گوهر ایران، مازندران

0

استان مازندران مساحت ۲۳۸۳۳ متر مربع را پوشش می دهد. مازندران از سمت شمال  به دریای خزر میرسد. استان مازندران یکی از پرجمعیت ترین استان های ایران میباشد و از منابع متنوع طبیعی نیز بهره مند است از جمله: مخازن عظیم نفت و گاز. حضور ساکنین در این منطقه به ۷۵۰۰۰سال پیش برمیگردد.

گوهر ایران، مازندران

 

برای اجاره ویلا در شمال کلیک کنید.

یکی از عوامل مهم در اقتصاد این منطقه به غیر از ماهی و ماهیگیری و پرورش ماهی و آبزی پروری، توریستی است که از سراسر ایران به این منطقه برای آب و هوا و لذت بردن، هرساله میاید.

به خاطر روستاهای گردشگری بی شمار و مناظر روستایی، میزبان گردشگران متعدد ایرانی و خارجی در تمام چهار فصل سال، از جمله پاییزاست. آب و هوای خوب، طبیعت زیبا، آداب و رسوم و سنت ها، صنایع دستی و همچنین بازی های محلی و گویش در میان جاذبه های اصلی این استان هستند. خانه های کاهگلی، پیاده رو سنگ فرش و درختان عناب موجب ایجاد مناظر جذاب در روستاهای مازندران است.

مکان هایی که در مازندران به پیشنهاد سایت بین المللی TripAdvisor باید رفت و دید:

  • تلکابین رامسر
  • کوه دماوند
  • بادآب سورت
  • قصر رامسر
  • جنگل و مجموعه عباس آباد
  • دریاچه ولشت
  • پل ورسک و.. و… و بسیاری دیگر
مازندران
مازندران

تله کابین در مازندران

در این راه و سفر گروه شب همراه شماست.

چگونه؟؟؟

برای یه سفر و گردش خوب و خاطره شیرین باید خیال شما از بابت اجاره ویلا در مازندران و مکان اقامتی در مازندران راحت باشد تا در شهری شلوغ وبا خستگی راه تا رسیدن به مقصد، تازه به دنبال جا نباشید.

 پیشنهاد شب به شما اجاره روزانه خانه ها، ویلاها ،آپارتمانها، سوییتها، اتاقها و اقامتگاه هایی ست که در سایت شب برای راحتی شما یکجا جمع آوری شده. شما به راحتی با دیدن عکس ها و مطابقت آن با بودجه شخصی خود و رزرو اینترنتی  با خیالی آسوده عزم سفر میکنید و این مرحله از سفر را نیز با خاطره خوش پشت سر خواهید گذاشت. بعد از رسیدن به مقصد و کمی استراحت هم میتونید برید سراغ گشت وگذار برید.

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب