کنفرانس آنلاین میزبانان شب

0

“با توجه به درخواست های زیاد شما در رابطه با پاسخگویی به سوالات شما دوستان عزیز، در سایت شب تصمیم گرفته ایم تا کنفرانس آنلاینی را برگذار کنیم تا بتوانیم بهتر در خدمت شما باشیم.”

حضور شما باعث دلگرمی ماست…

کنفرانس آنلاین میزبانان سایت شب

با موضوع: پاسخگویی به سوالات متداول میزبانان ( و ارائه راهکار هایی برای درآمد بیشتر )

دوشنیه 22 اردیبهشت، ساعت 21

برای شرکت در این کنفرانس تا انتهای مطلب را لطفا مطالعه فرمایید.

چرا باید در این کنفرانس شرکت کنم؟

  • ابتدا باید بگوییم این کنفرانس به صورت رایگان برگذار خواهد شد و شرکت کردن در این کنفرانس بسیار ساده است، به اینصورت که کافی است بر روی لینک ارسال شده کلیک کنید و به راحتی وارد کنفرانس خواهید شد و به هیچ وجه نیازی به نصب برنامه خاصی نیست! و همچنین با تلفن همراه و تبلت هم می توانید در این کنفرانس شرکت کنید.( در ادامه نحوه ورود به وبینار توضیح داده خواهد شد! )
  • یکی از دلایل مهم شرکت کردن در این کنفرانس این است که با بسیاری از قابلیت ها و ویژگی های سایت شب آشنا می شوید. این قابلیت ها و ویژگی ها باعث می شود که کارکردن توسط سایت شب بسیار برای شما راحت تر شود و همچنین با استفاده از این ویژگی ها درآمد بیشتری کسب کنید.
  • در این کنفرانس و کنفرانس های دیگر سایت شب شما می توانید سوالات خود را از مسئولین و پشتیبانان سایت شب به صورت مستقیم بپرسید و این ارتباط مستقیم علاوه بر اینکه می تواند باعث آشنایی بیشتر شما با سایت شب شود، می توانیم مشکلات شما را راحت تر و زودتر برطرف کنیم.
  • و اگر تازه میزبان شب شده اید ما به شما در این کنفرانس می گوییم که چطور می توانید رزرو اقامتگاه های خود را بیشتر کنید و درآمد بیشتری داشته باشید.

چطور می توانم در این کنفرانس شرکت کنم؟

شرکت کردن در این کنفرانس آنلاین بسیار ساده است.
لینک شرکت در کنفرانس را در روز کنفرانس برای شما ارسال خواهند شد. شما با کلیک بر روی این لینک وارد صفحه زیر(مرحله 1) می شوید و پس از انتخاب مهمان، وارد صفحه کنفرانس شده و در این صفحه(مرحله2) نام و نام خانوادگی خود را تکمیل کنید تا ثبت نام شما در کنفرانس نهایی شود.

لینک شک

برای آنکه کیفیت تماشای کنفرانس بیشتر باشد و برنامه در ادامه قطع نشود بهتر است VPN خود را خاموش کنید.

اگر در رابطه با این کنفرانس و نحوه شرکت کردن در آن سوال خاصی دارید با کلیک بر روی لینک زیر سوال خود را در واتساپ با ما مطرح کنید.

?واتساپ پشتیبانی میزبان?

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب