بهترین روش اجاره ویلا در تعطیلات خردادماه

0

تعطیلات خرداد ماه فرصت خوبی برای دوست داران سفر و گردشگری است، تا قبل از این که هوا کاملا گرم شود از زیبایی های طبیعت در فصل بهار بهره ­مند شوند. افزایش تعداد سفرها، موجب افزایش تقاضا برای اقامتگاه می شود.

کمبود هتل و هتل آپارتمان در شهر های توریستی مانند شهر های شمالی خصوصا در ایام تعطیلات باعث شده است که گردشگران بیشتری به اجاره ­ی خانه های محلی، اجاره ویلا و اقامتگاه های بومگردی تمایل داشته باشند. تجربه­ ی زندگی در خانه های محلی و آشنایی با سبک واقعی زندگی مردم  از جذابیت­ های سفر به شهرهای مختلف محسوب می شود. ممکن است همه ­ی مسافران در پیدا کردن و دسترسی به ویلا، خانه­ ی محلی یا کلبه­ ی جنگلی مورد نظر خود خوش شانس نباشند. علاوه بر این عدم وجود اطلاعات کافی درباره­ ی قیمت ها ممکن است موجب ایجاد سرگردانی در بین مسافران شود. 

ساماندهی اجاره روزانه ویلا توسط سایت شب

اجاره روزانه ویلا، سوئیت و آپارتمان­ های مبله تا کنون فقط مختص شهرهای توریستی مانند نوشهر، رامسر، ماسال یا اصفهان و شیراز بوده است و کمتر در شهرهای غیر توریستی مانند تهران سوئیت مبله برای اجاره روزانه وجود داشت اما تحولاتی که از طریق دنیای مجازی و نفوذ اینترنت در کسب و کارها رخ داد موجب شد تا اجاره روزانه­ ی ویلا و سوئیت در تمام شهرهای ایران به بهترین روش ساماندهی شود.

سایت شب با گردآوری حدود 3400 اقامتگاه فعال توانسته است امکان اجاره­ ی انواع ویلا، سوئیت، آپارتمان مبله، کلبه های جنگلی و خانه ­های محلی را برای گردشگران ایجاد نماید.

مزایای اجاره ویلا از سایت شب

  • بیمه­ ی رایگان اقامت

بیمه­ ی سفر و اقامت رایگان خدمت جدیدی است که  برای اولین بار در ایران توسط سایت اجاره ویلای شب ارائه می­شود.

  • تضمین تمیزی اقامتگاه

یکی از مهم ترین موارد برای اجاره یک ویلای مناسب نظافت و تمیزی آن ویلاست. این فاکتور به عنوان یکی از اصلی ترین موارد برای سایت شب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در همین راستا بسیاری از میزبانان شب برای نظافت منازل خود از خدمات سایت پلاک استفاده می­کنند.  

  • پشتیبانی تا پایان سفر

یکی دیگر از نقاط قوت سایت اجاره ویلای شب تیم پشتیبانی 24 ساعته است که از ابتدای مرحله رزرو تا انتهای سفر ادامه می یابد .

  • تضمین کیفیت

تیم تضمین کیفیت سایت شب تلاش می کند که با سنجش رضایت مشتریان بهترین خدمات را به ایشان ارائه دهد. هم­چنین کاربران با امکان ثبت نظرات در قسمت نظر سنجی می­توانند تجربیات خود درباره ­ی اقامتشان را با دیگران به اشتراک بگذارند.

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب