بهترین کافه‌ های مشهد را بشناسید؛ از هاشمیه تا وکیل‌آباد

0

بعید نیست در شهری که از سال‌ها پیش تاکنون یکی از قطب‌های فرهنگی کشور بوده، تعداد زیادی کافه وجود داشته باشد. البته کافه‌ها دیگر تنها محل نشست‌وبرخاست اهالی فرهنگ و هنر نیستند و بسیاری از کافه‌ها برای قرارهای عاشقانه، گرفتن تولد، برگزاری دورهمی دوستانه و خانوادگی و همچنین خلوت کردن با خودشان استفاده می‌کنند. در میان بهترین کافه‌ های مشهد، گزینه‌های مناسبی برای تمامی این اهداف وجود دارد که انتخاب را سخت می‌کند.

در این مقاله قصد داریم شما را از سرگردانی نجات دهیم و بهترین کافه‌ های مشهد برای صبحانه و تولد، بهترین کافه‌های سنتی و دارای فضای باز این شهر و بهترین گزینه‌ها در محله‌های مشهوری مثل هاشمیه را معرفی می‌کنیم.

برای اجاره ویلا و سوئیت در مشهد کلیک کنید

بهترین کافه‌ های مشهد برای صبحانه

در سال‌های اخیر صرف مهم‌ترین وعده روز در کافه‌ها به‌نوعی ترند شده و بسیاری از این بهانه برای تجدید دیدار با دوستان و داشتن یک تفریح متفاوت با خانواده و عزیزانشان استفاده می‌کنند. البته متنوع بودن صبحانه‌های عرضه شده در کافه‌ها و وسوسه‌برانگیز بودن آن‌ها هم در این اتفاق بی‌تأثیر نیست. اگر دنبال بهترین کافه‌ های مشهد برای صبحانه هستید، نگاهی به فهرست زیر بیندازید:

کافه کیوسک

کافه کیوسک؛ از بهترین کاقه های مشهد
در منوی کافه کیوسک انواع صبحانه ایرانی و فرنگی و آیتم‌های متنوعی برای صرف این وعده وجود دارد.

کافه کیوسک یکی از محبوب‌ترین کافه‌ های مشهد است که از مجموع نظرات گوگل‌مپ، 4 ستاره دارد و بسیاری از مشتریان از رفتار دوستانه پرسنل و خوش طعم بودن غذاها و نوشیدنی‌های آن تعریف کرده‌اند. البته قیمت‌های منوی کافه کیوسک کمی بالا است که دیزاین مدرن و متفاوت کافه و بالا بودن کیفیت آیتم‌های منوی آن، این قیمت بالا را جبران می‌کند.

در منوی کافه کیوسک انواع صبحانه ایرانی و فرنگی و آیتم‌های متنوعی برای صرف این وعده وجود دارد. فقط حواستان باشد که برخی از آیتم‌های صبحانه این کافه در ساعات خاصی از روز سرو می‌شوند و پیش از مراجعه برای صرف آن‌ها، حتماً با کافه تماس بگیرید.

آدرس کافه کیوسک مشهد: مشهد، بلوار سجاد، حامد جنوبی ۱۲، بین عمید و فرزان

ساعت کاری: 8 صبح تا 12 شب

تلفن: ٠٥١٣٦٠٢٤١٢٨

اینستاگرام: kiosk99

بخوانید از: بهترین رستوران مشهد کجاست؟ 

کافه خیابان سی‌ام

کافه خیابان سی‌ام مشهد
کافه خیابان سی‌ام از نظر کیفیت و طراحی داخلی از بهترین کافه‌ های مشهد است.

برای صرف صبحانه با قیمت‌های پایین‌تر، می‌توانید به کافه خیابان سی‌ام مراجعه کنید. این کافه‌رستوران در حیاط و تراس هم از مهمانان خود پذیرایی می‌کند که این موضوع باعث می‌شود از صرف صبحانه بیشتر لذت ببرید. کافه خیابان سی‌ام از نظر کیفیت و طراحی داخلی از بهترین کافه‌ های مشهد است و در آن می‌توانید انواع صبحانه ایرانی و فرنگی، پنکیک، املت، کرپ و … را برای صبحانه سفارش بدهید.

این کافه سرویس صبحانه خود را به‌صورت بیرون بر هم ارائه می‌دهد و اگر دوست دارید صبحانه‌های خوشمزه آن را در خانه میل کنید، می‌توانید به‌صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

آدرس کافه خیابان سی‌ام مشهد: مشهد، بلوار حافظ، حدفاصل حافظ ۱۵ و 17

ساعت کاری: 8 صبح تا 12 شب

تلفن: ٠٥١38676660

اینستاگرام: 30thstreet_cafe

بخوانید از: جاهای دیدنی مشهد آشنا شوید 

کافه شوکِت

کافه شوکت مشهد
برای صرف صبحانه در شوکت، می‌توانید انواع شیرینی‌جاتی که در کافه به‌صورت تازه پخته می‌شوند را سفارش بدهید.

شوکت در حقیقت یک کافه بیکری شیک است که به سبک کافه‌های فرانسوی طراحی شده و امتیاز بالایی در گوگل‌مپ دارد. کیفیت بالای آیتم‌ها، طراحی جذاب و شیک و حرفه‌ای بودن پرسنل باعث شده که این کافه در میان بهترین کافه‌ های مشهد قرار بگیرد. برای صرف صبحانه در شوکت، می‌توانید انواع شیرینی‌جاتی که در کافه به‌صورت تازه پخته می‌شوند را سفارش بدهید و آن‌ها را با چای، قهوه یا نوشیدنی‌های جذاب شوکت نوش جان کنید.

همچنین می‌توانید پک‌های شیرینی یا کیک‌های جذاب این کافه را هم به‌صورت بیرون بر سفارش بدهید.

آدرس کافه شوکِت مشهد: مشهد، بلوار صارمی، بین صارمی ۲۹ و ۳۱

ساعت کاری: 8 صبح تا 11 شب

تلفن: 05138699528

اینستاگرام: chouquette.patisserie

بخوانید از: لیستی از بهترین پارک های آبی مشهد 

بهترین کافه‌های فضای باز مشهد

بعد از صرف صبحانه در کافه، رفتن به کافه‌هایی که فضای باز و ویوی جذاب دارند هم ترند شده و کافه‌ای که هم صبحانه‌های جذاب و هم فضای باز دلنشین داشته باشد، از رقبای خود حسابی جلوتر است. در ادامه، بهترین کافه‌های فضای باز مشهد را معرفی می‌کنیم که جزء باکیفیت‌ترین کافه‌های این شهر هم محسوب می‌شوند و برای تمامی وعده‌ها، می‌توانید روی غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه آن‌ها حساب کنید.

کافه‌رستوران دِیت

کافه دیت؛ از بهترین کافه های مشهد
فضای باز کافه دیت در حقیقت یک روف‌گاردن جذاب است که چشم‌انداز زیبایی به شهر مشهد دارد.

به نظر می‌رسد که نام کافه دِیت همان قرار به انگلیسی باشد و وقتی فضای رمانتیک این کافه را ببینید، به حکمت این نام‌گذاری پی می‌برید. فضای باز کافه دیت در حقیقت یک روف‌گاردن جذاب است که چشم‌انداز زیبایی به شهر مشهد دارد و امکانات سرمایشی و گرمایشی متناسب با فصل در آن پیدا می‌شود. به جز این روف‌گاردن، کافه دیت یک تراس زیبا با سایه‌بان شیشه‌ای متحرک هم دارد و در آخر هفته‌ها و تعطیلات باید میزهای این 2 قسمت را از قبل رزرو کنید.

در منوی کافه دیت انواع نوشیدنی سرد و گرم، غذاهای فرهنگی، پیتزا، پاستا، کیک، دسر و … پیدا می‌شود.

آدرس کافه‌رستوران دِیت مشهد: مشهد، خیابان هفت‌تیر، نبش هفت‌تیر 8، خیابان گلشن، برج آرمیتاژ

ساعت کاری: 9 صبح تا 11 شب

تلفن: 09362107400

اینستاگرام: date_cafe_restaurant

بخوانید از: معرفی سرزمین موج‌ های آبی مشهد؛ هیجان در سیاه‌چاله آبی 

کافه‌تریا سی

کافه سی مشهد
این کافه در نزدیکی پارک ملت مشهد قرار دارد.

کافه‌تریا سی از آن کافه‌هایی است که به دلیل داشتن فضای باز زیبا، صبحانه‌های جذاب و منوی متنوع در دسته بهترین کافه‌ های مشهد قرار می‌گیرد. این کافه حیاطی بزرگ و پردرخت دارد که در پاییز نارنجی‌پوش و دیدنی می‌شود و به همین دلیل خیلی‌ها برای نشستن در آن سرودست می‌شکنند. مشتریان این کافه از کیفیت قهوه و دنج بودن فضای آن بسیار تعریف می‌کنند و علاوه بر قهوه، می‌توانید انواع نوشیدنی سرد، ماکتیل، میان‌وعده، کیک و دسر را در این کافه میل کنید.

همچنین این کافه در نزدیکی پارک ملت مشهد قرار دارد و بعد از گشت‌وگذار در این پارک، می‌توانید در کافه سی دلی از عزا دربیاورید.

آدرس کافه‌تریا سی مشهد: مشهد، بلوار وکیل‌آباد، نبش هنرستان ۲، درب پارکینگ بیمارستان جوادالائمه، ٢٠ قدم داخل پارکینگ

ساعت کاری: 8 صبح تا 11:30 شب

تلفن: 09021303730

اینستاگرام: cafe.see

بخوانید از: صفر تا 100 هر آنچه در سفر به مشهد باید بدانید 

کافی‌شاپ ویولانژ

کافه ویولانژ؛ از بهترین کافه های مشهد
این کافه در مجاورت پارک کوه سنگی مشهد قرار گرفته است.

کافی‌شاپ ویولانژ یکی از بهترین کافه‌ های مشهد است که می‌تواند ادعا کند ویوی ابدی دارد. این کافه در مجاورت پارک کوه سنگی مشهد قرار گرفته که از نوستالژیک‌ترین پارک‌های این شهر محسوب می‌شود و اولین چیزی که از تراس این کافه می‌بینید، همین پارک است. به غیر از کوه سنگی، از تراس ویولانژ به سایر نقاط مشهد هم چشم‌انداز زیبایی خواهید داشت.

معماری این کافه ترکیبی از معماری عربی، سنتی و مدرن است و بسیاری برای دیدن چشم‌انداز این کافه در غروب و شب، سرودست می‌شکنند.

آدرس کافی‌شاپ ویولانژ مشهد: مشهد، خیابان کوه سنگی، برج مهر کوه سنگی، طبقه 6

ساعت کاری: 8:30 صبح تا 12 شب

تلفن: ۰۹۰۳۱۹۶۷۶۹۱

اینستاگرام: the.viewlounge

بخوانید از: بافت سنتی مشهد؛ الگوها و عناصر معماری یک شهر مذهبی 

بهترین کافه‌ های مشهد برای تولد

گرفتن تولد در کافه می‌تواند کمی چالش‌برانگیز باشد؛ چون اکثر کافه‌ها فضای مناسبی برای این دورهمی ندارند یا ممکن است به دلیل سروصدا و اعتراض سایر مشتریان، از برگزاری تولد در کافه جلوگیری کنند. کافه‌هایی که می‌خواهیم در این بخش معرفی کنیم، با آغوش باز رزرو تولد شما را ثبت می‌کنند و حتی برخی از آن‌ها اتاق مجزا برای تولد دارند؛ ضمن این که از بهترین کافه‌ های مشهد هم محسوب می‌شوند.

کافه پینکی روم

کافه پینکی روم؛ از بهترین کافه های مشهد
صورتی رنگ غالب در فضای کافه پینکی روم است.

تعداد کافه‌های تم دار در ایران روبه‌افزایش است و اکثر آن‌ها روی فیلم‌ها، ژانرهای ادبی و … مانور می‌دهند. کافه پینکی روم مشهد ایده متفاوتی داشته و با ایجاد تم صورتی، تلاش کرده فضای خود را برای خانم‌ها جذاب کند. البته اجرای این ایده به این معنی نیست که آقایان حق ورود به پینکی روم را ندارند!

صورتی رنگ غالب در فضای کافه پینکی روم است و این رنگ را علاوه بر دیوارها، سقف و میزها، می‌توانید در ظروف و حتی تزیینات خوراکی‌های کافه هم پیدا کنید. این کافه در گوگل‌مپ امتیاز 4.7 را دارد که حتی در میان بهترین کافه‌ های مشهد کمیاب است و پینکی روم به دلیل کیفیت بالای آیتم‌ها و برخورد خوب پرسنل، این امتیاز را به دست آورده است.

آدرس کافه پینکی روم مشهد: مشهد، بلوار جلال آل‌احمد، جلال 22، نبش سروش 22

ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

تلفن: 09038423658

اینستاگرام: pinkiiroom

بخوانید از: آشنایی با فرهنگ بومی مشهد و آداب و رسوم مردم آن 

کافه هترا

کافه هترا؛ از بهترین کافه های مشهد
بیشتر مشتریان کافه هترا فضای دنج، کیفیت قهوه‌ها و پیتزاها و برخورد خوب پرسنل را نقطه قوت این کافه می‌دانند.

کافه هترا از جمله بهترین کافه‌ های مشهد برای تولد است که یک اتاق جداگانه را به این کار اختصاص داده است و این فضا را مطابق با سلیقه شما تزیین می‌کند. البته می‌توانید جشن تولد خود را در حیاط و فضای باز این کافه هم برگزار کنید. بیشتر مشتریان کافه هترا فضای دنج، کیفیت قهوه‌ها و پیتزاها و برخورد خوب پرسنل را نقطه قوت این کافه می‌دانند.

در این کافه غذاهای سنتی ایرانی مثل ته‌چین مرغ هم با کیفیت بالایی سرو می‌شود.

آدرس کافه هترا مشهد: مشهد، باهنر ۳ (کوثر ۶.۱)، پلاک 25

ساعت کاری: 8:30 صبح تا 12 شب

تلفن: ۰۹۱۵۱۱۴۰۹۲۱

اینستاگرام: hatra_cafe

بخوانید از: موسیقی محلی خراسان، میراثی ارزشمند و گران‌بها در سرزمین‌مان ایران 

کافه‌رستوران فیانی

کافه فیانی؛ از بهترین کافه های مشهد
این کافه اتاق مجزا برای تولد ندارد؛ اما میز موردنظرتان را مطابق با سلیقه شما تزیین می‌کند.

اگر برای انتخاب یک کافه به میزان رضایت مشتریان دیگر اهمیت می‌دهید، کافه‌رستوران فیانی می‌تواند انتخاب مناسبی برای تولدها، دورهمی‌ها و قرارهای شما باشد. این کافه‌رستوران به دلیل رضایت بالای مشتریان و داشتن امتیاز 4.3 در گوگل‌مپ، از بهترین کافه‌ های مشهد محسوب می‌شود. برخورد پرسنل این کافه به‌قدری خوب است که در دست زدن و ایجاد هیجان برای تولدهای شما هم همکاری می‌کنند!

این کافه اتاق مجزا برای تولد ندارد؛ اما میز موردنظرتان را مطابق با سلیقه شما تزیین می‌کند. در این کافه انواع فست‌فود، نوشیدنی‌های سرد و گم و همچنین صبحانه‌های مفصل سرو می‌شود.

آدرس کافه‌رستوران فیانی مشهد: وکیل‌آباد، بلوار دندانپزشکان، دندانپزشکان 7

ساعت کاری: 8:30 صبح تا 12 شب

تلفن: 05135021463

اینستاگرام: fiyani.restaurant

بخوانید از: معرفی ۲۸ تا از بهترین مراکز خرید مشهد 

کافی‌شاپ‌های هاشمیه مشهد

خیابان هاشمیه مشهد مثل بلوار سجاد از خیابان‌های لاکچری این شهر محسوب می‌شود و وجود کافه‌های و رستوران‌های شیک در آن باعث شده که به پاتوق شبانه جوان‌ها تبدیل شود. اگر می‌خواهید در هاشمیه مشهد شکم گردی کنید یا در کافه‌های آن قرار کاری و عاشقانه بگذارید، پیشنهاد می‌کنیم فهرست زیر را در نظر داشته باشید:

کافه‌رستوران هالیدیز

کافه هالیدیز مشهد
در این هالیدیز انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، قهوه، دسر، بستنی، کیک، سالاد و … در فضایی مدرن و سرسبز سرو می‌شود.

کافه‌رستوران هالیدیز یکی از بهترین کافه‌ های مشهد با فضای باز است که به دلیل سرو صبحانه‌های باکیفیت و خوش کمیت شهرت دارد. در این کافه‌رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، قهوه، دسر، بستنی، کیک، سالاد و … در فضایی مدرن و سرسبز سرو می‌شود و بسیاری از مشتریان کیفیت بالای غذاها را نقطه قوت این کافه می‌دانند. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که کیفیت آیتم‌های منوی هالیدیز نسبت به کافه‌های شهرهایی مثل تهران هم گران است.

آدرس کافه‌رستوران هالیدیز مشهد: مشهد، هاشمیه 11، چهارراه اول سمت راست

ساعت کاری: 8 صبح تا 12 شب

تلفن: 09152680008

اینستاگرام: holidays.garden

کافه 1860

کافه 1860؛ از بهترین کافه های مشهد
این کافه با تم فیلم‌های وسترن طراحی شده است.

کافه 1860 به دلیل طراحی خاص و تم دار خود یکی از جذاب‌ترین و بهترین کافه‌ های مشهد است. این کافه با تم فیلم‌های وسترن طراحی شده و در بدو ورود، دکوراسیون تمام چوبی و آیتم‌های مربوط به سینمای وسترن توجه شما را جلب می‌کنند. البته صاحبان این کافه فقط روی دکوراسیون آن کار نکرده‌اند و کافه 1860 به دلیل برخورد خوب پرسنل و کیفیت بالای آیتم‌هایش امتیاز 4.4 را در گوگل‌مپ به دست آورده است.

آدرس کافه 1860 مشهد: مشهد، سجاد، بهارستان ٢، پلاک ٨، طبقه مثبت یک

ساعت کاری: 4 بعد از ظهر تا 12 شب

تلفن: 09303472003

اینستاگرام: cafe1860

کافه‌رستوران رومادو

کافه رومادو مشهد
کافه رومادو طراحی مدرنی دارد و آیتم‌های خود را به‌صورت بیرون بر هم سرو می‌کند.

کافه‌رستوران رومادو یکی دیگر از بهترین کافه‌ های مشهد است که قبلاً با نام آیزاک فعالیت می‌کرد. در این کافه انواع نوشیدنی سرد و گرم، غذاهای فرنگی، پیتزا، پاستا و … سرو می‌شود و می‌توانید برای برگزاری جشن تولد هم آن را رزرو کنید. کافه رومادو طراحی مدرنی دارد و آیتم‌های خود را به‌صورت بیرون بر هم سرو می‌کند.

آدرس کافه‌رستوران رومادو مشهد: مشهد، نبش هاشمیه ۷۱

ساعت کاری: 8 صبح تا 12 شب

تلفن: 09306502340

اینستاگرام: romado_cafe

بخوانید از: از زعفران تا زرشک؛ لیستی از بهترین سوغات مشهد

بهترین کافه‌های سنتی مشهد

اگر میانه‌تان با کافه‌های مدرن و طراحی‌های مینیمال چندان خوب نیست و دنبال کافه‌ای هستید که در کنار غذاهای سنتی، قلیان هم سرو کند و حال و هوای ایرانی داشته باشد، این بخش را با دقت بخوانید.

کافه سنتی حس خوب

کافه سنتی حس خوب مشهد
این کافه اتاق VIP هم دارد که از آن می‌توانید برای برگزاری جشن تولد استفاده کنید.

کافه سنتی حس خوب از بهترین کافه‌ های مشهد و منطقه طرقبه مشهد آن است که فضای باز هم دارد و به همین دلیل طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این کافه به جز قلیان، انواع نوشیدنی سرد و گرم و میان‌وعده‌هایی مثل چیپس و پنیر، سیب‌زمینی پنیر، تست و … هم سرو می‌شود. همچنین این کافه اتاق VIP هم دارد که از آن می‌توانید برای برگزاری جشن تولد استفاده کنید.

آدرس کافه سنتی حس خوب مشهد: مشهد، ابتدای طرقبه، انتهای امام رضا ٣، تقاطع شریعتی ٤، سمت چپ

ساعت کاری: 3 بعد از ظهر تا 12 شب

تلفن: 09010101047

اینستاگرام: good_feeling_cafe

سرای سنتی فانوس آبی

کافه رستوران سنتی فانوس آبی مشهد
این کافه در مرکز شهر مشهد قرار دارد.

سرای سنتی فانوس آبی از محبوب‌ترین و بهترین کافه‌ های مشهد است که در مرکز این شهر قرار دارد. این کافه‌رستوران سنتی در فضایی سنتی و روی تخت‌های چوبی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و موسیقی زنده هم دارد. وسایل قدیمی موجود در کافه مثل فانوس‌های قدیمی، سماور ذغالی، چرخ چاه و … فضایی نوستالژیک به این کافه بخشیده است.

آدرس سرای سنتی فانوس آبی مشهد: مشهد، چهارراه خیام

ساعت کاری: 12 ظهر تا 12 شب

تلفن: 09911166200

اینستاگرام: fanoosabie

کافه حس پرسو

کافه حس پرسو، از بهترین کافه های مشهد
حس پرسو هم یکی از محبوب‌ترین کافه‌ های مشهد در گوگل‌مپ است.

کافه حس پرسو از جمله بهترین کافه‌ های مشهد است که صاحبان آن موفق شده‌اند به‌خوبی فضای کافه‌های مدرن و رستوران‌های سنتی را به یکدیگر پیوند بزنند. فضای این کافه شبیه به خانه‌های ایرانی قدیمی است و دیوارهای نمای آن نیز با کاهگل تزیین شده‌اند. این کافه هم یکی از محبوب‌ترین کافه‌ های مشهد در گوگل‌مپ است و بیشتر مشتریان کافه از فضای زیبا و کیفیت آیتم‌های آن تعریف کرده‌اند.

آدرس کافه حس پرسو مشهد: مشهد، محله احمدآباد، بلوار ناصرخسرو ۲۷، انتهای خیابان شهید اسلامی ۴، نبش صنایع 1/5

ساعت کاری: 11 صبح تا 12 شب

تلفن: 09152205080

اینستاگرام: hespresso.cafe

کافه گردی؛ یکی از جاذبه‌های مشهد

در این مقاله شما را با 15 مورد از بهترین کافه‌ های مشهد آشنا کردیم؛ کافه‌هایی می‌توانید روی برخی از آن‌ها برای گرفتن تولد و خوردن صبحانه باکیفیت حساب باز کنید و برای لذت بردن از هوای آزاد و چشم‌انداز زیبای شهر مشهد، می‌توانید به برخی دیگر مراجعه کنید. همچنین به معرفی بهترین کافه‌های سنتی این شهر نیز پرداختیم.

برای لذت بردن از این کافه‌ها و دسترسی بهتر به آن‌ها، پیشنهاد می‌کنیم وارد صفحه اجاره ویلا و سوئیت در مشهد شوید و یکی از اقامتگاه باکیفیت شب در این شهر را رزرو کنید.

سؤالات متداول درباره بهترین کافه‌ های مشهد

بهترین کافه صبحانه مشهد کدام است؟

برای صرف صبحانه باکیفیت می‌توانید سری به کافه‌های کیوسک، خیابان سی‌ام و شوکت بزنید.

بهترین کافه قلیون مشهد کدام است؟

کافه سنتی حس خوب و کافه‌رستوران فانوس آبی از بهترین کافه قلیانی‌های مشهد محسوب می‌شوند.

بهترین کافی‌شاپ‌های مشهد برای تولد کدام‌اند؟

کافه هترا، پینکی روم و فیانی از بهترین کافه‌ های مشهد برای برگزاری تولد محسوب می‌شوند.

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*