هدیه متفاوت ولنتاین ؛اقامت در کلبه‌های خاطره انگیز

0

باز هم ولنتاین نزدیک شده و بسیاری از افراد به فکر خوشحالی و سورپرایز عشق‌شان در این روز هستند. حتما هر سال پیش خودتان به این فکر می‌کنید که امسال چه کاری انجام دهید تا بتوانید با این کار طرف مقابل‌تان را خوشحال کنید و هر سال از این سوال همیشگی و این که ممکن است سورپرایزتان ? کمی تکراری باشد خسته شده‌اید، درست است؟

ولنتاین بهانه‌ای برای خوشحال کردن طرف مقابل‌تان بوده و این که بخواهید این جشن مهم که به جهت اثبات علاقه‌تان گرفته می‌شود را هر سال در یک کافه یا رستوران برگزار کنید به نظر من ایده‌ای تکراری خواهد بود!
اگر به فکر یک ایده ناب و رمانتیک برای این روز زیبا هستید پیشنهاد من به شما برای امسال یک هدیه متفاوت ? و جذاب است که می‌تواند سورپرایز شما را چندین برابر زیباتر کند! شما می‌‎توانید با رزرو یک ویلا و فراهم کردن مقدمات لازم به جهت برگزاری مراسم ولنتاین، یک سورپرایز ناب و تکرارنشدنی را برای امسال رقم بزنید. خوشبختانه تهران، کردان و مازندران دارای ویلاها و کلبه‌های بسیار زیبایی بوده که با وجود دوری از آلودگی‌ها و شلوغی‌های تهران می‌توانند یک روز خاص و به یادماندنی را برای شما و عشق‌تان فراهم سازند.

کلبه چوبی

کردان و جذابیت‌های طبیعی و بکر

یکی از سرسبزترین مناطق نزدیک به تهران که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی همچون دسترسی راحت و نزدیکی به تهران، سرسبزی، آب و هوای معتدل، ویلاهای عالی با قیمت مناسب و غیره بوده، روستای کردان است. این روستا چندین سال است که به یکی از مقاصد تفریحی و گردشگری پایتخت‌نشینان تبدیل شده به گونه‌ای که افراد هر زمان اوقات فراغت داشته باشند به این منطقه خوش آب‌وهوا رفته و مدت زمانی را به اقامت و استراحت در آنجا می‌گذرانند.
روستای کردان به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد تا برای سورپرایز ولنتاین یکی از ویلاهای زیبای این منطقه دوست‌داشتنی ? را برای برگزاری مراسم خود رزرو کنید و یک روز به یادماندنی را در یکی از ویلاها یا کلبه‌های این منطقه جذاب و دیدنی رقم بزنید.
اقامت در یک اقامتگاه خاص به جهت فرار از روزمرگی و خستگی‌های کاری می‌تواند تجربه یک سفر رویایی را برای شما به همراه داشته باشد و شما را با طبیعت و فرهنگ‌های مختلف کشورتان آشنا سازد و در کنار این موارد یک سورپرایز استثنایی را برای شما به ارمغان آورد. اگر به برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های خاص آن هم همراه با سورپرایزهای ویژه و متفاوت علاقه‌مند هستید، اجاره‌ی ویلا، سوئیت یا کلبه در یک منطقه معتدل و به دور از آلودگی‌های تهران می‌تواند ایده‌ای هیجان انگیز برای شما و شریک عشق‌تان باشد.

اجاره کلبه‌های فوق العاده زیبا وسط جنگل برای برگزاری جشن ولنتاین

زیبایی‌های ناب استان گیلان و مازندارن بر هیچ کسی پوشیده نیست و همه ما این مناطق خوش آب‌وهوا و جذاب را به عنوان یک مکان زیبا به جهت فراهم سازی آرامش و ریلکس کردن ذهن و جسم خود می‌شناسیم. حتما تا به حال پیش آمده که ویلا یا سوئیتی را در یکی از این دو استان رزرو کنید، اما تا به حال از کلبه‌های خاص وسط جنگل این مناطق بازدید کرده‌اید؟ آیا در یکی از این کلبه‌های رویایی اقامت داشته‌اید؟ اگر عاشق این هستید که صبح‌ها با صدای زیبای طبیعت و پرندگان از خواب بیدار شوید پیشنهاد می‌کنم حتما اقامت در یکی از این کلبه‌های زیبا را تجربه کنید. ?
اگر دوست داشته باشید می‌توانید اقامت در این کلبه‌های استثنایی را به روز ولنتاین موکول کنید تا بتوانید یک جشن به یادماندنی و خاطره‌انگیز را در یکی از این کلبه‌های زیبا داشته باشید. این کلبه‌ها دارای زیبایی‌های خاصی هستند که می‌توانند یک جشن ویژه و تکرارنشدنی را برای شما ترتیب دهند. اکثر این کلبه‌ها در جنگل ساخته شده‌اند و دارای منظره رو به جنگل هستند. اگر علاقه‌مند به استخر هستید کلبه‌هایی با امکانات استخر، جکوزی و سایر امکانات رفاهی به صورت سرپوشیده و روباز نیز برای شما در این کلبه‌ها محیا شده است.

کلبه چوبی
به احتمال زیاد بعد از خواندن این مطلب دل‌تان می‌خواهد یک اقامت شیرین را در یکی از این مناطق جذاب در روز ولنتاین ? خود داشته باشید، درست است؟ خوشبختانه سایت شب به راحتی امکان اجاره آنلاین ویلا، سوئیت و کلبه‌های رویایی را در شمال کشور و سراسر ایران برای شما فراهم ساخته به گونه‌ای که می‌توانید به سادگی مقصد خود، تاریخ رفت و برگشت‌تان و تعداد نفرات مورد نظر را انتخاب کرده و از بین ویلاها، سوئیت‌ها و کلبه‌های خاص، آن چیزی را که مدنظرتان است رزرو کنید و از اقامت خود لذت ببرید، مطمئن باشید که یک مسافرت خاطره‌انگیز را رقم خواهید زد، شک نکنید!

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب