چطور از کنسل شدن رزروها جلوگیری کنیم؟

0

معمولا گردشگران بعد از رزرو هتل یا اقامتگاه، تا ساعتها به لحظه‌های هیجان انگیز سفر و چرخیدن در خیابانها و محله‌های جدید فکر می‌کنند. پس تعجب آور نیست که کنسل شدن یا لغو رزرو برای آنها بسیار سخت و ناراحت کننده باشد. لغو سفر از سمت میزبان معمولآ باعث بی‌اعتمادی مسافران هم می‌شود. بنابراین میزبانان باید نهایت تلاش خود را انجام دهند تا مسافران چنین شرایطی را تجربه نکنند.

تقویم زمانبندی را به روز نگه دارید

یکی از نکات مهم برای میزبانان این است که در منطقه خود، فصل‌های پرطرفدار و کم طرفدار سال را بشناسند و بر این اساس برنامه اقامتگاه را بچینند. اگر بدانید که در کدام ماه‌ها، گردشگران علاقه بیشتری به وقت گذراندن در شهر شما را دارند، راحت‌تر می‌توانید برنامه خود را برای اجاره دادن خانه مشخص کنید. همچنین توصیه می‌کنیم ? که :

 

  • روزها و تاریخ‌هایی که در آن توانایی میزبانی ندارید مشخص کنید.
  • به این فکر کنید که تا چند روز قبل از اعلام مسافران برای رزرو خانه، به زمان احتیاج دارید.
  • اگر قرار است تقویم زمانبندی شما برای 3، 6 یا 12 ماه آینده باز باشد، پس حتما به تاریخ‌های انتخاب شده دقت کنید و آنها را به خاطر بسپارید.
  • تقویم زمانبندی خود را به طور منظم بررسی کنید. در صورت بروز هر مشکل، زمانبندی را به سرعت تغییر داده یا آن را حذف کنید.

برنامه ریزی

نکات مهم پیش از انتخاب رزرو آنی

 

همانطور که پیش از این گفتیم، در رزرو آنی گردشگران بعد از انتخاب گزینه رزرو در وبسایت، به طور مستقیم به درگاه پرداخت اینترنتی وارد می‌شوند. این شیوه یک روش خوب برای صرفه جویی در زمان و انرژی است اما باید به نکاتی درباره آن دقت کرد:

  • به روز نگه داشتن همیشگی تقویم زمانبندی برای استفاده موفقیت آمیز از رزرو آنی بسیار مهم است.
  • اگر تقویم شما به روز نیست، ممکن است رزروهای غیرمنتظره‌ای دریافت کنید یا مجبور شوید رزرو را به دلیل یک خطای زمان بندی لغو نمایید. در نتیجه امکان کنسلی و جریمه وجود خواهد داشت.
  • برای به روز نگه داشتن تقویم شب، زمانبندی خود را با هر تقویمی که معمولآ استفاده می کنید هماهنگ کنید.

 

تعیین قیمت برای اقامتگاه

از دیگر نکات مهم قبل از شروع میزبانی، مشخص کردن قیمت مناسب و معقول برای اقامت مسافران است. ایجاد یک استراتژی قیمت‌ گذاری مناسب باعث می‌شود تا مسافران بیشتری برای اقامت در خانه شما علاقه نشان دهند. ضمن اینکه خودتان هم با علم و رضایت بیشتری میزبانی خود را ادامه می‌دهید. در ادامه به چند نکته برای قیمت گذاری اقامتگاه و افزایش درآمد می‌پردازیم:

  • می‌توانید برای برخی شب‌ها، هفته‌ها یا ماه‌های خاص قیمت سفارشی تعیین کنید.
  • در مورد هزینه اقامتگاه، به قیمت خانه‌های مشابه در منطقه خود دقت نمایید.
  • اگر فراموش کردید هزینه اقامت را به‌روزرسانی کنید، آن را برای اقامت‌های بعدی نگه دارید. توصیه می‌کنیم در این زمان رزروهای انجام شده را با همان قیمت قبلی حفظ کنید تا از کنسلی و نارضایتی مهمانان جلوگیری نمایید.
  • قوانین اقامتگاه

کد این اقامتگاه در سایت شب: 11475

قوانین اقامتگاه را مشخص کنید

یک میزبان موفق باید بتواند با توضیحات کامل و برقراری قوانین خانه، انتظارات خود را برای گردشگران مشخص کند. برای این منظور:

  • یک شرح فهرست صادقانه و دقیق از اقامتگاه? خود بنویسید و در اختیار ما و مسافران قرار دهید
  • تعداد زیادی عکس واضح و باکیفیت از هر اتاق و فضای اقامتگاه بیندازید
  • چند قانون ساده برای اقامتگاه در نظر بگیرید تا انتظارات خود با مهمانان را مشخص کنید
  • از همان اول با صداقت درباره تمام امکانات و مشخصات خانه با گردشگران صحبت کنید

تعیین قیمت

برقرای ارتباط دوستانه با مسافران

بسیاری از میزبانان موفق، با مسافران و گردشگران رابطه دوستانه و صمیمانه‌ای برقرار می‌کنند. حتی گردشگرانی که هنوز رزرو آنها قطعی نشده است و تنها در مرحله چت با میزبان یا درخواست هستند! برای ایجاد یک ارتباط موفق با مسافران، به شما توصیه می‌کنیم تا نکات زیر را در نظر بگیرید:

اگر می خواهید در مورد گردشگران و مسافران بیشتر بدانید، نظرات آنها را در درباره اقامتگاه ها بخوانید. برای دیدن تاثیر نظرات مردم می توانید اقامتگاه کردان با کدآگهی 2259 که یکی از بالاترین آمارهای کامنت در سایت شب را دارد، چک کنید.

می‌توانید جواب برخی از سوالات متداول را در گوشی خود و با عنوان “پاسخ سریع” ذخیره کنید. در نتیجه وقتی مسافران از شما سوالی می‌پرسند، با فرستادن سریع پاسخ‌ها در زمان صرفه‌جویی می‌کنید و آنها هم اطلاعات مورد نیاز خودشان را دریافت می‌کنند.

فراموش نکنید که گردشگران برای گذران وقت خود، اقامتگاه شما را انتخاب کرده‌اند و مسیر زیادی را در این راه پشت سر گذاشته‌اند. پس با تمام مسافران دوستانه و با احترام رفتار کنید.

 

 

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب