چطور رزروهای بیشتری داشته باشیم؟

0

پاسخ به پرسش‌های متداول میزبانان

میزبانان مختلف معمولا در این فکر هستند که چطور می‌توانند تعداد رزروهای اقامتگاهشان را بیشتر کنند. ما هم برای جواب این سوال، مستقیما به سراغ منبع اصلی آن رفتیم. منابع اصلی ما در حقیقت همان مسافران و گردشگرانی بودند که سایت شب را برای رزرو اقامتگاه انتخاب ‌می‌کردند. از آنها پرسیدیم که معمولآ در زمان سفر، به دنبال چه اقامتگاهی می‌گردند؟

ما همچنین رفتار مهمانان را در زمان رزرو خانه‌ها تجزیه و تحلیل کردیم. این تجزیه و تحلیل‌ها نشان داد که چه نکاتی مسافران را تشویق می‌کند تا بعد از دیدن اقامتگاه‌های مختلف، بدون شک و تردید خانه دلخواهشان را رزرو ‌کنند.

عکس و ویدیو، دلیل مهم انتخاب اقامتگاه

اقامتگاه بومگردی جذاب

کد این اقامتگاه در سایت شب: 49991

نتیجه بررسی‌ها نشان می‌دهد که مسافران بعد از دیدن “قیمت” و ” نظرات مهمانان قبلی”، بیشترین توجه را به عکس‌های اقامتگاه نشان می‌دهند. در واقع 60 درصد از اقامتگاه‌های وبسایت، به دلیل کلیک کردن مسافران روی عکس‌هایشان دیده می‌شوند. جالب‌تر این که در 40 درصد از مواقعی که مسافران از رزرو منصرف می‌شوند، آخرین چیزی که روی آن کلیک می‌کنند، عکس‌ خانه‌ها بوده است. در نتیجه عکس‌های اقامتگاه باید باکیفیت و واضح باشند. تصاویر کامل و خوب از خانه، بدون شک یک امتیاز مهم برای میزبانی شما خواهد بود.

خبر خوب این است که می‌توانید برای گرفتن عکس‌های مناسب، از تلفن همراه یا دوربین‌های عادی? شروع کنید. اما اگر میزبانی شما آنقدر عالی است که می‌خواهید تاثیر بیشتری روی مسافران بگذارید، می‌توانید به سراغ عکس‌های حرفه‌ای بروید که سایت شب به صورت رایگان برای شما انجام خواهد داد. کافیست با ما در تماس باشید

آنطور که آمارهای سایت شب نشان می‌دهد، عکاسی حرفه‌ای از گوشه و کنار خانه می‌تواند اقامتگاه شما را یک سر و گردن بالاتر از خانه‌های دیگر ببرد. اگر عکس‌های خوبی از اقامتگاهتان بگیرید، انتظار می‌رود که:

  • احتمال رزرو اقامتگاه شما 16 درصد بیشتر از دیگران باشد.
  • به این دلیل که مهمانان می‌خواهند تعداد شب‌های بیشتری در اقامتگاه شما بمانند، مبلغ فاکتور رزروهای شما ممکن است تا 39 درصد افزایش یابد.
  • تعداد شب‌هایی که مسافران در اقامتگاه شما می‌مانند، 28 درصد بیشتر ‌شود.
  • متوسط مبلغ رزرو در هر شب، 26 درصد افزایش بیابد.

 

اگر خدمات عکاسی حرفه‌ای در منطقه شما وجود ندارد، می‌توانید از کمک یک عکاس معماری داخلی استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید برای جزئیات بیشتر، با تیم شب در تماس باشید.

یک متن خاص و کوتاه برای عکس

بعد از اینکه عکس‌های اقامتگاه را آماده کردید، وقت آن است که توضیحات بیشتری به مسافران و مهمانان بدهید. عکس‌های عالی به یک متن عالی هم احتیاج دارند. فراموش نکنید که مسافران به توضیحات عکس‌ها توجه می‌کنند و آنها را با دقت می‌خوانند.

نوشتن متن برای عکس‌هایی که انداخته‌اید، فرصت خوبی است تا 2 موضوع مهم را مشخص کنید:

  1. اول اینکه توجه مسافران را به امکانات متفاوت و منحصر به فرد خانه جلب ‌‌کنید. دوم اینکه به مسافران کمک کنید تا انتظارات خود را نسبت به اقامتگاه مشخص کنند.
  2.  وقتی می‌خواهید عکس بگیرید و درباره آن توضیح دهید، از موضوعات واضح و دم دستی استفاده نکنید. قرار نیست از تختخواب اقامتگاه عکس بیندازید و به مسافران توضیح دهید که استفاده از آن چقدر راحت است! برای نوشتن متن عکس‌ها، چیزی را توصیف کنید که مسافران نمی‌توانند به راحتی در عکس ببینند. مثلآ در توضیح عکس حمامِ خانه?، بنویسید که کاشی‌های کف به سیستم گرمایشی مجهز است. در حقیقت شما باید به مهمانان کمک کنید تا خودشان را در فضای خانه تصور کنند.

برای عکس و توصیفِ امکانات خانه، زمان بگذارید. قرار دادن جزئیات اقامتگاه در وبسایت، به مسافران نشان می‌دهد که شما میزبانی دقیق هستید و به نکات کوچک توجه می‌کنید. هرچقدر که درباره عالی بودن امکانات اقامتگاه خود توضیح دهید، مسافران علاقه بیشتری برای رزرو خانه شما نشان می‌دهند و امکان کنسلی اقامتگاه کمتر می شود.

ضمنا برای رزروهای بیشتر حتما از رزرو آنی غافل نشوید!!

 

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب