تیم شب در نمایشگاه بین المللی نفت و گاز

0

بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی از ٣ تا 6 بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و با شعار “نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی” برگزار شد.

سایت شب در نمایشگاه بین المللی نفت و گاز

نگاهی به نمایشگاه بین المللی صنعت نفت و گاز

در این نمایشگاه تولید کنندگان، صنعتگران، شرکتها و استارتاپهای معتبر داخلی دستاوردهای خود را در سالنهای جداگانه به معرض نمایش گذاشتند.
” تیم سایت شب” از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه بود که با حمایتهای صندوق پژوهش و فناوری شریف به معرفی خدمات گردشگری خود پرداخت و در غرفه این مجموعه استقرار داشت.

سایت شب

گسترش تعامل با سایر شرکتهای این صنعت، ارائه آخرین دستاوردها، معرفی توانمندی های مجموعه و دستیابی به فرصت‌ها برای توسعه فعالیت‌ها، از جمله اهداف مجموعه شب جهت شرکت در این نمایشگاه بود.
کیفیت بالای برگزاری نمایشگاه، گروه شب را بر آن داشت تا در کنار شرکتهای داخلی و خارجی، حضوری فعال داشته باشد.

در راستای این هدف، برخی از اعضای مجموعه با حضور در غرفه شب (صندوق شریف) و پاسخگویی به مدعوین و بازدیدکنندگان، مذاکرات موفقی با برخی شرکتهای مهم این حوزه و مهمانان داشتند.
تیم شب همچنین در این رویداد تمرکز خود را بصورت خلاقانه بر خدمات B2B در صنعت گردشگری جهت همکاری با دیگر شرکت‌های ایرانی قرار داد. “ارائه برنامه‌های ویژه در سال جدید” و “فعالیتهای پیشگیرانه از کرونا در سفر” از دیگر اطلاعاتی بود که با علاقه مندان حوزه گردشگری در میان گذاشته شد.
علاوه بر این اعضای شب به تفصیل با مخاطبان خود درباره سایت این مجموعه و فرآیند انتخاب اقامتگاه با استفاده از بهترین سیستم رزرو آنلاین صحبت کردند. سیستمی که میتواند مناسب ترین جستجو و خدمات گردشگری را بر اساس اهداف و درآمد مخاطبان و شرکتهای مختلف ارائه دهد.

مذاکره B2B سایت شب
همچنین در این رویداد، تیم شب درباره ظرفیت های بالای خود در ارائه خدمات رفاهی به شرکتهای مختلف خبر داد. ایجاد زمینه های مناسب برای استفاده از امکانات بالفعل حوزه گردشگری با طیف وسیعی از علاقه مندان در میان گذاشته شد و ترغیب و تشویق شرکتها و موسسات برای ورود و استفاده از خدمات این حوزه از دیگر فعالیتهای این مجموعه بود.
آن چه در نمایشگاه امسال و در غرفه صندوق شریف به وقوع پیوست، حاکی از استقبال مدیران و مسئولان این صنعت نسبت به گسترش گردشگری و خدمات سایت شب بود.

غرفه داران نمایشگاه و رعایت پروتکلهای بهداشتی

نمایشگاه نفت که هر سال در اردیبهشت ماه برگزار میشد، امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و شرایط همه گیری، در روزهای نخستین بهمن ماه آغاز به کار کرد.
با توجه به رعایت دستورات بهداشتی، تدوین پروتکلهای مشخص و استانداردهای بالا، نمایشگاه در سطح بالای ایمنی برگزار شد.

همانطور که پیش از این گفتیم، در چنین شرایطی اعضای پر تلاش تیم شب در ۴ روز متوالی فرصت را مغتنم شمرده و فعالیتها و نوآوری های مجموعه را به متخصصان این صنعت معرفی کردند.

غرفه نمایشگاهی سایت شب
بر اساس اعلام مدیر نمایشگاه، برنامه ریزی این رویداد با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی همراه شد.
در نخستین اقدامات، بازدیدکنندگان و مشارکت کنندگان باید در سامانه “خود ارزیابی بیماری کرونا” ثبت نام میکردند و با پرینت گواهی سلامت وارد نمایشگاه میشدند.
نپذیرفتن بازدیدکننده عمومی و استفاده از ظروف پذیرایی یکبار مصرف از دیگر محدودیتهای اعمال شده توسط مسئولان این رویداد بود. ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده در اختیار غرفه داران و بازدیدکنندگان قرار میگرفت و غرفه بندی ها با توجه به ملزومات شرایط کرونایی تغییر کرده و فاصله آنها افزایش یافته بود.
از دیگر اقدامات بهداشتی انجام شده توسط مسئولان این نمایشگاه میتوان به عریض‌تر شدن راهروها، شرایط تهویه هوایی مناسب، جلوگیری از تجمع بازدیدکنندگان،غربالگری شاغلین و تذکر مسئولان در صورت رعایت نکردن فاصله اجتماعی اشاره کرد.
ضدعفونی سالن‌ها و سرویس‌های بهداشتی قبل از شروع و پس از اتمام هر‌روزه، از دیگر برنامه های پیشگیرانه بود. غرفه‌ای هم برای تامین و تحویل ماسک و وسایل ضدعفونی وجود داشت تا بازدیدکنندگان و مراجعان بدون امکانات بهداشتی وارد مجموعه نشوند.

نمایشگاه بین المللی نفت و گاز

لازم به ذکر است که ایران به دلیل تولید بالای نفت و بهره مندی ذخایر طبیعی گاز، هر سال اقدام به برگزاری نمایشگاه بین المللی در تهران در حوزه نفت، پالایش و پتروشیمی می نماید.

این رویداد با وجود همه گیری کرونا و شرایط قرنطینه با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان و متقاضیان شرکت کننده مواجه شد.
در این میان مجموعه شب نیز با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار و ایجاد فضای تعامل، حضور فعال خود را در این رویداد نشان داد و فرصتهای مناسبی برای همکاری بین شرکتهای مهم این صنعت فراهم نمود.

گردآوری شده توسط: شبنم بهروز

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب