت می گیرد، همین مساله باعث شده است که ارائه ­ی خدمات و محصولات به صورت آنلاین به یکی از مهم­ترین عرصه­ های تجارت در ایران تبدیل شود.  رزرو و فروش آنلاین بلیط قطار، هواپیما و اتوبوس نیز از  مهم ­ترین خدماتی است که در میان کاربران اینترنت طرفداران زیادی دارد. هم ­اکنون نیز  فلایتیو توانسته به عنوان یک سامانه ­ی  خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار  در ایران حضور قدرتمندی داشته باشد.

مزایای رزرو بلیط هواپیما و قطار به صورت آنلاین

  • قرارداد با تمام ایرلاین­ های داخلی و خارجی
  • تیم پشتیبانی 24 ساعته قوی
  • تضمین بهترین قیمت برای پروازها
  • امکان بررسی و مقایسه تمام پروازها با قیمت دقیق
قوانین شرکت در مسابقه ایرانگردی سایت شب و فلایتیو

مسابقه ایرانگردی سایت شب و فلایتیو

سایت شب و فلایتیو با همکاری هم یک مسابقه­ ی هیجان انگیز برگزار می کنند. کاربران سایت شب و فلایتیو برای شرکت در این مسابقه باید پنج روز متوالی به سوالات ایرانگردی، درباره­ ی شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، جزیره ­ی کیش و قشم  پاسخ دهند و امتیاز کسب نمایند. امتیاز بیشتر به معنی شانس بیشتر برای برنده شدن در قرعهکشی است. در صورت دعوت از دوستانتان برای شرکت در این مسابقه نیز به ازای هر نفر  30 امتیاز اضافی و 20 هزار تومان اعتبار استفاده از خدمات سایت شب دریافت می ­نمایید. در انتهای مسابقه­ ی هر روز و پاسخ دادن به تمام سوالات هم می­ توانید با چرخاندن گردونه ­ی شانس جوایز هیجان­ انگیزی دریافت نمایید. بعد از  5 روز مسابقه نیز قرعه­ کشی 3 جایزه­ ی پرواز و اقامت رایگان 3 روزه به مقصد کیش، قشم و شیراز برای سه برنده ­ی خوش شانس و یک نفر همراه برگزار می­گردد.

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب