هیجانی از جنس شادی ولی خاص‌تر از قبل؛ آدرنالین پارک تهران

0

برای تفریح و گشت و گذار در تهران گزینه‌های زیادی وجود دارد. از کاخ‌ها و عمارت‌های تاریخی گرفته تا رستوران‌ و کافه‌گردی؛ تفریحات بسیار متنوعی در تهران وجود دارد که در سفر به تهران می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. شما می‌توانید از بین تفریحات مختلف و هیجان‌انگیز تهران، آدرنالین پارک را انتخاب کنید. پارکی که به تازگی شروع به کار کرده و خاطرات جدید و ماندگاری قطعا برای شما رقم می‌زند. در این مقاله با جزئیات بیشتری آدرنالین پارک تهران؛ خاص ترین وسایل برای ترشح هورمون های مختلف را بررسی می‌کنیم. با بلاگ شب همراه باشید.

آدرنالین پارک؛ تفریحاتی خاص و هیجان‌انگیز
آدرنالین پارک تهران

آدرنالین پارک تهران (GMAX Adrenaline Park) که در منطقه سعادت آباد قرار گرفته است شهریور ماه سال 1400 افتتاح شده که از اوایل سال 1401 با شناخت بیشتر مردم، استقبال از آن افزایش یافته است. آدرنالین پارک داستان جدیدی از پرونده گردشگری را به روی شهروندان تهرانی بازکرده است. گردشگری از نوع هیجان انگیز که نه تنها برای جوانان است بلکه برای همه افرادی که از هیجان لذت می‌برند، مناسب است. در این پارک تفریحی حسابی باید حواستان باشد، چون قرار است تجربه‌های هیجان انگیز و ماندگاری را از سر بگذرانید و آدرنالین خونتان به شدت بالا خواهد رفت.

در مصاحبه با امیر بدری مدیر آدرنالین پارک تهران؛ که خود رکورددار پرش آزاد در جهان و بدلکار است، عنوان شد که مجموعه آدرنالین پارک در ایران جایی است که مختص ورزش‌های هیجان انگیز و خاص است که در کنار یکدیگر جمع شده‌اند. این مجموعه که نخستین و یکی از بهترین پارک‌های تهران با تفریحات خاص و مهیج است، نزدیک به هزار متر مربع مساحت دارد و در محله سعادت آباد، ضلع جنوب شرقی میدان بهرود و نزدیکی پارک پرواز تهران قرار گرفته است.

تفریحات آدرنالین پارک تهران چیست؟
تفریحات آدرنالین پارک

اسم بانجی جامپینگ با تفریحات خاص و هیجان‌انگیز گره خورده؛ اما این بار در آدرنالین پارک تفریحات دیگری را نیز تجربه خواهید کرد. تفریحاتی همچون بانجی جامپینگ با ارتفاع ۴۰ متر، سویینگ با ارتفاع حدودی ۳۰ متر، ادونچر پارک، تشک پرش از ارتفاع، زیپ لاین، اسلک لاین، هایلاین، ترامپولین، فلو آرتز، یورو بانجی از امکانات این مجموعه می‌باشد. برای حضور در این پارک رویایی از قبل امادگی داشته باشید چون لحظات جدید و هیجان انگیزی را تجربه خواهید کرد.

جهت اجاره روزانه خانه در تهران کلیک کنید.

نردبان معلق یکی از تفریحات خاص آدرنالین پارک
آدرنالین پارک تهران

یکی از بازی‌های هیجان انگیز و خاص آدرنالین پارک، نردبان معلق است. این بازی تشکیل شده از طناب‌هایی که از چند سازه آهنی آویزان شده‌اند و مختص کسانی می‌باشد که تشنه هیجان هستند. در این سازه دیواره سنگ نوردی معلقی در ارتفاع 9 متری وجود دارد.

پرش آزاد؛ تفریحی از جنس هیجان
پرش آزاد آدرنالین پارک

بلندترین سکوی پرش در پارک آدرنالین 40 متر ارتفاع دارد و چندین سکوی پرش با ارتفاعات متفاوتی برا بزرگسالان وجود دارد. سکوهای پرش با ارتفاع 3، 6 و 9 متری در این مجموعه وجود دارد و این پرش‌ها همگپی بر روی تشک بادی یا ایربگ انجام می‌شود. یادتان باشد که پرش از ارتفاع بیش از 3 متر نیازمند تمرین و آمادگی جسمانی است.

سوئینگ؛ ترشح آدرنالین خالص

سوئینگ تابی است که 5 صندلی دارد و هر نفر به صندلی محکم اتصال دارد تا ایمنی دچار مشکل نشود. ارتفاع این سازه نزدیک به 30 متر است که فرد تا این این ارتفاع بالا می‌رود و سپس رها می‌شود. البته اگر دخانیات یا ویپ مصرف میکنید، در استفاده از این وسایل جذاب با ترشح آدرنالین مراعات کنید.

بانجی جامپینگ؛ ترس و لذت در آدرنالین پارک
بانجی جامپینگ آدرنالین پارک

سازه بانجی جامپینگ در آدرنالین پارک تهران، 60 متر ارتفاع دارد اما خود بانجی جامپینگ ارتفاع 40 متری دارد. یکی از هیجان انگیز‌ترین تفریحات این پارک همین بانجی جامپینگ است. ایمنی این سازه نیز همانند سازه‌های دیگر ضمانت شده است و از این بابت خیالتان راحت باشد.

ایمنی بازی‌های خاص آدرنالین پارک تهران
ایمنی بازی های آدرنالین پارک

به گفته مدیر عامل این مجموعه، ایمنی تجهیزات این پارک تازه تاسیس نمره 8 دارد. این نمره معادل ایمنی بسیار بالا می‌باشد که امتیاز کاملی در این زمینه محسوب می‌گردد. هر کدام از تفریحات این پارک به صورت کامل توسط کارشناسان فنی تست شده و تمام آزمایشات بابت ایمنی قطعات آدرنالین پارک انجام شده است و اسکلت تمام سازه‌ها توانایی معادل 8 برابر وزن خود را دارند. پس با خیال راحت با منظره ای رویایی در این بام تهران، آدرنالین خالص ترشح کنید…

بخوانید از 13 چشم‌انداز بی نظیر در بام های تهران که نباید از دست داد.

کافه‌ها و رستوران‌های اطراف آدرنالین پارک تهران

بعد از تفریح در این مجموعه می‌توانید به راحتی از محموعه رستوران فلای لند استفاده کنید. در کنار مجموعه پارک آدرنالین؛ فود کورت فلای لند وجود دارد. در این رستوران انواع غذاهای فرنگی سرو می‌شود. ساعت کاری این رستوران از ساعت 12 ظهر الی 1 بامداد است. منوی غذایی این رستوران شامل همبرگر، پیتزا و ساندویچ است و علاوه بر این منو، منوی صبحانه جذاب و انواع نوشیدنی های کافه ای دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

چرا باید از آدرنالین پارک تهران دیدن کنیم؟

آدرنالین پارک تهران

این پارک خاص و متفاوت در نگاه اول فقط به عنوان سازه‌های بلند دیده می‌شود و شما را به یاد ساخت و ساز ساختمان یا جرثقیل‌های بلند می‌اندازد اما با کمی کنجکاوی متوجه خواهید شد در مجموعه بزرگ و متفاوتی قرار گرفته‌اید. این پارک بزرگ و خاص را با شهر بازی اشتباه نگیرید!! برای بازدید از این پارک جذاب، میتوانید با اجاره سوئیت روزانه در تهران از سایت شب، هزینه های خود را بیشتر صرف تجربه هیجان کنید و شب با دوستان خود کنار هم به اشتراک بگذارید.

در این پارک هیجان و آدرنالین زیادی ترشح خواهید کرد و به گفته تمام کسانی که تفریح در این پارک را تجربه کرده‌اند؛ باید عنوان کنیم عجیب‌‌ترین و خاص‌ترین تفریحات داخل ایران را در آدرنالین پارک تهران مشاهده می‌کنید که از وبسایت این مجموعه هم میتوانید دیدن کنید.

پاسخ به سوالات متداول:

ساعات کاری پارک آدرنالین تهران چگونه است؟

هفت روز هفته از 10 صبح تا 12 شب

 قیمت بلیط آدرنالین پارک تهران چقدر است؟

همانطور که در مقاله اشاره شد، بسته به تفریحی که در نظر دارید ممکن است هزینه ای از 60 تا 400 هزار تومن پرداخت کنید.

پارک آدرنالین تهران کجاست و در کدام منطقه قرار گرفته است؟

در یکی از بام های شمال غرب تهران: سعادت آباد، میدان بهرود، پارک پرواز تهران

چه تفریحاتی در آدرنالین پارک وجود دارد؟

بانجی جامپینگ با ارتفاع ۴۰ متر، سویینگ با ارتفاع حدودی ۳۰ متر، ادونچر پارک، تشک پرش از ارتفاع، زیپ لاین، اسلک لاین، هایلاین، ترامپولین، فلو آرتز، یورو بانجی از امکانات آدرنالین پارک تهران می‌باشد.

 

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب