بهترین کافه برای کار با لپ تاپ در کرج کجاست؟

0

در دوران کرونا بسیاری از ما به این نتیجه رسیدیم که با کمک اینترنت، لازم نیست همه برای کار به جایی مثل شرکت، دفتر و … بروند. حالا روزهای قرنطینه و در خانه ماندن تمام شده و بسیاری از فریلنسرها ترجیح می‌دهند هر چند وقت یک‌بار محیط کار خود را عوض کنند تا دچار ملال و روزمرگی نشوند. به همین دلیل است که عبارات مربوط به پیدا کردن کافه مناسب کار در شهرهای پرجمعیت مثل «کافه برای کار با لپ تاپ کرج»، نرخ جستجوی بالایی دارد.

این مقاله از وبلاگ شب، قرار است به فریلنسرهای کرجی کمک کند تا کافه‌های مناسب کار با لپتاپ در شهر خود را راحت پیدا کنند و این فرصت را داشته باشند که به دور از عوامل حواس‌پرتی خانه، حین کار از خوردن نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه لذت ببرند. اگر هم دلشان خواست، می‌توانند بعد از کار با دوستانشان در همان کافه معاشرت کنند.

کافه دارچین؛ یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های کرج

کافه دارچین، بهترین کافه برای کار با لپ تاپ کرج
این کافه دسترسی خوبی به ایستگاه مترو محمدشهر دارد.

کافه دارچین یکی از قدیمی‌ترین و خوشنام‌ترین کافه‌های کرج است که در منطقه جهان شهر کرج قرار دارد. منطقه جهان شهر نزدیک به قلب شهر کرج واقع شده و به همین دلیل بسیاری از فریلنسرهای کرجی می‌توانند خیلی راحت خودشان را به این کافه برسانند. همچنین این کافه دسترسی خوبی به ایستگاه مترو محمدشهر دارد.

به جز دلایل بالا، دنج بودن کافه دارچین و کیفیت بالای نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های آن باعث شده تا در فهرست بهترین کافه برای کار با لپ تاپ کرج قرار بگیرد. پیشنهاد ما این است که اگر این کافه را برای کار انتخاب کردید، حتما صبحانه‌های جذاب آن را امتحان کنید و اگر می‌خواهید آرامش بیشتری داشته باشید، به طبقه بالای کافه بروید که تراس و چشم‌انداز جذابی به شهر کرج دارد.

آدرس کافه دارچین کرج: کرج، جهان شهر، خیابان هلال‌احمر، نبش کوچه سنبل

ساعات کاری: 8:30 صبح تا 11 شب

تلفن:  02634409628

اینستاگرام: darchincafe

کافه کتاب ایوان؛ لذت رسیدگی به تسک‌ها با بوی کتاب

کافه کتاب ایوان کرج، بهترین کافه برای کار با لپ تاپ کرج
فریلنسرهایی که به این کافه سر زده‌اند، می‌گویند که هزینه استفاده از میزها به‌صورت ساعتی محاسبه می‌شود.

بیشتر کافه‌های مناسب دورکاری در کرج را باید در کتاب‌فروشی‌ها پیدا کرد. کافه کتاب ایوان هم یکی از همین کافه‌ها است که در منطقه عظیمیه قرار دارد. این منطقه قدیمی در شمال شهر کرج واقع شده و در عین حال دسترسی خوبی به شاهراه‌های اصلی این شهر دارد. کافه کتاب ایوان در طبقه بالای یک کتاب‌فروشی با همین نام قرار دارد و هنگام کار در آن می‌توانید از استشمام بوی کاغذ نو و شنیدن موسیقی آرام لذت ببرید.

فریلنسرهایی که به این کافه سر زده‌اند، می‌گویند که هزینه استفاده از میزها به‌صورت ساعتی محاسبه می‌شود و می‌توانید به جای پرداخت این هزینه، در هر ساعت یک سفارش جدید بدهید.

هنگام انتخاب این کافه برای کار با لپ تاپ کرج، باید این نکته را در نظر بگیرید که بیشتر میزهای آن در اطراف قفسه‌های کتاب قرار دارند و امکان تردد مشتریان کتاب‌فروشی از بین میزها و سروصدا وجود دارد. البته اگر از صبح اول وقت به این کافه بروید، می‌توانید میزهای دنج دم پنجره را تسخیر کنید.

آدرس کافه کتاب ایوان: کرج، عظیمیه، بلوار استقلال شمالی، بین کوچه مهرگان و الهام

ساعات کاری: 10 صبح تا 10 شب

تلفن:  ۰۲۶۳۴۰۹۳۶۶۸

اینستاگرام: iwanbook

اگر اهل کرج نیستید و دوست دارید سفری به این شهر زیبا داشته باشید، حتما پیش از سفر مقاله کامل‌ترین راهنمای سفر به کرج را بخوانید.

کافه ونکا مهرشهر؛ کار کردن با چارلی در کارخانه شکلات‌سازی

کافه ونکا کرج
کافه ونکا 3 شعبه در گوهردشت، عظیمیه و مهرشهر دارد.

فیلم بازها و مخصوصاً آن‌هایی که تیم برتون را می‌شناسند، حتما یکی از خاص‌ترین فیلم‌های این کارگردان آمریکایی یعنی چارلی و کارخانه شکلات‌سازی (با بازی جانی دپ) را به یاد دارند. کافه ونکا با الهام از این فیلم طراحی شده و مثل کارخانه شکلات‌سازی، بهشت عاشقان شکلات و شیرینی است. انتخاب این کافه برای کار با لپ تاپ کرج، با کمی وسوسه همراه است؛ چون شیرینی‌های آن به‌صورت روزپخت و تازه تهیه می‌شوند و مقاومت در برابر آن‌ها سخت است.

مثل بسیاری از کافه‌های مناسب کار، برای کار کردن در این کافه باید در هر ساعت یک سفارش جدید بدهید. کافه ونکا 3 شعبه در گوهردشت، عظیمیه و مهرشهر دارد که همگی آن‌ها طراحی مدرن و مینیمالی دارند و هنگام کار کردن در آن‌ها می‌توانید مناظر بیرون را هم تماشا کنید. شعبه عظیمیه این کافه فعلاً تعطیل شده و برای دسترسی به شعبه گوهردشت، باید به آدرس گوهردشت، نبش خیابان دوازدهم شمالی مراجعه کنید.

آدرس کافه ونکا مهرشهر: کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری بین خیابان 105 و 107

ساعات کاری: 7:30 صبح تا 11:30 شب

تلفن:  ۰۲۶۳۴421700

اینستاگرام: wonkacoffee

کافه کتاب هومورو؛ همکاری با گربه‌های بازیگوش

کافه کتاب هومورو کرج
کافه کتاب هومورو هم فضای باز و هم حیاط دارد و در هر دو محیط می‌توانید کار کنید.

کافه کتاب هومورو یکی دیگر از کافه کتاب‌های دنج کرج است که در منطقه مهرشهر کرج قرار دارد. مهرشهر از محله‌های تقریباً خلوت و دنج کرج محسوب می‌شود و همین موضوع باعث شده که بسیاری از کافه‌های آن در فهرست بهترین کافه برای کار با لپ تاپ کرج قرار بگیرند. کافه کتاب هومورو در جنوب مهرشهر و نزدیک به یکی از مشهورترین جاهای دیدنی کرج یعنی کاخ شمس قرار دارد.

کافه کتاب هومورو هم فضای باز و هم حیاط دارد و در هر دو محیط می‌توانید کار کنید. البته کار کردن در حیاط این کافه لذت دیگری دارد؛ چون هم از هوای تازه لذت می‌برید و هم مناظر درختان سرسبز و انبوه اطراف و گربه‌هایی که در میان آن‌ها بازیگوشی می‌کنند را پیش چشم خود دارید.

آدرس کافه کتاب هومورو: کرج، مهرشهر، خیابان ۳۴۱

ساعات کاری: همه‌روزه 10 صبح تا 10 شب، جمعه‌ها از 4 عصر

تلفن:  09359939375

اینستاگرام: homoro.bookcafe

کافه کتاب اکتبر؛ جامعه کتاب‌خوانان مقیم مهرشهر

کافه کتاب اکتبر مهرشهر، بهترین کافه برای کار با لپ تاپ کرج
این کافه یک فضای بزرگ محصور در میان درختان دارد.

کافه کتاب اکتبر فقط یک کافه برای کار با لپ تاپ کرج نیست و حتی نمی‌توان آن را فقط یک کافه کتاب محسوب کرد؛ چون علاوه بر همه اینها یک مرکز فرهنگی است که در آن شب‌های جز (اجرای زنده موسیقی جز)، نقد کتاب، دوره‌های کتاب‌خوانی و آموزش‌های ادبی برگزار می‌شود. این کافه یک فضای بزرگ محصور در میان درختان دارد که هم می‌توانید در این فضا و هم در فضایی که این کافه به فریلنسرها اختصاص داده، کار کنید.

به گفته مشتریان ثابت این کافه، منوی آن ساده است؛ اما نه آن‌قدر که شما را در حسرت یک قهوه یا کیک و غذای باکیفیت بگذارد. تمامی آیتم‌های موجود در منوی این کافه باکیفیت بالایی سرو می‌شوند. راستی کافه کتاب اکتبر حیاط بزرگی هم دارد که از کار کردن در آن لذت خواهید برد.

آدرس کافه کتاب اکتبر: کرج، مهرشهر،  خیابان ۱۰۰ غربی، نبش پیچک دوم

ساعات کاری: 9 صبح تا 11 شب

تلفن:  ۰۲۶۳۳۴۰۹۹۸۱

اینستاگرام: october.community

دورکاری در کافه‌های کرج؛ لذت کار در همسایگی درختان بلند!

در این مقاله 5 کافه برای کار با لپ تاپ کرج را معرفی کردیم که بیشتر آن‌ها در دسته کافه کتاب‌ها قرار می‌گیرند و فضای باز و چشم‌انداز سرسبزی را در اختیارتان می‌گذارند. اگر ساکن کرج هستید، توصیه می‌کنیم یک‌بار هم که شده دورکاری در این کافه‌ها را امتحان کنید تا از استشمام هوای پاک و شنیدن صدای خش خش برگ‌های درختان در فضای باز این کافه‌ها، لذت ببرید.

اگر هم ساکن کرج نیستید و به جز دغدغه فضای مناسب برای دورکاری در کرج، دغدغه پیدا کردن اقامتگاه مناسب را هم دارید، سری به صفحه اجاره ویلا و سوئیت در کرج بزنید تا خیالتان راحت شود.

سؤالات متداول درباره کافه برای کار با لپ تاپ کرج

بهترین کافه‌های مناسب دورکاری در کرج کدامند؟

کافه ایوان، کافه دارچین، کافه کتاب هومورو، کافه کتاب اکتبر و کافه ونکا

کافه ایوان کرج کجاست؟

کرج، عظیمیه، بلوار استقلال شمالی، بین کوچه مهرگان و الهام

کافه اکتبر مهرشهر کجاست؟

کرج، مهرشهر،  خیابان ۱۰۰ غربی، نبش پیچک دوم

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*