هفت توصیه ایمنی در فصل‌های شلوغ

0

مسافران برای سفر در بعضی ماه‌ها یا فصل‌های سال اشتیاق عجیبی دارند. مثلا در زمستان ترجیح می‌دهند که راهی کیش و قشم شوند و از آفتاب زمستانی جزیره‌های جنوبی لذت ببرند. یا برخی دیگر در تابستان مسیرشان را به سمت ارتفاعات و کوه‌های شمالی کج می‌کنند و چند روزی در آب و هوای خنک و نسیم دل انگیز مشغول استراحت می‌شوند.

وقتی نوبت به شلوغ‌ترین فصل سفر برای اقامتگاه شما می‌رسد، بهتر است به عنوان یک میزبان برای ایمن نگه داشتن مسافران و خانه نکات زیر را در نظر بگیرید:

 

تجهیزات ایمنی در اقامتگاه

تجهیزات ضروری ایمنی مانند حسگر و هشداردهنده دود، هشداردهنده نشت گاز مونوکسید کربن، کپسول‌های آتش‌نشانی، کیت‌های کمک‌های اولیه، قفل‌های هوشمند، امکانات روشنایی در فضای باز و اطلاعات ایمنی ضروری را برای مسافران تهیه کنید.⚡

کپسول آتش نشانی

ترفندهای ایمنی برای ورودی‌های خانه

هنگام تحویل کلید به مسافران آینده، نکات ایمنی را در نظر بگیرید. مثلاً می‌توانید برای هر مسافر یک کد کلید جداگانه و منحصر به فرد تهیه کنید یا یک نگهبان ساختمان استخدام نمایید. فراموش نکنید که میزبان‌ها نباید کلید را در مکان‌های عمومی که مالک، مدیر املاک یا کارکنان ساختمان حضور ندارند، در دسترس دیگران بگذارند.

قفل

دستورالعمل‌های پاکیزگی

برای کمک به جلوگیری از گسترش بیماری‌ها، دستورالعمل‌های پاکیزگی را در اولویت کارهای خود قرار دهید. می‌توانید نکات بهداشتی اقامتگاه خود را در وبسایت و با مسافران در میان بگذارید.

 

بررسی دوباره آسانسور

اگر اخیراً سرویس آسانسور اقامتگاه را انجام نداده‌اید، حتما از سرویس کاران آگاه و مطمئن بخواهید تا ضمن بررسی، آخرین الزامات و دستورالعمل‌های ایمنی را انجام دهند. همچنین از شما می‌خواهیم قوانین و مقررات محلی را برای آسانسورهای مسکونی رعایت کنید.

 

ایمنی استخر و جکوزی

استخر شنا یکی از جذابیت‌های اصلی اقامتگاه است. بسیاری از مسافران هنگام انتخاب خانه دلخواهشان، داشتن استخر ? را ضروری و مهم می‌دانند. حتمآ استانداردها و قوانین ایمنی را در استخر یا جکوزی رعایت کنید تا سلامت مسافران تضمین شود.

 

آمادگی در برابر بلایای طبیعی

هیچ چیز مانند یک فاجعه طبیعی در هنگام مدیریت اقامتگاه سخت و خطرناک نخواهد بود. نکات مربوط به ایمنی خانه در زمان بلایای طبیعی را مطالعه کنید و یاد بگیرید که چگونه در این زمان به کمک مسافران بیایید.

 

تمرکز بر ایمنی کودکان

ایوان و بالکن را بررسی کنید و مطمئن شوید که ارتفاع آنها مطابق با مقررات محلی و استانداردهای موجود است. اگر می‌توانید برای پنجره‌های کم ارتفاع، شیشه‌های نشکن نصب کنید. پیش از ورود مسافران تمام قاب‌های پنجره‌ها و درب‌ها را چک کرده و مطمئن شوید که مشکلی در این زمینه وجود ندارد.?

 

در نهایت با قوانین و الزامات محلی آشنا باشید و از آنها پیروی کنید. تیم شب از شما برای تعهد نسبت به ایمنی مسافران قدردان و سپاسگزار است.

 

 

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب