معرفی بهترین هتل های رامسر؛ سفر به جواهر شمال

0

سفر به رامسر (عروس شهرهای ایران) از جمله سفرهای تفریحی با چاشنی ملاقات با دریا است که هرقدر هم اهل سفر نباشید، نمی‌توانید دست رد به سینه‌اش بزنید. مخصوصا اگر قرار باشد درطول سفر دغدغه اقامت را نداشته باشید و محل اقامت‌تان از هر نظر انتخاب اصولی و درستی باشد. ? درواقع شاید بیشتر زمان سفر به رامسر زیبا با گشت‌وگذار و استفاده از امکانات تفریحی متنوع سپری شود اما مخصوصا در سفرهای دسته‌جمعی و خانوادگی، توجه به انتخاب مکانی مطمئن، آرام و البته مقرون‌به‌صرفه برای گذران شب‌های شمالی، یک نکته قابل‌توجه است. به همین دلیل مقاله پیشِ‌رو قرار است همه گزینه‌های مناسب جهت اقامت شما به‌عنوان یک مسافر درجه یکِ رامسر را بررسی کند و در این روند، ضمن معرفی بهترین هتل‌های توصیه‌شده در رامسر، شما را در انتخاب بهترین محل اقامت سفرهای شمالی و اجاره سوئیت در شمال باتوجه به شرایط خودتان کمک کند.

بهترین هتل‌های رامسر؛ رویایی‌ترین بخش سفر شاید دریا نباشد!

هتل رامسر

گردشگران داخلی و خارجی سال‌هاست که سفر به رامسرِ مازندران را از ناب‌ترین تجربه‌های خود می‌دانند. در رامسر تجربه ملاقات با دریای خزر را دارید و در کنارش فرصت حضور در جنگل‌های سرسبز و انبوه را لمس می‌کنید و از زاویه مدرن‌تر که نگاه کنیم، مرکزخریدهای هیجان‌انگیز و رستوران‌های دریاییِ معرکه هم قسمت مهمی از این سفر هستند. شاید برای لذت بردن از همه این امکانات که البته به جزئیاتش اشاره نکردیم ( مثلا ما می‌نویسیم دریا و شما بخوانید کلیه ورزش‌های آبی، قایق‌سواری، جت‌اسکی و پاراسل) ? نیاز به مبلغ زیادی باشد که باعث می‌شود این تفریحات را همه افراد امتحان نکنند. اما نکته اینجاست که فقط در یک زمینه، مسافران رامسر مجاب به انتخابی در چهارچوب آرامش هستند و به شرط اطمینان‌خاطر و آرامش، با هرشرایطی حاضر هستند مبلغ بیشتری خرج کنند. منظورمان دقیقا برای انتخاب محل اقامت در طول سفر است. این‌که بعد از تجربه لذت‌های تفریحیِ شهر و رفاقت با دریا، ساعاتی نیاز به استراحت و صرف وعده‌های غذایی هوس انگیز داشته باشی، کم‌ارزش تر از دیگر اتفاقات خوبِ سفر نیست. بنابراین همه گردشگران با توجه به بودجه خودشان در این زمینه کم نمی‌گذارند. مخصوصا که اگر به طور دسته‌جمعی سفر می‌کنید، همیشه ساعاتی به بازی‌های خانوادگی و حرف‌هایی که تمامی ندارند، می‌گذرد. یا عده‌ای ترجیح می‌دهند به‌جای بازدید از پاساژها و استفاده از امکانات تفریحی، در همان محل اقامت بمانند و وقت بگذرانند. ازطرفی جالب است بدانید ” اقامت در ویلای دربست فضای صمیمی‌تری دارد و می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای سفرهای خانوادگی باشد، چون علاوه بر هزینه کمتر نسبت به اقامت در هتل، محدودیت‌های دوری از هم‌دیگر وجود ندارد و خانواده‌ها درعین امنیتی مثال زدنی، دور هم جمع می‌شوند”. خلاصه کلام این‌که سفر به رامسر، بدون تصمیم‌گیری درست‌ و حسابی جهت انتخاب محل اقامت معنا ندارد. چه هتل های رامسر و چه اقامتگاه و ویلا!

هتل‌های رامسر ممکن است گران‌قیمت، میان‌رده و یا ارزان باشند. ازطرفی عنوان “بهترین” کاملا انتزاعی است و بهتر بگوییم، وظیفه ما معرفی هتل‌های توصیه‌شده رامسر در تمام این سال‌ها است اما انتخاب نهایی بین هتل و ویلای دربست یا موارد متنوعِ دیگر برعهده شخصِ شما است!

برای اجاره ویلا در شمال کلیک کنید.

هتل بام سبز؛ مهمان‌نوازی شمالی‌ها در دل کلبه‌های جنگی!

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر از هتل‌های مدرن این شهر محسوب می‌شود با حفظ سنت در کلبه‌های شمالی. واحدهای این هتل در دو دسته‌بندی سوئیت‌های وی‌آی‌پی و کلبه‌های جنگلی برای گردشگران مهیا هستند ?️ که هرکدام جذابیت‌های هیجان‌انگیزی دارند. همچنین جالب است بدانید از منطقه‌ای که هتل بام سبز در آن‌جا ساخته شده، خوش‌آب‌و‌هواتر نداریم! بنابراین این هتل یک انتخاب مطلوب با قیمتی نه‌چندان‌کم برای گردشگرانی است که دغدغه هزینه اقامت ندارند و به دنبال بهترین‌ها هستند. البته قبلا هم گفتیم که صفتِ بهترین مطابق با شرایط هر گردشگر، متفاوت از دیگری معنا می‌شود! پس حتما اجاره کلبه های جنگلی و سوئیت در شمال را تجربه کنید…

آدرس: كيلومتر 5 غرب رامسر در استان مازندران، مجتمع تفریحی رفاهی شهر سبز

هتل پارسیان آزادی رامسر؛ هتلی با چشم‌اندازِ تماشایی

هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل پارسیان یک هتل 4ستاره تمام عیار است، در دو ساختمان جدید و قدیم ساخته شده و هرکدام جذابیت‌های خودشان را دارند. سبک معماری کلاسیک و چشم‌اندازهای رو به دریا و جنگل، فاصله مناسب تا رستوران کی اف سی، دسترسی خوب به غارها و آبگرم رامسر، از مهم‌ترین فاکتورهای گردشگران برای انتخاب هتل پارسیان آزادی است.

آدرس: خیابان رجایی رامسر

برای اجاره ویلا در رامسر کلیک کنید.

هتل اشک رامسر؛ نزدیک دریای خزر و دسترسی فوق‌العاده به مراکز خرید

هتل اشک رامسر

یکی دیگر از هتل‌های میان‌رده با سه ستاره جذاب روی شانه‌هایش که ازقضا دسترسی خوبی هم به مراکز خرید رامسر دارد. هتل اشک رامسر 32 اتاقه است و امکاناتی دارد که برای یک هتل میان‌رده، مطلوب است.? علاوه براین‌ها، فاصله کم و دسترسی عالی به تله‌کابین رامسر و بوستان جنگلی صفارود هم باعث می‌شود این هتل یکی از بهترین هتل‌های سطح خود شناخته شود.

آدرس: رامسرِ مازندران، سمت دریا و ۲۰۰ متر به سمت تله‌کابین

هتل آپارتمان اسکان؛ این هتل به آرامشش معروف است!

هتل اسکان رامسر

اگر فاصله کم هتل آپارتمان اسکان رامسر تا تله‌کابین رامسر و روستای توریستی جواهرده را هم درنظر نگیریم، نمی‌توانیم چشممان را بر آرامش بی‌حد‌واندازه این هتل که زبان‌زد گردشگران است، ببندیم. هتلی که در پناه باغ‌های پرتقال است و در 4طبقه زیبا، درعین تجهیزات و امکاناتی که خاصِ بهترین هتل‌ها است، مزیت نزدیکی به دریا را هم دارد. بهتراست بدانید اگر دنبال گزینه‌هایی با قیمت مناسب‌تر هستید، این هتل از خوب‌های روزگار است!

آدرس: رامسرِ مازندران، بلوار ساحلی لیدو، ساحل 9

هتل کوثر؛ ساحل شنیِ اختصاصی و محوطه بی‌نهایت زیبا

هتل کوثر رامسر

 

هتل آپارتمان سه ستاره کوثر در شهر رامسر، یکی دیگر از انتخاب‌های عالی برای گردشگرانی است که مناطق مشرف به دریا و جنگل را می‌پسندند و ترجیح می‌دهند به وقت بیداریِ صبح، چشم‌شان با منظره‌های این‌چنینی جان بگیرد. البته درباره هتل کوثر رامسر باید به مواردی مانند ساحل شنی اختصاصی  هم اشاره کنیم. درکنار همه این مزیت‌ها، دسترسی فوق‌العاده این هتل به فرودگاه، موزه تماشاگه خزر رامسر و هتل آزادی، می‌تواند بهانه خوبی برای اقامت گردشگران باشد.

آدرس: رامسرِ مازندران، سه‌راهی سادات‌شهر

هتل پارادیس رامسر؛ یک انتخاب میان‌رده اما دوست‌داشتنی

هتل پارادیس رامسر

یک هتل میان‌رده که باتوجه به قیمت خود، امکانات مناسبی را برای خلق تجربه‌های لذت‌بخش از سفرهای شمالی ارائه می‌دهد. برای مثال رستوران ساحلی، کافی‌شاپ، استخر و ساحل اختصاصی از مزیت‌های هتل پارادیس رامسر هستند که گردشگر را برای انتخاب این هتل دوست‌داشتنی و دنج وسوسه می‌کند. دسترسی هتل پارادیس هم به مکان‌های مهم رامسر تاحدودی قابل‌قبول است. فاصله کم این هتل تا جواهرده و بوستان جنگلی صفارود از جمله همین دسترسی‌ها هستند.

آدرس: رامسرِ مازندران، دریا پشته، نرسیده به تله کابین

هتل نیستان؛ چشم‌اندازی زیبا به سمت جنگل‌های سبز رامسر

هتل نیستان رامسر

هتل نیستان رامسر علاوه بر چشم‌اندازِ تماشایی به‌واسطه سه طبقه بودنش و تنوع اتاق‌ها، دسترسی خیلی خوبی هم به جاذبه‌های مشهور رامسر یعنی جاده دوهزار، تله‌کابین و بام رامسر دارد. هزینه اقامت در این هتل تقریبا مناسب است و جزو هتل‌های میان‌رده محسوب می‌شو؛ اما هیچ هتلی به پای یک اقامتگاه دربست و اجاره سوئیت در رامسر نمی رسد. همچنین منظره واحدهایش رو به دریا، کوه و جنگل هستند که هرکدام زیبایی‌های خاص خودشان را دارند.

آدرس: رامسرِ مازندران، بلوار معلم، چهارصد دستگاه، خیابان یاسمن 11

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب