11 تا از بهترین شیرینی فروشی های تهران

0

پیدا کردن شیرینی فروشی خوب و باکیفیت در تهران کار سختی نیست! رقابت قنادان و شیرینی پزان امروزی در زمینه تولید شیرینی‌ها، کیک‌های رنگارنگ و محصولات فانتزی به قدری بالا رفته است که بدون اغراق در هر محله‌ای از پایتخت می‌توانید یک شیری فروشی باکیفیت و هیجان انگیز پیدا کنید!

با این حال ما کار را برای شما آسان کرده‌ایم و با جمع کردن 11 تا از بهترین شیرینی فروشی های تهران در این مطلب، به شما این امکان را می‌دهیم تا در میان این گزینه‌های خوشمزه و جذاب، بهترین مورد را انتخاب کنید!

کوکی باکس، شیرینی‌های جمع‌وجور در جعبه‌های قشنگ

منصفانه‌اش این است که کوکی باکس را از اولین شیرینی فروشی هایی بدانیم که کیک‌ها و شیرینی‌هایش را به صورت تکی و در قالب‌های جدید و به سبکی غیر سنتی به شهروندان ارائه می‌کرد. برای ما ایرانی‌ها که همیشه شیرینی را به صورت کیلویی و به تعداد زیاد تهیه می‌کردیم، چنین شیوه‌ای کمی عجیب و تا حدی متفاوت بود.

البته که فروش تکی شکلات و شیرینی و کیک تنها دلیل شهرت کوکی باکس نبود. این مجموعه در کنار ارائه متفاوت محصولات خود، سبک تولیدش را هم بر اساس مواد اولیه تازه و مرغوب و بدون نگهدارنده قرار داد و تلاش کرد تا طعم و مزه سالم را وارد ذائقه ایرانی‌ها کند.

از طرف دیگر آنها به سلامت مشتری ها هم فکر کرده اند و شیرینی های کم خامه و رژیمی تهیه می کنند که با خیال راحت میتوان استفاده کرد. باتوجه به اینکه شیرینی های این فروشگاه در اندازه های تقریبا بزرگی تهیه میشوند شما میتوانید آنها را بصورت تکی و دانه ای بخرید. آنها دلایل موفقیت خود را اشکال زیبا، عدم استفاده از نگهدانده ها و استفاده از مواد اولیه مرغوب می دانند.

باتوجه‌ به اینکه در ویترین فروش کوکی‌باکس، شیرینی‌هایی مانند تارت، چیزکیک، مارس و…، دیده می‌شود، بدیهی است که فروش هم دیگر به سبک و سیاق خرید جعبه‌های چندکیلویی چندان شدنی نیست. اگر دلتان می‌خواهد طعم و مزه شیرینی‌های خارجی‌ مانند تیرامیسو را به نزدیک‌ترین شکل به واقعیتشان در کشورهای دیگر امتحان کنید حتما باید کوکی‌باکس را به‌عنوان یکی از بهترین شیرینی فروشی های تهران به‌خاطر داشته باشید.

کوکی‌باکس سه شعبه در سطح شهر تهران دارد و علاوه بر طعم و تنوع شیرینی‌ها، جعبه‌های شیرینی‌ این فروشگاه هم زیبا و جذاب‌اند. پس اگر برای رفتن به جایی، تصمیم دارید که با خود شیرینی ببرید حتما کوکی‌باکس را در نظر داشته باشید.

کوکی باکس شعبه خیابان فرشته سام‌سنتر خیابان ولی‌عصر، فرشته، مجموعه سام‌سنتر، طبقه همکف-  ۰۲۱۲۲۶۵۹۸۶۹
کوکی باکس شعبه خیابان جردن جردن، بلوار گل‌آذین، پلاک۱۰- ۰۲۱۲۲۰۵۶۲۵۵۱۰
کوکی باکس شعبه مجتمع کوه ‌نور تقاطع کامرانیه و فرمانیه، مجتمع تجاری کوه نور-  ۰۲۱۲۲۸۳۲۲۹۳

بخوانید از: جاهای دیدنی تهران

شیرینی فروشی بی‌بی؛ صاحب خوشمزه‌ترین کیک‌های شکلاتی

اگر تهرانی باشید یا دست‌کم کمی در پایتخت گشته باشید قطعا نام بی‌بی را شنیده‌اید و این شیرینی فروشی قدیم و معروف برایتان نام‌آشناست. یکی از بهترین شیرینی فروشی‌های تهران که در محله یوسف‌آباد فعالیت می‌کند، بی‌بی است که از سال ۱۳۵۹ فعالیت خود را با نام شیرینی‌سرا آغاز کرد. موقعیت مکانی این قنادی در یکی از کوچه‌های فرعی یوسف‌آباد بود.

در آن زمان مواد اولیه زیادی در اختیار قنادی‌ها قرار نمی‌گرفت. به همین دلیل نیز نمی‌توانستند خوراکی‌های متنوعی بپزند. اما این مجموعه بیشتر از تنوع، توجه خود را به پخت کیک و شیرینی‌های باکیفیت و خوشمزه معطوف کرد.

حتی اگر طرفدار کیک شکلاتی نباشید هم بی‌بی می‌تواند به‌راحتی نظرتان را عوض کند. کیک‌‌شکلاتی‌های بی‌بی، بیشتر از آنکه محصولی از یک قنادی باشد به اثری هنری شبیه‌ است: کیک‌ اسفنجی نرم در همراهی با پودر کاکائو و لایه‌هایی از کرم‌ کاکائویی می‌تواند آب دهان هرکسی را راه بیندازد. بی‌بی‌ فقط در پخت کیک‌های شکلاتی تخصص ندارد، اگر اهل تنوع باشید در انتخاب میان تارت‌ها، اکلِرها (همان نان‌خامه‌ای خودمان است که فرانسوی‌ها به‌جای اینکه گرد‌گرد درستش کنند، ترجیح می‌دهند نان شیرینی را به شکل دراز آماده کنند) و انواع مختلفی از شیرینی سردرگم خواهید شد.

در این قنادی انواع شیرین‌های خشک، تر، کیک‌های شکلاتی با آلبالو، تارت توت‌فرنگی، چیزکیک و ناپلئونی پخته می‌شود تا افراد با سلیقه‌های مختلف بتوانند شیرینی محبوب خود را تهیه کنند. البته محبوب‌ترین شیرینی این مغازه را می‌توان کیک‌های شکلاتی آن دانست. یک خوراکی خوشمزه که برای تولد و حتی مصرف در دورهمی و به‌عنوان عصرانه مناسب است. فقط توجه داشته باشید این کیک به تعداد محدود پخته می‌شود و اگر قصد خرید آن را دارید باید در اولین فرصت اقدام کنید.

شیرینی فروشی بی بی شعبه یوسف آباد یوسف‌آباد، میدان کلانتری، خیابان مدبر، نبش خیابان ۳۰-  ۰۲۱۸۸۰۰۷۷۷۰
شیرینی فروشی بی بی شعبه شهرک غرب شهرک غرب، بلوار فرح‌زادی، جنب پارک نیما، پلاک ۴۰

برای مشاهده و اجاره روزانه خانه در تهران کلیک کنید

سوئیت بلیس؛ از خلاق ترین شیرینی فروشی های تهران

اگر در بین بهترین شیرینی فروشی های تهران به‌دنبال مجموعه‌ای هستید که در کنار کیفیت و طعم، به نوآوری و جذابیت تولیدات خود نیز اهمیت دهد می‌توان به سوئیت بلیس اشاره کرد. بد نیست که بدانید این شیرینی فروشی در ابتدا کارش را از خانه شروع کرده و شیرینی‌های خانگی را برای فروش روانه بازار می‌کرده است. اما به‌تدریج به‌خاطر سلیقه، کیفیت و شهرتی که پیدا می‌کند به یکی از بهترین‌ها در زمینه قنادی تبدیل می‌شود.

با ورود به این مغازه با انواع کیک‌های خاص و شیرینی‌های لوکس آمریکایی و فرانسوی مواجه می‌شوید. همچنین می‌توانید طر‌ح‌های۳ بعدی، نقاشی و کیک‌های مجسمه‌ای سفارش دهید.

دلیل مشهور شدن این برند گذر از کلیشه‌ها و ایجاد نوآوری در پخت و تزئین انواع کیک و شیرینی است. البته در کنار خلاقیت سعی شده کیفیت و مزه محصولات تولیدی نیز تا حد بالایی حفظ شود. تنوع محصولات سوئیت‌بلیس بسیار زیاد است. حتی طرفداران تغذیه سالم هم در منوی این فروشگاه، سهمی دارند چون این شیرینی فروشی محصولاتی مانند گرانولا و انواع فیت‌نس بارهای مقوی را هم تولید می‌کند. در سوئیت بلیس نان هم پخته می‌شود. نان‌هایی تُرد، تازه و خوش‌مزه که در شکل‌ها و مدل‌های مختلف مثل نان باگت، نان گاتا، نان هندی به فروش می‌رسند.

سوئیت بلیس شعبه نیاوران نیاوران، خیابان شهید باهنر، بین پمپ‌بنزین و جماران، نبش کوچه ستایش
سوئیت بلیس شعبه زعفرانیه خیابان مقدس اردبیلی، چهارراه پسیان، جنب بانک پارسیان پلاک ۳۲

بخوانید از: بهترین تفریحات تهران

اِکلِر، طعم واقعی شیرینی فرانسوی

این برند در سال ۱۳۸۹ در خیابان فرشته متولد شد و تخصصا بر روی شیرینی های اروپایی و مخصوصا فرانسوی تمرکز دارد. طبق گفته صاحبان این شیرینی فروشی اکلر نام یکی از شیرینی های معروف فرانسه است که خامه را در بین نان های دراز پهن می کنند و همانند شیرینی خامه ای و رولت خودمان است.

یکی دیگر از محصولات معروف این قنادی شیرینی ماکارون است که برای اولین بار در تهران ارائه می گردد. این قنادی را باید در دسته فروشگاه های لوکس قرار داد و در کنار استفاده از کیک و شیرینی می توانید از نوشیدن قهوه هم لذت ببرید. گرانترین و معروف ترین محصول آنها نوع شیرینی مینیاتوری است که از نظر قیمت هم در صدر محصولات دیگر است.

اکلر شعبه فرشته تهران، خیابان فرشته، ابتدای خیابان آقابزرگی، پلاک ۴ – تلفن:  ۲۲۰۰۶۳۵۵
اکلر شعبه فرمانیه  خیابان فرمانیه (لواسانی)، بعد از دیباجی شمالی، نبش کوچه شب‌بو، پلاک ۴۲، واحد یک
اکلر شعبه نیاوران خیابان نیاوران، سه راه یاسر، بین خیابان امیرسلیمانی و هیراد، روبروی پمپ بنزین نیاوران، پلاک ۲

بخوانید از: معرفی پارک ساعی تهران

کافه قنادی فرانسه، شیرینی با طعم نوستالژی

قنادی فرانسه در خیابان انقلاب واقع شده است و می‌توان آن را پاتوقی برای دانشجویان و دوست‌داران هنر، فرهنگ و مطالعه دانست. تاسیس این شیرینی‌فروشی به نیم‌قرن پیش یعنی سال ۱۳۴۴ برمی‌گردد و به دلیل محبوبیت و قدمتش توانسته است که در لیست بهترین شیرینی فروشی‌های تهران قرار بگیرد.

با اینکه ساختمان این قنادی در سال‌های اخیر با تغییراتی همراه بود تا بتواند خود را با مدرنیته همراه کند، اما هنوز هم عطر قهوه‌ها و طعم شیرینی‌هایش کاملا خاطراه‌انگیز هستند. یکی از خوشمزه‌ترین شیرینی‌های این قنادی نان گاتا است که به دلیل پرفروش بودنش آخر هفته‌ها اثری از آن در ویترین‌های مغازه پیدا نمی‌شود.

این شیرینی فروشی نوستالژیک در روزهای سرد زمستان با یک لیوان شیر کاکائو داغ از مراجعان پذیرایی می‌کند. کیفیت کار این قنادی و البته پرسنل خوش‌برخورد و مؤدبی آنباعث شده است تا کافه قنادی فرانسه نامش در میان بهترین شیرینی فروشی های تهران بدرخشد.

کافه قنادی فرانسه خیابان انقلاب، نبش خیابان ابوریحان-  ۰۲۱۶۶۴۰۳۵۲۶

 

کافه قنادی لُرد، بیارم ناپلئونی رِه؟

کافه قنادی لرد هم از مکان‌های خاطره‌انگیزی است که تهرانی‌ها دوستش دارند و به‌خاطر کیفیت محصولاتش همیشه زبانزد بوده و هست. اگر بخواهیم یکی از معروف‌ترین شیرینی‌های این کافه قنادی را نام ببریم، بدون تردید و بدون نیاز به هیچ‌گونه فکر باید بگوییم که شیرینی ناپلئونی‌های لُرد حرف ندارد.

این کافه قدیمی در سال ۱۳۴۵ توسط زوج جوانی به نا‌های لئون و آنیک تاسیس شد. این زوج با تلاش و پشت‌کار بسیار و برای نزدیکی به یک‌دیگر قنادی را افتتاح کردند اما پس از گذشت مدتی و به‌دلیل مشکلات مالی، از زوج دیگری کمک گرفتند تا بتوانند شراکتی کافه‌قنادی را بچرخانند.

با گذشت مدت‌زمانی تقریبا کوتاه قنادی لرد با پخت شیرینی‌های ترد و خوشمزه به پاتوقی برای دوست‌داران قهوه و شیرینی تبدیل شد. امروزه نیز افراد زیادی با حضور در این کافه حس غرق شدن در گذشته و خاطره‌ را دارند. به همین دلیل می‌تواند به پاتوقی برای شما و دوستانتان تبدیل شود.

به این کافه قنادی بروید و خودتان را به یک فنجان قهوه و ناپلئونی مهمان کنید. آن وقت است که دیگر درباره اینکه لرد از بهترین شیرینی فروشی های تهران است، شک و تردیدی به دلتان راه پیدا نمی‌کند. تارت زردآلویی و نان‌های گاتای این قنادی هم درجه‌ یک هست و پرسنل محترم و دکوراسیونی که از قدیم‌ها تا به‌ حال حفظ شده از دلایل دیگری است که این کافه قنادی را محبوب و معروف می‌کند. تا یادمان نرفته از رولت‌های کلاسیک و خوش‌طعم لُرد هم برایتان بگوییم. اگر تجربه سرزدن به این مکان را در گذشته‌ها داشته باشید حتما می‌دانید که طعم رولت این فروشگاه بسیار خوب و خاطره‌انگیز است.

آدرس کافه قنادی لُرد خیابان استاد نجات‌اللهی، خیابان ویلا، نرسیده به کریم‌خان زند، پلاک ۱۸۶، ۰۲۱۸۸۹۰۰۸۳۳

بخوانید از: 13 چشم انداز بی‌نظیر در بام تهران

لادن، لذت چشیدن شیرینی تر باکیفیت

در بین قنادی‌های معرف و محبوب نام قنادی لادن نیز به چشم می‌خورد. لادن که به‌ عنوان اولین تولیدکننده زولبیا و بامیه تهران نیز شناخته می‌شود، توانسته با عرضه شیرینی‌های خوشمزه در لیست بهترین شیرینی فروشی های تهران قرار گیرد. امروزه چند شعبه مختلف از لادن فعال است که هر کدام توسط یکی از برادرهای لادن مقدم تاسیس شده‌اند. درواقع این مهارت از طرف پدر خانواده به اولین فرزند یعنی حاج احمد لادن مقدم آموزش داده شد و سپس ۲ برادر دیگر با نام‌های حاج محمود و حاج قاسم وارد حرفه شیرینی‌پزی شدند.

حاج محمود و حاج قاسم با پخت و عرضه اولین زولبیا و بامیه در تهران توانستند نام خود را در حافظه اهالی این شهر به نیکی ثبت کنند. این شیرینی‌فروشی قدیمی هنوز هم بهترین‌ها را به مشتری‌ها عرضه می‌کند.

شیرینی لادن امیریه میدان منیریه، چهارراه امیر بهادر، نبش سینما فلور سابق
شیرینی لادن تجریش ابتدای خیابان ولیعصر، پلاک ۳۱۲۵
شیرینی لادن ولنجک بلوار دانشجو، بعد از دانشگاه شهید بهشتی پلاک ۱۰
شیرینی لادن سعادت آباد خیابان سرو غربی، نبش بلوار شهرداری

 

کوک، از محبوب‌ترین شیرینی فروشی های تهران

شیرینی فروشی کوک هم سابقه نسبتا زیادی دارد. البته به‌اندازه کافه قنادی لرد یا قنادی فرانسه مشهور نیست ولی تقریبا از سال ۱۳۷۴ در تهران مشغول به فعالیت است. کیک‌های کوک، نقطه قوت مهمی برایش به شمار می‌رود. کیک‌هایی که در این قنادی آماده می‌شود هم زیباست و هم متنوع، هم خوش‌طعم است و هم سبک. یعنی مانند کیک‌هایی نیست که با خوردنشان احساس می‌کنید معده‌تان به شدت سنگین شده و چربی خامه بی‌کیفیت در دهانتان باقی مانده است.

اگر بدنبال یک اثر هنری در خوراکی ها هستید حتما لیست منو های قنادی کوک را ببینید. قنادان خوش ذوق این قنادی از طرح های بینظیر و خلاقیت خود برای تزئین استفاده می کنند. شیرینی‌سرای کوک نیز مانند بسیاری از قنادی‌ها با ایده‌گرفتن از طرح‌های جدید و جذاب سعی در پخت انواع شیرینی و کیک در مدل‌های خاص و پرطرفدار دارد. کوک تنوع بسیار زیادی در تهیه انواع کیک و شیرینی دارد. کیفیت کار و شهرتش هم باعث شده که شعب مختلفی در سراسر تهران داشته باشد.

کوک شعبه میرداماد بلوار میرداماد، ساختمان اسکان، طبقه هم‌کف  ۸۸۷۹۸۵۷۲
کوک شعبه قیطریه قیطریه، بلوار ۳۵ متری قیطریه، نبش شب‌تاب  ۲۲۶۸۸۸۶۰
کوک شعبه ولنجک ولنجک، انتهای یمن، ابتدای خیابان پروانه، پلاک ۱۹   ۲۲۴۲۰۳۲۶
کوک شعبه سعادت آباد سعادت‌آباد، بلوار ۲۴متری، خیابان دشت‌بهشت  ۲۲۰۹۲۰۴۴
کوک شعبه هروی هروی، میدان هروی، مکران شمالی، خیابان وفامنش، نبش گل   ۲۲۹۵۲۲۶۳
کوک شعبه شهرک غرب دادمان، شهرک غرب، بلوار دادمان، نبش بوستان دادمان   پلاک ۱۱۲

همه چیز از پارک‌های مناسب کودکان

شیرینی سولدوش، ایده‌ال برای سفارش کیک‌های چند طبقه

در منطقه پاسداران قنادی معروفی هست که با یکبار مراجعه به آن تبدیل به مشتریان همیشگی آن میشوید. جدیدترین دسرهای فرانسوی و تارت ها را در این قنادی خواهید یافت. همچنین کیک های عروسی این قنادی از شهرت بالایی برخوردار است. اگر به فکر کیک چند طبقه هستید، از این فروشگاه دیدن کنید. در بین بهترین شیرینی فروشی های تهران سولدوش هم جایگاه خاصی دارد.

سال ۱۳۵۴ آقای قادر نوروزی سنگ بنای این قنادی را گذاشت و این سیر رشد تا اکنون ادامه دارد تا حدی که لوح تقدیر از وزارت بهداشت و درمان هم دریافت کرده است. اگر در ماه رمضان از جلوی این فروشگاه گذر کنید خواهید دید که افراد زیادی در انتظار زولبیا و بامیه های معروف این قنادی هستند.

در حال حاضر سولدوش رتبه اول تهران را در تهیه کیک‌های عروسی دارد و برای جشنهای دیگری مثل تولد یا مراسک خاص، با طرح‌ها و طعم‌های منحصربه‌فرد خود، مهمانان جشن را شگفت‌زده خواهد کرد. در میان انواع شیرینی‌های سولدوش هم تارت‌ها و دسرهای فرانسوی‌اش حرف اول را می‌زنند. این قنادی اخیرا کافه نان را نیز به مجموعه خود افزوده و علاوه بر شیرینی، انواع نان را نیز خود مستقیما به مشتری عرضه می‌کند. تهیه محصولات لبنی چون خامه قنادی نیز،‌ از دیگر اقدامات تازه مجموعه سولدوش به شمار می‌آید.‌

سولدوش شعبه هروی میدان هروی، انتهای گلستان پنجم، نبش استاد حسن بنا شمالی
سولدوش شعبه پاسداران پاسداران، بوستان هشتم، نبش پایدارفرد

 

شیرینی فروشی هانس، دنج در کنج تهران

شیرینی هانس نیز یکی از قدیمی ترین و معروفترین شیرینی فروشی های تهران است که صاحبان آن ایرانی نبودند. تاریخ تاسیس این شیرینی‌فروشی معروف پایتخت،‌ به سال ۱۳۴۲ خورشیدی برمی‌گردد و با اصالتی ارمنی آلمانی، کمی سبک شیرینی‌پزی آلمانی را نیز دنبال می‌کند. اصلا چیزی که این شیرینی فروشی را نسبت به بقیه قنادی ها متمایز می کند ظاهر ساده و با صفای آن است که بیشتر شبیه خانه است تا قنادی!

ورود به قنادی هانس، مانند گذشتن از درب مخفی باغ عجایب و کشف لذت‌های تازه است؛ اگر برای اولین بار وارد خیابان آبان جنوبی شوید،‌ هرگز به ذهن‌تان هم خطور نخواهد کرد که درب سبز رنگ کوچک و ساده‌ای که نیمه باز در انتهای کوچه‌ای بن‌بست در یک فرعی دنج قرار گرفته،‌ به بهشتی از طعم‌های لذیذ خواهد رسید.

اینجا خبری از ویترین پرزرق‌وبرق و وسوسه‌ کننده سایر قنادی‌ها نیست؛ حتی تابلوی بزرگی نیز وجود ندارد که اسم قنادی را فریاد زده و توجه عابران را به خود جلب کند. نام هانس را تنها با خط کوچکی در قاب و در  قسمت فوقانی درب ورودی مشاهده خواهید کرد و این خود گویای همه چیز است. بعد از گذشتن از درب و حیاط باصفای مجموعه، به اتاق کوچکی می‌رسید که گاه انبوهی از مشتریان را خیره به دو یخچال کوچک، در خود جای داده است؛ مشتریانی که نگران تمام شدن شیرینی‌ها و کیک‌های هانس هستند و حتی برای جا نماندن در روز بعد، بیعانه پرداخت می‌کنند.

بیشتر این مشتریان به طمع کیک توت ‌فرنگی مخصوص هانس آمده‌اند؛ کیکی که آوازه‌اش در تمام کشور پیچیده و توریست‌ها و مسافران خارجی را نیز به وسوسه امتحان کردن،‌ راهی هانس می‌کند. قنادی هانس به‌ جز کیک توت‌فرنگی و شیرینی بادام عسلی معروفش، محصولات پرطرفدار دیگری نیز چون کیک‌های میوه‌ای، انواع تارت، کلوچه، شیرینی خامه‌ای و البته شیرینی‌های کره‌ای خوشمزه و معروفش را در فهرست خود دارد.

شیرینی فروشی هانس تنها از ۱۰ صبح تا پنج بعد از ظهر پذیرای مشتریان خود بوده و پس از اتمام ساعت کاری و همچنین در جمعه‌ها و روزهای تعطیل رسمی، با درب بسته روبه‌رو خواهید شد. قیمت تولیدات این شیرینی فروشی ۵۰ ساله پایتخت، به نسبت کمی بالا است که با توجه به کیفیت مواد اولیه مورد استفاده،‌ توجیه‌پذیر خواهد بود.

شیرینی فروشی هانس خیابان کریم خان زند، آبان جنوبی، کوچه عقیلی، پلاک ۳

بخوانید از: بهترین پارک برای دوچرخه سواری در تهران

شیرینی دانمارکی، توقفگاه شیرین خیابان ویلا

در خیابان ویلا قدیمی ترین قنادی به اسم دانمارکی وجود دارد که نمیتوان بوی شیرینی های داغ دانمارکی مخصوصا در فصل سرد سال به سادگی گذشت. این قنادی با سابقه یکی از معروف‌ترین و بهترین شیرینی فروشی‌های تهران به حساب می‌آید که با دانمارکی داغ و شکری زبانزد خاص و عام شده و کیفیت بالا و قیمت ارزان شیرینی‌هایش نیز،‌ محبوبیت آن را همچنان حفظ کرده است.

بد نیست که بدانید شیرینی دانمارکی ویلا، در سال ۱۳۳۹ خورشیدی کارش را با پخت اولین شیرینی دانمارکی آغاز کرده و با همین اسم و رسم،‌ سال‌ها به گواه بسیاری،‌ بهترین دانمارکی تهران را عرضه می‌کند. عطر و بوی شیرینی داغ و تازه از فر درآمده‌ این قنادی قدیمی و معروف پایتخت، هوش از سر عابران می‌رباید و مشتریان را در دو نوبت صبح و عصر در صف‌های طولانی به انتظار نگاه می‌دارد.

شیرینی دانمارکی از ساعت ۸:۳۰ کار خود را شروع می کند و شاهد خواهید بود از همان ساعات اولیه مشتریان به آن رجوع می کنند. اگر علاقمند به خوردن دانمارکی تازه و داغ هستید در ساعت ۱۰ صبح و ۴ بعد از ظهر آنجا باشید تا با طعم دانمارکی شکری که از محبوبترین محصولات آن است کام خود را شیرین کنید. شعبه دوم این قنادی نیز در پاسداران با همان موفقیت و محبوبیت در حال فعالیت است.

شیرینی دانمارکی شعبه ویلا خیابان استاد نجات‌اللهی (ویلا)، بالاتر از طالقانی
شیرینی دانمارکی شعبه پاسداران خیابان پاسداران، پایین‌تر از نیستان چهارم، پلاک ۲۲۶

 

قنادی صاحبقرانیه، یکی از قدیمی‌ترین شیرینی فروشی های تهران

اگر بدنبال کیک های با شکوه برای عروسی هستید و قیمت آن خیلی برای شما مهم نیست ما قنادی صاحبقرانیه را به شما توصیه می کنیم. از ابتدای ورود خود محو دیزاین و ظاهر چشم نواز این قنادی میشوید. در کیک های مختلف از نظرات شما برای پر کردن لایه های مختلف هم استفاده میشود و در آخر از خمیر فوندانت برای روکش کیک استفاده می کنند تا ماندگاری آنرا افزایش دهند.

کیک های سه بعدی و اسفنجی نیز از شهرت بالایی برخوردارند و در کل برای میهمانی های مجلل میتوانید روی این شیرینی فروشی حساب کنید.

آدرس قنادی صاحبقرانیه تهران سه راه اقدسیه نرسیده به پارک نیاوران

 

سخن پایانی، گشتی در بهترین شیرینی فروشی های تهران

بهترین شیرینی فروشی های تهران

آشنایی با بهترین شیرینی فروشی های تهران باعث می‌شود که مهمانی‌های رنگارنگتان شیرین‌تر و به‌ یاد ماندنی‌تر شود. خوشبختانه در گوشه و کنار کلان‌شهر تهران، قنادی‌های قدیمی و جدید متعددی وجود دارند که نام و تولیدات با کیفیت‌شان زبانزد مردمان شهر و به‌خصوص اهالی محل است.

اگر تصمیم دارید که به پایتخت سفر کنید و در ماجراجویی هیجان انگیز خود سری هم به بهترین شیرینی فروشی‌ های تهران بزنید، می‌توانید از سایت شب نیز برای اقامت و پیدا کردن خانه، آپارتمان و سوئیت و بوم گردی و ویلا کمک بگیرید.

نظرتان را ثبت کنید

ایمیل شما با ثبت نظر نمایش داده نمی‌شود

*

بنر نصب اپلیکیشن شب