معرفی کافه برای کار با لپ تاپ در غرب تهران، از کافه کتاب تا قهوه‌فروشی

0

ایده کار کردن در کافه روی کاغذ بسیار جذاب است. همه آن‌هایی که دوست دارند یک روز لپ تاپ را بردارند و بروند کافه و با مزه‌مزه‌ کردن قهوه به همه کارهایشان برسند، تصور می‌کنند که در اولین کافه‌ای که تصادفی انتخاب می‌کنند، این اتفاق رخ می‌دهد و همه کارها طبق روال پیش می‌رود. درحالی‌که پیدا کردن کافه مناسب دورکاری در برخی مناطق تهران چندان آسان نیست و آن‌هایی که دنبال کافه برای کار غرب تهران گشته‌اند، این ادعا را تأیید می‌کنند.

البته تعداد کافه‌های باکیفیت و محبوب در غرب تهران کم نیست؛ اما بیایید قبول کنیم که تمرکز و رسیدگی به تسک‌ها با بازدهی بالا در کافه‌ای که قلیان سرو می‌کند یا موسیقی زنده دارد و در آن جشن تولد برگزار می‌شود، ممکن نیست. خوشبختانه تعداد کافه‌های مناسب دورکاری در غرب تهران در حال افزایش است و ما در این مقاله قصد داریم تا 5 مورد از آن‌ها را به همراه اطلاعات کامل به شما معرفی کنیم.

برای اجاره روزانه خانه در تهران کلیک کنید

کافه دی پراجکت شهرک غرب؛ مدرن دوست‌داشتنی

کافه دی پراجکت، بهترین کافه برای کار غرب تهران
بسیاری از فریلنسرهای کافه‌نشین اعتقاد دارند که دی پراجکت از بهترین کافه‌های مناسب دورکاری در تهران است.

کافه دی پراکجت یکی از کافه‌های مدرن تهران است که 2 شعبه در پایتخت دارد و شعبه شهرک غرب آن احتمالاً بهترین کافه برای کار غرب تهران است. خواندن مزایای زیر به شما ثابت می‌کند که این ادعا چندان گزاف نیست:

  • فاصله کم تا مترو و پایانه تاکسی‌های میدان صنعت (حدود 20 دقیقه)
  • داشتن جای پارک مناسب
  • اینترنت پر سرعت
  • پریزهای متعدد
  • میز اجتماعی بزرگ
  • داشتن فضای باز
  • داشتن انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سالم

البته تمامی این مزایا باعث شده که این کافه یک عیب هم پیدا کند و آن هم شلوغی آن است که اگر از صبح زود به دی پراجکت بروید، این مشکل برطرف می‌شود و می‌توانید میز دلخواهتان را راحت انتخاب کنید. شعبه دیگر این کافه در خیابان فرشته، خیابان نیلوفر و مجتمع رویال آدرس قرار دارد.

بسیاری از فریلنسرهای کافه‌نشین اعتقاد دارند که دی پراجکت از بهترین کافه‌های مناسب دورکاری در تهران است و فارغ از این که محل سکونتتان کجای پایتخت است، باید دورکاری در آن را حتماً امتحان کنید. اگر به این کافه رفتید و خواستید از دورکاری بیشتر لذت ببرید، از قهوه و شیرینی‌های تازه آن غافل نشوید.

آدرس کافه دی پراجکت شهرک غرب: تهران، شهرک غرب، سیمای ایران، پلاک ۵۸

ساعات کاری: 8 صبح تا 11 شب

تلفن:  02188372670

اینستاگرام: the_d_project_cafe

کافه کتاب همیشه ایران‌زمین؛ لذت کار با بوی کاغذ

کافه کتاب همیشه شهرکت غرب
جذابیت اصلی این کافه، بوی کتاب و لوازم‌تحریر نو و کرم کتاب‌هایی است که با کتاب موردعلاقه خود خلوت کرده‌اند.

خیابان ایران‌زمین شهرک غرب دیگر لوکیشن محبوب دوردور و کورس نیست و طی چند سال اخیر، به یک پاتوق فرهنگی تبدیل شده است. زمانی که از سمت میدان صنعت وارد این خیابان می‌شوید و پاساژ گلستان را رد می‌کنید، آرام‌آرام سروکله کافه‌های سیار پیدا می‌شود و پیش از آن که به خانه‌های ویلایی مشهور این خیابان برسید، تابلوی پیاده‌راه جذاب فدک را می‌بینید و در انتها هم به شهر کتاب ابن‌سینا می‌رسید.

البته یکی از کافه های مناسب کار شهرک غرب در ابتدای همین خیابان قرار دارد و برای پیدا کردن آن باید وارد پاساژ گلستان شوید. در کوچه پشتی پاساژ، می‌توانید کافه کتاب همیشه را پیدا کنید که یکی از جاذبه‌های فرهنگی ایران‌زمین است و کافه جذابی دارد که بسیاری از فریلنسرهای شهرک غرب و اطراف، آن را برای کار انتخاب می‌کنند.

جذابیت اصلی این کافه، بوی کتاب و لوازم‌تحریر نو و کرم کتاب‌هایی است که با کتاب موردعلاقه خود خلوت کرده‌اند و آن را با لذت ورق می‌زنند. البته دنج بودن و کیفیت بالای آیتم‌های منوی کافه کتاب همیشه هم در کاندید شدن آن برای عنوان بهترین کافه برای کار غرب تهران بی‌تأثیر نیست.

آدرس کافه کتاب همیشه ایران‌زمین: تهران، شهرک غرب، خیابان ایران‌زمین، مرکز تجاری گلستان، واحد ۱۱۲

ساعات کاری: 10 صبح تا 10 شب

تلفن:  02188372500

اینستاگرام: hamysheh

 

بخوانید از: بهترین کافه برای کار با لپ تاپ در شمال تهران کجاست؟

کافه و کارگاه سفالگری کوره؛ جایی برای پختن کارها!

کافه و کارگاه سفالگری کوره، کافه برای کار غرب تهران
این کافه پاتوق عشاق سفال و سفالگری هم هست.

از عجایب کافه‌های مدرن این است که گاهی در آن‌ها افرادی را می‌بینید که مدرن‌ترین شیوه کار (دورکاری) را انتخاب کرده‌اند و در کنار عشاق یکی از سنتی‌ترین شغل‌های جهان (سفالگری) مشغول رسیدگی به کارهای خود هستند. کافه کتاب کوره یکی از کافه‌هایی است که این پارادوکس زیبا در آن جریان دارد و در جایی که توسط عشاق سفالگری و کوره‌های آتشین بنا شده، فریلنسرهای غرب‌نشین به آرامش رسیده‌اند.

این فریلنسرها توصیه می‌کنند که اگر دنبال کافه برای کار با لپ تاپ شهرک غرب می‌گردید، کافه کتاب کوره را به دلایل زیر انتخاب کنید:

  • نزدیکی به مترو و پایانه تاکسی میدان صنعت
  • پلی لیست مناسب
  • منوی کامل
  • داشتن پارکینگ
  • مبل و صندلی‌های راحت برای کار

اگر می‌خواهید با مترو خودتان را به این کافه برسانید و نمی‌دانید که باید از کدام خط استفاده کنید، سری به مقاله «نقشه مترو تهران» بزنید.

آدرس کافه و کارگاه سفالگری کوره: تهران، شهرک غرب، مجتمع تجاری پلاتین، طبقه منفی 1، حیاط مرکزی

ساعات کاری: 8:30 صبح تا 11 شب

تلفن:  02186090174

اینستاگرام: kurehcafeandworkshop

بخوانید از: بهترین بستنی فروشی های تهران 

کافه لازم بلوار فردوس؛ نقلی باب دل فریلنسر

کافه لازم بلوار فردوس
این کافه 2 پنجره بزرگ دارد که فضای کنار آن‌ها برای کار با لپ تاپ آماده شده است.

کافه لازم نسبتاً نقلی است؛ اما دنج بودن فضا و تمرکز کافه روی سرو قهوه و فروش دان آن، باعث شده که برای دورکاری مناسب باشد. البته این موضوع به این معنی نیست که در کافه لازم گرسنه می‌مانید و برای سیر شدن باید مجدداً دنبال کافه برای کار غرب تهران بگردید. در منوی این کافه شیرینی‌های جذابی مثل رول دارچین همیشه تازه هم وجود دارد که ترکیب آن با قهوه‌های نسل سوم و نوشیدنی‌های با پایه اسپرسو، عالی می‌شود.

این کافه 2 پنجره بزرگ دارد که فضای کنار آن‌ها برای کار با لپ تاپ آماده شده و پریزهای متعدد دارد. نوشیدنی‌های باکیفیت و فضای مناسب دورکاری باعث شده که کافه لازم به یکی از کافه های مناسب کار شهرک غرب تبدیل شود.

آدرس کافه لازم: تهران، بلوار فردوس غرب، ابتدای شقایق جنوبی

ساعات کاری: 8 صبح تا 11 شب

تلفن:  02144130408

اینستاگرام: Lazemcafe

بخوانید از: معرفی بهترین رستوران های تهران

کافه اولاً؛ برای دورکاری در فضایی دنج

کافه اولا شهرک غرب
در این کافه هم شیرینی‌ها و کیک‌ها به‌صورت تازه تهیه می‌شود.

کافه اولاً یکی از کافه‌های شاد و زنده شهرک غرب است که به دلیل داشتن اینترنت با سرعت 500 مگابایت، در فهرست بهترین کافه برای کار غرب تهران قرار گرفته است. این کافه در مجتمع تجاری مهستان واقع شده و نقطه قوت دیگرش، فضای بیرون آن است که سایه بان و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی دارد و به همین دلیل برای کار در زمستان و تابستان ایده‌آل است.

در این کافه هم شیرینی‌ها و کیک‌ها به‌صورت تازه تهیه می‌شود و دنج بودن محدوده اطراف آن باعث شده که لذت خوردن این شیرینی‌ها و کار کردن در فضای باز دوچندان شود.

آدرس کافه اولاً: تهران، شهرک غرب، خیابان مهستان، مرکز تجاری مهستان

ساعات کاری: 8 صبح تا 12 شب

تلفن:  02188574088

اینستاگرام: olacafetehran

بخوانید از: ریز تا درشت بهترین کافه‌های تهران

لذت دورکاری در کافه‌های مناسب کار غرب تهران

در این مقاله از وبلاگ شب به معرفی 5 کافه برای کار غرب تهران پرداختیم و اطلاعات کامل آن‌ها مثل آدرس، ساعت کاری، و شماره تماس را در اختیارتان قرار دادیم. اگر ساکن تهران نیستید و برای رسیدگی به کارهای خود در غرب پایتخت دنبال کافه برای کار با لپ تاپ شهرک غرب می‌گردید، توصیه می‌کنیم پیش از سفر سری به صفحه اجاره ویلا و سوئیت در تهران بزنید و با اجاره اقامتگاه مناسب در غرب تهران، یکی از دغدغه‌های اصلی سفر را کم کنید.

سؤالات متداول درباره کافه برای کار غرب تهران

بهترین کافه برای کار غرب تهران کدام است؟

کافه دی پراجکت، کافه کتاب همیشه، کافه لازم، کافه اولاً و کافه کوره

بهترین کافه برای درس خواندن غرب تهران کدام است؟

کافه‌های دی پراجکت و لازم به دلیل دنج بودن، از بهترین گزینه‌ها برای درس خواندن محسوب می‌شوند.

کافه دی پراجکت شهرک غرب کجاست؟

تهران، شهرک غرب، سیمای ایران، پلاک ۵۸

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*