معرفی بهترین هتل های شیراز

0

اجاره سوئیت در شیراز و سفر به آن یکی از شیرین‌ترین تجربه‌های ایران‌گردی است. باوجود این‌که شهرهای شمال هرساله گوی سبقت  را در جذب گردشگران از سراسر نقاط ایران و کشورهای دیگر می‌ربایند، شیراز یکی از صدرنشین‌هایی است که حاضر نشده است به این راحتی‌ها، از جمعِ بهترین مقاصد سفر در ایران عقب‌نشینی کند.?

شیراز زیبا

البته به یاد داشته باشید که شیراز  هرچند سراسر جاذبه و لذتِ تماشا است، بااین‌حال فرصت نمی‌شود صرفا به‌واسطه آزمون‌وخطا برای استفاده از لحظات‌تان در این شهر دیدنی تصمیم بگیرید. بهتر است در مواردی مانند انتخاب نوع هتل در شیراز با برنامه‌ریزی قبلی پیش بروید.

از آن‌جایی‌که در شیراز زمان طلاتر از سایر شهرها است، این مقاله روشنیِ راه مسافرانی است که قصد سفر به این شهر بی‌نظیر را دارند و می‌تواند در انتخاب محل اقامت متناسب با نیازهای مسافران، به‌شدت راه‌گشا باشد. با اینکه پیشنهاد های بهتری نسبت به هتل ها برای سفر ارائه خواهیم کرد؛ اما در این مقاله با معرفی بهترین هتل های شیراز با ما همراه باشید.

هتل بزرگ شیراز: یک 5ستاره با درخشان‌ترین سابقه‌ها!

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز پنج‌ستاره درخشان بر شانه‌هایش دارد. این هتل مجهز فاصله کمی تا آرامگاه خواجوی کرمانی هم دارد که به‌همین‌واسطه علاقه‌مندان به بازدید از آرامگاه او، می‌توانند دسترسی مناسبی داشته باشند. در بین هتل‌های شیرازی از هتل بزرگ مجلل‌تر و معروف‌تر نمی‌توان یافت! ⭐

درحقیقت گردشگران در سال‌های اخیر، بارها و بارها هتل بزرگ شیراز را بهشتِ اقامتیِ این شهر نامیده‌اند و رضایت بالایی از آن دارند.

این هتل ۵ ستاره هم‌جوار دروازه قرآن است و 13طبقه فوق‌العاده جهت اقامت مسافران تدارک دیده است. البته جذابیت هتل بزرگ به این موارد ختم نمی‌شود؛ نمای این هتل شباهت جالب‌توجهی به کشتی دارد! کشتی که 158 اتاق را در شیک‌ترین شکل ممکن با بهترین خدمات به لحاظ کیفیت ارائه می‌دهد.

تا یادمان نرفته بگوییم که موقعیت مکانی هتل بزرگ شیراز جهت دسترسی به بهترین مراکزخرید شیراز و معروف‌ترین رستوران‌ها یا کافه‌ها موقعیت شاهکاری است!

آدرس: شیراز، دروازه قرآن

هتل هما شیراز: همای سعادتی که خوش‌شانسی می آوَرَد!

هتل-هما-شیراز-

هتل هما شیراز در هشت طبقه درجه‌یک بوستان آزادی را خوش‌رنگ‌وآب‌تراز قبل به مسافران معرفی می‌کند.

این هتل مجلل 232 واحد اقامتی دارد که یکی از یکی لوکس‌تر و جذاب‌تر هستند! به‌لطف بوستان آزادی که یکی از تماشایی‌ترین باغ‌های شیراز است، چشم‌انداز مسافران این هتل از یادنرفتنی است.

هتل هما شیراز یک هتل لاکچری به‌تمام معنا است که سالن‌های جانبی فوق‌العاده ای برای مسافران اقامت‌کننده در هتل تدارک دیده است. اگر میهمان خاصی دارید یا برای برقراری جلسات کاری به شیراز زیبا آمده‌اید، بیزینس‌روم‌های هتل هما شیراز را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید!

آدرس: شيراز، میدان گاز، خيابان مشكين فام، بوستان آزادی

هتل پرسپولیس شیراز: بهترین انتخابِ ممکن؛حتی برای شما استقلالیِ عزیز!

هتل پرسپولیس شیراز

هتل پرسپولیس شیراز الحق‌والانصاف بر بزرگی نامش مهر تایید می‌زند! این هتل 7طبقه دارد و 104اتاق جذاب برای اقامت مسافران تدارک دیده است که هرکدام امکانات ویژه و مشخصی دارند.

دلیل توصیه این هتل به دیگران، دسترسی بسیار خوب آن به بهترین مناطق شیراز است که باعث می‌شود مسافران بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی شیراز را در بی‌دردسرترین حالت ممکن انجام دهند.

آدرس: شيراز، در مسیر چهارراه حافظ به ميدان قائم

هتل زندیه شیراز: امکانات مدرن درپناه معماری اصیل و سنتی!

به سراغ یکی از لوکس‌ترین تجربه‌های اقامت در شیراز می‌رویم. هتل پنج‌ستاره زندیه شیراز در سه‌طبقه جذاب با 75اتاق مدرن طراحی شده است. با معماری اصیل و سنتی ایرانی، این هتل بارها مورد تشویق و تایید مسافران قرار گرفته است و فضای بصری دلنشین، یکی از دلایل جذب بی‌شمار گردشگران به هتل زندیه شیراز است. ?

فاصله هتل زندیه شیراز تا جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی شیراز چندان زیاد نیست. با اقامت در این هتل لاکچری می‌توانید به‌راحتی از موزه پارس و مجموعه کریم‌خان زند دیدن کنید!

اگرهم اهل ورزش هستید، امکانات مجموعه ورزشی هتل فوق‌العاده است. هتل زندیه شیراز یک مجموعه بی‌نظیر از امکانات بدن‌سازی، سونا و استخر را در کنار دنیایی از امکانات مدرن دیگر برای اقامت‌کنندگان خود فراهم می‌کند.

آدرس: شیراز، خیابان هجرت، پشت ارگ کریم‌خان

هتل ستارگان شیراز؛ هتلی به دست‌ودل‌بازیِ آسمان!

هتل ستارگان شیراز

هتل ستارگان شیراز باوجود نوساز‌بودنش حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. این هتل با هفت‌طبقه و 48اتاق اقامتی در یکی از بهترین مناطق شیراز به لحاظ آب‌وهوای خوش قرار دارد، کادر بسیار مجرب و متعهدی جهت پذیرش و رسیدگی به امور مسافران قرار داده است و همچنین در دوران خاصی،  انتخاب اول ستارگان سینما هم بوده‌است!

آدرس: شیراز، تقاطع خیابان آزادی و ارم

رویال هتل شیراز؛ رویایی‌ترین تجربه اقامت در شهر نارنج‌ها!

هتل رویال شیراز در زمینه جلب رضایت گردشگران به‌شدت خوب عمل کرده‌است! این هتل هم‌نشینِ درجه‌یک‌ترین جاذبه‌های شیراز مانند پارک کوه‌پایه، رستوران معروف هفت‌خوان و دروازه قرآن است. هتل رویال باوجود امکانات به‌روز و تحسین‌برانگیزش در جلب رضایت گردشگران، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای هم دارد که حجت را برای انتخابش به عنوان گزینه نهایی محل اقامت در شیراز تمام می‌کند!

علاوه بر خدمات باکیفیت اقامتی، از این هتل مسیر دسترسی خوبی برای بازدید از تخت جمشید وجود دارد، البته برای طرفداران خرید انواع پوشاک، سوغات و موارد دیگر هم هتل رویال مژده بهترین دسترسی‌هارا می‌دهد.

راستی اگر به بناهای تاریخی علاقه‌مند هستید، با اقامت در این هتل،در سریع‌ترین زمان از ارگ کریم‌خان، بازاروکیل و شاه‌چراغ بازدید کنید!

آدرس: شیراز، خیابان قرآن، بالاتر از میدان ابوالکلام، نبش کوچه ۱۵

هتل پارس شیراز؛ اقامتی با چاشنی اصالت!

هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز یکی از 5ستاره‌هایی است که بازدید از آن برهر مسافر مجلل‌پسندی واجب است!. این هتل برای همایش‌های کاری و فرهنگی هم حسابی سرافرازتان می‌کند!

اگرچه مهم‌ترین دلیل انتخاب آن به‌عنوان یکی از بهترین‌های اقامت در شیراز، دسترسی فوق‌العاده هتل پارس شیراز به جاذبه‌های اصلی شهر مانند باغ ارم ? است.

برای شکم‌دوستان محترم هم هتل پارس لذیذترین غذاهای ایرانی و خارجی را سرو می‌کند که چشیدن‌شان باعث می‌شود به اصالت این هتل بیش‌ازپیش ایمان بیاورید.

آدرس: شيراز، خيابان كريم‌خان زند

هتل چمران شیراز؛ آسمان‌خراشی که چشم را خیره می‌کند!

هتل چمران شیراز 30طبقه دارد و در یکی از بهترین محله‌های شیراز قرار گرفته است. این هتل لوکس و 5ستاره، میزبان مسافران خاص‌پسند شیراز است و موقعیت خوبی برای دسترسی به بهترین باغ‌های شیراز دارد. این هتل به‌صورت آسمان‌خراش عظیم و مجللی دیده می‌شود که حتی در پرواز تهران به شیراز، نگاه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند.

آدرس: شيراز، بلوار چمران

هتل چمران شیراز

 

همانطور که در مقاله مزایای اقامتگاه ها به هتل اشاره کردیم؛ استفاده از اقامتگاه ها در سفر به تمام ایران ( بخصوص شیراز ) نسبت به هتل ها مزایای متعددی دارد. صرفه جویی در هزینه ها، عدم پراکندگی مسافران، اقامتگاهی دربست و در اختیار و همچنین آزادی عمل در آنها میتواند بسیاری از مسافران را به سمت اجاره ویلا و اقامتگاه به جای هتل سوق دهد.

هتل‌های ذکرشده در این مقاله از سرافرازهای شیراز در جلب رضایت گردشگران هستند. با این وجود درنهایت، شخص شخیص شما تصمیم‌گیرنده اصلی هستید و بهتر است مطابق با آن‌چه از یک اقامتگاه خوب انتظار دارید، تصمیم درست را جهت سپری‌کردن بهترین اوقاتِ سفر در شیراز بگیرید.

باشد که تجربه لذت تک‌تک ثانیه‌های حضور در شیرازِ باصفا، در بهترین اقامتگاهی که شایسته‌اش هستید، اتفاق بیفتد!

 

 

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب