لیستی از بهترین رستوران های کرج

4

همیشه در سفر مهم ترین قسمت مربوط به این می شود که غذا چه چیزی بخوریم و کدام رستوران غذاهای خوب، با کیفیت و بهداشتی دارد. در این مطلب تصمیم بر این گرفتیم که لیست تعدادی از بهترین رستوران‌ های کرج را در اختیار شما همراهان همیشگی سایت شب قرار دهیم، با ما همراه باشید.

بهترین رستوران‌های سنتی و ایرانی کرج

کرج رستوران‌های بسیار زیاد و متفاوتی دارد و در تمام مناطق این کلانشهر به این رستوران‌ها به راحتی می‌توان دسترسی پیدا کرد. برخی از این رستوران‌های منتخب و خوب را با هم بررسی می‌کنیم.

رستوران مستر دیزی کرج
بهترین رستوران های کرج

این رستوران کاملا ایرانی است و یک پیشنهاد هیجان انگیز برای خوردن لذیذترین دیزی است. این رستوران برای انواع ذائقه‌ها دیزی تهیه می‌کند و شما به راحتی می‌توانید از دیزی مخصوص، کلاسیک، تند، کم چرب، بز باش و سنتی لذت ببرید. البته به غیر از دیزی غذاهای خانگی اصیل دیگری مثل کوفته تبریزی، میرزا قاسمی، دلمه و کشک بادمجون هم دارد.
میانگین قیمت دیزی‌های خوشمزه و با کیفیت این رستوران 78 هزارتومان است و میانگین قیمت دیگر غذاهای ایرانی 40 هزارتومان است.
آدرس:کرج عظیمیه، بلوار استقلال، نرسیده به میدان اسبی، خیابان ارکیده

جهت اجاره روزانه خانه در کرج کلیک کنید

اکبر جوجه کرج؛ یکی از بهترین رستوران‌های کرج
رستوران اکبر جوجه از بهترین رستوران های کرج

رستوران اکبر جوجه در منطقه عظیمیه نیز یکی از بهترین رستوران‌های کرج است و در این لیست جایگاه مناسبی دارد.
معروف‌ترین غذای این رستوران همان اکبرجوجه خوشمزه و ترد است که مرغ کامل برشته می‌شود و به همراه رب انار سرو می‌شود. این غذای خوشمزه در تمام رستوران‌های اکبر جوجه در سراسر کشور ارایه می‌گردد و یکی از غذاهای محبوب کسانی است که سفرهای جاده‌‍ای زیادی دارند. علاوه بر اکبرجوجه غذاهای دیگری مثل چلوماهی و چلو کباب نیز موجود است.
میانگین قیمت غذای اصلی این رستوران 110 هزارتومان در سال 1401 است.
آدرس: عظیمیه، بلوار امام رضا، نبش اردلان۳، رستوران اکبر جوجه عظیمیه

رستوران میرزایی
رستوران میرزایی از بهترین رستوران های کرج

رستوران میرزایی در کنار رودخانه واقع شده و به دلیل مجاورت کنار آب در محیط باز رستوران خنکی و شادابی را احساس خواهید کرد. محیط خانوادگی همراه با سرو قلیان و کیفیت بالای مواد غذایی باعث شده این رستوران در بین رستوران‌های بین راهی امتیاز بالایی داشته باشد. این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی همچون کشک بادمجان و میرزا قاسمی و کباب، غذاهای مناسب کافه همچون پاستا و پیتزا هم دارد.
آدرس: کرج- کیلومتر ۷ جاده چالوس
میانگین قیمت این رستوران متفاوت است و قیمت غذاهای ایرانی از 50 هزارتومان تا 250 هزارتومان متغیر است.

سفره خانه سنتی و رستوران آریا کرج
بهترین رستوران های کرج در البرز

رستوران سنتی آریا یکی از بهترین رستوران‌های کرج است که محیط آرامبخش و دلنشینی دارد و مناسب مهمانی و دورهمی‌های تولد است. این رستوران به دلیل معماری خاص و وسایل قدیمی استفاده شده در دکور مورد تایید سازمان میراث فرهنگی قرار گرفته است. در این رستوران سرویس قلیان و چای هم سرو می‎‌شود.
آدرس:کرج،میدان سپاه،بلوار جمهوری شمالی نبش کوچه نسیم

باغ رستوران دهکده کرج
رستوران دهکده از بهترین رستوران های کرج

این باغ رستوران در منطقه گلشهر کرج قرار گرفته و یکی از بهترین رستوران‌های کرج است. خدمات این باغ رستوران بسیار گسترده است و دارای چندین سالن به همراه لژ خانوادگی است که محیط آرام و دلپذیری به شما ارایه می‌دهد. این باغ رستوران 200 نفر ظرفیت دارد که همین موضوع باعث شده مکان مناسب جهت جشن‌ها و مهمانی‌های شما باشد.
منو این باغ رستوران تنوع بسیار زیادی دارد و انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای ایرانی و فرنگی در این منو جا دارد.
آدرس: رستوران دهكده شعبه گلشهر چهار راه گلزار، نبش میدان بسیج، سفره خانه سنتی دهکده

جهت اجاره روزانه خانه در تهران کلیک کنید.

باغ رستوران نویان
رستوران نویان از بهترین رستوران های کرج

این باغ رستوران محیطی زیبا و دلپذیر مناسب مهمانی‌ها و جشن‌های شماست. در منو این رستوران خدمات کافه و رستوران ارایه می‎‌گردد و انواع نوشیدنی‌های مدرن و سنتی، همچنین غذاهای ایرانی و فرنگی را در این منو می‌توان مشاهده کرد.
علاوه بر نوشیدنی و غذاهای مختلف و خوشمزه در این رستوران سرویس قلیان هم ارایه می‌شود که قیمت مناسبی هم دارد. شما می‌توانید در این رستوران لحظات بسیار خوبی را تجربه کنید. این رستوران دارنده تندیس 100 رستوران برتر کشور است و به همین دلیل یکی از بهترین رستوران‌‌های کرج محسوب می‌شود.
آدرس:کرج-مهرشهر-ابتدای چمن۲

رستوران حاج عباس کرج

رستوران حاج عباس در منطقه حصارک کرج قرار گرفته است و  یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های منطقه محسوب می‌شود که کیفیت بالایی از مواد غذایی را ارایه می‌دهد.

میانگین قیمت این رستوران در حدود 100 هزار تومان است.

رستوران یوسف؛ از بهترین رستوران‌های کرج
رستوران یوسف از بهترین رستوران های کرج

رستوران بزرگ یوسف اکبری در سال ۱۳۶۷ فعالیت خود را در این حرفه آغاز نمود و در سال ۱۳۷۳ با افتتاح اولین شعبه از مجموعه رستوران‌های یوسف در منطقه مهرویلای کرج (میدان معلم) فصل تازه ای از فعایت های حرفه ای خود را آغاز کرد. همچنین این مجتمع گردشگری در سال 1393 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و امکانات رفاهی بی‌نظیر به همراه محیط جذاب و آرامبخش باعث شده تبدیل شود به یکی از بهترین رستوران‌های کرج که در تمام ایام هفته مشتریان زیادی از خدمات این رستوران استفاده کنند.
آدرس شعبه۱: مهرویلا، میدان معلم، رستوران یوسف
آدرس شعبه ۲: کرج، کیلومتر ۳، جاده چالوس

بهترین رستوران‌های ایتالیایی و بین المللی کرج

رستوران‌های بین المللی کرج جزیی از بهترین جاهای تفریحی و گردشگری کرج محسوب می‌شوند. خدمات خاص تفریحی و طراحی خاص این رستوران‌ها باعث شده گردشگران زیادی برای صرف غذا به این رستوران‌ها مراجعه کنند. تعدادی از این رستوران‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

رستوران بین‌ المللی ارکیده مهستان
رستوران ارکیده از بهترین رستوران های کرج

این رستوران تنها رستوران گردان استان البرز است. این رستوران فضای گرم و دلنشینی دارد و شامل انواع کباب های ایرانی می شود. همچنین این رستوران از خدمات دیگری همچون فضای بازی کودکان، کافی شاپ، گریم تخصصی و چای و قلیان نیز برخودار است و در هنگام صرف غذا مطمئن باشید که در رستوران ارکیده منظره‌های مختلفی خواهید داشت. این رستوران معروف یکی از بهترین رستوران‌های کرج و همچنین شعب دیگر این رستوران در تهران نیز از کیفیت یکسانی برخوردار هستند.

آدرس: البرز – کرج خیابان مطهری، میدان نبوت، مرکز خرید مهستان

میانگین قیمت‌ غذاهای رستوران ارکیده شعبه مهستان در حدود 220 هزارتومان است.

بخوانید از: جاهای دیدنی تهران

رستوران بین المللی روما
رستوران روما از بهترین رستوران های کرج

کافه رستوران بین المللی روما در گوهردشت کرج، با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در منو، یکی از بهترین رستوران های کرج است. منو این رستوران تنوع غذایی زیادی دارد که پاسخگوی تمام سلیقه‌ها است. سرویس دهی و برخورد بسیار خوب پرسنل اینجا هم یکی دیگر از دلایل محبوبیت این رستوران است و می‌تواند پیشنهاد خوبی برای صرف غذا در شهر کرج باشد.
محیط این رستوران مناسب جشن‌ها و مهمانی‌ها است و شما می‌توانید برای هماهنگی بهتر از قبل رزرو خود را انجام دهید.
آدرس: البرز – کرج گوهردشت، بلوار مؤذن، روبروی دانشگاه آزاد کرج

میانگین قیمت‌ غذاهای رستوران روما حدودا  100 هزارتومان است.

رستوران بی‌ المللی بیزانس
رستوران بیزانس از بهترین رستوران های کرج

یکی از بهترین رستوران‌های بین المللی کرج که به غیر از منوی فوق‌العاده و غذاهای با کیفیت، فضا و محیط جذابی دارد رستوران بیزانس است و این رستوران برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها بسیار مناسب است.
این رستوران که جزیی از بهترین رستوران‌های کرج است از 3 طبقه تشکیل شده که طبقه همکف محیطی زیبا با طراحی دلنشین دارد. طبقه اول این رستوران مناسب مجالس و مهمانی‌ است و طبقه زیر همکف بخش ویژه یا وی آی پی این رستوران است که مناسب جلسات کاری یا مهمانی‌های بسیار ویژه در نظر گرفته شده است.
آدرس: کرج عظیمیه، بلوار کاج، نبش چهارراه نیک نژادی، پلاک ۱۲۷، رستوران بین المللی بیزانس
میانگین قیمت رستوران بیزانس 150 هزارتومان است.

رستوران ایتالیایی سزار
بهترین رستوران های کرج رستوران سزار

اگر به دنبال یک منوی متفاوت هستید و از کباب و غذاهای ایرانی خسته شده‌اید، منو ایتالیایی رستوران سزار اینجا به کمک شما خواهد آمد. منوی این رستوران تشکیل شده از استیک و پیتزا و انواع غذاهای ایتالیایی در محیطی دنج و آرام شب و روز ماندگار و خاطره‌انگیزی برایتان رقم خواهد خورد. در کنار این غذاها انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شود که از کیفیت فوق‌العاده خوب و بالایی برخوردار است.

آدرس: کرج بلوار سرداران شرقی، میدان والفجر

بهترین کافه رستوران های کرج

کافه‌گردی همیشه جزیی از پر طرفدارترین تفریحات مردم کرج محسوب می‌شود و در این بین کافه‌های بسیار زیادی وجود دارد که به راحتی از بی این گزینه‌ها می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. برخی از بهترین کافه رستوران‌های کرج را با هم بررسی کردیم. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

کافه رستوران دنیز
کافه دنیز از بهترین رستوران های کرج

کافه رستوران دنیز واقع در مهرشهر یکی از بهترین رستوران‌های کرج است و همچنین اولین کافه رستوران کف آکواریومی ایران است که در محیطی خاص و متفاوت هر روز از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۲ شب میزبان شماست. این کافه رستوران به جز محیط بی‌نظیر، غذاها و نوشیدنی هایش که با کیفیت بالا و مواد اولیه تازه که به صورت روزانه خریداری می‌شوند فضای خارجی و داخلی بسیار زیبا و جذابی دارد. کافه رستوران دنیز به شما این امکان را می دهد تا محیط دلخواهتان را انتخاب کنید و ساعاتی را در کنار دوستان و همراهانتان در آن بگذرانید. دنیز همچنین یکی از کافه های پرطرفدار مهرشهر برای برگزاری جشن تولد سالگرد و مهمانی‌هاست که شما هم می‌توانید با رزرو قبلی از این امکان استفاده کنید.

آدرس: کرج مهرشهر، فاز ۲، بلوار شهرداری، کوچه ۲۱۶

کافه رستوران پلاس کرج
کافه رستوران پلاس کرج از بهترین رستوران های کرج

کافه رستوران پلاس کرج یکی از بهترین رستوران‌های کرج است که منوی متفاوت و جذابی دارد. در منوی این رستوران انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای مختلف را می‌توان مشاهده کرد. برای استفاده از خدمات این رستوران در ایام تعطیلات و روزهای آخر هفته حتما از قبل رزرو کنید.

آدرس: کرج ، عظیمیه، ضلع جنوب شرقی میدان گلستان

بخوانید از: جاهای دیدنی کرج

کافه رستوران دارچین
کافه دارچین از بهترین رستوران های کرج

این کافه رستوران یکی از بهترین رستوران‎‌های کرج است و با تیمی جوان و پرانرژی کیفیت بالایی از خدمات کافه رستوران را به مشتریان ارایه می‌دهند. در این کافه رستوران انواع نوشیدنی‌های سنتی ایرانی تا نوشیدنی‌های مدرن را می‌توانید سفارش دهید و همچنین انواع غذاهای فرنگی با بهترین کیفیت در این رستوران سرو می‌شود. فضای دلنشین و آرامبخش کافه دارچین باعث شده در بیشتر ایام هفته ظرفیت کافه پر باشد پس حتما از قبل رزرو کنید.

آدرس:کرج جهانشهر، میدان هلال احمر

برای صبحانه هم می‌توانید از خدمات این کافه استفاده کنید و در تمام طول روز از ساعت 8:30 تا ساعت 12 شب پذیرای شماست.

کافه رستوران چنین
کافه چنین از بهترین رستوران های کرج

این کافه رستوران از نظر طراحی و دیزاین یکی از بهترین رستوران‌های کرج است. شما در این رستوران انتخاب گسترده‌ای از بین غذاهای ایرانی و ایتالیایی دارید. همچنین انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم زیادی در منوی این کافه رستوران دیده می‌شود. غذاهای دریایی این کافه رستوران بسیار معروف است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. قیمت انواع غذاها در این رستوران متفاوت است و غذاهای ایرانی چیزی در حدود 100 هزارتومان قیمت دارد و غذاهای دریایی این رستوران قیمت بالاتری نسبت به غذاهای ایرانی دارد و میانگین قیمت 300 هزارتومانی دارد.
آدرس: کرج، جهانشهر، خيابان استاندارى، روبروي كوچه زهره

کافه رستوران سرآشپز
کافه چنین از بهترین رستوران های کرج

یکی از بهترین رستوران‌های کرج کافه رستوران سرآشپز است. این کافه رستوران انواع غذاهای ایتالیایی را در منوی خود جای داده است. فضای خوب و مناسب این رستوران باعث شده محیط مناسبی جهت مهمانی‌ها و دورهمی‌ها داشته باشید. فضای باز بسیار جذاب و سرسبزی که در کافه رستوران سرآشپز برای شما طراحی شده موجب شده تا لحظات بسیار خوبی را در این کافه تجربه کنید و از نوشیدن چای و قهوه نهایت لذت را ببرید. البته باید به اطلاعتون برسانیم که اگر علاقه بسیار زیادی به غذاهای ایتالیایی دارید مقصد خوشمزه شما می‌تواند رستوران‌های لواسان باشد.

آدرس: کرج، بلوارجمهوری جنوبی، نبش میدان والفجر، طبقه٢
رنج قیمت منوی این رستوران حدودا بین 50 تا 100 هزارتومان است.

کافه رستوران نامبر وان
کافه نامبروان از بهترین رستوران های کرج

یکی از بهترین رستوران‌های کرج کافه رستوران نامبر وان جهانشهر است. این کافه رستوران با بهترین مواد اولیه کیفیت بالایی از غذاهای مختلف را ارایه می‌دهد. انواع غذاهای ایتالیایی و آمریکایی در این کافه رستوران سرو می‌شود و همچنین انواع نوشیدنی‌های ایرانی و مدرن و قهوه‌ در این رستوران قابل سفارش است. محیط جذاب و فضای دلپذیر این رستوران باعث شده در تمام ایام هفته این رستوران پذیرای مشتریان زیادی باشد.
آدرس:کرج، جهانشهر، خیابان هلال احمر
میانگین قیمت این کافه رستوران متفاوت است و اکثر غذاهای این رستوران حدودا بین 80 تا 150 هزارتومان قسمت دارند.

کافه رستوران تیروژ (سرآشپز حم)

 بهترین رستوران ها در کرج

این رستوران در کیلومتر 6 جاده چالوس قرار گرفته و جزو بهترین رستوران‌های کرج است. این رستوران فضای آرامبخشی در کنار رودخانه مهیا کرده است که برای صرف غذا محیط بسیار زیبا و دلپذیری برای مهمانان تدارک دیده است. رستوران تیروژ از مواد اولیه با کیفیت استفاده می‌کند و همچنین فضای الاچیق این کافه رستوران محیط مناسبی برای جشن‌ها و مهمانی‌های شماست. در این کافه رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود.
آدرس:کرج، کیلومتر 6 جاده چالوس
میانگین قیمت غذاهای این رستوران حدودا بین 70 تا 150 هزارتومان است.

کافه رستوران ونهان

کافه رسنوران ونهان در محیطی شیک و زیبا پذیرای مشتریان زیادی در ایام هفته است. در این کافه رستوران انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و غذاهای سنتی و مدرن قابل سفارش است. در منو این رستوران انواع غذاهای ایرانی و پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی دیده می‌شود و قابل سفارش است.

آدرس:کرج، گوهردشت، خیابان اصلی گوهردشت، خيابان داریوش، پلاک 97

کافه رستوران روک لانژ
کافه رستوران روکو لانژ بهترین رستوران های کرج

این کافه رستوران  محیطی بسیار حرفه‌ای با طراحی خاصی دارد و یکی از بهترین کافه رستوران‌های کرج محسوب می‌شود. کیفیت خدمات و غذاهای این رستوران بسیار بالاست و مشتریان خاص این کافه رستوران در بیشتر ایام هفته از خدمات این رستوران استفاده می‌کنند. انواع غذاهای ایتالیایی مثل پاستا و لازانیا و انواع قهوه با روش‌های مختلف در این کافه رستوران زیبا و شیک سرو می‌شود.
آدرس:مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان۲۱۶

کافه رستوران کاراکتر
کافه رستوران کاراکتر از بهترین رستوران های کرج

این کافه رستوران با طراحی فوق‌العاده و مدرن از ساعت 12 ظهر تا 12 شب پذیرای مشتریان است. منو خوب و جذاب در کنار محیطی صمیمی و مدرن باعث شده این کافه رستوران به یکی از بهترین رستوران‌های کرج تبدیل شود. در منو این رستوران شیک و زیبا انواع غذاهای فرنگی دیده می‌شود و همچنین انواع نوشیدنی‌ها را در این کافه رستوران جذاب قابل سفارش است.

آدرس: کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، چهاراه مسیح پاکدل، جنب مرکز خرید پاتریس

کافه رستوران لامیراژ
کافه لامیراژ از بهترین رستوران های کرج

مهرشهر کرج رستوران‌های بسیار زیاد و شیکی دارد و کافه رستوران لامیراژ نیز یکی از همین رستوران‌های جذاب این منطقه است. در این کافه رستوران انواع غذاهای مدرن قابل سفارش است. ساعت پذیرایی در این رستوران از ساعت 12 تا 24 است و شما می‌توانید از قبل با شماره 02633419041 تماس بگیرید و میز خود را رزرو کنید.

مواد اولیه استفاده شده در غذاهای این رستوران که یکی از بهترین رستوران‌های کرج است از کیفیت بالایی برخوردار است و میانگین قیمت منو این رستوران در حدود 100 تا 200 هزارتومان است.
آدرس: کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، نبش خیابان صدشرقی

کافه رستوران گاجره کرج
رستوران گاجره از بهترین رستوران های کرج

یکی از بهترین رستوران‌های کرج را می‌توان کافه رستوران گاجره نام برد. منوی این رستوران شامل استیک ها، غذاهای دریایی، برگر، سالاد و پیش غذا، کباب ها، قلیان و منوی کامل کافه با نوشیدنی های سرد و گرم می‌باشد که قیمتهایی در رنج متوسط دارند (رستوران گاجره کرج را نمیتوان یک رستوران گران قیمت و نه یک رستوران ارزان قیمت نامید). ساعات کاری رستوران ایرانی – فرنگی گاجره کرج همه روزه از 8 تا 24 بوده و برای رزرو میز در کافه رستوران گاجره می‌توانید با شماره 02633417968 تماس بگیرید.

آدرس:کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان ۱۰۰ شرقی، پلاک ۶۰۲

کافه رستوران بلانچ
کافه بلانچ از بهترین رستوران های کرج

محله‌ی عظیمیه‌ی کرج را می‌توان یکی از پاتوق های شکم گردی در کرج نامید؛ دقیقا جایی که یکی از بهترین رستوران های کرج یعنی رستوران بلانچ قرار گرفته. این کافه رستوران شیک مناسب قرارهای دوستانه، دونفره یا حتی جمع های خانوادگی است و با غذای لذیذ خود می‌تواند میزبان خوبی برای دورهمی‌های شما باشد.

بلانچ هم مانند اکثر کافه رستوران‌های کرج، از ساعت 8 تا 24 مشغول فعالیت بوده و در میدان بهارستان واقع در محله عظیمیه کرج واقع شده. این کافه رستوران دارای محیط اسموکینگ ( سیگار و قلیان ) بوده و تلویزیون، ویدیو پروژکتور و تراسی زیبا با نمای شهر کرج می‌باشد. ضمنا این کافه رستوران فاقد پارکینگ بوده و وای‌فای رایگان نیز ندارد.

کافه رستوران دوران؛ از بهترین کافه رستوران‌های کرج
کافه دوران کرج

دقیقا در کنار کافه بلانچ، محیط جذاب دیگری به نام کافه رستوران دوران در میدان بهارستان عظیمیه وجود دارد. دوران با ارائه‌ی غذاهای بی‌نظیر فرنگی به خصوص ایتالیایی مثل سالاد سزار، استیک، پیتزاهای مختلف، مرغ سوخاری و برگرهای لذیذ در کنار منوی کامل کافه با نوشیدنی های متنوع توانسته نظر مثبت کاربران بسیاری را به خود جلب کند. قیمت‌ غذاهای رستوران دوران کرج از حدود 100 هزارتومن تا 300 هزار تومن متناسب با سفارش شما متغیر خواهد بود و یک رستوران میان رده‌ی رو به بالا در کرج به حساب می‌آید.

آنچه که دوران را از سایر رستورانهای کرج متمایز کرده، کیفیت بالای غذا، فضای جذاب، قیمت‌های غیر نجومی و امکانات ویژه آن است. برای رزرو میز می‌توانید از طریق شماره 02632512141 با کافه رستوران دوران کرج تماس بگیرید و تجربه‌ای خوشمزه‌ و لوکس در کنار همراهان خود داشته باشید.

جهت اجاره ویلا کلیک کنید.

بهترین فست فودهای کرج

اما از هر چه بگذریم، از سرعت طبخ و لذت طعم غذاهای فست فودی نمی‌توان گذشت. حالا که بهترین رستوران‌های کرج با غذاهای کبابی، دریایی، بین‌الملل و فرنگی را بررسی کردیم، نوبت به بهترین فست فودهای کرج رسیده است:

فست فود حس نو
فست فود حس نو از بهترین رستوران های کرج

رستوران و فست فود حس نو (new sense) میزبان شایسته‌ای برای میهمانی‌ها، جلسات و قرارهای شما خواهد بود. حس نو از 12 ظهر تا 12 شب به ارائه سرویس مشغول است و شماره‌ی 33420280 ( با پیش شماره کرج ) میتواند رزرو میز به همراه اطلاع قیمت‌های رستوران را برای شما فراهم کند. لازم به ذکر است که قیمت های رستوران حس نو در کرج در حدود 150 تا 350 هزار تومن بوده که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

حس نو مطابق با نام خود، برای شما احساسی جدید از تجربه غذاهای خوشمزه را ایجاد می‌کند؛ ساندویچ، پیتزا، پاستا، فیله ها و غذاهای دریایی خاص این فست فودی کرج با فضای شیک و آرامش‌بخش آن می‌تواند شما را مشتری همیشگی آن کند.

آدرس:کرج، مهرشهر، بلوار دانش شرق، خیابان دانش، پلاک 8

فست فود گریل برگر

گریل برگر را می‌توان یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران‌های کرج ( فست فود ) نام برد. یک رستوران میان رده که کیفیت غذای بالا اما با قیمت مناسب است و برگرهای لذیذ آن زبانزد اهالی کرج است. گریل برگر کرج یا همان حوای سابق، علاوه بر برگرهای ویژه، سایر غذاهای فست فودی مثل پیتزاها، سوخاری‌ها، سالادها و … را با ارائه نوشیدنی های خنک سرو میکند. ضمنا از این رستوران می‌توانید “ساندویچ ماکارونی” هم بگیرید!

ساعات کاری رستوران گریل برگر کرج: 12 ظهر تا 12 شب ( ناهار تا شام)

آدرس: مهرشهر کرج، فاز 1، چهارباندی بین خیابان 105 و 107

فست فود پرپروک
فست فود پرپروک از بهترین رستوران های کرج

رستوران‌های زنجیره‌ای پرپروک نه تنها جزو بهترین فست فودهای کرج، بلکه با شعب متعدد جزو بهترین‌های تهران و همچنین ایران است. پرپروک را با پیتزاهای پنجره‌ای آن هم با مزه‌های خاص و جدید می‌شناسند؛ سایر غذاهای فست فودی مثل برگرها، سوخاری‌ها، ساندویچ و … نیز با رنج قیمتی مناسب ( حدود 130 تا 200 هزارتومان ) در این رستوران ارائه می‌شود. ضمنا این رستوران معروف کرج هم گنجایش بالایی داشته و هم دارای پارکینگ اختصاصی میهمانان است.

ساعات سرویس دهی: شنبه تا جععه 11 تا 24

آدرس: مهرشهر، چهارباندی، فاز 3، نبش خیابان 307

جمع بندی

همانطور که می‌دانید تعداد رستوران‌ها در شهر کرج به این لیست محدود نمیشود و معیارهای انتخاب رستوران خوب از دیدگاه های مردم بسیار متفاوت است اگر رستوران خوب دیگری در شهر کرج می‌شناسید حتما زیر این مقاله معرفی کنید.

4 پاسخ
  1. Rezvan نظر داده:

    رستوران چیلیزلند کرج یکی از بهترین و با کیفیت ترین رستورانهای کرج هست

  2. فودکورت در کرج نظر داده:

    سایت خوبی دارید امیدوارم که موفق باشید

    1. فؤاد جاودان نظر داده:

      ممنون

  3. نازنین نظر داده:

    رستوران برکه در مهرشهر کرج چمن۳ خیلییییی افتضاح👎بشدت ضعیف از نظر تمیزی و سرویس دهی و غذا

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب