میزبانی با اپلیکیشن شب

0

با وجود اینکه خدمات شب از طریق وبسایت به راحتی قابل انجام است، اما شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن تمام فعالیت‌های خود را با گوشی همراه پیگیری کنید. “اپلیکیشن شب“، به میزبان‌ها این امکان را می‌دهد تا با انعطاف بیشتر، وضعیت اقامتگاه و مسافران را از راه دور مدیریت کنند. ما در این مقاله با شما درباره این برنامه و روش کار با آن صحبت می‌کنیم.

 

همه چیز درباره اپلیکیشن شب

بیشتر فعالیت‌های این روزهای ما، با تکنولوژی و گوشی‌های همراه انجام می‌شود. به همین دلیل تیم شب برای رزرو راحت‌ و میزبانی آسان، یکی از مطمئن‌ترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های رزرو اقامت را روانه بازار کرده است. شما به عنوان میزبان می‌توانید از طریق اپلیکیشن شب فعالیت‌های زیر را انجام دهید:

اپلیکیشن سایت شب

تنظیم قیمت‌ اقامتگاه

با کمک اپلیکیشن شب می‌توانید قیمت‌های اقامتگاه را با توجه به فصل‌ها و تعطیلات سال تغییر دهید. همچنین می‌توانید برای تنظیم نرخ‌ها و استراتژی‌های قیمت‌گذاری از این برنامه استفاده کنید. ?

مدیریت تقویم

تقویم و زمانبندی اقامتگاه همیشه از طریق اپلیکیشن شب قابل دسترسی و مشاهده است. می‌توانید از این برنامه برای مشخص کردن تاریخ رزروها و به روزرسانی تقویم استفاده نمایید.

ویرایش اطلاعات خانه

احتیاج دارید که به سرعت اطلاعات خانه را تغییر داده یا عکس‌های جدیدی در صفحه اقامتگاه خود اضافه کنید؟ ویرایش اطلاعات و مرتب کردن عکسها از دیگر ویژگی‌های کار با اپلیکیشن شب است.

ارتباط با مسافران

اپلیکیشن شب به شما امکان می‌دهد در هر کجا که هستید به سؤالات، درخواست‌ها و رزرو مسافران پاسخ دهید. به کمک این برنامه تجربه بهتری برای مسافران فراهم می‌کنید و می‌توانید رزروهای بیشتری داشته باشید.?

فراموش نکنید که حتما در تکمیل فرم اطلاعات اقامتگاه دقیق باشید و از تصاویر باکیفیت استفاده کنید. ارائه هرچه بهتر اطلاعات، در جذب مسافران موثر خواهد بود.

 

اپلیکیشن شب چگونه کار میکند

برای شروع، برنامه شب را از اینجا دانلود کنید. بعد از دانلود برنامه، در قسمت «ورود/ثبت‌نام» شماره موبایل خود را وارد نمایید تا ثبت‌ نام انجام شود. پس از آن یک پیام کوتاه حاوی چند عدد برای شما فرستاده خواهد شد. اعداد فرستاده شده را وارد کرده و با نوشتن نام و نام خانوادگی، به عضویت اپلیکیشن درآیید. بعد از آن می‌توانید در حساب کاربری خود، به عنوان “میزبان” یا “مهمان” فعالیت کنید.

 

میزبانی در اپلیکیشن شب

اگر قصد میزبانی دارید، باید به بخش “میزبان شوید” در اپلیکیشن مراجعه کنید. نوع اقامتگاه را مشخص کرده و بعد از پذیرفتن قوانین سایت شب، اطلاعات خود و اقامتگاه را در قسمت‌های مشخص شده بنویسید. سپس عکس‌های ویلا یا اقامتگاهتان را بارگزاری کنید و قوانین، اطلاعات فردی و اطلاعات مالکیت را بنویسید. بعد از آن یک کد آگهی به نام شما در سایت ایجاد شده و درخواست شما فعال می‌شود. فراموش نکنید که این کد تنها به شما و اقامتگاهتان تعلق دارد. اگر اطلاعاتی را به درستی وارد نکرده‌اید یا می‌خواهید تغییراتی در آگهی خود ایجاد کنید، روی آگهی ضربه زده و گزینه ویرایش را انتخاب نمایید.?

نحوه پاسخگویی به مسافران

برای بررسی سوالات مسافران، صندوق ورودی خود را مشاهده کنید. روی هر درخواست ضربه بزنید تا موارد بیشتری برای پاسخ نمایش داده شود. در زمان مدیریت رزروها، از صندوق ورودی برای پذیرش یا رد درخواست‌ها استفاده نمایید. توجه کنید که هنگام رد کردن درخواست رزرو مسافران، باید دلیل موجهی داشته باشید.

مدیریت تقویم

برای ایجاد رزرو یا کنسل کردن تاریخ‌ها، به قسمت «تقویم» بروید. به صورت کلی تمام تغییرات تاریخ‌ها یا ویرایش آنها در این قسمت وجود دارد.محدوده زمانی خود را اضافه کنید یا آنها را تغییر. فراموش نکنید که وقتی کارتان تمام شد روی «ذخیره» یا «انجام شد» ضربه بزنید.

نحوه اضافه کردن عکس

تصویر در سایت شب

بخش “تصاویر اقامتگاه”، جایی است که باید عکس‌های خود را در آن بارگزاری کنید. «افزودن عکس» را انتخاب کرده و از گوشی همراه خود عکس‌های مورد نظرتان را آپلود نمایید. می‌توانید برای گرفتن عکس جدید روی دوربین ضربه بزنید. سپس با انتخاب گزینه ذخیره، عکس‌ها را در آگهی خود ثبت کنید. توصیه می‌کنیم برای دیده شدن بهتر اقامتگاه، عکس‌های باکیفیت و واضح بگیرید. ?

توجه داشته باشید که اولین عکسِ بارگذاری شده، تصویری است که مسافران در نتایج جستجو می‌بینند. برای تغییر یا پاک کردن عکس‌ها به سادگی روی عکس ضربه زده و گزینه ویرایش یا پاک کردن را انتخاب کنید.

 

اضافه کردن شرح عکس

برای اضافه کردن توضیح درباره عکس‌ها، روی هر تصویر ضربه بزنید تا قسمت توضیحات یا ویرایشگر باز شود. شرح عکس مورد نظرتان را بنویسید و روی گزینه ذخیره کلیک کنید. ?

 

استفاده از فیلترها

مانند وبسایت، در اپلیکیشن هم امکان شخصی سازی جستجوها فراهم شده است. کافی است ویژگی مورد نظر خود را مانند قیمت، محل اقامتگاه، نوع اقامتگاه و … در بخش فیلترها پیدا کرده و انتخاب کنید که چه چیزهایی برای شما نشان داده شود.

 

امیدواریم که از کار با اپلیکیشن شب نهایت استفاده را ببرید. در صورت هرگونه سوال یا مشکل می‌توانید با پشتیبانی تیم شب تماس گرفته و آن را برطرف نمایید.?

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب