8 نکته برای افزایش رزرو مسافران

0

میزبان‌های موفق همیشه برای بهبود شرایط اقامتگاه و افزایش رزروها تلاش می‌کنند. تعداد رزروهای پایین می‌تواند به معنای درآمدِ کم یا حتی اقامتگاهی بدون درآمد باشد، زیرا امتیاز خانه و میزبانی شما با هر کنسلی رزرو، پایین‌تر خواهد آمد.?

اما رزروهای بالای اقامتگاه نشان می‌دهد که شما برای کمک به مسافران در پیدا کردن خانه مناسب و تعطیلاتی فراموش نشدنی، متعهد هستید. نرخ بالای رزروها همچنین به معنای این است که اقامتگاه شما جایگاه خوبی در نتایج جستجوی وبسایت دارد و احتمالآ در آینده هم مسافران بیشتری برای تعطیلات به سراغ خانه شما می‌آیند.?

اعضای تیم شب نرخ پذیرش و رزروهای شما را هنگام تعیین رتبه خانه در نظر می‌گیرند. فراموش نکنید که وقتی مسافران در وبسایت به دنبال خانه‌هایی با امکانات مشابه و یکسان می‌گردند، اقامتگاهی که تعداد رزروهای بیشتر و نرخ پذیرش بالاتری داشته باشد، زودتر از خانه‌های دیگر در نتایج جستجو نشان داده خواهد شد. با در نظر گرفتن این نکته، موارد زیر را دنبال کنید و نرخ پذیرش بهتر و رزروهای بیشتری برای اقاماتگاه خود فراهم نمایید.?

میزبان مهمان نواز

فعال کردن رزرو فوری

رزرو فوری ساده‌ترین راه برای افزایش نرخ پذیرش اقامتگاه است. وقتی که رزرو فوری را فعال می‌کنید، به دلیل ساده‌تر شدن فرایند کرایه خانه، می‌توانید تعداد رزروها را افزایش داده و نرخ پذیرش را بهبود بخشید. در رزرو فوری، درخواست‌ها به طور خودکار تأیید می‌شوند، اما شما با تنظیم قوانین خانه، وضعیت مسافران را کنترل می‌کنید.?

 

استفاده از اپلیکیشن شب
اپلیکیشن شب

با استفاده از اپلیکیشن شب که بخشی از آن برای میزبانان طراحی شده است، با مسافران در ارتباط باشید و اقامتگاه خود را در هر جایی که هستید مدیریت کنید. شما می‌توانید از این برنامه برای پاسخ دادن به پیام‌ها، سوالات و درخواست‌های رزرو کمک بگیرید. اپلیکیشن شب به شما کمک می‌کند تا پس از دریافت نوتیفیکیشن (نوار اعلان) بتوانید به سرعت درخواست‌های رزرو را بپذیرید.✔️

دریافت پیامک

شما همچنین می‌توانید سوالات مسافران یا درخواست‌های رزرو را از طریق پیامک دریافت کنید. این یک راه دیگر برای اطلاع رسانی است تا بتوانید با مسافران در تماس باشید و رزروهای احتمالی را از دست ندهید.?

قوانین اقامتگاه

قوانین خانه را به طور واضح در وبسایت قرار دهید تا در زمان صرفه جویی کنید. اگر دوست دارید در فضای شما افراد خاصی اقامت کنند، آن را به طور شفاف با ما و مسافران در میان بگذارید. مثلآ بگویید که خانه شما تنها به افراد بزرگسال کرایه داده می‌شود، یا امکانات اقامتگاه برای افرادی که روی ویلچر می‌نشینند مناسب است، یا حتی اینکه گردشگران می‌توانند با حیوان خانگی‌شان در اقامتگاه شما بمانند. به همین ترتیب اگر خانه شما برای گروه خاصی از مسافران مناسب نیست، آن را با ما در میان گذاشته و مطمئن شوید که محدودیت‌ها را در لیست ویژگی‌های اقامتگاه برجسته می‌کنید.?

مدیریت زمانبندی
تقویم سایت شب

برای مدیریت رزروها، زمانبندی خود را با هر تقویمی که معمولآ استفاده می‌کنید هماهنگ نگه دارید. خوشبختانه اپلیکیشن و برنامه‌های مختلفی مثل Google Calendar،  و بسیاری از برنامه‌های فارسی زبان دیگر وجود دارند و به شما کمک می‌کنند تا روزهای مختلفِ سال را زیر نظر بگیرید. مهم‌تر از همه، تقویم‌ها از کنسلی‌های ناخواسته و رزروهای غیرقابل پیش بینی جلوگیری می‌کنند.?️

روزهایی که قادر به میزبانی نیستید را در تقویم خود و سایت شب مشخص کنید تا مسافران از تاریخ‌های موجود اطلاع داشته باشند و بدانند اقامتگاه شما در چه روزهایی قابل رزرو نیست.

به روز کردن قیمت اقامتگاه و تقویم

بسیاری از مسافران دوست دارند از چندین ماه قبل اقامتگاه را رزرو کنند. از نظر این مسافران، قیمت بزرگترین اولویت برای رزرو است. پس بهتر است که همیشه قیمت و اطلاعات مربوط به آن را به روز نگه دارید و از بی‌نظمی و کنسل شدن جلوگیری کنید.?

 

پذیرفتن رزروهای بیشتر

مشخصآ برای اینکه رزروهای بیشتری داشته باشید، باید روزهای بیشتری را برای میزبانی کنار بگذارید و درخواست‌های بیشتری را بپذیرید. اگر از سمت شما کنسلی یا لغو رزرو اتفاق بیفتد، مسافران ناامید و بی‌اعتماد می‌شوند. تجربیات منفی از سمت گردشگران می‌تواند آنها را از رزرو دوباره خانه شما منصرف کند. به همین دلیل است که تعداد رزروهای پذیرفته شده در مقایسه با دفعات کنسلی اندازه گیری خواهد شد.?

با این حال، همه رزروها یکسان نبوده و همه مسافران هم برای اقامت در ملک شما مناسب نیستند. اگر گردشگران قوانین خانه را نخوانده باشند و شما مجبور باشید برای محافظت از اقامتگاه خود درخواست آنها را رد کنید، باید این موضوع را با تیم شب در میان بگذارید. فراموش نکنید نرخ پذیرش شما تنها یکی از عواملی است که رتبه اقامتگاه را تعیین می‌کند، بنابراین نگران یک لغو نباشید. به جای آن بر رزروهای مناسب‌تر و ارائه یک تجربه عالی تمرکز کنید.?

دریافت هزینه رزرو و میزبانی؛ شیرین و ساده

اگر قادر به میزبانی نیستید…

اگر توانایی میزبانی را ندارید ، موقتاً رزروهای اقامتگاه را مسدود کنید تا درخواست یا سوالی از طرف مسافران برای شما ارسال نشود. بعد از اینکه دوباره توانستید به شرایط عادی برگردید، در تاریخ انتخابی شما رزروها دوباره فعال خواهند شد. مسدود کردن رزرو تأثیر منفی بر عملکرد شما نمی‌گذارد و می‌توانید هر زمان که بخواهید دوباره آن را فعال کنید.?

 

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب