بهترین ساحل چالوس کجاست؟ ۰ تا ۱۰۰ بهترین سواحل چالوس

0

برخلاف چیزی که فکر می‌کنید، بهترین زمال شمال رفتن نه در تابستان بلکه در همین روزهای اول پاییز است. هوا را ببینید! نسیم خنکی که از میان درختان می‌گذرد، گواه همین است که هوای شمال آن رطوبت و شرجی بودنِ تابستانی‌اش را ندارد! باز شدن مدرسه‌ها هم باعث شده تا حداقل نیمی از مسافران، جاده را برای یک رانندگی بدون ترافیک و توقف خالی بگذارند. حتی در بهترین ساحل چالوس هم خبری از همهمه مسافران نیست و می‌توانید با خیال راحت و در سکوت، از منظره دریا نهایت لذت را ببرید!

حالا که بحث بهترین ساحل چالوس شد، اجازه دهید تا یک راز جالب را با شما در میان بگذاریم! هیچ می‌دانستید که در چالوس بیش از ۱۰ ساحل جذاب و دیدنی برای تفریح و شنا وجود دارد؟ سواحلی که به دلیل امکانات منحصر به فردشان، پاسخگوی تمام نیازهای مسافران هستند. بگذارید تا بیش از این وقت را تلف نکرده و در ادامه برخی از زیباترین و بهترین سواحل چالوس را به شما معرفی کنیم:

جهت اجاره ویلا و سوئیت در چالوس کلیک کنید

ساحل نمک آبرود، بهترین ساحل چالوس برای عاشقان تفریح!

بهترین ساحل چالوس
ساحل نمک آبرود زمینی به وسعت ۶۵۰ هکتار است که در منطقه‌ای میان دریای خزر و رشته‌کوه البرز واقع شده است.

اجازه دهید تا در همین اول کار به شما بگوییم که در ساحل نمک آبرود هر تفریحی که بخواهید برایتان فراهم شده است. از تفریحات آبی مختلف مثل جت اسکی و هاور کرافت و شاتل گرفته تا اسب سواری و رکاب زدن با دوچرخه، تنها بخشی از تفریحات منحصر به فرد ساحل نمک آبرود هستند.

ساحل نمک آبرود، زمینی به وسعت ۶۵۰ هکتار است که در منطقه‌ای میان دریای خزر و بخشی از بلندی‌های رشته‌کوه البرز واقع شده است. این ساحل گرچه ترکیبی از جنگل و دریا و کوهستان است، اما به طور کلی به دو بخش اصلی تقسیم می‌شود: بخش اصلی ساحل که در کنار دریا قرار گرفته است و بخش کوهستانی و جنگلی که بیشتر مناسب علاقه‌مندان طبیعت گردی است.

برای اجاره ویلا و سوئیت در نمک آبرود کلیک کنید

بخش ساحلی نمک آبرود

 ساحل نمک آبرود
شاتل، جت اسکی، پاراسل، هاور کرافت و قایق سواری قسمتی از ورزش‌های آبی ساحل نمک آبرود به حساب می‌آیند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می‌دهند در بهترین ساحل چالوس آفتاب بگیرند یا مشغول تفریحات هیجان انگیز دریایی شوند، پیشنهاد می‌کنیم که اول به بخش ساحلی نمک آبرود مراجعه کنید. در اینجا همه جور امکاناتی برای لذت بردن شما از دریا وجود دارد: شاتل، جت اسکی، پاراسل، هاور کرافت و قایق سواری تنها قسمتی از ورزش‌های آبی هیجان انگیز ساحل نمک آبرود به حساب می‌آیند.

در بخش‌هایی از این ساحل هم امکان سواری با اسب وجود دارد و می‌توانید با پرداخت مبلغی به عنوان کرایه، در زمانی مشخص در ساحل دریای خزر اسب سواری کنید. در نزدیکی پیست اسب سواری چند عکاس خوش ذوق هم مستقر شده‌اند و با کرایه دادن لباس محلی به مسافران، از آنها عکس‌های جذابی به عنوان یادگاری می‌گیرند.

پرواز با پاراگلایدر، چتر، بالگرد و کایت از دیگر تفریحات جذاب و هیجان انگیزی است که می‌توانید با آنها به ارتفاعات رفته و منظره دریا و جنگل را از زاویه‌ای تماشایی ببینید! تا یادمان نرفته است بگوییم که بخش‌هایی از ساحل نمک آبرود به خوبی تفکیک سازی شده است و علاقه‌مندان به آفتاب گرفتن و برنزه کردن می‌توانند با مراجعه به بخش بانوان و آقایان، از گرمای آفتاب نهایت استفاده را ببرند.

بخوانید از:‌ 16 مورد از جاهای دیدنی چالوس که حتما باید ببینید + آدرس 

بخش کوهستانی و جنگلی ساحل نمک آبرود

بخش کوهستانی و جنگلی ساحل نمک آبرود
بخش زیادی از تفریحات ساحل نمک آبرود در قسمت کوهستانی و جنگلی آن قرار دارد.

بخش زیادی از تفریحات ساحل نمک آبرود در قسمت کوهستانی و جنگلی آن قرار دارد. آنقدر هم تعداد این تفریحات زیاد است که مطمئن باشید برای امتحان کردن تمام آنها باید بیشتر از یک روز وقت بگذارید! مثلا اگر به ارتفاع علاقه دارید، می‌توانید تله کابین، سورتمه، زیپ لاین و پل معلق را امتحان کنید که شما را از میان ارتفاعات و جنگل‌های سرسبز نمک آبرود عبور می‌دهند.

در قسمت پایین دست جنگل، مجموعه‌ای از تفریحات جذاب مثل سینمای شش بعدی، پارک دریایی دلفین‌ها، کارتینگ، زمین تیراندازی، پینت بال و پیست دوچرخه سواری هم وجود دارد که علاوه بر بعد تفریحی، جنبه ورزشی دارند و می‌توانند بهترین گزینه برای تحرک بیشتر خانواده‌ها و کودکان باشند.

فراموش نکنید که جنگل ساحل نمک آبرود، یک طبیعت وحشی و دست نخورده است و برای علاقه‌مندان به طبیعت گردی، یکی از بهترین مکان‌ها برای لذت بردن از سکوت و آرامش محض به حساب می‌آید.

بخوانید از: ۲۰ مورد از هیجان‌انگیزترین تفریحات نمک آبرود

امکانات رفاهی ساحل نمک آبرود

امکانات رفاهی ساحل نمک آبرود
امکانات رفاهی ساحل نمک آبرود متعدد و به روز هستند و اغلب نیازهای مسافران را برآورده می‌کنند.

خوشبختانه امکانات رفاهی ساحل نمک آبرود متعدد و به روز هستند و اغلب نیازهای مسافران را برآورده می‌کنند. امکاناتی که شامل پلاژ مخصوص بانوان و آقایان، سایه‌بان‌، دوش‌ آب، سرویس‌های بهداشتی، اسکله برای قایق سواری، کافه و رستوران می‌شوند.

در بخش مسکونی ساحل نمک آبرود نیز انواع خانه‌ها، ویلاها و امکانات اقامتی متنوع وجود دارد و مسافران با هر سلیقه‌ای می‌توانند به راحتی یک مکان ایده‌ال برای ماندن در بهترین ساحل چالوس را پیدا کنند.

آدرس ساحل نمک آبرود

استان مازندران، ۱۲ کیلومتری جاده چالوس به شهسوار، ساحل نمک آبرود

بخوانید از:‌ دریاچه ولشت کجاست؟ دختر زیبای کلاردشت 

ساحل رادیو دریا، تمیزترین ساحل چالوس

ساحل رادیو دریا
بسیاری از مسافران، ساحل رادیو دریا را تمیزترین ساحل چالوس معرفی می‌کنند.

هیچ می‌دانستید که بسیاری از مسافران، ساحل رادیو دریا را بهترین ساحل چالوس معرفی می‌کنند؟ می‌دانید دلیلش چست؟ این ساحل آنقدر تمیز است که می‌توانید روی ماسه‌هایش قدم زده و از منظره دریای زلال خزر نهایت لذت را ببرید! البته که فقط تمیزی دلیل محبوبیت این ساحل نیست! در اینجا تعداد زیادی آلاچیق با دکورهای مینیمال نصب شده است تا مسافران بتوانند با مستقر شدن در آنها از منظره دریا غرق در آرامش و لذت شوند!

جالب است که بدانید در گذشته، یک مرکز پخش رادیویی در کنار این ساحل وجود داشت که برنامه‌های رادیو دریا از آن پخش می‌شد. دقیقا به‌ همین دلیل است که این ساحل با چنین نامی شناخته می‌شود.

بخوانید از: راهنمای سفر به چالوس

امکانات تفریحی و رفاهی ساحل رادیو دریا

امکانات تفریحی و رفاهی ساحل رادیو دریا
یکی از متداول‌ترین و هیجان انگیزترین تفریحات ساحل رادیو دریا، والیبال ساحلی است.

یکی از متداول‌ترین و هیجان انگیزترین تفریحات ساحل رادیو دریا والیبال ساحلی است. فرقی نمی‌کند که در کدام ساعت از روز راهی این ساحل شوید! اگر هوا مساعد باشد، همیشه خدا گروهی از علاقه‌مندان این ورزش روی ماسه‌های ساحل به پاسکاری توپ و دویدن مشغولند.

وجود انواع رستوران و فست فود و سوپر مارکت‌‌‌‌های رنگارنگ هم باعث شده است تا مسافران بدون نگرانی از خرید مواد غذایی، هر آنچه هوس کرده‌اند را از اینجا تهیه کنند. بد نیست که بدانید بخشی از این ساحل به صورت اختصاصی در اختیار بانوان قرار گرفته و مسافران می‌توانند آزادانه و بدون پوشش خاص در آن تردد کنند.

قایق‌سواری، جت اسکی، شنا، پیک نیک و قدم زدن روی ماسه‌ها از دیگر تفریحات رایج در ساحل رادیو دریا به شمار می‌روند. به خاطر داشته باشید که در بخشی از این ساحل، فضای مخصوص بازی کودکان هم تعبیه شده که خانواده‌ها می‌توانند از آن برای سرگرم کردن فرزندان خود استفاده کنند.

آدرس ساحل رادیو دریا

ساحل رادیو دریا نزدیکترین ساحل به تهران است و در جاده چالوس قرار دارد. فراموش نکنید که در ایام شلوغ سال ممکن است مسیر دسترسی به این منطقه شلوغ و پرترافیک باشد. آدرس دقیق ساحل رادیو دریا به شرح زیر است:

شهرستان چالوس، خیابان پاسداران، خیابان رادیو دریا

بخوانید از: جاده چالوس و پیچ و خم های پاییزاش خاطره سازترینند 

ساحل آرام، خلوت‌ترین ساحل چالوس

ساحل آرام، خلوت‌ترین ساحل چالوس
این ساحل آنقدر غرق در سکوت و آرامش است که نامش را ساحل آرام گذاشته‌اند.

برای بعضی گردشگران، بهترین ساحل چالوس جایی است که در آن خبری از همهمه و شلوغی مسافران نباشد. اگر تعریف شما هم از بهترین ساحل چالوس این است، بهتر است که همان اول مسیر خود را به سمت ساحل آرام تغییر دهید! این ساحل آنقدر غرق در سکوت و آرامش است که نامش را هم ساحل آرام گذاشته‌اند.

ساحل آرام یک ساحل نسبتا اختصاصی است که بیشتر از هر چیز با ویلاهای چسبیده به دریا به چشم می‌آید. بنابراین برای تمام افرادی که به دنبال ویلاهای نزدیک به دریا می‌گردند، این ساحل یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود.

جهت اجاره ویلا در شمال کلیک کنید.

امکانات تفریحی و رفاهی ساحل آرام

امکانات تفریحی و رفاهی ساحل آرام
در نزدیکی این ساحل، صیادان شمال به ماهیگیری مشغولند و مناظر شگفت انگیزی از به تور انداختن و شکار آبزیان را خلق می‌کنند.

شما می‌توانید در آرامش و سکوت دریا، از پیاده‌روی در ساحل آرام لذت برده و طلوع و غروب آفتاب را از میان امواج تماشا کنید. در نزدیکی این ساحل همچنین صیادان شمال به ماهیگیری مشغولند و مناظر شگفت انگیزی از به تور انداختن و شکار آبزیان را خلق می‌کنند که ممکن است برای برخی تماشایی باشد. پیک نیک و ورزش در حوالی دریا از دیگر امکانات تفریحی ساحل آرام به شمار می‌روند.

به دلیل مسکونی بودن بافت ساحل آرام، در صورت تمایل می‌توانید به مراکز خرید، رستوران‌ها و کافه‌هایی که در نزدیکی اینجا وجود دارد مراجعه کنید.

آدرس ساحل آرام

چالوس، خیابان رادیو دریا خط ۸، خیابان شبنم، ساحل آرام

بخوانید از:‌ روستای فلکده در دل طبیعت چالوس ، چشمتان به جاده باشد 

ساحل دوجمان، بهترین ساحل چالوس برای تفریحات آبی

ساحل دوجمان، بهترین ساحل چالوس برای تفریحات آبی
در ساحل دوجمان امکانات اقامتی متعددی مثل ویلا، هتل آپارتمان و خانه‌های بومی وجود دارد.

اگر هدفتان از سفر به شمال، لذت بردن از تفریحات دریایی است و به دنبال بهترین ساحل چالوس برای بالا بردن آدرنالین خونتان هستید، ما به شما ساحل دوجمان را پیشنهاد می‌کنیم. مانند ساحل رادیو دریا، بسیاری این منطقه را یکی از تمیزترین سواحل چالوس معرفی می‌کنند.

در ساحل دوجمان امکانات اقامتی متعددی مثل ویلا، هتل آپارتمان و خانه‌های بومی وجود دارد. یک مزیت این ساحل نسبت به سواحل دیگر این است که محیط اطراف آن بسیار سرسبز و پردرخت بوده و مسافران می‌توانند علاوه بر مناظر دریا، از دیگر مناظر طبیعی این حوالی لذت ببرند.

امکانات تفریحی و رفاهی ساحل دوجمان

امکانات تفریحی و رفاهی ساحل دوجمان
جت اسکی از جمله پرطرفدارترین و رایج‌ترین تفریحات دریایی ساحل دوجمان به حساب می‌آید.

همانطور که به شما گفتیم، ساحل دوجمان بیشتر از هر جای دیگری با تفریحات دریایی‌اش شناخته می‌شود. قایق سواری، جت اسکی، شاتل و موتورهای چهار چرخ از جمله پرطرفدارترین و رایج‌ترین تفریحات دریایی این ساحل به حساب می‌آیند. کافه رستوان‌های متعددی هم در حوالی این ساحل ساخته شده است که مسافران می‌توانند به مراجعه به آنها، ضمن استراحتی کوتاه مدت، از غذاها و خوراکی‌های خوشمزه آنها نهایت لذت را ببرند.

آدرس ساحل دوجمان

چالوس، جاده میانده، جاده ساحلی

بخوانید از: تفریحات شمال

ساحل هتل پارسیان خزر، از زیباترین سواحل چالوس

ساحل هتل پارسیان خزر، از زیباترین سواحل چالوس
ورود به ساحل هتل پارسیان خزر برای عموم مسافران آزاد است.

همانطور که از نامش پیداست، این ساحل از جمله سواحل اختصاصی هتل پارسیان خزر به حساب می‌آید. ساحلی مجهز به امکانات رفاهی که ورود به آن نه تنها برای ساکنان هتل، بلکه برای عموم مسافران هم آزاد است. زیبایی و سرسبزی این ساحل و نزدیکی‌اش به دریا باعث شده است تا در روزهای تعطیل و ایام توریستی سال، مسافران بسیاری به اینجا بیایند.

امکانات تفریحی و رفاهی ساحل هتل پارسیان خزر

امکانات تفریحی و رفاهی ساحل هتل پارسیان خزر
در ساحل هتل پارسیان خزر امکانات رفاهی متنوعی مانند کافی شاپ و رستوران‌های ساحلی وجود دارد.

این ساحل اختصاصی بهترین محل برای پیاده‌روی، دوچرخه سواری، شنا و آب تنی است! البته که در این منطقه تفریحات دریایی جذابی هم مثل جت اسکی و قایق سواری برقرار است و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای به عنوان کرایه، سرعت و هیجان را در میان امواج دریای خزر تجربه کنند.

در ساحل هتل پارسیان خزر همچنین امکانات رفاهی متنوعی مانند آلاچیق برای پیک نیک، کافی شاپ و رستوران‌های ساحلی وجود دارد که به پاتوقی برای تفریح و استراحت گردشگران تبدیل شده‌اند. رستوران آبادگران و تفرجگاه ساحلی نمک آبرود نیز در ۱ کیلومتری غرب این ساحل قرار دارند که با اندکی پیاده روی دسترسی به آنها امکان پذیر است. تا یادمان نرفته است بگوییم که ساعات ورود به این ساحل از ۱۰ صبح تا ۱ بامداد است که بسته به شلوغ بودن فضا ممکن است متغیر باشد.

آدرس ساحل هتل پارسیان خزر

چالوس، نمک آبرود، هتل پارسیان خزر

جهت مشاهده و اجاره ویلا کلیک کنید

ساحل خط هشت چالوس

ساحل خط هشت چالوس
ساحل خط هشت چالوس از غرب رادیو دریا آغاز شده و تا ۴ کیلومتر بعد از آن امتداد پیدا می‌کند.

منطقه خط ۸ چالوس در جاده‌ای زیبا و در مجاورت دریا قرار گرفته و با داشتن ویلاها و پلاژهای اقامتی به عنوان یکی از بهترین سواحل چالوس شناخته می‌شود. این ساحل از غرب رادیو دریا آغاز شده و تا ۴ کیلومتر بعد از آن امتداد پیدا می‌کند.

یکی از خوبی‌های ساحل خط هشت چالوس این است که در نزدیکی‌اش مراکز خرید، فروشگاه‌ها و رستوران‌های متعددی وجود دارد؛ تا جایی که اغلب مسافران برای تهیه اجناس قیمت مناسب به این منطقه مراجعه می‌کنند.

امکانات تفریحی و رفاهی ساحل خط هشت چالوس

امکانات تفریحی و رفاهی ساحل خط هشت چالوس
ساحل خط هشت چالوس از جمله سواحل خلوت و کم تردد شمال است.

ساحل خط هشت چالوس از جمله سواحل خلوت و کم تردد شمال است و برای آنهایی که از شلوغی و ازدحام مسافران فراری‌اند، بهترین محل به حساب می‌آید. در حوالی این منطقه مراکز خرید متعددی از جمله مرکز خرید الماس واقع شده و امکان دسترسی به دیگر سواحل چالوس نیز به راحتی وجود دارد.

نانوایی، سوپرمارکت، میوه فروشی و بازار روز محلی از دیگر امکانات نزدیک به این ساحل به شمار می‌روند.

آدرس ساحل خط هشت چالوس

چالوس، شهرک دریا، خیابان خط هشت، خیابان کیان

جهت مشاهده و اجاره ویلا رامسر کلیک کنید

ساحل سیترا (پلاژ حسینی)، هم فال و هم تماشا

ساحل سیترا (پلاژ حسینی)
در ساحل سیترا برای هر سلیقه‌ا‌ی یک تفریح هیجان انگیز وجود دارد.

در ساحل سیترا خیالتان راحت است که حوصله‌تان سر نمی‌رود؛ چون برای هر سلیقه‌ا‌ی یک تفریح هیجان انگیز وجود دارد. این ساحل در نزدیکی نوشهر مازندران واقع شده و آب و هوایش حسابی تمیز و دل انگیز است. ساحلی که حدود ۱۹ هکتار مساحت دارد و در تمام فصول سال از مسافران و گردشگران شهرهای مختلف پذیرایی می‌کند.

جالب است که بدانید در ماه‌های اوج مسافرت به‌ویژه تابستان‌ها، روزانه بیش از ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو به این منطقه وارد می‌شوند. سیترا همچنین در سال ۱۳۸۷ به عنوان یکی از ۵۶ منطقه نمونه گردشگری از سوی سازمان میراث‌ فرهنگی اعلام شد.

امکانات تفریحی و رفاهی ساحل سیترا

امکانات تفریحی و رفاهی ساحل سیترا
قایق سواری یکی از تفریحات متداول ساحل سیترا به حساب می‌آید.

همانطور که گفتیم، در ساحل سیترا برای تمام سلیقه‌ها امکانات تفریحی و رفاهی وجود دارد. پینت بال، پیست کارتینگ، قایق سواری، بیلیارد، موتور چهارچرخ و دوچرخه از جمله متداول‌ترین و محبوب‌ترین تفریحات این ساحل هستند که در اغلب اوقات سال امکان تجربه کردن آنها برای مسافران مهیا است.

یک خوبی دیگر ساحل سیترا این است که در آن رستوران‌‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلف نیز تعبیه شده و نشستن با خانواده و لذت بردن از منظره دریا به زیباترین شکل در آنها وجود دارد. شما همچنین می‌‎توانید در بخشی از مناطق ساحل چادر بزنید و با صدای امواج دریا شب را به صبح برسانید.

آدرس ساحل سیترا

جاده نوشهر به چالوس، ورودی پلاژ سیترا

برای اجاره ویلا و سوئیت در نوشهر کلیک نمایید.

مجموعه ساحلی البرز، پاتوق جوان‌های عشق هیجان

مجموعه ساحلی البرز
مجموعه ساحلی البرز از جمله امن‌ترین سواحل چالوس است که دسترسی و موقعیت فوق العاده‌ای به امکانات شهری دارد.

اگر هنوز در انتخاب بهترین ساحل چالوس مردد مانده‌اید و برای انجام تفریحات دریایی به دنبال محلی ایده‌ال می‌گردید، بد نیست که سری هم به مجموعه ساحلی البرز بزنید و برخی از امکانات تفریحی آن را تجربه کنید.

مجموعه ساحلی البرز از جمله امن‌ترین سواحل چالوس است که دسترسی و موقعیت فوق العاده‌ای به امکانات شهری دارد. در این ساحل تفریحات متنوعی برای نوجوانان و جوانان فراهم شده و به همین دلیل یک پاتوق جذاب برای افراد عشق هیجان به حساب می‌آید.

امکانات تفریحی و رفاهی مجموعه ساحلی البرز

امکانات تفریحی و رفاهی مجموعه ساحلی البرز
تفریحات مجموعه ساحلی البرز هیجان و آدرنالین خونتان را حسابی بالا می‌برند.

راستش را بخواهید امکانات تفریحی و رفاهی اینجا به قدری زیاد است که اصلا نمی‌دانیم از کجا شروع کنیم! بگذارید تا پیش از هر چیز به خانواده‌ها بگوییم که در حوالی پلاژ ساحلی البرز، یک مجموعه تفریحی کودکان احداث شده که در آن انواع بازی‌های متناسب با سن فرزندانتان وجود دارد. کیدزپلاس در حقیقت مجموعه‌ای زنجیره‌ای است که در اغلب شهرهای ساحلی و تفریحی ساخته شده و باعث سرگرم کردن کودکان می‌شود.

البته که در مجموعه ساحلی البرز امکانات دیگری هم برای افراد بزرگسال تعبیه شده است. جت اسکی، اسکی روی آب، قایق سواری، موتور چهار چرخ، پاراسل، والیبال ساحلی و فلای برد از جمله بازی‌های دریایی پلاژ ساحلی البرز هستند که هر کدام به تنهایی هیجان و آدرنالین خونتان را بالا می‌برند.

خیالتان از بابت غذا و خورد و خوراک هم راحت باشد! در این ساحل دلنشین و رویایی می‌‌توانید با مراجعه به فست فود و رستوران و سوپرمارکت، غذای دلخواهتان را تهیه کرده و یک خاطره خوشمزه را در ذهن خود ثبت کنید.

آدرس مجموعه ساحلی البرز

چالوس، ۵ کیلومتری نمک آبرود، نرسیده به عباس‌آباد

بحوانید از:‌ روستای زوات چالوس کجاست؟ مروارید پنهان چالوس


ساحل متل قو، خاطرات شمال محاله یادم بره!

ساحل متل قو
ساحل متل قو و تماشای دریای مواج از آن لحظات نابی است که سفر شمال را به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کند.

یک شمال است و یک متل قو! ساحل ماسه‌ای متل قو و تماشای دریا با حضور موج‌های کوتاه و بلند، از آن لحظات نابی است که سفر شمال را به خاطره‌ای فراموش نشدنی تبدیل می‌کند. ساحلی که ترکیبی از چشم اندازهای دریا و جنگل را در خود خلاصه کرده و تعریف دیگری از شمال را ارائه می‌دهد. بیخود نیست که بسیاری این ساحل دلنشین را بهترین ساحل چالوس معرفی می‌کنند.

برای اجاره ویلا متل قو کلیک کنید.

امکانات تفریحی و رفاهی ساحل متل قو

امکانات تفریحی و رفاهی ساحل متل قو
در اطراف ساحل متل قو رستوران‌ها و کافه‌های متعددی برای استراحت چند ساعته وجود دارد.

محبوبیت فراوان و افزایش تعداد گردشگران، مسئولان این منطقه را بر آن داشت تا در اطراف ساحل متل قو رستوران‌ها و کافه‌های متعددی بسازند. در این ساحل همچنین تفریحات متنوعی برای علاقه‌مندان به ورزش‌های دریایی وجود دارد. تفریحاتی که شامل جت اسکی، پاراسل، قایق سواری، شنا، والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، اسکی روی آب، پاراسلینگ، شاتل دریایی، پاراسل و هاورکرافت می‌شوند. موتور چهار چرخ از دیگر تفریحات ساحل متل قو است که سواری با آن به ویژه در نزدیکی دریا، حس و حال وصف نشدنی دارد.

آدرس ساحل متل قو

جاده چالوس، مسیر چالوس به سلمان‌شهر

بخوانید از: عروس شمال ایران، متل قو

کلام آخر، تماشای دریای خزر در بهترین ساحل چالوس

تماشای دریای خزر در بهترین ساحل چالوس
این روزهای خنک پاییزی، یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به شمال و سواحل چالوس هستند.

انتخاب بهترین ساحل چالوس کار چندان ساده و آسانی نیست؛ آن هم وقتی پای امکانات و تفریحات دریایی در میان باشد! با این حال در این مطلب بخشی از بهترین سواحل چالوس را به شما معرفی کرده و تلاش کردیم تا امکانات هر یک را به اختصار به شما توضیح دهیم.

فراموش نکنید که این روزهای خنک پاییزی، یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به شمال و سواحل چالوس هستند. تا یادمان نرفته است بگوییم که اگر قصد سفر به شمال را دارید و می‌خواهید از این خطه سرسبز و سواحل زیبایش دیدن کنید، می‌توانید برای پیدا کردن و رزرو هرگونه ویلا، خانه و سایر امکانات اقامتی از سایت شب نیز کمک بگیرید.

 

سوالات متداول درباره بهترین ساحل چالوس

بهترین ساحل چالوس کدام است؟

ساحل نمک آبرود، ساحل متل قو و ساحل سیترا برخی از بهترین سواحل چالوس به شمار می‌روند.

بهترین ساحل چالوس برای چادر زدن کجاست؟

ساحل سیترا بهترین ساحل چالوس برای چادر زدن است.

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*