با عجیب ترین هتلهای دنیا آشنا شوید

0

 

زمانه تغییر کرده و هتلها و اقامتگاهها متناسب با این تغییرات، شکل جدید و متفاوتی به خود گرفته اند. امروزه بیشتر هتلها در سراسر دنیا در حال رقابت با یکدیگر هستند تا ثابت کنند جالبترین و عجیب ترین محل اقامت را به مسافران هدیه میدهند و خود را به لیست عجیب ترین هتلهای دنیا برسانند.

مسافران هم در سراسر جهان دوست دارند مکان های منحصر به فرد و متفاوت را کشف کنندو بازدید کننده عجیب ترین هتلهای دنیا باشند.

در این مطلب لیستی از عجیب ترین هتلهای دنیا را برایتان گردآوری کرده ایم. مکانهایی شگفت انگیز و غیرمعمول که گردشگرانِ مختلف دنیا برای اقامت در آنها سر و دست میشکنند:

 

هتل جامبو استی،هواپیمای از کار افتاده

همه ما آرزو داشته ایم که بتوانیم در صندلی های درجه یک هواپیما بنشینیم و از امکانات این سبک پرواز استفاده کنیم. هتل جامبو استی در سوئد (Jumbo Stay) تلاش کرده است تا مسافران را به این فانتزی نزدیک کند،البته روی زمین!

جامبو استی یک هواپیمای بوئینگ 747-200 Jumbo Jet است که فقط 10 دقیقه تا فرودگاه Arlanda استکهلم فاصله دارد. زمانی که این هواپیما از رده خارج شد، مسئولان هواپیمایی تصمیم گرفتند تا این غول آهنی را با طراحی جدید به یک هتل متفاوت تبدیل کنند.

مسافران این هتل میتوانند در اتاق کابین خلبان تخت و حمام اختصاصی داشته باشند و از پنجره های کوچک به ورود و خروج دیگر هواپیماها نگاه کنند. اتاقهای این هتل هر کدام بیش از چهار متر فضا دارند و به تلویزیون و Wi-Fi مجهز هستند.

 

خانه درختی کادیر،ترکیه

رویای ماندن و خوابیدن در خانه های درختی از بچگی با خیلی از ما همراه بود. اگر هنوز چنین رویایی در سر دارید، میتوانید چند شبی را در آنتالیا و خانه های درختی کادیر بگذرانید.

این خانه های درختی در نزدیکی سواحل مدیترانه ساخته شده اند. محلی که طیف وسیعی از گیاهان و حیوانات در آن زندگی میکنند. ساحل نزدیک هتل به عنوان یکی از معدود مناطق پرورش لاک پشت “لاگر” شناخته میشود.

قایقرانی در امتداد آبهای شفاف و صخره ها، غواصی، صخره نوردی، ماهیگیری، رفتینگ و دوچرخه سواری کوهستان در کنار بازدید از خانه ها و بناهای قدیمی از جمله برنامه های این مجموعه برای گردشگران است.

 

سانتوس اکسپرس لاج، قطار آفریقای جنوبی

به نظر می رسد مسافران برای استراحت در وسایل حمل و نقل علاقه زیادی از خود نشان میدهند. البته که هتلداران هم از این چالش استقبال کرده اند و در کنار هواپیماهای از کار افتاده، به سراغ قطارهای مسافرتی رفته اند!

هتل سانتوس اکسپرس لاج یک قطار قدیمی است که تنها 30 متر با ساحل اقیانوس هند فاصله دارد. این قطار از 5 بخش تشکیل شده و در مسیر باغهای آفریقای جنوبی قرار گرفته است. اگر در زمان مناسب در این هتل باشید، می توانید از عرشه قطار نهنگ ها و دلفین ها را ببینید که مشغول شنا کردن هستند.

 

جیل هتل لونگرابن، زندان سوئیس

همانطور که از نامش پیداست، این هتل پیش از آنکه به اقامتگاهی اقتصادی تبدیل شود، زندانی برای تبهکاران قدیمی بود. پس از 100 سال اقامت گناهکاران و بزهکاران شهر، لونگرابن اکنون به هتلی جالب و منحصر به فرد برای علاقه مندان تاریخ تبدیل شده است.

برای تجربه قرار گرفتن پشت درهای واقعی زندان، متیوانید در سلولهای جداگانه اقامت کنید. اگر میخواهید اقامت شما کمی لوکس تر باشد، دفتر مدیر زندان یا کتابخانه سابق انتخاب مناسبی است.

 

هتل قطبی  Kakslauttanen، فنلاند

برای علاقه مندان به مناطق سرد و شفقهای قطبی پیشنهاد هیجان انگیزی وجود دارد. Kakslauttanen در فنلاند از جمله اقامتگاههایی است که چشم هر طبیعت دوستی را به خود خیره میکند. این هتل از مجموعه خانه های چوبی و اسکیمویی تشکیل شده است.

خانه های چوبی به شکل کلبه های کوچک ساخته شده اند و فضایی زمستانی دارند. اقامتگاههای اسکیمویی این هتل هم بدنه ای شیشه ای دارند و شکل آنها به “ایگلو” شبیه است.

مسافران میتوانند هنگامی که در این خانه ها نشسته اند یا دراز کشیده اند، به آسمان پر ستاره، جنگل برفی و شفقهای قطبی نگاه کنند.

با وجود استفاده از شیشه در ساخت این اقامتگاه و هوای سرد بیرون، داخل این خانه ها گرمای مطبوعی جریان دارد.

 

اقامتگاه فاکس کپنهاگن، هتل نقاشی ها

هتل فاکس در مرکز کپنهاگن ترکیبی از هنر و مدرنیته است. دیوارهای این اقامتگاه با نقاشی های متفاوت و رنگهای متنوع علاقه مندان هنر را به خود مجذوب خواهد کرد.

هر اتاق این هتل شاهکاری کوچک از طراحی معاصر است، خلاقیتی بی نظیر که توسط هنرمندانِ قرن 21 بوجود آمده اند. این هنرمندان خالق سبکهای کم نظیر نقاشی و تایپوگرافی هستند.

ترکیبی از هنر خیابانی، نقاشی دیواری و سبک مینیمال به این هتل جلوه متفاوتی داده است.

 

Krakenes Fyr، فانوس دریایی نروژی

می توانید چندین شب بینظیر را در یکی از خوش آب و هواترین مناطق دنیا بگذرانید، نمک پخش شده در هوا را احساس کنید و با حرکت امواج انرژی بگیرید. آنقدر خوش شانس خواهید بود که زیباترین طلوع و غروب را در آن سوی اقیانوس تماشا کنید.

این تجربه ها در هتل کراکنس نروژ دست یافتنی است. اقامتگاهی با 5 اتاق که با سکوت و خلوتی اش شناخته میشود. بسیاری این مکان را جایی ایده آل برای تجربه های منحصر به فرد از طبیعت ناب و تفریحات متفاوت میدانند.

 

هتل رادکا داون وندر، اقامتگاه زیر زمینی

اما برای آنها که به زمین شناسی و داستانهای سفر در اعماق زمین علاقه دارند، اقامت در هتل “رادکا داون وندر” پیشنهاد جذابی خواهد بود.

این مجموعه در مرکز “کوبر پدی” در کشور استرالیا واقع شده است. مسافران در این مجموعه زندگی در اعماق 7 متری زیر زمین را تجربه خواهند کرد. در تمام بخشهای این هتل تهویه هوا بطور مطلوبی وجود دارد و سکوت ویژگی اصلی اینجاست.

دیواره های سنگی و فضای متفاوت این مکان احتمالآ شما را به یاد تونل های زیر زمینی خواهد انداخت.

 

هتل هاستل آرکابارکا،خانه ای روی آب

هتل آپارتمان شناور آرکابارکا از جمله هتلهای متفاوت در جهان است. این خانه-هتل در بلگراد و روی ساحل و آبهای رودخانه دانوب ساخته شده است. تراس رویایی این مجموعه به مسافران اجازه میدهد تا در اتاقشان شاهد چشم انداز زیبایی از شهر باشند.

معماری داخلی این هتل مدرن است. در سال 2015 و در 2 طبقه ساخته شده و نمایی پانورما به قلعه معروف “کالمگدان” دارد.

 

از جاذبه های لواسان هم دیدن کنید

 

برگردان از

https://www.hostelbookers.com/blog/

 

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب