شب، سایت اجاره ویلا در شمال و باقی نقاط کشور (قسمت دوم)

0

در قسمت قبل ما در خصوص ویژگی های اصلی سایت شب با شما صحبت کردیم. در این قسمت ما قصد داریم تا از تجربه ناب استفاده از شب با شما صحبت کنیم.

تجربه سفر در طبیعت و مناطق بکرlandscape-meadow-field-mountains-66874

حامد یکی از دوستان خوب “شب” مشغول ایرانگردی و پیدا کردن جاهای جدید و بکر و اجاره ویلا

هست. حامد یکی از سفیران سایت اجاره ویلا شب نیز هست و با معرفی شب به مالکین کلبه ها و خانه های روستایی آنها را دعوت میکند تا از میزبانان شب باشند. ما به صورت اختصاصی کلبه ها و خانه های روستایی را در سایت قرار داده ایم و شما میتوانید با دیدن آنها بهترین گزینه را برای اقامت خودتان برگزینید. فراموش نکنید که این تجربه سفر تنها مربوط به محل اقامت نیست. مردم هر روستا، آب و هوای منطقه و فضای روستا از مهمترین قسمت های هر تجربه اقامت با شب در خانه های روستایی است که قبل از ارائه روی سایت توسط حامد عزیز بررسی شده اند.

گذاشتن نظر در مورد هر ویلا برای دیگران

سایت شب در آینده قسمت نظرات مربوط به مهمانان و میزبانان را راه اندازی خواهد کرد. به این صورت شما قبل از رزرو هر ویلا میتوانید نظر دیگران را درباره شرایط ویلا، محیط اطراف و حتی صاحب خانه را مطالعه کنید و خیال راحت تر اقدام به رزرو ویلا کنید. میزبانان نیز میتوانند نظرات خود را درباره میهمان خود ثبت کنند تا دیگر مالکین قبل از قبول درخواست شناخت بهتری نسبت به میهمان خود داشته باشند. با این ویژگی بعد از اندک زمانی رقابت در کیفیت ویلاها و میهمانان، ویلاهای شب را به محیطی لذتبخش برای سفر تبدیل میکند.

از سکون خارج کردن سرمایه با اجاره ویلا

صرفه جوییشما نه تنها میتوانید در شب ویلا اجاره کنید بلکه میتوانید ویلا یا سوئیت خودتان را نیز برای پذیرش مهمان ارائه کنید و به این صورت با دریافت اجاره روزانه به سادگی سرمایه خودتان را از سکون خارج کنید. این ویژگی بیشتر به کمک افرادی خواهد آمد که در بیشتر روزهای سال از ویلای خود استفاده نمیکنند. به این صورت شما میتوانید با پولی که از اجاره ویلا پس انداز کرده اید هربار به یک ویلای جدید سر بزنید  و در آن اقامت کنید و یا حتی یک سفر به خارج از کشور داشته باشید. همچنین درآمد حاصل میتواند هزینه نظافت و تعمیرات و نوسازی ویلای شما در زمانی که قصد فروش آن را دارید بشود.

 

 

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب