11 تکنولوژی جدید برای مسافرت!

0

وقتی پای مسافرت به میان بیاید، بیشتر ما ترجیح میدهیم تا دور از تکنولوژی بمانیم.خیلی هایمان میخواهیم تا به جای بار کردن و حمل وسایل برقی تنها به بردن یک چراغ قوه اکتفا کنیم.

با این وجود همراه داشتن تکنولوژی همیشه انتخاب بدی نیست. گاهی بردن چند وسیله ضروری باعث میشود تا سفر بی دردسرتری را تجربه کنیم.

امروز تصمیم گرفتیم تا جدا از گوشی های همراه، به شما 11 ابزار جدید تکنولوژی معرفی کنیم که لیاقت این را دارند تا با شما در سفر باشند!

 تبدیل برق همه کاره

خبر خوش این است که بالاخره همه ما میتوانیم به جای حمل آداپتورهای مختلف، از تبدیل های برق همه کاره استفاده کنیم. پیش از اختراع این وسیله، بسیاری از آداپتورهایی که برای تبدیل برق استفاده میشد، قابلیت اتصال به همه پریزها را نداشت. برخی از این آداپتورها تنها با اتصال به پریزهای برق شهری خاص به کارمی افتادند و برخی دیگر کارایی ضعیفی داشتند و در مدت کوتاهی خراب میشدند. حتی شاید بخواهید برای در امان ماندن از گزند نوسان ولتاژ در مناطق مرزی، استابلایزر برق هم با خود ببرید.

اما نسل جدید آداپتورهای تبدیل برق، بعد از آزمایش های انجام شده ثابت کرده اند که در همه شرایط عالی عمل میکنند.

هدفون با قابلیت حذف نویز

هدفون با قابلیت حذف نویز

“اریک درسر” ، عکاس حرفه ای و مخترع سری جدید هدفون های حذف کننده نویز معتقد است که نسل جدید این هدفون ها باید به عنوان یکی از بهترین اختراعات بشر ثبت شوند!

او برای دفاع از این ابزار میگوید : ” هر سال هزاران مایل از طریق هواپیما به سفر میروم .این هدفون ها سروصدای داخل هواپیما را به طرز قابل توجهی کاهش میدهند. این وسیله به شما این اجازه را میدهد تا در پرواز با وجود سرو صدای مسافران یا گریه نوزادان و بچه های کوچک، به راحتی استراحت کنید و حتی به آسانی به خوابی شرین فرو بروید.”

گرچه این هدفون ها قیمت بالایی دارند اما افرادی که از آن استفاده کرده اند معتقدند این قیمت به آرامش و سکوتی که در طول مسافرت تجربه کرده اند می ارزد.

 فلش مموری

فلش مموری

با داشتن یک فلش مموری در سفر، میتوانید درمواقع پیش بینی نشده از این وسیله کوچک کمک بگیرید. میتوانید مدارک مورد نیاز خود را اسکن کرده و در این وسیله قرار دهید. اگر مسئول هتل یا پذیرش مکانی که در آن اقامت دارید به مدارک شما نیاز داشت میتوانید فلش مموری را در اختیار آنها بگذارید. حتی قادر خواهید بود در مکان های دیگر مدارکتان را با کمک این وسیله پرینت بگیرید. اگر پاسپورت خود را گم کرده اید داشتن عکس وتصویر گذرنامه مفقود شده شما در فلش مموری میتواند کمک به سزایی در حل این مشکل و ادامه سفرتان داشته باشد.

پاوربانک وایرلس

این وسیله احتمالا تا امروز یکی از بهترین اختراعات بشر در زمینه تکنولوژی بوده است.

البته شاید تنها ایراد آن این باشد که در مدت کوتاهی کارآیی خود را از دست میدهد. بنابراین به شما توصیه میکنیم اگر فکر خرید پاوربانک به سرتان زده، دست و دل باز باشید و سراغ  برندهای معتبر و شناخته شده بروید.

 شارژر فندکی ماشین

اما به شمایی که قصد سفر با ماشین دارید یا میخواهید خودرویی کرایه کنید، توصیه میکنیم گوشه چشمی هم به شارژر های فندکی ماشین داشته باشید.

حواستان باشد که ممکن است در طول سفر از گوشی خود در پیدا کردن آدرس زیاد استفاده کنید، یا اینکه مقصد شما پریزهای کافی برای شارژ کردن گوشی شما نداشته باشد. اینجاست که دلتان میخواهد کاش وسیله ای برای شارژ کردن گوشی در ماشین وجود داشت!.

با کمک شارژهای فندکی میتوانید با خیال راحت در طول مسیر از تلفن همراه خود و گوگل مپ استفاده کنید. پادکست گوش دهید یا حتی آن را به کوکانتان قرض دهید.

محافظ ضد آب گوشی

مطمئنآ خیلی از ما در بعضی از سفرهایمان به خرید چنین وسیله ای فکر کرده ایم. این وسیله گرچه ظاهری متفاوت دارد و میتواند کار کردن با گوشی را کمی سخت کند، اما برای مقاصد بارانی و آب و هوای نامناسب یک گزینه عالی است!

تبلت

من خودم تا مدتها فکر میکردم آوردن تبلت در سفر کار بیهوده ای ست که فقط باعث اضافه بار میشود. اما وقتی متوجه شدم که در هر مسافرت چقدر با خودم  روزنامه و مجله و کتاب می آورم و میتوانم به جای این کار از طریق تبلت خواندنی هایم را دانلود کنم، این وسیله به یکی از همراه های همیشگی ام در سفر تبدیل شد.

 کتابخوان

کتابخوان ها عمومآ از وسایل پرطرفدار در میان علاقه مندان به کتاب هستند.

اگر از دسته افراد کتابخوانی هستید که تصمیم به سفر در طبیعتی با نور شدید گرفته اید، این گزینه توصیه ما به شماست!

البته که همراه داشتن هم تبلت و هم کتابخوان برای کسی که میخواهد چمدان سبکی داشته باشد ایده آل نیست. فراموش نکنید که کتابخوان ها معمولا ازتبلت ها سبک تر و کوچکتر هستند.

مودم و روتر وایرلس

خب ممکن است که در لحظه اول با شنیدن اسم چنین وسیله ای تعجب کنید. فقط کافی است خودتان را در محلی تصور کنید که اینترنت در آن ضعیف است و شما هم کاری فوری دارید.

احتمالآ حالا میتوانید به همراه داشتن و تهیه این سبک تکنولوژی دوباره فکر کنید.

نسل جدید لباس های ضد آفتاب و ضد حشره

در نظر اول ممکن است فکر کنید که چنین لباس هایی چطور در مقوله تکنولوژی قرار میگیرند؟

باید به شما بگوییم که در تکنولوژی تعریف شده امروزی، ساخت لباس هایی متناسب با سفر، موضوعی تکنیکی و فنی است، تا جایی که بسیاری از کمپانی ها در رقابتند تا هر روز کیفیت محصولات خود را در این زمینه بالا ببرند.

این کمپانی ها، نسلی جدیدی از  جوراب، پیراهن و شلوار را وارد بازار کرده اند که میتوانند شما را ازگزند آفتاب و حشرات در امان نگه دارند.

لباسهایی سبک که پوشیدن آنها آسان و برای همه قابل استفاده است .

چمدان هوشمند

گرچه در روزهای نخستین اختراع چمدان های هوشمند به سر میبریم، اما اینکه بتوانیم از طریق گوشی همراه خود وضعیت چمدانهایمان را بررسی کنیم، وزن آن را مشخص کنیم و حتی از باز یا بسته بودن آن آگاه باشیم، موضوع جالبی به نظر میرسد.

فکرش را بکنید که حتی بعضی از این چمدان ها این قابلیت را دارند که از طریق اتصال های خود، وسایل شما را شارژ کنند!

گرچه برخی وسایل ردیاب مخصوص هم وجود دارند که شما با قرار دادن آنها در چمدانتان، میتوانید از وضعیت آن آگاه شوید، بدون اینکه هزینه زیادی برای خریدن چمدان های هوشمند بپردازید.

اما به هر حال به نظر میرسد با رشد هر روزه این تکنولوژی، به زودی همه ما قادر باشیم تا چمدان هایمان را به راحتی ردیابی کنیم .

برگردان از: https://www.smartertravel.com/best-travel-gadgets

 

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب