بهترین هتل‌های بندر انزلی + معرفی و قیمت 1401

0

بندر انزلی، یکی از بزرگترین بنادر و مناطق آزاد ایران است که در استان گیلان قرار دارد. این بندر، همیشه از پرطرفدارترین مقصدهای سفر بوده و به‌خصوص در تعطیلات مختلف، به‌قدری شلوغ می‌شود که جای سوزن انداختن هم ندارد! افرادی که به بندر انزلی سفر می‌کنند معمولا ذائقه‌های مختلفی در انتخاب اقامتگاه دارند و بعضی از آن‌ها هتل‌ها، بعضی ویلای دربست و بعضی اقامتگاه‌های بوم‌گردی را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. به همین خاطر ما در این مقاله می‌خواهیم بهترین هتل‌های بندر انزلی را به شما معرفی کنیم تا اگر از طرفداران اقامت در هتل هستید، بتوانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

بهترین فصل سفر به انزلی

تالاب انزلی

انزلی یکی از شهرهای ایران است که فصل مشخصی برای سفر ندارد و در هر فصلی می توانید از زیبایی آن استفاده کنید. در فصل بهار و اواخر زمستان می‌توانید انواع مختلفی از پرنده‌های مهاجر را در تالاب انزلی ببینید و از زیبایی بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید. در اواخر بهار تا اواسط تابستان نیز گل‌های نیلوفر آبی سطح تالاب را می‌پوشانند و منظره‌ای کم‌نظیر ایجاد می‌کنند. علاوه بر زیبایی‌های تالاب انزلی، موج شکن انزلی، منطقه آزاد اقتصادی و سواحل آن نیز می‌توانند در همه فصل‌ها پذیرای شما باشند.

شما می‌توانید در مقاله مروری بر بهترین جاهای دیدنی بندر انزلی تمام مناطق دیدنی انزلی را بشناسید و برنامه سفر بعدی خود را بچینید.

اقامت در انزلی؛ هتل یا اقامتگاه

برای دیدن تمام این مناظر زیبا، نیاز به حداقل ۱ الی ۲ شب اقامت در بندر انزلی دارید. حالا این سوال پیش می‌آید که “اقامت در هتل بهتر است یا اقامتگاه‌های شخصی؟” جواب این سوال کاملا بستگی به شما دارد. هر کدام از این انواع اقامتگاه ویژگی‌های خود را دارند و شما باید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. برای مثال اگر صبحانه و وعده‌های غذایی برای شما اهمیت دارند، هتل می‌تواند انتخاب بهتری برای شما باشد و اگر راحتی و آزادی عمل برای شما اهمیت دارد، اقامتگاه‌های شخصی انتخاب بهتری هستند.

در ادامه می‌خواهیم بهترین هتل‌های انزلی را برای شما که به اقامت در هتل علاقه دارید معرفی کنیم تا تجربه خوبی از انزلی برای خود رقم بزنید.

موج شکن بندر انزلی

بهترین هتل‌های بندر انزلی

هتل‌های انزلی را می‌توانید با توجه به نکات مختلفی رتبه‌بندی کنید. نکاتی مثل نزدیکی به دریا، نحوه پذیرایی، تمیزی و …. در ادامه بهترین هتل‌های انزلی را معرفی می‌کنیم.

هتل دنیز انزلی

هتل دنیز بندر انزلی
هتل دنیز بندر انزلی

هتل دنیز بندز انزلی یکی از شناخته شده‌ترین هتل‌های انزلی است. این هتل در خیابان غازیان و با فاصله کمی از ساحل قو قرار دارد. از ویژگی‌های مثبت هتل دنیز می‌توان به نزدیکی به دریا، نزدیکی به مراکز خرید و تالاب انزلی اشاره کرد. علاوه بر این هتل دنیز از نظر پروتکل‌های بهداشتی نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد و برای سفر در زمان کرونا نیز مناسب است.

هتل چهار ستاره دنیز، رستوران با پخش موسیقی زنده، کافی شاپ، گیم نت، پارکینگ و مجموعا ۱۴ اتاق و سوییت دارد که می‌تواند در هر زمانی از سال پذیرای شما باشد.

قیمت اتاق‌های هتل دنیز بندر انزلی از شبی ۱میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

آدرس دقیق: بندرانزلی، خیابان غازیان، بلوار اطبا، بعد از ساحل قو

هتل جهانگردی انزلی

هتل جهانگردی بندر انزلی
هتل جهانگردی بندر انزلی

هتل جهانگردی بندر انزلی از هتل‌های زیرمجموعه فدراسیون اتومبیلرانی و جهانگردی ایران است. این هتل سه ستاره ساحلی در کیلومتر ۵ جاده انزلی به آستارا قرار دارد. این هتل به مراکز تفریحی انزلی نزدیک است و با داشتن خودرو به راحتی می‌توانید به موج‌شکن، مرکز شهر و مراکز خرید برسید.

از سایر ویژگی‌های این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران با ظرفیت ۲۲۰ نفر
  • پارکینگ رایگان با ظرفیت ۴۰ خودرو
  • اینترنت رایگان در لابی
  • ۲۲ اتاق
  • نیم ساعت فاصله تا تالاب انزلی

قیمت اتاق‌های این هتل از شبی ۵۲۰ هزار تومان شروع می‌شود.

آدرس دقیق: بندر انزلی، کیلومتر5 جاده انزلی به آستارا، جنب بازار آسیایی میانه

هتل دلفین انزلی

هتل دلفین بندر انزلی
هتل دلفین بندر انزلی

هتل چهار ستاره دلفین در ساحل قو انزلی قرار دارد. این هتل مجموعا ۵ طبقه و ۱۸ اتاق دارد. این هتل نزدیک به ساحل شنی قو است و تا پل زیبای غازیان نیز ۵ دقیقه فاصله دارد. البته اگر قصد دیدن تالاب انزلی را دارید باید حتما خودرو داشته باشید چون هتل دلفین تا تالاب انزلی نزدیک به ۴۵ دقیقه فاصله دارد.

رستوران هتل دلفین ۱۵۰ نفر و پارکینگ این هتل نیز ۲۰ خودرو ظرفیت دارد. همچنین روی تمام رزروها صبحانه به مهمانان داده می‌شود. علاوه بر این یک مزیت هتل دلفین نسبت به سایر هتل‌ها، داشتن سوییت VIP عروس برای زوج‌های جوان است.

قیمت اتاق‌های هتل دلفین بندر انزلی از شبی ۱میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

آدرس دقیق: بندر انزلی، بلوار اطبا، ساحل قو

هتل کادوسان انزلی

هتل کادوسان بندر انزلی
هتل کادوسان بندر انزلی

هتل سه ستاره کادوسان، در خیابان پاسداران بندر انزلی قرار دارد. این هتل یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ساحلی انزلی است که ۷۶ اتاق دارد. هتل کادوسان به بازار محلی، ساحل، منطقه آزاد و موج شکن نزدیک است. علاوه بر این، امکاناتی مانند ساحل اختصاصی، جت اسکی، قایق‌سواری، فوتبال دستی و … از مواردی هستند که هتل کادوسان برای مهمانان خود فراهم کرده است.

رستوران هتل کادوسان ۱۵۰ نفر ظرفیت و پارکینگ این مجموعه برای ۱۰۰ خودرو فضا دارد.

قیمت اتاق‌های هتل کادوسان بندر انزلی از شبی ۷۵۰ هزار تومان شروع می‌شود.

آدرس دقیق: بندرانزلی، خیابان پاسداران، بعد از پارک ساحلی

هتل الماس انزلی

هتل الماس بندر انزلی
هتل الماس بندر انزلی

هتل الماس بندر انزلی از هتل‌های ساحلی سه ستاره انزلی است. هتل الماس انزلی یکی از خاص‌ترین و متفاوت‌ترین هتل‌های انزلی است که ساختمان آن ممکن است شما را یاد ساختمان‌های اروپایی بیاندازد. این هتل ۳۴ اتاق دارد که بسیاری از آن‌ها رو به دریا هستند.

فاصله کم تا دریا، موج شکن، ساحل قو و پل غازیان در کنار قیمت مناسب باعث شده است تا این هتل یکی از انتخاب‌های همیشگی مسافران انزلی باشد. فاصله هتل الماس تا تالاب انزلی نیز با خودرو در حدود ۳۰ دقیقه است. رستوران هتل الماس ۱۳۰ نفر ظرفیت و پارکینگ این مجموعه نیز ظرفیت ۱۳ خودرو را دارد.

قیمت اتاق‌های هتل الماس انزلی از شبی ۶۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

آدرس دقیق: بندر انزلی، خیابان پاسداران، نبش کوچه چهاردهم

اگه اقامتگاه و بوم‌گردی خواستین، رو شب حساب کنین!

ما سعی کردیم در این پست، بهترین هتل‌های بندر انزلی را برای شما معرفی کنیم تا بتوانید با شناخت از این هتل‌ها مقصد سفر را انتخاب کنید. اما اگر همچنان فکر می‌کنید یک اقامتگاه شخصی برای شما مناسب‌تر است، شب در کنار شماست.

اگر به اقامتگاه و بوم‌گردی علاقه دارید، می‌توانید به سایت شب مراجعه کنید و شهر انزلی را انتخاب کنید تا تمام اقامتگاه‌های این شهر زیبا را ببینید. در ضمن اگر نیاز به راهنمایی برای رزرو اقامتگاه داشتید، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

رزرو هتل‌های بندر انزلی

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب