مزایای اجاره آنلاین ویلا و تفاوت آن با اجاره آفلاین

0

ما ایرانی ها عاشق سفر کردن هستیم. به خصوص اگر تعطیلی چند روزه ای پیش رو باشد احتمال اینکه برنامه ای برای سفر نچینیم بسیار کم است. اما امروزه سفر هزینه های بسیاری دارد و در راس آن هزینه های اقامت قرار دارد. در برخی موارد برای کاهش هزینه ها ممکن است به خانه آشنایان و اقوام بروید، در برخی موارد از اقامتگاه های سازمانی استفاده می کنید و در بسیاری از موارد ترجیح می دهید سوئیت یا ویلایی مستقل اجاره کنید.

اجاره سوئیت و ویلا دردسرهای زیادی داشت. قیمت های متنوع و نامشخص، کمبود سوئیت و ویلا در ایام شلوغ سال و مبهم بودن وضعیت ویلاها از رایج ترین مشکلات در هنگام اجاره ویلا و سوئیت بودند. اما امروزه می توانید به راحتی و به طور آنلاین محل اقامت خود را ببینید، انتخاب کنید و رزرو کنید و هزینه اون را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

اجاره آنلاین ویلا و سوئیت

این روزها اینترنت در بیشتر بخش های زندگی نفوذ کرده و راه حل ها و پیشنهادات جذابی برای زندگی آسان تر پیش روی ما قرار داده است. در فضای اینترنت می توانید به خوبی بررسی و تحلیل کنید، مقایسه کنید، بسنجید و در نهایت آرامش تصمیم بگیرید.

اجاره آنلاین ویلا و سوئیت

امروزه صنعت گردشگری نیز در فضای آنلاین پیشرفت های بسیاری را تجربه کرده است و رزرو آنلاین ویلا و سوئیت نیز یکی از همین پیشرفت هاست. شما می توانید از طریق وبسایت شب تنوع زیادی از ویلاها و سوئیت های در دسترس را پیش روی خود ببینید، بررسی کنید و پس از انتخاب هزینه آن را به طور آنلاین پرداخت کنید. اما چرا بهتر اجاره آنلاین ویلا از اجاره حضوری و آفلاین بهتر است؟

مزایای اجاره آنلاین ویلا

اجاره آنلاین ویلا مزایای بسیاری نسبت به اجاره آفلاین دارد. اولین و مهمترین مزیت اجاره آنلاین ویلا، دسترسی به گزینه های بسیار است. شما می توانید لیستی از تمام واحد هایی که در شهر مقصد مورد نظر شما در حال اجاره ویلا هستند دسترسی داشته باشید. چه چیزی از این بهتر است که گزینه های بسیاری پیش روی شما باشد؟ در این صورت حق انتخاب بیشتری خواهید داشت و می توانید گزینه هایی را انتخاب کنید که به مشخصات مد نظر شما نزدیک تر باشند. شما می توانید شهر مد نظر خود را انتخاب کرده و پس از انتخاب شهر ویژگی های مد نظر خود را در پیدا کردن ویلا در نظر بگیرید.

بررسی کامل ویلاها و سوئیت ها

از طرفی شما می توانید تمام مشخصات و حتی تصاویر هر ویلا و سوئیت را به طور کامل ببینید و بخوانید تا با خیالی راحت نسبت به اجاره محل اقامت خود اقدام کنید. شهر و آدرس دقیق ویلا، تعداد اتاق ها و حداکثر تعداد نفرات، تصاویر محل اقامت، نوع محل اقامت (ویلایی یا آپارتمانی یا موارد دیگر) ، امکانات (استخر، تلویزیون، کولر گازی و غیره) ، تعداد تخت ها، قیمت اجاره محل اقامت بر اساس روز و نفرات، مشخصات فضای محل اقامت، قوانین و بافت محل قرارگیری ویلا (ساحلی، جنگلی و موارد دیگر) از جمله مواردی هستند که در وبسایت شب می توانید در مورد هر ویلا مشاهده کنید. همچنین اجاره دهنده در بخش توضیحات می تواند توضیحاتی اضافی در مورد محل مورد نظر یادداشت نماید.

اجاره آنلاین ویلا استخردار

حتی برای بررسی بهتر و بیشتر محل اقامت می توانید نظرات کاربران را در مورد محل مورد نظر بخوانید تا با مزایا و معایب هر محل آشنا شوید. ویلا از 6 بعد سهولت دسترسی، نظافت، ارزش نسبت به قیمت، تطابق مشخصات، محیط اطراف و کیفیت میزبانی از نظر کاربران پیشین بررسی شده است و به فراخور رضایت امتیازهایی از 1 ستاره تا 5 ستاره برای آن ثبت شده است. حتی تعداد دفعاتی که یک ویلا و سوئیت به اجاره رفته است نیز در این وبسایت ثبت می شود تا کاربر با آگاهی کامل نسبت به رزرو آنلاین محل اقامت خود اقدام کند.

پرداخت ایمن در هنگام اجاره آنلاین ویلا

پرداخت هزینه های اقامت یکی دیگر از دغدغه هایی است که مسافران را با مشکل مواجه می کند. دغدغه حمل پول نقد، مشکلات پرداخت و ایمنی از مسائل نگران کننده ای هستند که با اجاره آنلاین دیگر یک دغدغه محسوب نمی شوند. شما می توانید به راحتی از طریق درگاه های پرداخت آنلاین معتبر نسبت به پرداخت هزینه محل اقامت خود اقدام کنید.

خوشبختانه وبسایت شب از نظر ایمنی در پرداخت نیز شرایطی مساعد فراهم آورده. این وبسایت دارای نماد اعتماد الکترونیک است و از بروزترین گواهی های ایمنی و حفظ ایمنی اطلاعات کاربران بهره می برد.

مجوز رسمی اتحادیه کشوری کسب و کارهای تجاری و تاییدیه از سازمان گردشگری برخی دیگر از مواردی است که می تواند خیال شما را ازبابت اجاره آنلاین در این وبسایت راحت کند.

تمیزی در اولویت است

حتی اگر ویلا و یا سوئیتی که اجاره می کنید مجهز به بهترین امکانات باشد، اما به خوبی تمیز نباشد قطعا باعث رنجش خاطر شما خواهد بود و تا پایان سفر حس بدی را به شما منتقل خواهد کرد. تمیزی و نظافت از اولویت های سیستم اجاره آنلاین ویلای شب است. نظافت محل اقامت در وبسایت شب تضمین شده است. شب این امکان را فراهم آورده که در صورت عدم رعایت بهداشت در محل اقامت مورد نظر (با ارسال تصاویر) می توانید تمام هزینه پرداختی خود را پس بگیرید.

پشتیبانی کامل تا پایان سفر

شب رفیق نیمه راه نیست. رضایت کاربران از مهمترین فاکتورهای فعالیت این وبسایت است. هفت روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سال خدمات پشتیبانی این وبسایت در خدمت شما خواهد بود. شما می توانید از ساعت 8 صبح تا 12.30 شب با خدمات پشتیبانی خود تماس گرفته و مشکلات خود را پشتیبان در میان بگذارید. شما می توانید در تمام مراحل اجاره تا پایان سفر از طریق راه های ارتباطی فراهم شده با ما در ارتباط باشید و سوالات خود را از ما بپرسید.

تاکنون چیزی در حدود 80000 شب اقامت با استفاده از خدمات ما انجام شده است و با 1900 محل اقامت فعال در خدمت کاربران هستیم.

خدمات اجاره ویلا در شب

خدمات اجاره آنلاین ویلا در کدام مناطق کشور وجود دارد؟

شما می توانید در سراسر کشور ویلا و سوئیت اجاره کنید. خدمات اجاره آنلاین در تمام شهرهای کشور وجود دارد، اما در برخی شهرها همچون شهرهای شمالی کشور که از تقاضای بیشتری برخوردار هستند گزینه های بسیار بیشتری پیش روی شما قرار دارند. بسیاری از افراد برای سفر تفریحی قصد دارند ویلاهای استخردار یا با دسترسی آسان به سواحل کشور رزرو کنند. تمام این موارد از طریق وبسایت اجاره آنلاین ویلای شب فراهم شده است و شما می توانید با تنها چند کلیک نسبت به رزرو محل اقامت خود اقدام کنید.

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب